Weltrustenquote:
Je moet bij wiki een account aanmaken, is zo gedaan hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
inloggen op de wiki kan dat met fokaccount of moet je bij wiki een account aanmaken?
Zie PMquote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
inloggen op de wiki kan dat met fokaccount of moet je bij wiki een account aanmaken?
Truste Kijksequote:Op zondag 21 februari 2010 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen tv kijken in bed en proberen wakker te blijven!!
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen tv kijken in bed en proberen wakker te blijven!!
Eindelijk een geldig excuus om tot 0400 wakker te zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
het houd me wel op allemaal schaatsen tot diep in de nacht en politieke debatten en crisis tot laat n de nacht.
nu zit ik dinsdag smiddags weer op school dus kan het niet kijken en om weer helemaal politiek24 te gaan kijken heb ik dan ook geen zin inquote:
enige waarover ik het met wilders een was is dat gevangenen het beter hebben da bejaarden.quote:Dit jaar gaan mijn complimenten naar Pechtold en Halsema.
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een geldig excuus om tot 0400 wakker te zijn.
Soms zeker de moeite waard om bepaale politici te zien zweten tijdens het beantwoorden van de vragenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu zit ik dinsdag smiddags weer op school dus kan het niet kijken en om weer helemaal politiek24 te gaan kijken heb ik dan ook geen zin in![]()
quote:enige waarover ik het met wilders een was is dat gevangenen het beter hebben da bejaarden.
"rochel...kuch...kuch.., met Bea"quote:Op zondag 21 februari 2010 01:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kennelijk heeft Balkenende Beatrix via de telefoon ingelicht. Nu ben ik heel benieuwd hoe zij de telefoon opneemt
denk niet dat ze erg blij was, is ze lekker aan het skiėn moet ze weer naar huis omdat JP ger alweer verknalt heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kennelijk heeft Balkenende Beatrix via de telefoon ingelicht. Nu ben ik heel benieuwd hoe zij de telefoon opneemt
Ik heb heel veel over om haar gezicht te zien als zij haar handtekening onder Balkenende V zet.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat ze erg blij was, is ze lekker aan het skiėn moet ze weer naar huis omdat JP ger alweer verknalt heeft.
theoretisch gezien kan ze ook gewoon zeggen dat balkenende op kan pleuren en zet lekker geen handtekening eronder.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel over om haar gezicht te zien als zij haar handtekening onder Balkenende V zet.
Ze mompeld dan vast iets als "gvd waarom doe ik dit in hemelsnaam nog. Laat JP kapot vallen. Balkenende VI krijgt de handtekening van Alex er onder. Gniffel gniffel."
Geen tijd. American Dad is nog bezig.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
theoretisch gezien kan ze ook gewoon zeggen dat balkenende op kan pleuren en zet lekker geen handtekening eronder.
Ik las het net op de FPquote:
Onderburen die niet begrijpen dat het nationale uitslaapdag is en pissig worden als je vraagt of ze wat rustiger willen doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat is jouw excuus om weer zo vroeg wakker te zijn?
Stelletje aso'squote:Op zondag 21 februari 2010 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
Onderburen die niet begrijpen dat het nationale uitslaapdag is en pissig worden als je vraagt of ze wat rustiger willen doen.
Irritant zeg...quote:Op zondag 21 februari 2010 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onderburen die niet begrijpen dat het nationale uitslaapdag is en pissig worden als je vraagt of ze wat rustiger willen doen.
Want.......quote:
Het gaat gewoon goedquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 10:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goedHet ging even slecht en toen heb ik iets met de dude uitgepraat čn ben er achter gekomen dat ik een stel nieuwe toffe vriendinnen heb
Jaquote:
Je hebt hen natuurlijk wel meteen de overwinning van Tuitert onder de neus gehouden.quote:
Ik heb het hem verteld en vlak daarna kwam het weer langs op NBC en toen was ie blij voor mequote:Op zondag 21 februari 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt hen natuurlijk wel meteen de overwinning van Tuitert onder de neus gehouden.
Dan maar hopen dat er nog meer gouden plakken volgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het hem verteld en vlak daarna kwam het weer langs op NBC en toen was ie blij voor me
Mogguhquote:
Van het vele tweeten?quote:
Waar dacht jij dan dat we het over hadden bij het bespreken van Twitter.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Oh noemen ze het tegenwoordig ook al zo
Ach, kan de beste gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
De websiteJa ik weet het, best stom van me natuurlijk
Eensquote:Op zondag 21 februari 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Net de race van Mark Tuitert gezien, en ik moet zeggen dat ik zijn medaille winst mooier vind dan die van Sven KramerPuur vanwege de emoties als hij heeft gewonnen
Bij Sven Kramer is het toch eigenlijk en verwachting geworden dįt hij wint
wat/waar was zombieland?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
EensBen blij dat ik was weggelopen uit Zombieland en het had gezien
Wat is trouwens je twitter?
Een film die ze lieten zien gisterquote:
Weet je zeker dat het niet het nieuwe account van Etcie is?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er blijkt een Belgisch radioprogramma te zijn met dezelfde naam als mijn Twitternick. Kreeg vanmiddag het tweede verzoek van een compleet onbekende Belg of hij me mocht volgen
ah de film, dacht dat je het over de plek en mensen had of zo waar je wasquote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een film die ze lieten zien gister
Lol best een leuk thema voor een feestquote:Op zondag 21 februari 2010 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah de film, dacht dat je het over de plek en mensen had of zo waar je was
Wel lief van Femke dat ze dat feest speciaal op mijn verjaardag geeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lol best een leuk thema voor een feest
en dan iemand als micheal jackons verkleed gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lol best een leuk thema voor een feest
dan kan ik nietquote:Op zondag 21 februari 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin in een gratis feestje? http://www.femkehalsema.nl/
Ik zou wel willen, maar net iets te ver!quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet het nieuwe account van Etcie is?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Etsie's plaatje herken ik namelijk wel
* Hawaii_Tim klikt op Followquote:
* ik ookquote:
En ben jij familie van Chiel?quote:
quote:
Nee, maar wel van de meesterkraker.quote:
Ga je zaterdag naar het feestje van Femke?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wat de hel? Een compleet extra topic er doorheen gejaagd?
Was een vette boel gisteren
Typisch Lowlandse inrichting
quote:
Waar gaat het over?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je zaterdag naar het feestje van Femke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |