Herkansingen doen ze hier niet aan... En high ben ik jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En high on cafeine?
Je hebt zo een tentamen? Bedenk wel dat het niet menselijk is om alle tentamens te maken dmv nachten doorhalen op cafeine pillen he, herkansingen zijn ook geen schande!!
Maar succesgewoon veel neerkalken, zit er vast iets goeds tussen
Ze doen niet aan herkansingen??quote:Op maandag 15 februari 2010 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja, wie niet...
[..]
Herkansingen doen ze hier niet aan... En high ben ik jaof nouja nu weer even een low eerlijk gezegd
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, je hebt echt een talent voor op het verkeerde moment binnenvallen Nem
Ik zweer je dat ik het niet had gezien.
Maar Amerikanen zullen m toch ook wel opnemen in de bios? Want daar wordt ie wel gedraaid als ik het goed begrijp.
Dus tja, wellicht via de kleinere filmhuizen. Maargoed. Ze snijden hunzelf wel in de vingers maar Disney ook en dat kan op de lange duur helpen.quote:In heel Europa en zelfs in de Verenigde Staten hebben de grote bioscoopexploitanten de film in de ban gedaan.
Tja... nooit bij stilgestaan eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze doen niet aan herkansingen??Lekker dan
I know, maar ik zeg het tochquote:Op maandag 15 februari 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ik beschuldig je toch ook nergens van?
[..]
Dus tja, wellicht via de kleinere filmhuizen. Maargoed. Ze snijden hunzelf wel in de vingers maar Disney ook en dat kan op de lange duur helpen.
Hoezo? We zijn niet allemaal computers die je kunt programmeren om op de juiste tijden de juiste hoeveelheden informatie te kunnen opnemen, op een redelijke manier. Dat ze dat wel van je verlangen vind ik typisch amerikaans. If it's not perfect it's not worthy, zoiets...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja... nooit bij stilgestaan eigenlijkflauw, aan de andere kant, ook gewoon wel een luxe dat dat in NL zo is
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn niet allemaal computers die je kunt programmeren om op de juiste tijden de juiste hoeveelheden informatie te kunnen opnemen, op een redelijke manier. Dat ze dat wel van je verlangen vind ik typisch amerikaans. If it's not perfect it's not worthy, zoiets...![]()
Maargoed, ik ben dan ook geen student die zonder herkansingen zou kunnenEn je papers mag je wel aanpassen na commentaar toch?
Volgens mij draait Lux bij ons het wel. Daar hangt de poster tenminste gewoon..quote:Op maandag 15 februari 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ik beschuldig je toch ook nergens van?
[..]
Dus tja, wellicht via de kleinere filmhuizen. Maargoed. Ze snijden hunzelf wel in de vingers maar Disney ook en dat kan op de lange duur helpen.
Gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Soemp zat in een auto - en heeft al gepost
Ben je alweer een nacht aan het doorhalen?quote:
De posters hingen overal.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij draait Lux bij ons het wel. Daar hangt de poster tenminste gewoon..
Het is tien voor zeven, de nacht is al voorbijquote:Op maandag 15 februari 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je alweer een nacht aan het doorhalen?
Als je maar niet gaat klagen als je straks hartkloppingen krijgt of de komende nacht niet kan slapen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is tien voor zeven, de nacht is al voorbijEn ik mag weer een caffeine pil
Is de ontbijtzaal nog niet open?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wanhoop doet zijn intrede
?quote:
Jij bent wanhopig, ik niet. Ik vroeg me dus af of je na een nacht leren niet eens een eetzaal in kon voor een ontbijtje.quote:
ik weet niet waar die vraag vandaan komtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent wanhopig, ik niet. Ik vroeg me dus af of je na een nacht leren niet eens een eetzaal in kon voor een ontbijtje.
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geleerd over electriciteit. En ik denk ook niet dat 2000V automatisch extreem gevaarlijk is. Het kan best en zal ook wel gebruikt worden. Ik weet alleen dat het niet nodig is. Dus waarom zou je het dan doen als het ook met minder kan? Wij hadden hooguit 1000V en de beesten bleven binnen.
2000v is niet automatisch extreem gevaarlijk nee. Maar er is een hele goede reden om wel hogere voltages te gebruiken: het is namelijk efficienter te transporteren op grote afstanden. En aangezien zo'n lijntje schrikdraad vaak kilometers lang is, kun je het beste een zo hoog mogelijk voltage gebruiken op een lagere spanning, dan kost het namelijk veel minder op je energierekening. Dat was volgens mij zo ongeveer de reden.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een Amerikaans wetenschapsmuseum heb ik wel eens (volgens het bord) 100.000 Volt door me gehad, maar met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag ampèrage. Dan is er niets aan de hand
Dat leg ik dus net uit.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet niet waar die vraag vandaan komt
Ja en het blijft een ongefundeerde vraag. Niks gezegd over ontbijtquote:
Nee, maar ik wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en het blijft een ongefundeerde vraag. Niks gezegd over ontbijt![]()
Die tip zal ik eens aan mijn moeder doorgeven. Die wil afvallen door te Sonja Bakkeren. Kan ze dus beter aan de caffeine pillen gaan.quote:En the caf gaat pas om 7:30 open. niet dat het mij wat uitmaakt, want adderall en caffeine pillen zijn nou niet bepaald eetlust bevorderend
In feite transporteert schrikdraad geen stroom (tot iemand het aanraakt) dus ik denk dat het niet veel uitmaakt. Het gaat vooral om een zo groot mogelijk schrikeffect (hoge spanning) bij zo min mogelijk gevaar (lage stroom).quote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
2000v is niet automatisch extreem gevaarlijk nee. Maar er is een hele goede reden om wel hogere voltages te gebruiken: het is namelijk efficienter te transporteren op grote afstanden. En aangezien zo'n lijntje schrikdraad vaak kilometers lang is, kun je het beste een zo hoog mogelijk voltage gebruiken op een lagere spanning, dan kost het namelijk veel minder op je energierekening. Dat was volgens mij zo ongeveer de reden.
* nembrionic jaloers isquote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij draait Lux bij ons het wel. Daar hangt de poster tenminste gewoon..
Die volg ik niet helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:10 schreef zebaz het volgende:
[..]
In feite transporteert schrikdraad geen stroom (tot iemand het aanraakt)
Het staat alleen onder spanning. Zodra iemand het aanraakt gaat er een (kleine) stroom lopen en krijgt diegene een schok. Vergelijk het met stopcontacten thuis: die gebruiken ook geen stroom tot je er een apparaat in steekt.quote:
Dit is gewoon flauw mierenneukenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:19 schreef zebaz het volgende:
Het staat alleen onder spanning. Zodra iemand het aanraakt gaat er een (kleine) stroom lopen en krijgt diegene een schok. Vergelijk het met stopcontacten thuis: die gebruiken ook geen stroom tot je er een apparaat in steekt.
Niet als je begint over transportverlies... als er geen stroom wordt getransporteerd is er geen transportverlies (in theorie) en zal dat dus niet de reden zijn voor de hoge spanning, wat uh mijn punt wasquote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is gewoon flauw mierenneuken
Als je een paar kilometer draad hebt, dan heeft dat draad ook een flinke weerstand. Dat is je "transportverlies"quote:Op maandag 15 februari 2010 14:32 schreef zebaz het volgende:
[..]
Niet als je begint over transportverlies... als er geen stroom wordt getransporteerd is er geen transportverlies (in theorie) en zal dat dus niet de reden zijn voor de hoge spanning, wat uh mijn punt was
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Weerstand is pas relevant als er stroom loopt. Er loopt geen stroom -> geen transportverlies.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een paar kilometer draad hebt, dan heeft dat draad ook een flinke weerstand. Dat is je "transportverlies"
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Gossiepossie, mij zijn helemaal van verward door deze kreet van vrouw met witte scalp..."
Iets wat dus gebeurt als je het draad aanraakt. Dan treden al deze dingen toch op? OOK je transportverlies.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Weerstand is pas relevant als er stroom loopt. Er loopt geen stroom -> geen transportverlies.
Ja ik zag hetquote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag afgelopen week bij 1 van die ontzettend niet-grappige commercials van C1000 Pipo de Clown ook weer eens op komen draven...
Bij de C1000 bij mij in de buurt staat Swiebertje altijd voor de deur.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag afgelopen week bij 1 van die ontzettend niet-grappige commercials van C1000 Pipo de Clown ook weer eens op komen draven...
Tenzij er constant types tegen je schrikdraad aan staan te pissen is dat dus niet zo ergquote:Op maandag 15 februari 2010 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets wat dus gebeurt als je het draad aanraakt. Dan treden al deze dingen toch op? OOK je transportverlies.
Ja, een heftig verlangen naar de tijd dat ze 'geen fratsen' hadden... pfftquote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Dan weet ik wat de volgende C1000-commercial is:quote:Op maandag 15 februari 2010 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de C1000 bij mij in de buurt staat Swiebertje altijd voor de deur.
Misschien is iedereen van de wereld?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Onze stoelen zijn die 2 in het rode kadertje. Grijs is wat er verkocht is. Dat wordt niet druk vanavond
[ afbeelding ]
Is het zo blijft hoeven we niemand te storen bij het bier halen want onze hele rij is dan leegquote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is iedereen van de wereld?
Bier halen?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het zo blijft hoeven we niemand te storen bij het bier halen want onze hele rij is dan leeg
Past er dan wel een kratje onder de stoel?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier halen?
Is 'not done' tijdens een theatertour, alleen in de pauze...
Sinds wanneer maak jij je druk om "not done"?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier halen?
Is 'not done' tijdens een theatertour, alleen in de pauze...
Niet, maar vaak zijn de buffetten niet eens open zolang de 'voorstelling' nog gaande is...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om "not done"?
Vaya Con Dios? Leeft dat nog?quote:Ik ging bij Vaya Con Dios ook gewoon bier halen. Toen zaten we wel op een plek vlakbij de deur..maargoed.
Uitstel van executie?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh, contact gehad met de professor. De urge om van een brug te springen is wat minder
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
En Nem, als je nog eens de laatste post hebt mag je deze wel gebruiken.
[ afbeelding ]
Mocht je het toch ooit doen, dan wel met het hoofd eerst he?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh, contact gehad met de professor. De urge om van een brug te springen is wat minder
Jazekerquote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, maar vaak zijn de buffetten niet eens open zolang de 'voorstelling' nog gaande is...
[..]
Vaya Con Dios? Leeft dat nog?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je het toch ooit doen, dan wel met het hoofd eerst he?
Dat zegt iets over het optreden en/of de reden waarom het publiek aanwezig was...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze ook nog in Paradiso gezien maar omdat de muziek zo rustig is en Paradiso net een kroeg, ging iedereen gewoon staan ouwehoeren
Geen tijd. Zelfs de bruggen in Galesburg zijn laag en waardeloosquote:Op maandag 15 februari 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je nek onderweg toch gewoon bewegen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen tijd. Zelfs de bruggen in Galesburg zijn laag en waardeloos
Nou, ik heb ze in de schouwburg gezien en toen bleef men stil.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt iets over het optreden en/of de reden waarom het publiek aanwezig was...
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen tijd. Zelfs de bruggen in Galesburg zijn laag en waardeloos
quote:
Voor mijn opnames zijn theaterconcerten daarom ideaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze in de schouwburg gezien en toen bleef men stil.
Altijd hetzelfde in Paradiso. Vervelend publiek daar soms. Als het niet knalhard is dan moet je moeite doen om het te horen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze ook nog in Paradiso gezien maar omdat de muziek zo rustig is en Paradiso net een kroeg, ging iedereen gewoon staan ouwehoeren
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde in Paradiso. Vervelend publiek daar soms. Als het niet knalhard is dan moet je moeite doen om het te horen.
Combinatie van publiek en muziek. Bij The Whitest Boy Alive werd het tijdens de rustige nummers ook gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde in Paradiso. Vervelend publiek daar soms. Als het niet knalhard is dan moet je moeite doen om het te horen.
Dat is gaafquote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bitterkoekjes moet je ook bij de echte bakker kopen.
Ik weet nog de goeie ouwe tijd dat we een bakker aan de deur hadden
1 halfje wit
1 halfje bruin
1 pakje bitterkoekjes.
En dat betalen kwam wel ooit. Hing het gewoon aan de deur als je niet open deed
Wat viel mee?quote:
Je bent een ambtenaar?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, nu in het computerlokaal, maar ik ben m'n usb-stick vergeten, kan weinig doen het komende uur
Ah okay. Aangezien ambtenaren ook nogal eens een USBstick vergeten en niks doen......quote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, geen ambtenaar, parttime student
Niet op de achterbank van een huurauto dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Vergeten en kwijtraken is heel iets anders he
De mijne zit nog in m'n laptop, die op de keukentafel staat
Ik hoop ook geen belastende foto's en dat je moeder ze nu zit te bekijken.....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Niet in een huurauto en er staat geen bedrijfsgevoelige info op
Ach ik associeer mensen op Fok! altijd met hun plaatje dus als je daar niet op lijkt valt het allemaal wel mee. En godzij dank zijn er nog digibeten.....quote:Op maandag 15 februari 2010 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet niet wat je van mij en mn fotogeniekheid denkt
En je overschat m'n moeder
Ook niet in een wasserette? En geen rare foto's? Gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Niet in een huurauto en er staat geen bedrijfsgevoelige info op
Jij hebt momenteel geen plaatje, dus ben je een witte vlek met een rood kruisje...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik associeer mensen op Fok! altijd met hun plaatje dus als je daar niet op lijkt valt het allemaal wel mee.
Ik ben dus Henri Dunant.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt momenteel geen plaatje, dus ben je een witte vlek met een rood kruisje...
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je bent nu nog meer Mr. Anonimous...
Okay! Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Zal voor jou binnenkort wel eens een anonieme avatar maken...
En niet in zwedenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet in een wasserette? En geen rare foto's? Gelukkig
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bitterkoekjes moet je ook bij de echte bakker kopen.
Om kwart voor tien 's avonds?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een Espresso?
Cuban Blend of Etheiopian Blend?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om kwart voor tien 's avonds?![]()
Ja, waarom ook niet.
Cuban aub.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cuban Blend of Etheiopian Blend?
quote:
Neem d'r mee...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Beslissing is genomen. Ik ga weg bij mijn vechtsportschool...... Wel jammer dat ik dan Nina Hagen II niet meer zie.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Beslissing is genomen. Ik ga weg bij mijn vechtsportschool...... Wel jammer dat ik dan Nina Hagen II niet meer zie.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan zij niet mee naar de vechtsportschool waar jij nu naar toe gaat/ zelf gaat beginnen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Al wat gehoord van je inschrijving voor die whisky-trip?
Ik niet in ieder geval...
Hoe dan ook. Als ik maar op de hoogte kan blijven over de ontwikkelingen rond Nina Hagen II.quote:
Er staat natuurlijk wel in de voorlopige bevestigingsmail:quote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen nieuws.
Ik ga van de week maar eens bellen/mailen.
Jij kent 'r?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als ik maar op de hoogte kan blijven over de ontwikkelingen rond Nina Hagen II.
Nog niet.quote:
Je hebt gelijk. Ik wacht nog wel even.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat natuurlijk wel in de voorlopige bevestigingsmail:
"Wij streven er naar uw bericht binnen 5 dagen te beantwoorden".
Dan is checken na 11 werkdagen wel wat snel...
Of zij mee wil naar de andere school hoor ik vrijdag. Ik vermoed als ik ooit een eigen sportschool open dat ze dan wel daar komt trainen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan zij niet mee naar de vechtsportschool waar jij nu naar toe gaat/ zelf gaat beginnen?
Ik zou het ook jammer vinden als ik haar niet meer zag.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als ik maar op de hoogte kan blijven over de ontwikkelingen rond Nina Hagen II.
You got picture?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als ik haar niet meer zag.
Kun jij trouwens niet, onder het mom van "verbetering van arbeidskansen" op kosten van het Rijk een instructeurs diploma gaan halen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of zij mee wil naar de andere school hoor ik vrijdag. Ik vermoed als ik ooit een eigen sportschool open dat ze dan wel daar komt trainen.
Nee, wel gevraagd of dat mocht voor Cobra maar dat wou ze niet....quote:
Wat een arrogante bitch...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wel gevraagd of dat mocht voor Cobra maar dat wou ze niet....
Daar ben ik over bezig. I'll keep you posted.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij trouwens niet, onder het mom van "verbetering van arbeidskansen" op kosten van het Rijk een instructeurs diploma gaan halen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ben ik over bezig. I'll keep you posted.
Eerder een verlegen 19 jarige.quote:
Een verlegen punker die aan vechtsporten doet?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerder een verlegen 19 jarige.
Dat moet gewoon pijn doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp waarom zij een borstverkleining heeft laten doen.
Het lijkt me niet fijn als je bij ieder slag het idee hebt dat er 10 kilo van je lijf gerukt wordt...
Ze is een aparte maar wel zeer lief en geestig.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verlegen punker die aan vechtsporten doet?
Dat is net zoiets als een zoute suikerspin...
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is een aparte maar wel zeer lief en geestig.
Is dat Elwan Akyildiz?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw hierboven en de foto hieronder zijn uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
Kom ze net min of meer toevallig tegen.
De persoon rechts op de foto is inmiddels wereldberoemd in Nederland...
Ik zal mijn best doen.quote:
haha, dus bij mij denk je aan een varkenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik associeer mensen op Fok! altijd met hun plaatje dus als je daar niet op lijkt valt het allemaal wel mee. En godzij dank zijn er nog digibeten.....
Nee aan poker. Dat varken staat er pas sindskort tussen...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, dus bij mij denk je aan een varken
nee hoor vanaf begin af aan alquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee aan poker. Dat varken staat er pas sindskort tussen...
Oh dan viel het nooit op.quote:
quote:
Ik blijf nog tot het eind van de maand maar ik heb wel vandaag gezegd dat ik dus per 1 maart er niet meer ben.quote:
Wat was de reactie op jouw beslissing?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot het eind van de maand maar ik heb wel vandaag gezegd dat ik dus per 1 maart er niet meer ben.
Als je maar niet denkt dat een staande houding ook 95 euro op brengt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Net staande gehouden door de politie
Ze waren op zoek naar 2 mannen met donkere kleding. Ze wisten nog niet waarvoor maar schijnbaar waren ze dezelfde kant opgelopen als wij. 1 auto...2 autos...aanscheurend busje
Ik zeg: "We komen net bij een optreden vandaan, hier zijn de kaartjes". Dat was samen met mijn paspoort wel genoeg
Wie mag het zijn dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw hierboven en de foto hieronder zijn uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
Kom ze net min of meer toevallig tegen.
De persoon rechts op de foto is inmiddels wereldberoemd in Nederland...
Eh wat? Je bedoelt als ik mijn paspoort niet bij me had gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat een staande houding ook 95 euro op brengt.
Mijn trainer werd kwaad. Rhino en Jill ook. Maar die denken er nu wel over om ook weg te gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was de reactie op jouw beslissing?
Nee, ivm een onterechte staandehouding.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh wat? Je bedoelt als ik mijn paspoort niet bij me had gehad?
Ohja, legde even de link nietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ivm een onterechte staandehouding.
quote:
OK, neem de apparatuur wel mee...quote:Rigoreus
Blauw
Open
Iedereen is van de wereld
Atlanta
Straat
Mijn land
Nachttrein
Vrouw
Vier Seizoenen
Kind van de maan(denk ik)
Sterven op de planken(cover van Clouseau)
En nog een hoop nummers. Al met al 2 uur opgetreden met een stukje akoestisch
Vanwege de zelfde problemen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn trainer werd kwaad. Rhino en Jill ook. Maar die denken er nu wel over om ook weg te gaan.
Andre Hazes leeft!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
[..]
OK, neem de apparatuur wel mee...
Jill wel. Jill was de dame die ik gister moest kalmeren en gefocust moest krijgen. Jill vind ook dat het niet leuk wat er gezegd is tegen mij en snapt dat ik niet meer met die 'vrienden' wil trainen. Rhino en ik zijn al knipperlichtmaatjes sinds we 7 jaar oud zijn.quote:
Je kent hem niet?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jill wel. Jill was de dame die ik gister moest kalmeren en gefocust moest krijgen. Jill vind ook dat het niet leuk wat er gezegd is tegen mij en snapt dat ik niet meer met die 'vrienden' wil trainen. Rhino en ik zijn al knipperlichtmaatjes sinds we 7 jaar oud zijn.
quote:
Ik ken hem niet neequote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent hem niet?
Was vroeger (zoals op foto 1) één van mijn maatjes, wilde avonturen met hem beleefd.
Nu doet hij vooral met zichzelf...
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had 'ie verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooy en ik had geen idee daarvan.
Vraagt 'ie: Ga je effe mee naar het huis van m'n meissie?
Ik vond het OK en we lopen vanaf het Leidseplein, door het Vondelpark naar het Concertgebouw.
Vlak daarachter loopt 'ie een tuin in en haalt een sleutel uit z'n zak.
Ik kijk op het naambordje en lees: M. Bakker & W. van Ammelrooy.
Ik denk: WTF... Staan we als 2 skinheads bij het huis van 2 van dat soort figuren.
Dennis doet de deur open en brult: 'Ik ben thuis!!!'
Geen reactie, niemand thuis. Ik was in shock...
Dennis pakt vlak daarna een basgitaar, sluit die aan op de versterker en slaat op de snaren. Hij had dat ding volgens mij nog nooit in handen gehad. Zware dreunen trillen door het huis...
Flikkert er van een kast een porseleinen vaas naar beneden, boven op de stereo.
Dennis kijkt wat sip en zegt: 'Kom we gaan, niets te beleven hier...'
Het zou zo in een film kunnenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had 'ie verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooy en ik had geen idee daarvan.
Vraagt 'ie: Ga je effe mee naar het huis van m'n meissie?
Ik vond het OK en we lopen vanaf het Leidseplein, door het Vondelpark naar het Concertgebouw.
Vlak daarachter loopt 'ie een tuin in en haalt een sleutel uit z'n zak.
Ik kijk op het naambordje en lees: M. Bakker & W. van Ammelrooy.
Ik denk: WTF... Staan we als 2 skinheads bij het huis van 2 van dat soort figuren.
Dennis doet de deur open en brult: 'Ik ben thuis!!!'
Geen reactie, niemand thuis. Ik was in shock...
Dennis pakt vlak daarna een basgitaar, sluit die aan op de versterker en slaat op de snaren. Hij had dat ding volgens mij nog nooit in handen gehad. Zware dreunen trillen door het huis...
Flikkert er van een kast een porseleinen vaas naar beneden, boven op de stereo.
Dennis kijkt wat sip en zegt: 'Kom we gaan, niets te beleven hier...'
Op dit moment alleen Jill denk ik. Rhino is een beetje een eigenheimer.quote:
http://www.dikkedennis.nl/index2.htmquote:
Net als jij dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Jill denk ik. Rhino is een beetje een eigenheimer.
Hij is compleet gestoord nu, heeft z'n door coke zwaar aangetaste neusschotje op sterk water staan in z'n tattoo-shop. En hij kan absoluut niet tatoëren...quote:
Klopt! Daarom zijn we af en aan vrienden. Soms hebben we genoeg van elkaar. Zien we elkaar enkele maanden/jaren niet.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nog even TV kijken en dan m'n nest in.
En voor de nachtploeg:
Mocht PS nog springneigingen hebben, vang d'r dan even op...
Om, op het moment dat jullie elkaar weer zien, als oude vrienden verder te gaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt! Daarom zijn we af en aan vrienden. Soms hebben we genoeg van elkaar. Zien we elkaar enkele maanden/jaren niet.
Meestal zo: He lang niet gezien! Biertje doen? En dan weer verder idd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om, op het moment dat jullie elkaar weer zien, als oude vrienden verder te gaan?
Als ze maar niet teveel van die pillen gebruikt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Het komt allemaal wel goed met PS hoor
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal zo: He lang niet gezien! Biertje doen? En dan weer verder idd.
Dubbel duifjes?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel van die pillen gebruikt.
Yab Yum?quote:
ook de naam voor XTCquote:
Ah, ik zou het niet weten. Ik weet niks van dat spul.quote:
Ik heb het nooit gebruikt. Allen een paar keer geblowd. Maar dat was geen succes.....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ik zou het niet weten. Ik weet niks van dat spul.
Ik heb 1 x een joint gerookt. Voelde niks en daarna nooit meer aangeraakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gebruikt. Allen een paar keer geblowd. Maar dat was geen succes.....
Ik werd helemaal paranoia en dacht dat mensen mij wilde vermoorden enz....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 1 x een joint gerookt. Voelde niks en daarna nooit meer aangeraakt.
Slikte je toen al Ritalin?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd helemaal paranoia en dacht dat mensen mij wilde vermoorden enz....
Nee. Daarom raak ik nu ook helemaal geen drugs meer aan.quote:
Slimme zet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Daarom raak ik nu ook helemaal geen drugs meer aan.
Dat heb ik met alcohol. Of ik val in slaap of ik ga over mijn nek en kan opnieuw beginnen met drinken. Bezopen kan ik niet worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb wel een beetje geëxperimenteerd met het een en ander. Blowen werd ik alleen maar sloom en slaperig van.
Ik kan er de laatste tijd steeds slechter tegen merk ik. Iedere keer als ik heb doorgehaald sta ik nu te kotsen.....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik met alcohol. Of ik val in slaap of ik ga over mijn nek en kan opnieuw beginnen met drinken. Bezopen kan ik niet worden.
Dan kun je beter een stuk(je) van je duim afknippen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt best wel een flink stuk van mijn rechterduim afgeraspt![]()
En ik lachte altijd mensen uit die zoiets doen... Het is dus toch mogelijk en doet ziek veel pijn, ben door alle huidlagen (en dus veel zenuwen) heen
![]()
trouwens, typen met één hand gaat moeilijk en traag, laat staan met links
Mooi hé die signalen van je lichaam.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan er de laatste tijd steeds slechter tegen merk ik. Iedere keer als ik heb doorgehaald sta ik nu te kotsen.....
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
En ik lachte altijd mensen uit die zoiets doen... Het is dus toch mogelijk en doet ziek veel pijn, ben door alle huidlagen (en dus veel zenuwen) heen
![]()
Trustequote:
Ja geweldig....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi hé die signalen van je lichaam.
ik heb hetzelfde ooit gedaan met een vlleswarensnijmachine in de slagerij. Dat deed echt veel minder pijn. Denk omdathet scherper is.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een stuk(je) van je duim afknippen.(Ja, ik ken dat gevoel)
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde ooit gedaan met een vlleswarensnijmachine in de slagerij. Dat deed echt veel minder pijn. Denk omdathet scherper is.
Ach, die springt echt niet van 7 bruggen tegelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel van die pillen gebruikt.
ramboquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk toen gewoon weer op mijn duim gelegd en een pleister er op gedaan. Ziet er weer normaal uit.
Ik zit nog steeds in de uitlachfasequote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, die springt echt niet van 7 bruggen tegelijk
- Blowen --> suf, niets aanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb wel een beetje geëxperimenteerd met het een en ander. Blowen werd ik alleen maar sloom en slaperig van.
Eerder teveelquote:
quote:
Ik zou geen van allen (meer) willen doen. Misschien ben ik te bang voor de effecten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Blowen --> suf, niets aan
- weed uit een pijpje(1x gedaan) ---> geweldig lekker stoned
- paddo's --> echt supertof!Meerdere malen gedaan maar zie ik mezelf niet gauw weer doen.
Dat zeker.quote:
over lichaamssignalen gesproken.quote:
Dat lijkt mij erg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
over lichaamssignalen gesproken.
Mijn vader heeft een beenprothese, toen ie 17 was raakte hij betrokken bij een auto-ongeluk. Zijn rechterbeen is tot boven zijn knie geamputeerd. Hij heeft regelmatig last van fantoompijn. Zo bizar, pijn in een been dat je niet meer hebt...
Blowen --> suf, niets aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Blowen --> suf, niets aan
- weed uit een pijpje(1x gedaan) ---> geweldig lekker stoned
- paddo's --> echt supertof!Meerdere malen gedaan maar zie ik mezelf niet gauw weer doen.
reden genoeg om het niet proberen. Vooral paddo's niet. Want die versterken gevoelens en als je denk dat het niet goed gaat, dan is de kans ook heel groot dat het niet goed gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou geen van allen (meer) willen doen. Misschien ben ik te bang voor de effecten.
is het ook.quote:
Dan hou ik het wel bij alcohol en tabak.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
reden genoeg om het niet proberen. Vooral paddo's niet. Want die versterken gevoelens en als je denk dat het niet goed gaat, dan is de kans ook heel groot dat het niet goed gaat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
is het ook.
Heb mijn pa eens op zijn duim zien slaan met een hamer. Au zei hij. Verder niets.
Met fantoompijn heb ik m jankend op een stoel zien zitten, grijpend naar het been dat er niet meer is.![]()
Sorry, geen lichte kost dit.
Ik niet, heb bijna een jaar een scheve vinger gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk toen gewoon weer op mijn duim gelegd en een pleister er op gedaan. Ziet er weer normaal uit.
ik wilde appelpannekoeken maken voor sheepquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de uitlachfase
het verliezen zelf is niet erg, alleeen de pijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Wat dat betreft zijn er 2 dingen waar ik echt bang voor ben. Mijn gezichtsvermogen verliezen; want lezen is mijn grootste hobby en fantoom pijn na het verlies van een lichaamsdeel.
Ik denk dat je zeker verder kunt leven als je een lichaamsdeel verliset. Maar als je dan pijn blijft houden op de plek waar dat deel zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het verliezen zelf is niet erg, alleeen de pijn?
k word liever doof dan blind, als ik moet kiezen
niemand wil zn been kwijtraken maar met een protese kan je zo'n beetje alles wat je met een 'normaal' been ook kon. en die pijn kan je niks tegen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het verliezen zelf is niet erg, alleeen de pijn?
ik ook.quote:k word liever doof dan blind, als ik moet kiezen
ja oke, maar het ledemaat verliezen is al niet niks. Maar fantoompijn maakt t natuutlijk erger...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker verder kunt leven als je een lichaamsdeel verliset. Maar als je dan pijn blijft houden op de plek waar dat deel zat.
Slaapsequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar bed. Wens me succes met de bijbehorende rituelenTrusten
't Is echt apart. Als mijn pa zijn ogen dicht doet en ik houd mijn hand op ongeveer een centimeter afstand van zijn prothese dan weet hij(zonder het te zien) waar ik mijn hand houd. Bijvoorbeeld de tenen, kuit, enkel etcquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker verder kunt leven als je een lichaamsdeel verliset. Maar als je dan pijn blijft houden op de plek waar dat deel zat.
Wat je ook normaal doet met die duim, doe dat nu niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef B.ertha het volgende:
trustequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef B.ertha het volgende:
Staat al op Nederland 1, de tv.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
voor de wakkerblijvers de 500m mannen is begonnen
quote:
Dat heb ik ook. (Maar ik mis geen lichaamsdelen.)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
't Is echt apart. Als mijn pa zijn ogen dicht doet en ik houd mijn hand op ongeveer een centimeter afstand van zijn prothese dan weet hij(zonder het te zien) waar ik mijn hand houd. Bijvoorbeeld de tenen, kuit, enkel etc
Net alsof die de warmte voelt of zo.
Volgens mijn natuurkundeboek kon Europa ook beter overstappen van 50 Hz op een andere frequentie, omdat 50Hz zo'n beetje de dodelijkste frequentie was die men had kunnen kiezenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als in de US men over zou stappen op 230v zou dat ook enorme besparingen opleveren, alleen moeten dan een hoop mensen hun apparaten weg flikkeren.
Moet alle electrische apparatuur dan vervangen worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mijn natuurkundeboek kon Europa ook beter overstappen van 50 Hz op een andere frequentie, omdat 50Hz zo'n beetje de dodelijkste frequentie was die men had kunnen kiezen. Nu switchen is alleen zo goed als onmogelijk, want goedkoop is het niet
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
![]()
Ik heb een keer een paar millimeter van mijn rechterwijsvinger afgesneden met een soort rasp. De dag dat ik van Lowlands terug kwam leek me een uitstekend moment om dat ding uit te proberen, wat niet zo bleek te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een stuk(je) van je duim afknippen.(Ja, ik ken dat gevoel)
Als ik terug kom van LL doe ik meestal de hele maandag niets meer, behalve schijten, douchen en slapen danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer een paar millimeter van mijn rechterwijsvinger afgesneden met een soort rasp. De dag dat ik van Lowlands terug kwam leek me een uitstekend moment om dat ding uit te proberen, wat niet zo bleek te zijn. Anderhalf jaar later kan je het met goed kijken nog steeds een beetje zien, al is het vrij goed terug gegroeid
in principe wel maar niet van hartequote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Jij schijt niet op LL?
Zijn de omstandigheden dan zo slecht?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
in principe wel maar niet van harte
nee, helemaal niet. Voor een festival is het juist heel goed geregeld. Maar zoals je thuis kakt, kak je nergens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn de omstandigheden dan zo slecht?
Ik poep overal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. Voor een festival is het juist heel goed geregeld. Maar zoals je thuis kakt, kak je nergens.
You said it!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ik terug kom van LL doe ik meestal de hele maandag niets meer, behalve schijten, douchen en slapen dan
Ik ook. Maar als ik weet dat het thuis kan wacht ik er even mee.quote:
Dat boeit mij echt niks. Als ik moet dan ga ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik weet dat het thuis kan wacht ik er even mee.
Dat is tot daar aan toe, moet kleintje pils ook gewoon stoppenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat lekker met die ijsmachines in Vancouver.
Dat snap ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is tot daar aan toe, moet kleintje pils ook gewoon stoppen
Doet 'ie het weer niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat lekker met die ijsmachines in Vancouver.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
zal het dweilen nu wel goed gaan of moeten de schaatsers zelf met een dweiltje het ijs op
3 Zamboni's die het niet doen?quote:
ga een slapen danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb tulpen gekocht bij de Walmart, Valentijnsaanbieding. Ik ben er heel erg gelukkig mee. tevens zit ik wederom op 36 uur zonder slaap maar heb nu wèl een goed humeur! We gingen met de zussen naar de film en moesten allemaal huilen op het end haha
Ik wacht even iets langer om in een keer in mijn oude ritme te duikenquote:
Daar ken ik hem wel van jaquote:Op maandag 15 februari 2010 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.dikkedennis.nl/index2.htm
Zet je speakers aan...
Hij is tevens gastbruller bij Peter Pan's Speedrock...
Voor iemand die niet zonder slaap kan is dat vrij killingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb tulpen gekocht bij de Walmart, Valentijnsaanbieding. Ik ben er heel erg gelukkig mee. tevens zit ik wederom op 36 uur zonder slaap maar heb nu wèl een goed humeur! We gingen met de zussen naar de film en moesten allemaal huilen op het end haha
Pff, hoofdpijn is voor mietjes! Ik heb (alweer...) gekneusde ribben, en call me stupid, maar ik ga vanmiddag gewoon skatenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor iemand die niet zonder slaap kan is dat vrij killing
Pas je wel op dat die tulpenbollen je niet wakker houden? Die dingen maken meer lawaai dan een konijn als ze groeien.
Hoofdpijn![]()
Ik zit nog in mijn biervrij periodequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te veel bier gehaald tijdens het concert gisteren?
Stoer!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Pff, hoofdpijn is voor mietjes! Ik heb (alweer...) gekneusde ribben, en call me stupid, maar ik ga vanmiddag gewoon skaten
Stupidquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Pff, hoofdpijn is voor mietjes! Ik heb (alweer...) gekneusde ribben, en call me stupid, maar ik ga vanmiddag gewoon skaten
quote:Sneeuwballenterreur beloond met feestje Gebaar van gemeente
Gouda koopt tuig af
door Harrie Nijen Twilhaar
GOUDA - Marokkaanse crimineeltjes die in Gouda betrokken waren bij het sneeuwballenincident, zijn door de gemeente 'afgekocht' om hen rond de jaarwisseling van de straat te houden.
Ze kregen gezamenlijk 2250 euro in een envelop geduwd om zelf een feestje te organiseren. Dat stelt de gemeentelijke VVD-fractie op basis van verklaringen van de betrokken jongeren uit de omstreden Goudse woonwijk Oosterwei. Enkele tientallen Marokkanen belaagden verschillende mensen met sneeuwballen, wierpen barrières op en maakten zich schuldig aan berovingen.
Om de jongeren koest te houden, kregen ze van de gemeente handje contantje geld aangeboden. De VVD in Gouda is furieus omdat gemeenschapsgeld zonder procedures werd uitbetaald. "Bovenal is het niet verstandig. Je beloont immers crimineel gedrag", stelt de VVD-fractie.
Rustig
Gouda bevestigt dat er geld is gegeven. "Wij wilden juist voorkomen dat de boel verder zou escaleren", is de reactie bij de gemeente. "De jongeren hebben zelf voor het feest een begroting ingediend. Ze moesten aangeven hoeveel geld ze nodig hadden voor het inhuren van een diskjockey, een hapje en een drankje. Voor ons was het belangrijk dat het in de wijk rustig zou blijven rond de jaarwisseling."
Volgens de gemeente moest er snel gehandeld worden. "Het zal best zo zijn dat het geld contant is overhandigd, maar het is goed besteed. Achteraf was iedereen blij. We hebben vijf Marokkanen als dank na afloop ook nog een boekenbon gegeven", meldt een woordvoerster.
Ja, daar is een topic over. Kutartikel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn er nog PVDA stemmers hier ?
[ afbeelding ]
En verder op telegraaf.nl:
[..]
Nee. En daarbij is het natuurlijk een Televaag-artikel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt of het verhaal wel echt zo gegaan is zoals omschreven?
Nee, ik denk dat het aan de groep zelf is overhandigd, maar aan de niet zo grote aso's.quote:Want er wordt gesuggereerd dat de gemeente een dikke envelop met flappen persoonlijk in de handen een draaideurcrimineel heeft geduwd, terwijl het waarschijnlijker is dat men een of andere stichting of buurtwerker het geld heeft laten beheren en alles heeft laten regelen.
Dat denk ik ook. Ik denk dat er een groepje "normale" Marokkanen is opgestaan en de boel georganiseerd heeft. Tuig dat berooft lijkt me niet het volk dat netjes met de gemeente om tafel gaat zitten voor een plan.quote:En waarom wordt er geschreven dat er juist voor die rotte appels een feestje is georganiseerd, terwijl het waarschijnlijk gewoon een soort buurtfeest is geweest voor alle daar wonende Mocro jeugd?
Inderdaad, en dan ook nog dat bedrag... 2250 euroquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Neemt niet weg dat het van de zotte is om een groep geld te geven zodat ze zich rustig houden. Ik krijg ook geen geld, en gedraag me toch ook normaal
Tja, die begrijp ik nog wel. Allicht beter dan ze een messenset geven. Of contant geld. Dan zal er immers eerder een messenset dan een geschiedenisboek van gekocht worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en vergeet niet de BOEKENBON! Als dankjewel. Mijn eerste gedachte: ik vraag me af wie er in godsnaam een boek van zal gaan halenEn nee, ik weet dat dat niet echt netjes is van me
Ja dat vond ik ook achterlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en vergeet niet de BOEKENBON! Als dankjewel. Mijn eerste gedachte: ik vraag me af wie er in godsnaam een boek van zal gaan halenEn nee, ik weet dat dat niet echt netjes is van me
Er staat: "bij elkaar" Dus ik neem aan dat er meerdere initiatieven zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog dat bedrag... 2250 euro
Mag hopen dat het geen feestje was voor een groepje van 20 man... Met dat geld worden er hier met oud en nieuw feesten voor 200 man georganiseerd...
In het kader van 'Ja, het blijft zeker feest met jullie... '.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat: "bij elkaar" Dus ik neem aan dat er meerdere initiatieven zijn.
Zit iemand van ons in de hotelbranche ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef Etcetera het volgende:
HotelkostenWil wel een beetje luxe slapen hoor
Werkt niet. We hebben niemand beroofd of mishandeld. Maar misschien kan Andy meedoenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
Zullen we binnenkort een begroting indienen voor een AKQsc feestje?
DJ MM: 1250 euro
NEM&WG catering: 2250 euro
Verschillende danseressen: 5500 euro
C4 private security: 600 euro
Zie ik nog kosten over het hoofd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |