quote:BigMadMax: Olympic long track speed skating would be more interesting if the Kazakhs wore Borat mankinis...
Zeer geweldig om te zien idd. Er gaan er denk ik hooguit 2 of 3 boven hem eindigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:57 schreef Ericr het volgende:
Die bocht van Lobkov en dat doortrekken doen weinig hem na
Wel voor de records snelste rondje ooit (maar die zullen hier niet gebroken worden).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:57 schreef prinsrob het volgende:
die superslomos zijn gaaf, en wat is de reden dat ze een rondetijd geven, daar heb je toch geen fuck aan in de sprint
quote:paceyface: Watching men's speed skating. Seeing more moose knuckles then I thought I'd ever see.
less than a minute ago from web
Dat geloof ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zeer geweldig om te zien idd. Er gaan er denk ik hooguit 2 of 3 boven hem eindigen.
Het wordt erg mooi in beeld gebracht. Ik denk dat ik me toch naar mijn bed ga verplaatsen en het daar wel ga bekijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef Butterfly91 het volgende:
Die shots in de bocht vind ik ook mooi om te zien.
Het ijs is zo stroef dat ze niet eens kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
Opvallend weinig valse starten dit hele toernooi.![]()
Alleen gisteren bij de rit van Wüst tot nu toe.
Misschien overdrijf ik, maar toch geloof ik er in.quote:
quote:hazenw: RT @sarahgowing: watching speed skating with my mom is awkward. please stop pointing out the dudes dicks/balls mom...![]()
Wel een cool record.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel voor de records snelste rondje ooit (maar die zullen hier niet gebroken worden).
was net ook een valse start een aantal ritten geleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
Het snelste rondje wordt meestal op de 1000m gereden, dan zijn ze pas op stoom.quote:
Ja, t kan zijn dat ik er naast zit, maar dan is het gewoon dat ik te erg gewend ben aan snelle tijden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien overdrijf ik, maar toch geloof ik er in.
Tsja, je zou bijna het laatste denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
zal het dweilen nu wel goed gaan of moeten de schaatsers zelf met een dweiltje het ijs op
Bij shorttrack ook minimaal 1xquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
De mannen wel, vrouwen vroeger niet (maar die gaan nu ook al sneller).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het snelste rondje wordt meestal op de 1000m gereden, dan zijn ze pas op stoom.
Je hebt gelijk. Die gozer die niet kon stilstaan en door gleed met de punt van z'n schaats over de lijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef venomsnake het volgende:
was net ook een valse start een aantal ritten geleden.
Jeps, misschien is het dit jaar wel een langzamere baan dan het had kunnen zijn en mede doordat Lobkov het zo goed doet, dat de anderen zich ook gewoon verslikken in zijn tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, t kan zijn dat ik er naast zit, maar dan is het gewoon dat ik te erg gewend ben aan snelle tijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |