Weltrustenquote:
Je moet bij wiki een account aanmaken, is zo gedaan hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
inloggen op de wiki kan dat met fokaccount of moet je bij wiki een account aanmaken?
Zie PMquote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
inloggen op de wiki kan dat met fokaccount of moet je bij wiki een account aanmaken?
Truste Kijksequote:Op zondag 21 februari 2010 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen tv kijken in bed en proberen wakker te blijven!!
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen tv kijken in bed en proberen wakker te blijven!!
Eindelijk een geldig excuus om tot 0400 wakker te zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
het houd me wel op allemaal schaatsen tot diep in de nacht en politieke debatten en crisis tot laat n de nacht.
nu zit ik dinsdag smiddags weer op school dus kan het niet kijken en om weer helemaal politiek24 te gaan kijken heb ik dan ook geen zin inquote:
enige waarover ik het met wilders een was is dat gevangenen het beter hebben da bejaarden.quote:Dit jaar gaan mijn complimenten naar Pechtold en Halsema.
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een geldig excuus om tot 0400 wakker te zijn.
Soms zeker de moeite waard om bepaale politici te zien zweten tijdens het beantwoorden van de vragenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu zit ik dinsdag smiddags weer op school dus kan het niet kijken en om weer helemaal politiek24 te gaan kijken heb ik dan ook geen zin in![]()
quote:enige waarover ik het met wilders een was is dat gevangenen het beter hebben da bejaarden.
"rochel...kuch...kuch.., met Bea"quote:Op zondag 21 februari 2010 01:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kennelijk heeft Balkenende Beatrix via de telefoon ingelicht. Nu ben ik heel benieuwd hoe zij de telefoon opneemt
denk niet dat ze erg blij was, is ze lekker aan het skiën moet ze weer naar huis omdat JP ger alweer verknalt heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kennelijk heeft Balkenende Beatrix via de telefoon ingelicht. Nu ben ik heel benieuwd hoe zij de telefoon opneemt
Ik heb heel veel over om haar gezicht te zien als zij haar handtekening onder Balkenende V zet.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat ze erg blij was, is ze lekker aan het skiën moet ze weer naar huis omdat JP ger alweer verknalt heeft.
theoretisch gezien kan ze ook gewoon zeggen dat balkenende op kan pleuren en zet lekker geen handtekening eronder.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel over om haar gezicht te zien als zij haar handtekening onder Balkenende V zet.
Ze mompeld dan vast iets als "gvd waarom doe ik dit in hemelsnaam nog. Laat JP kapot vallen. Balkenende VI krijgt de handtekening van Alex er onder. Gniffel gniffel."
Geen tijd. American Dad is nog bezig.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
theoretisch gezien kan ze ook gewoon zeggen dat balkenende op kan pleuren en zet lekker geen handtekening eronder.
Ik las het net op de FPquote:
Onderburen die niet begrijpen dat het nationale uitslaapdag is en pissig worden als je vraagt of ze wat rustiger willen doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat is jouw excuus om weer zo vroeg wakker te zijn?
Stelletje aso'squote:Op zondag 21 februari 2010 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
Onderburen die niet begrijpen dat het nationale uitslaapdag is en pissig worden als je vraagt of ze wat rustiger willen doen.
Irritant zeg...quote:Op zondag 21 februari 2010 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onderburen die niet begrijpen dat het nationale uitslaapdag is en pissig worden als je vraagt of ze wat rustiger willen doen.
Want.......quote:
Het gaat gewoon goedquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 10:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goedHet ging even slecht en toen heb ik iets met de dude uitgepraat èn ben er achter gekomen dat ik een stel nieuwe toffe vriendinnen heb
Jaquote:
Je hebt hen natuurlijk wel meteen de overwinning van Tuitert onder de neus gehouden.quote:
Ik heb het hem verteld en vlak daarna kwam het weer langs op NBC en toen was ie blij voor mequote:Op zondag 21 februari 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt hen natuurlijk wel meteen de overwinning van Tuitert onder de neus gehouden.
Dan maar hopen dat er nog meer gouden plakken volgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het hem verteld en vlak daarna kwam het weer langs op NBC en toen was ie blij voor me
Mogguhquote:
Van het vele tweeten?quote:
Waar dacht jij dan dat we het over hadden bij het bespreken van Twitter.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Oh noemen ze het tegenwoordig ook al zo
Ach, kan de beste gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
De websiteJa ik weet het, best stom van me natuurlijk
Eensquote:Op zondag 21 februari 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Net de race van Mark Tuitert gezien, en ik moet zeggen dat ik zijn medaille winst mooier vind dan die van Sven KramerPuur vanwege de emoties als hij heeft gewonnen
Bij Sven Kramer is het toch eigenlijk en verwachting geworden dát hij wint
wat/waar was zombieland?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
EensBen blij dat ik was weggelopen uit Zombieland en het had gezien
Wat is trouwens je twitter?
Een film die ze lieten zien gisterquote:
Weet je zeker dat het niet het nieuwe account van Etcie is?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er blijkt een Belgisch radioprogramma te zijn met dezelfde naam als mijn Twitternick. Kreeg vanmiddag het tweede verzoek van een compleet onbekende Belg of hij me mocht volgen
ah de film, dacht dat je het over de plek en mensen had of zo waar je wasquote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een film die ze lieten zien gister
Lol best een leuk thema voor een feestquote:Op zondag 21 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah de film, dacht dat je het over de plek en mensen had of zo waar je was
Wel lief van Femke dat ze dat feest speciaal op mijn verjaardag geeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lol best een leuk thema voor een feest
en dan iemand als micheal jackons verkleed gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lol best een leuk thema voor een feest
dan kan ik nietquote:Op zondag 21 februari 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin in een gratis feestje? http://www.femkehalsema.nl/
Ik zou wel willen, maar net iets te ver!quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet het nieuwe account van Etcie is?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Etsie's plaatje herken ik namelijk wel
* Hawaii_Tim klikt op Followquote:
* ik ookquote:
En ben jij familie van Chiel?quote:
quote:
Nee, maar wel van de meesterkraker.quote:
Ga je zaterdag naar het feestje van Femke?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wat de hel? Een compleet extra topic er doorheen gejaagd?
Was een vette boel gisteren
Typisch Lowlandse inrichting
quote:
Waar gaat het over?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je zaterdag naar het feestje van Femke?
Nope, is ook niet mijn achternaam maar die van Peace... ik gebruik eerst mn meisjesnaam en dan mn getrouwde naam. Staat mooierquote:
quote:Chiel heet niet echt zo, dat is een artiestennaam. Hij heet eigenlijk van den Berg oid...
Gratis feest in A'dam van Femke Halsema omdat Hare Majesteit het niet zo leuk blijkt te vinden dat mensen steeds meer alleen contact hebben via internet.quote:
Hoi Andyquote:
Nu 2 dagen in de bak gezeten?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben ¤140 waard......
Heb ik eindelijk door hoe getrouwde namen werken, moet jij het weer zo nodig andersom doenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, is ook niet mijn achternaam maar die van Peace... ik gebruik eerst mn meisjesnaam en dan mn getrouwde naam. Staat mooierOm maar even de familie van Peace te quoten:
[..]
En toch ben ik er ingetrapt...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk door hoe getrouwde namen werken, moet jij het weer zo nodig andersom doen
De dansuitvoering bleek een date-auction......quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk door hoe getrouwde namen werken, moet jij het weer zo nodig andersom doen
Oh daar heb ik nog helemaal niets over gehoordquote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gratis feest in A'dam van Femke Halsema omdat Hare Majesteit het niet zo leuk blijkt te vinden dat mensen steeds meer alleen contact hebben via internet.
Ellen ten Dame en band treden iig op.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De dansuitvoering bleek een date-auction......
Gebruik jij toch ook gewoon je meisjesnaam....quote:
Dus nu moet je uit eten met een oma-tje van 75 en ze verwacht enige romantiek?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De dansuitvoering bleek een date-auction......
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog helemaal niets over gehoord
Link?
Ik ga een vrijdag wel naar Focus dus weet niet of ik een zaterdag wel kan
Nee, zo erg was het ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus nu moet je uit eten met een oma-tje van 75 en ze verwacht enige romantiek?
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebruik jij toch ook gewoon je meisjesnaam....
Oh ja zij is al Peacewoman.....quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik dat doe, krijg ik ruzie met Diaan!
Als ik mijn meisje haar naam zou gebruiken, heeft dat geen goede invloed op mijn relatie met Diaan toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja zij is al Peacewoman.....
Interestingquote:
Ach zij gebruikt de achternaam van Scrutinizer al....quote:Op zondag 21 februari 2010 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik mijn meisje haar naam zou gebruiken, heeft dat geen goede invloed op mijn relatie met Diaan toch?
Internetliefhebbers mogen ook komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Interesting
Alleen Twitter ik niet
Ah Gordon heeft een nieuwe hit?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kerel maakt bloedworst en zingt er een liedje over
Wie heeft jou dan gekocht? En voor welk doel?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, zo erg was het ook niet.
Ik volg je alquote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat is trouwens je twitter?
Bij mij geen veranderingen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik volg je al
Ligt het aan mij of is het lettertype van MyActive Topics veranderdFOK! zat net wel raar te doen toen ik via m'n mobiel online was, had ineens de mobiele layout in plaats van de baggerlayout
Heb je toevallig een nieuwe telefoon?quote:
Bedrijfsfeestje. Jill was tot voorkort parttime danseres en secretaresse. Nu is ze fulltime danslerares. Je moest dus met de dame die je kocht een team vormen bij de spelletjes.... op zich best leuk.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie heeft jou dan gekocht? En voor welk doel?
Ik zie niet in wat dat te maken heeft met de instellingen van FOK!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een nieuwe telefoon?
Je weet maar nooit met die moderne dingen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat te maken heeft met de instellingen van FOK!
Ja ik zag hetquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Internetliefhebbers mogen ook komen.
"Er komt rook uit de versnellingspook"quote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Op NL2 trouwens nu een leuk programma over een Nederlander in Rusland.
Ik werd gekocht door een meisje van 38. Die al getrouwd is en 3 kinderen heeft......quote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bedrijfsfeestje. Jill was tot voorkort parttime danseres en secretaresse. Nu is ze fulltime danslerares. Je moest dus met de dame die je kocht een team vormen bij de spelletjes.... op zich best leuk.
Ik zat het al te kijken. Ruslandquote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Op NL2 trouwens nu een leuk programma over een Nederlander in Rusland.
Daar voel je niks vanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd gekocht door een meisje van 38. Die al getrouwd is en 3 kinderen heeft......
Tot welke leeftijd blijven vrouwen zich eigenlijk meisje noemen?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd gekocht door een meisje van 38. Die al getrouwd is en 3 kinderen heeft......
Klopt maar we waren ook wel een goed team qua kennis want we werden derde bij triviant. Maar op de sportieve onderdelen hadden we niet zo veel klik. Daar zijn we op plaats 10 geëindigd....,quote:
Dat is ook het vervelendequote:
Sportieve onderdelen met een vrouw die jou gekocht heeft?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar we waren ook wel een goed team qua kennis want we werden derde bij triviant. Maar op de sportieve onderdelen hadden we niet zo veel klik. Daar zijn we op plaats 10 geëindigd....,
quote:
Als ze de zweep pakt welquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 21 februari 2010 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd blijven vrouwen zich eigenlijk meisje noemen?
Zaklopen, Zo'n race dat je aan elkaar bent vastgebonden, kruiwagenrace, twister enz.....quote:Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sportieve onderdelen met een vrouw die jou gekocht heeft?
Klinkt pijnlijk.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was pijnlijk voor haar.... Mevrouw viel plat op haar snuit.....
Ja, we zijn aan het afspreken om naar het feestje van Femke te gaan.quote:
Zo ging dat bij alle sportieve onderdelen..... Maar we hebben er wel vreselijk om gelachen.quote:
Ja en met jou?quote:
Jij dacht zeker dat je haar voor de zekerheid dronken moest voeren voor je nog meer voor het betaalde geld moest doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo ging dat bij alle sportieve onderdelen..... Maar we hebben er wel vreselijk om gelachen.
Mjah, beetje moe van wat weinig slaap, maar verder goedquote:
De dames kregen dus allemaal ¤300 (in bonnen) om te bieden en ook om later dus drankjes en de maaltijd te betalen. Dus het was maar goed dat ik in de middenmoot zat.....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat je haar voor de zekerheid dronken moest voeren voor je nog meer voor het betaalde geld moest doen.
Tsja, of je vraagt aan DiabloSam nog wat versiertrucjesquote:Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Jij dacht zeker dat je haar voor de zekerheid dronken moest voeren voor je nog meer voor het betaalde geld moest doen.
Voor dat soort momenten ben je vader geworden!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, beetje moe van wat weinig slaap, maar verder goedlekker zondagje gehad: omdat ik niet mocht uitslapen van mijn zoontje, ben ik maar vroeg begonnen met allemaal dingen te regelen voor de nieuwe auto. Blijkt alleen dat je echt niks kan doen op zondagochtend om 08:00
dus morgen maar weer verder
![]()
En verder een nuttige IARL-dag: wasjes draaien, boodschapjes doen, klusjes in huis (traphekjes gemonteerd) en nieuwe ruitenwissers op de auto. Koken, douchen, met de kleine ravotten en gewoon genieten van de dag. Het is vooral zo leuk dat Jair nu kruipt, je kijkt even stiekem om het hoekje en dan zit hij met een glimlach te wachten
en dan komt hij snel op je af gekropen
---> OUDquote:Op zondag 21 februari 2010 21:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, beetje moe van wat weinig slaap, maar verder goedlekker zondagje gehad: omdat ik niet mocht uitslapen van mijn zoontje, ben ik maar vroeg begonnen met allemaal dingen te regelen voor de nieuwe auto. Blijkt alleen dat je echt niks kan doen op zondagochtend om 08:00
dus morgen maar weer verder
![]()
En verder een nuttige IARL-dag: wasjes draaien, boodschapjes doen, klusjes in huis (traphekjes gemonteerd) en nieuwe ruitenwissers op de auto. Koken, douchen, met de kleine ravotten en gewoon genieten van de dag. Het is vooral zo leuk dat Jair nu kruipt, je kijkt even stiekem om het hoekje en dan zit hij met een glimlach te wachten
en dan komt hij snel op je af gekropen
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, of je vraagt aan DiabloSam nog wat versiertrucjes
Zo smooth ben ik niet hoor......quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, of je vraagt aan DiabloSam nog wat versiertrucjes
Dus snaveltjes dicht en oogjes toe......weltrusten.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Geheel conform verwachting: bedtijd
Morgen weer vroeg op, kange werkweek en onderbroken nachten, dus huize IARL doet de lichten uit
Truste IARLquote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Geheel conform verwachting: bedtijd
Morgen weer vroeg op, kange werkweek en onderbroken nachten, dus huize IARL doet de lichten uit
Dat impliceert dat alle modellen oppervlakkige tutjes zijn, dat lijkt me nietquote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Tip 1: Zorg dat je date een model is.
Slechte tip. Je weet hoe het afgelopen isquote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vandaag dacht iedereen dat ik met een ex-danseres ging...... Op zich best cool als mensen denken dat je een mooie vriendin hebt....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Een veelverzwegen onderwerp onder vrienden...de knapheid van de vriendinnenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaag dacht iedereen dat ik met een ex-danseres ging...... Op zich best cool als mensen denken dat je een mooie vriendin hebt....
Dat was de bedoeling ook.quote:
Ik weet dat Jill een mooie meid is maar we zijn hele goede maatjes. We kennen elkaar te goed denk ik om elkaar nog leuk te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een veelverzwegen onderwerp onder vrienden...de knapheid van de vriendinnen
Maar dat is een andere discussiequote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet dat Jill een mooie meid is maar we zijn hele goede maatjes. We kennen elkaar te goed denk ik om elkaar nog leuk te vinden.
Oh.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is een andere discussie
Ofyles is nu jaloers denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Femke. Ik mag op haar feestje komen.
het is ook niet zozeer een ander lettertype, maar de titels van de topics lijken kleiner/smaller ofzo. Leest raar in elk gevalquote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Zo net even een wasmand met was weggestreken![]()
Etc. hier geen last van rare lettertypes
Eerlijk zijn over de schoonheid van een vriendin is geen probleem. Maar iets over het uiterlijk zeggen als ze enorm lelijk is is wat anders.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een veelverzwegen onderwerp onder vrienden...de knapheid van de vriendinnen
Bij baby's kun je nog zeggen 'wat een LIEF kind'quote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerlijk zijn over de schoonheid van een vriendin is geen probleem. Maar iets over het uiterlijk zeggen als ze enorm lelijk is is wat anders.
hier niks veranderd maak anders ff een screenpicquote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is ook niet zozeer een ander lettertype, maar de titels van de topics lijken kleiner/smaller ofzo. Leest raar in elk geval
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Waargebeurd:
Vanochtend...A bakt eieren met spek.
Nem: Hmm lekker eieren met spek.
B: Zeg A, heb jij deo?
A: ja in het kastje, Axe
B spuit zichzelf vol
Nem: Ik ruik eieren maar ik proef Axe
B: hehe bacon and Axe
Dat bedoel ik. Daarom is er bij ons een ongeschreven code die je vast wel kent: "Don't ask, don't tell"quote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerlijk zijn over de schoonheid van een vriendin is geen probleem. Maar iets over het uiterlijk zeggen als ze enorm lelijk is is wat anders.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Waargebeurd:
Vanochtend...A bakt eieren met spek.
Nem: Hmm lekker eieren met spek.
B: Zeg A, heb jij deo?
A: ja in het kastje, Axe
B spuit zichzelf vol
Nem: Ik ruik eieren maar ik proef Axe
B: hehe bacon and Axe
Bij mij denken ze voortdurend dat mijn pa mijn vriendje isquote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaag dacht iedereen dat ik met een ex-danseres ging...... Op zich best cool als mensen denken dat je een mooie vriendin hebt....
hier is de hele dag al regenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
het sneeuwt hier trouwens
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij denken ze voortdurend dat mijn pa mijn vriendje is
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm vreemd, maar ook daar heb ik geen last van....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is ook niet zozeer een ander lettertype, maar de titels van de topics lijken kleiner/smaller ofzo. Leest raar in elk geval
Ctrlknopje in houden en met je muis het scrolwieltje draaienquote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was inderdaad een leuk gevoel als mannen naar jou en je vriendin kijken met de blik:quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat boeit niet want het gaat erom wat je zelf vind. Maar in het verlengde van Anonimous is het dus leuk als je vrienden het met je eens zijn
Jouw pa ziet er toch ook niet oud uit?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Been there, done that, is het niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ctrlknopje in houden en met je muis het scrolwieltje draaien
Misschien ben ik gewoon gek gewordenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met die van mij...
Zie jij er zo oud uit of je pa zo jong?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kort af? Niks gemerkt.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was inderdaad een leuk gevoel als mannen naar jou en je vriendin kijken met de blik:
Sorry dat ik een beetje kortaf reageerde maar er kwam een beetje veel op me af in een ander topic...
Ligt het toch aan je telefoon.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Been there, done that, is het niet.
[..]
Misschien ben ik gewoon gek geworden
Ik zit achter m'n pcquote:
Ik zei oh. Dat vind ik niet zo netjes van me zelf....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kort af? Niks gemerkt.
En +1 voor het mooie nummer.
Dan ligt het aan jou.quote:
Dat zei ik zelf ook alquote:
Dan mijn nederige excuses voor mijn onnodige bevestiging van jouw eigen probleem.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon gek geworden
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was inderdaad een leuk gevoel als mannen naar jou en je vriendin kijken met de blik:
Sorry dat ik een beetje kortaf reageerde maar er kwam een beetje veel op me af in een ander topic...
Wat minder in R&P rondhangen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei oh. Dat vind ik niet zo netjes van me zelf....
Okay dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Van mij hoef je niet overal langdradig op te reageren hoor
Aanvaardquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mijn nederige excuses voor mijn onnodige bevestiging van jouw eigen probleem.![]()
Mooi nummer inderdaad alhoewel deze uitvoering mij niet kan bekorenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kort af? Niks gemerkt.
En +1 voor het mooie nummer.
Ik kon geen andere vinden....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad alhoewel deze uitvoering mij niet kan bekoren
In dezelfde categorie valt Creep trouwens
Creepquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad alhoewel deze uitvoering mij niet kan bekoren
In dezelfde categorie valt Creep trouwens
Deze is wat bekenderquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kon geen andere vinden....
Lam kip? Proef je de kip dan nog wel?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat lekker is? Lam-kip curry
Smikkel
De a capella versie is idd de beste.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is wat bekender
De MP3 is iets beter trouwens.
Oh yeahquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lam kip? Proef je de kip dan nog wel?
Die is geweldig idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is wat bekender
De MP3 is iets beter trouwens.
Normaal lamsvlees en hete kip?quote:
Dat is ook een hele bekende jaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is geweldig idd.
Ik kwam deze ook tegen... Was ook de theme van die tv-serie...
2 lamsschenkeltjes en de kip dan meegesudderd. Dagje laten staan en dan zit de smaak ook heel goed in de kipquote:
Dus je hebt lamsvlees en kip met de smaak van lamsvlees?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 lamsschenkeltjes en de kip dan meegesudderd. Dagje laten staan en dan zit de smaak ook heel goed in de kip
Het was de Theme van I'm with her. Met Teri Polo als een actrice die op een leraar viel...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook een hele bekende ja
Die heb ik ook nog ergens op MP3 in een meer uptempo
Kip met kip, kruiden en lamssmaakquote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt lamsvlees en kip met de smaak van lamsvlees?
RECEPT, NU!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kip met kip, kruiden en lamssmaak
Ja idd!quote:
Kun jij het gewoon niet eens maken voor een meet?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/food(...)hbasmati_84339.shtml
En daar je kip bij gooien
Dag Etcie!quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/food(...)hbasmati_84339.shtml
En daar je kip bij gooien
Is dat zo? Ofyles geef eens antwoord?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ofyles is nu jaloers denk ik.
Dan maak ik liever wat anders alhoewel het best zou kunnenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij het gewoon niet eens maken voor een meet?
Wat zou je dan liever maken?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan maak ik liever wat anders alhoewel het best zou kunnen
Truste Diaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook. We gaan 24 kijken![]()
FIjne avond nog!!
Hij is nu vast op hyves Femke aan het bestoken met krabbels....quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ofyles geef eens antwoord?
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is nu vast op hyves Femke aan het bestoken met krabbels....
Ik denk dat ik voorlopig niet op de friendlist van Ofyles meer sta.....quote:
Tenzij je een kaartje voor het feest voor hem gaat regelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig niet op de friendlist van Ofyles meer sta.....
Hoe moet dat?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij je een kaartje voor het feest voor hem gaat regelen.
hij kan zich toch ook zelf aanmelden?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij je een kaartje voor het feest voor hem gaat regelen.
Via www.femkehalsema.nl de gegevens van Ofyles invullen. (incl. echte naam, emailadres en woonplaats)quote:
Ik denk dat hij dat al heeft gedaan. Tenminste, als hij op de hoogte is van het feestje.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij kan zich toch ook zelf aanmelden?
Ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie weet wat een prins albert is?
Wil je er 1 laten zetten?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is de laatste deal van de gekochte date.quote:
Never! Maar ik dacht dat het die prins van Monaco was... de oom van Charlotte Casiraghi.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Never! Maar ik dacht dat het die prins van Monaco was... de oom van Charlotte Casiraghi.
Ik, weet alleen niet meer of die nou naar boven ging of naar benedenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is bang dat hij daar een Prins Albert krijgt?quote:
Gelukkig niet.... Denk niet dat het handy is bij MMA....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is de laatste deal van de gekochte date.
Ligt aan de staat van opwinding.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik, weet alleen niet meer of die nou naar boven ging of naar beneden
die is lekkerquote:Op zondag 21 februari 2010 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Never! Maar ik dacht dat het die prins van Monaco was... de oom van Charlotte Casiraghi.
quote:
Charlotte is zeker een hele mooie dame!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
die is lekker(die Charlotte dan
)
Ach er zijn ook twee Queen Elizabeths, dus waarom geen twee Prince Alberts.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nee, er bestaat ook nog een reverse prince Albert en die is de andere kant op. Vraag was even welke welke was
En er waren ook twee Johannes Paulussen..... (dat is een ring met een wierrookvat door je eikel)quote:Op zondag 21 februari 2010 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach er zijn ook twee Queen Elizabeths, dus waarom geen twee Prince Alberts.
oeh, eerst zaklopen en nu dit. Je bent lekker bezig.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En er waren ook twee Johannes Paulussen..... (dat is een ring met een wierrookvat door je eikel)
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oeh, eerst zaklopen en nu dit. Je bent lekker bezig.
Vroeger was ik nog idolaat van Femke Halsema, maar om de een of andere reden zijn we uit elkaar gegroeid.quote:
Ahh nee vind je dat echt? Dat vind ik zo'n zaaddodende Skyradio versie, met dat oehoe. Origineel is echt mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De a capella versie is idd de beste.
Het doel van het feestje is eigenlijk best leuk. Beatrix bewijzen dat mensen die elkaar via internet kennen ook in real life leuk samen kunnen feestvieren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog idolaat van Femke Halsema, maar om de een of andere reden zijn we uit elkaar gegroeid.
Ach, dat komt in de beste huwelijken voor.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
maar om de een of andere reden zijn we uit elkaar gegroeid.
Een politiek geengageerde fokmeet?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het doel van het feestje is eigenlijk best leuk. Beatrix bewijzen dat mensen die elkaar via internet kennen ook in real life leuk samen kunnen feestvieren.
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahh nee vind je dat echt? Dat vind ik zo'n zaaddodende Skyradio versie, met dat oehoe. Origineel is echt mooi!
Idd een (Fok) meet met een politieke gast.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een politiek geengageerde fokmeet?
Najaaa dat kan ECHT niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Net als dat ik de "slow" versie van Eric Clapton's Layla mooier vind dan het origineel.
Mooi verwerkt in Goodfellas.....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaaa dat kan ECHT niet!![]()
Kom op... dit is toch prachtig?! Die snerpende gitaren en dat instrumentele outro van 4 minuten!!
Papa ziet er jong uit en is best goed geconserveerd enzo. Heeft geen babyface!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie jij er zo oud uit of je pa zo jong?
Dat geloof ik, maar het komt me nu niet echt gunstig uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het doel van het feestje is eigenlijk best leuk. Beatrix bewijzen dat mensen die elkaar via internet kennen ook in real life leuk samen kunnen feestvieren.
Okay. Jij hebt gewoon een leuk jong koppie hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Papa ziet er jong uit en is best goed geconserveerd enzo. Heeft geen babyface!
Is ook prachtig.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaaa dat kan ECHT niet!![]()
Kom op... dit is toch prachtig?! Die snerpende gitaren en dat instrumentele outro van 4 minuten!!
Dan moet Andy nu stoppen met kaarten voor je te regelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar het komt me nu niet echt gunstig uit.
Ik ben allang over mijn smetvrees heen...
Komen we met een ander probleem: zaterdag ben ik van 15:00 tot 20:30 als verslaggever in de weer.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet Andy nu stoppen met kaarten voor je te regelen.
Andy!!!! Nokken, het hoeft niet meer.
Past goed. Het feest begint om 2100quote:Op zondag 21 februari 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Komen we met een ander probleem: zaterdag ben ik van 15:00 tot 20:30 als verslaggever in de weer.
Te laat....quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet Andy nu stoppen met kaarten voor je te regelen.
Andy!!!! Nokken, het hoeft niet meer.
Ik zit er alweer klaar voor!quote:
Wie zit er? Dione of Ria?quote:
Dan moet je zelf mee.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo naarAlicia Keys
kijken.... soms lijkt ze wel op het
Receptiemeisje
.....
Hopelijk volgende week Nina Hagen in concert voor jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|