Herkansingen doen ze hier niet aan... En high ben ik jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En high on cafeine?
Je hebt zo een tentamen? Bedenk wel dat het niet menselijk is om alle tentamens te maken dmv nachten doorhalen op cafeine pillen he, herkansingen zijn ook geen schande!!
Maar succesgewoon veel neerkalken, zit er vast iets goeds tussen
Ze doen niet aan herkansingen??quote:Op maandag 15 februari 2010 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja, wie niet...
[..]
Herkansingen doen ze hier niet aan... En high ben ik jaof nouja nu weer even een low eerlijk gezegd
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, je hebt echt een talent voor op het verkeerde moment binnenvallen Nem
Ik zweer je dat ik het niet had gezien.
Maar Amerikanen zullen m toch ook wel opnemen in de bios? Want daar wordt ie wel gedraaid als ik het goed begrijp.
Dus tja, wellicht via de kleinere filmhuizen. Maargoed. Ze snijden hunzelf wel in de vingers maar Disney ook en dat kan op de lange duur helpen.quote:In heel Europa en zelfs in de Verenigde Staten hebben de grote bioscoopexploitanten de film in de ban gedaan.
Tja... nooit bij stilgestaan eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze doen niet aan herkansingen??Lekker dan
I know, maar ik zeg het tochquote:Op maandag 15 februari 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ik beschuldig je toch ook nergens van?
[..]
Dus tja, wellicht via de kleinere filmhuizen. Maargoed. Ze snijden hunzelf wel in de vingers maar Disney ook en dat kan op de lange duur helpen.
Hoezo? We zijn niet allemaal computers die je kunt programmeren om op de juiste tijden de juiste hoeveelheden informatie te kunnen opnemen, op een redelijke manier. Dat ze dat wel van je verlangen vind ik typisch amerikaans. If it's not perfect it's not worthy, zoiets...quote:Op maandag 15 februari 2010 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja... nooit bij stilgestaan eigenlijkflauw, aan de andere kant, ook gewoon wel een luxe dat dat in NL zo is
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn niet allemaal computers die je kunt programmeren om op de juiste tijden de juiste hoeveelheden informatie te kunnen opnemen, op een redelijke manier. Dat ze dat wel van je verlangen vind ik typisch amerikaans. If it's not perfect it's not worthy, zoiets...![]()
Maargoed, ik ben dan ook geen student die zonder herkansingen zou kunnenEn je papers mag je wel aanpassen na commentaar toch?
Volgens mij draait Lux bij ons het wel. Daar hangt de poster tenminste gewoon..quote:Op maandag 15 februari 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ik beschuldig je toch ook nergens van?
[..]
Dus tja, wellicht via de kleinere filmhuizen. Maargoed. Ze snijden hunzelf wel in de vingers maar Disney ook en dat kan op de lange duur helpen.
Gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Soemp zat in een auto - en heeft al gepost
Ben je alweer een nacht aan het doorhalen?quote:
De posters hingen overal.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij draait Lux bij ons het wel. Daar hangt de poster tenminste gewoon..
Het is tien voor zeven, de nacht is al voorbijquote:Op maandag 15 februari 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je alweer een nacht aan het doorhalen?
Als je maar niet gaat klagen als je straks hartkloppingen krijgt of de komende nacht niet kan slapen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is tien voor zeven, de nacht is al voorbijEn ik mag weer een caffeine pil
Is de ontbijtzaal nog niet open?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wanhoop doet zijn intrede
?quote:
Jij bent wanhopig, ik niet. Ik vroeg me dus af of je na een nacht leren niet eens een eetzaal in kon voor een ontbijtje.quote:
ik weet niet waar die vraag vandaan komtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent wanhopig, ik niet. Ik vroeg me dus af of je na een nacht leren niet eens een eetzaal in kon voor een ontbijtje.
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geleerd over electriciteit. En ik denk ook niet dat 2000V automatisch extreem gevaarlijk is. Het kan best en zal ook wel gebruikt worden. Ik weet alleen dat het niet nodig is. Dus waarom zou je het dan doen als het ook met minder kan? Wij hadden hooguit 1000V en de beesten bleven binnen.
2000v is niet automatisch extreem gevaarlijk nee. Maar er is een hele goede reden om wel hogere voltages te gebruiken: het is namelijk efficienter te transporteren op grote afstanden. En aangezien zo'n lijntje schrikdraad vaak kilometers lang is, kun je het beste een zo hoog mogelijk voltage gebruiken op een lagere spanning, dan kost het namelijk veel minder op je energierekening. Dat was volgens mij zo ongeveer de reden.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een Amerikaans wetenschapsmuseum heb ik wel eens (volgens het bord) 100.000 Volt door me gehad, maar met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag ampèrage. Dan is er niets aan de hand
Dat leg ik dus net uit.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet niet waar die vraag vandaan komt
Ja en het blijft een ongefundeerde vraag. Niks gezegd over ontbijtquote:
Nee, maar ik wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en het blijft een ongefundeerde vraag. Niks gezegd over ontbijt![]()
Die tip zal ik eens aan mijn moeder doorgeven. Die wil afvallen door te Sonja Bakkeren. Kan ze dus beter aan de caffeine pillen gaan.quote:En the caf gaat pas om 7:30 open. niet dat het mij wat uitmaakt, want adderall en caffeine pillen zijn nou niet bepaald eetlust bevorderend
In feite transporteert schrikdraad geen stroom (tot iemand het aanraakt) dus ik denk dat het niet veel uitmaakt. Het gaat vooral om een zo groot mogelijk schrikeffect (hoge spanning) bij zo min mogelijk gevaar (lage stroom).quote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
2000v is niet automatisch extreem gevaarlijk nee. Maar er is een hele goede reden om wel hogere voltages te gebruiken: het is namelijk efficienter te transporteren op grote afstanden. En aangezien zo'n lijntje schrikdraad vaak kilometers lang is, kun je het beste een zo hoog mogelijk voltage gebruiken op een lagere spanning, dan kost het namelijk veel minder op je energierekening. Dat was volgens mij zo ongeveer de reden.
* nembrionic jaloers isquote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij draait Lux bij ons het wel. Daar hangt de poster tenminste gewoon..
Die volg ik niet helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:10 schreef zebaz het volgende:
[..]
In feite transporteert schrikdraad geen stroom (tot iemand het aanraakt)
Het staat alleen onder spanning. Zodra iemand het aanraakt gaat er een (kleine) stroom lopen en krijgt diegene een schok. Vergelijk het met stopcontacten thuis: die gebruiken ook geen stroom tot je er een apparaat in steekt.quote:
Dit is gewoon flauw mierenneukenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:19 schreef zebaz het volgende:
Het staat alleen onder spanning. Zodra iemand het aanraakt gaat er een (kleine) stroom lopen en krijgt diegene een schok. Vergelijk het met stopcontacten thuis: die gebruiken ook geen stroom tot je er een apparaat in steekt.
Niet als je begint over transportverlies... als er geen stroom wordt getransporteerd is er geen transportverlies (in theorie) en zal dat dus niet de reden zijn voor de hoge spanning, wat uh mijn punt wasquote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is gewoon flauw mierenneuken
Als je een paar kilometer draad hebt, dan heeft dat draad ook een flinke weerstand. Dat is je "transportverlies"quote:Op maandag 15 februari 2010 14:32 schreef zebaz het volgende:
[..]
Niet als je begint over transportverlies... als er geen stroom wordt getransporteerd is er geen transportverlies (in theorie) en zal dat dus niet de reden zijn voor de hoge spanning, wat uh mijn punt was
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Weerstand is pas relevant als er stroom loopt. Er loopt geen stroom -> geen transportverlies.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een paar kilometer draad hebt, dan heeft dat draad ook een flinke weerstand. Dat is je "transportverlies"
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Gossiepossie, mij zijn helemaal van verward door deze kreet van vrouw met witte scalp..."
Iets wat dus gebeurt als je het draad aanraakt. Dan treden al deze dingen toch op? OOK je transportverlies.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Weerstand is pas relevant als er stroom loopt. Er loopt geen stroom -> geen transportverlies.
Ja ik zag hetquote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag afgelopen week bij 1 van die ontzettend niet-grappige commercials van C1000 Pipo de Clown ook weer eens op komen draven...
Bij de C1000 bij mij in de buurt staat Swiebertje altijd voor de deur.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag afgelopen week bij 1 van die ontzettend niet-grappige commercials van C1000 Pipo de Clown ook weer eens op komen draven...
Tenzij er constant types tegen je schrikdraad aan staan te pissen is dat dus niet zo ergquote:Op maandag 15 februari 2010 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets wat dus gebeurt als je het draad aanraakt. Dan treden al deze dingen toch op? OOK je transportverlies.
Ja, een heftig verlangen naar de tijd dat ze 'geen fratsen' hadden... pfftquote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Dan weet ik wat de volgende C1000-commercial is:quote:Op maandag 15 februari 2010 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de C1000 bij mij in de buurt staat Swiebertje altijd voor de deur.
Misschien is iedereen van de wereld?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Onze stoelen zijn die 2 in het rode kadertje. Grijs is wat er verkocht is. Dat wordt niet druk vanavond
[ afbeelding ]
Is het zo blijft hoeven we niemand te storen bij het bier halen want onze hele rij is dan leegquote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is iedereen van de wereld?
Bier halen?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het zo blijft hoeven we niemand te storen bij het bier halen want onze hele rij is dan leeg
Past er dan wel een kratje onder de stoel?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier halen?
Is 'not done' tijdens een theatertour, alleen in de pauze...
Sinds wanneer maak jij je druk om "not done"?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier halen?
Is 'not done' tijdens een theatertour, alleen in de pauze...
Niet, maar vaak zijn de buffetten niet eens open zolang de 'voorstelling' nog gaande is...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om "not done"?
Vaya Con Dios? Leeft dat nog?quote:Ik ging bij Vaya Con Dios ook gewoon bier halen. Toen zaten we wel op een plek vlakbij de deur..maargoed.
Uitstel van executie?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh, contact gehad met de professor. De urge om van een brug te springen is wat minder
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
En Nem, als je nog eens de laatste post hebt mag je deze wel gebruiken.
[ afbeelding ]
Mocht je het toch ooit doen, dan wel met het hoofd eerst he?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh, contact gehad met de professor. De urge om van een brug te springen is wat minder
Jazekerquote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, maar vaak zijn de buffetten niet eens open zolang de 'voorstelling' nog gaande is...
[..]
Vaya Con Dios? Leeft dat nog?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je het toch ooit doen, dan wel met het hoofd eerst he?
Dat zegt iets over het optreden en/of de reden waarom het publiek aanwezig was...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze ook nog in Paradiso gezien maar omdat de muziek zo rustig is en Paradiso net een kroeg, ging iedereen gewoon staan ouwehoeren
Geen tijd. Zelfs de bruggen in Galesburg zijn laag en waardeloosquote:Op maandag 15 februari 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je nek onderweg toch gewoon bewegen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen tijd. Zelfs de bruggen in Galesburg zijn laag en waardeloos
Nou, ik heb ze in de schouwburg gezien en toen bleef men stil.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt iets over het optreden en/of de reden waarom het publiek aanwezig was...
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen tijd. Zelfs de bruggen in Galesburg zijn laag en waardeloos
quote:
Voor mijn opnames zijn theaterconcerten daarom ideaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze in de schouwburg gezien en toen bleef men stil.
Altijd hetzelfde in Paradiso. Vervelend publiek daar soms. Als het niet knalhard is dan moet je moeite doen om het te horen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze ook nog in Paradiso gezien maar omdat de muziek zo rustig is en Paradiso net een kroeg, ging iedereen gewoon staan ouwehoeren
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde in Paradiso. Vervelend publiek daar soms. Als het niet knalhard is dan moet je moeite doen om het te horen.
Combinatie van publiek en muziek. Bij The Whitest Boy Alive werd het tijdens de rustige nummers ook gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde in Paradiso. Vervelend publiek daar soms. Als het niet knalhard is dan moet je moeite doen om het te horen.
Dat is gaafquote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bitterkoekjes moet je ook bij de echte bakker kopen.
Ik weet nog de goeie ouwe tijd dat we een bakker aan de deur hadden
1 halfje wit
1 halfje bruin
1 pakje bitterkoekjes.
En dat betalen kwam wel ooit. Hing het gewoon aan de deur als je niet open deed
Wat viel mee?quote:
Je bent een ambtenaar?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, nu in het computerlokaal, maar ik ben m'n usb-stick vergeten, kan weinig doen het komende uur
Ah okay. Aangezien ambtenaren ook nogal eens een USBstick vergeten en niks doen......quote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, geen ambtenaar, parttime student
Niet op de achterbank van een huurauto dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Vergeten en kwijtraken is heel iets anders he
De mijne zit nog in m'n laptop, die op de keukentafel staat
Ik hoop ook geen belastende foto's en dat je moeder ze nu zit te bekijken.....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Niet in een huurauto en er staat geen bedrijfsgevoelige info op
Ach ik associeer mensen op Fok! altijd met hun plaatje dus als je daar niet op lijkt valt het allemaal wel mee. En godzij dank zijn er nog digibeten.....quote:Op maandag 15 februari 2010 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet niet wat je van mij en mn fotogeniekheid denkt
En je overschat m'n moeder
Ook niet in een wasserette? En geen rare foto's? Gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Niet in een huurauto en er staat geen bedrijfsgevoelige info op
Jij hebt momenteel geen plaatje, dus ben je een witte vlek met een rood kruisje...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik associeer mensen op Fok! altijd met hun plaatje dus als je daar niet op lijkt valt het allemaal wel mee.
Ik ben dus Henri Dunant.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt momenteel geen plaatje, dus ben je een witte vlek met een rood kruisje...
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je bent nu nog meer Mr. Anonimous...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |