Nope, ik zit op mijn werk...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
MadMaster: heb jij toevallig de laatste CD van The Scene digitaal bij de hand?
Fuckquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb HD-TV met digital recorder, maar de OS ga ik niet opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet weten wanneer ik dat moet kijken + dat niet-live sport geen reet aan is...
En de Piraten Haven?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck
Kan hem maar bij 1 persoon vinden op p2p en die heeft me gebanned
Welke is dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
MadMaster: heb jij toevallig de laatste CD van The Scene digitaal bij de hand?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:05 schreef Soempie het volgende:
En ik ben echt supernaief: 's morgens kon ik m'n lievelingstrui niet vinden. Ik wist zeker dat ik hem gewassen had, zodat ik hem het weekend aan kon. Dacht dat ik dat dan wel mis zou hebben en hij nog bij de uitgezochte was zou liggen.
En ik vond z'n moeder echt heel raar. Per se koffie willen. Wat een ernstige koffieverslaving.
Ik ben al aan het zoekenquote:
Mooie titel, heb ik nietquote:
Hij wilde zelf boodschappen doen, maar omdat ik me ermee ging bemoeien moest hij ook voor het hele weekend eten halen natuurlijk: 'vergeet je de jus d' orange niet en ik wil ook eitjes morgenochtend en blablabla'.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had al heel sneaky voor andere dingen de reserves gepakt zoals lenzendoosje enz
Dan zou het niet opvallen
Ik ben al bezig met het downloadenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zelf boodschappen doen, maar omdat ik me ermee ging bemoeien moest hij ook voor het hele weekend eten halen natuurlijk: 'vergeet je de jus d' orange niet en ik wil ook eitjes morgenochtend en blablabla'.
topquote:Op maandag 15 februari 2010 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het downloaden
Hij is pas een paar weken oud die CD dus wat lastig te vindenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Er is iets dat 'onze' generatie beter kan dan alle generaties voor én na onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is iets dat 'onze' generatie beter kan dan alle generaties voor én na onsHelemaal waar! Maar om daar nou over om te scheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Is het een kwestie van eerder beginnen en eerder op tijd af of is het gewoon echt veel werk?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb weer adderall genomenen er staat een potje caffeïnepillen naast me voor als ik het echt niet meer houd
een beetje van beidenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het een kwestie van eerder beginnen en eerder op tijd af of is het gewoon echt veel werk?
Herkenbaar +1quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik werk gewoon 10x beter onder druk en in stilte &donkerte
ik ook. maar niemand in de buurtquote:Op maandag 15 februari 2010 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ik zeg stilte...maar ik moet wel muziek op hebben.
Da's toch een verzamelaar?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook. maar niemand in de buurtnieuwste cd van snow patrol is een winnaar
Er is eigenlijk weinig tot niets dat ik niet goed vind van Anoukquote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dank dat jullie me daar even aan herinneren!! Ik wilde al heel lang Snow Patrol downloaden!!
Ben trouwens ook fan van de laatste Anouk
met wat mooie live versies, verbeterde nummers en een stuk of wat nieuwe. Één van de weinige cd's die ik echt gekocht heb. (sinds ik hier ben heb ik verbazingwekkend genoeg 2 cd's gekocht, whereas ik dat nooit deed. Mika en Snow Patrolquote:
Ja, ze is altijd goed inderdaad, maar deze cd spreekt me veeeeeeeel meer aan dan de voorgaande albums. Eigenlijk vond ik alles tussen Graduated Fool en deze cd in een stuk minder. Invloed van echtgenoot anyone?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is eigenlijk weinig tot niets dat ik niet goed vind van Anouk
Maar die laatste CD is inderdaad ook erg goed
genoeg geleerd...quote:
basically jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Dan wordt dus een hoop onzin neerkalken en bidden voor een voldoende?
En high on cafeine?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god ik ben de sjaak de sjaak de sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |