Dan kun je hier de schade inhalen. http://www.mtv.com/shows/beavis_and_butthead/series.jhtmlquote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij was die hype zo ongeveer over toen ik daadwerkelijk interesse begon te krijgen in andere dingen dan Telekids
Ik heb wel een paar t-shirts gehad met B&B er op.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had op de middelbare school een B&B agenda. Wat heb ik een plezier van dat ding gehad
quote:
* Beavis and Butthead rulesquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist bij de praatgroep vandaag?
* Beavis and Butthead is cool idd.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead rules
* Etcie ligt goed in de markt
* B.ertha was te laat om eieren naar een optocht te gooien
Bij de boys.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead is cool idd.
* De arbeidsmarkt of bij de boys?
*Ik vermoed dat B.ertha dus ook ooit bij het bekende Watjesincident betrokken was......
Etcie is dan ook best een leuke meid. Maar schijnbaar vind ik dat van alle dames......quote:
Jij bent gewoon een slijmbalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie is dan ook best een leuke meid. Maar schijnbaar vind ik dat van alle dames......
quote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
Dan zal ik maar niks meer over vandaag vertellen.....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
?quote:
Mijn eigen, bedoel ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks meer over vandaag vertellen.....
Real Life Soapquote:
RLS = Real Life Soaps.....quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
Ah, de afgezwakte versie van het aloude Florence Nightingale syndroom. Fijnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Schijnbaar ben ik een bemoederend figuur en is dat onaantrekkelijk voor vrouwen.....
Ah het is dus een slechte eigenschap dat je wilt dat het goed gaat met anderen.... Drat!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, de afgezwakte versie van het aloude Florence Nightingale syndroom. Fijn
Zoals een wijs man ooit zei: "ja en nee"quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah het is dus een slechte eigenschap dat je wilt dat het goed gaat met anderen.... Drat!
Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.quote:
Ja, heb ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.
Had jij nou ook een kaartje voor Butler?
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
slechte timing: Jij nog wat ontvangen en/of verstuurd PS?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Valentijnsdag? Nee...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ach meis... laat je nou niet zo op de kast jagen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
Oh nee was ook niet zo hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach meis... laat je nou niet zo op de kast jagen.
say what?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead is cool idd.
* De arbeidsmarkt of bij de boys?
*Ik vermoed dat B.ertha dus ook ooit bij het bekende Watjesincident betrokken was......
Ik bedoel maar dat er altijd wel weer een volgende soap om de hoek komtquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'.
Goeie instellingquote:Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
He-le-maal noppesquote:Voor Valentijnsdag? Nee...
Jij?
Het is en blijft Knoxquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat er altijd wel weer een volgende soap om de hoek komt
Kwestie van tijd. En niet omdat jij het bent, maar omdat dat gewoon zo is.
Nouja, wel doen dus. Niet meer bij m blijven slapen zoals vannacht enzo. De beslissing kwam pas na een goed gesprek met een vriendin na de lunch...quote:Goeie instelling
Maar ontzeg je zelf geen leuke dingen
Wil jij dan mijn valentijn zijn?quote:He-le-maal noppes
Ik zat ook al met vraagtekens.quote:
Wat een watjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)brand_negen_gewonden
lee heeft een heleboel broertjes en zusjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lee in de vijfde rit? Die heeft gisteren de 5km toch al gereden?
Dat was Lee Majors. Nu is Lee Towers aan de beurt.....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lee in de vijfde rit? Die heeft gisteren de 5km toch al gereden?
En morgen General Lee?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was Lee Majors. Nu is Lee Towers aan de beurt.....
Die is de coachquote:
Ah, dan moet het Christopher Lee wel zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is de coach
Lee van Cleef en Bruce en Brandon Lee hebben zich niet kunnen kwalificeren. Die waren dood op geloof ik.
Ik bedoelde in het algemeenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is en blijft Knox
[..]
Nouja, wel doen dus. Niet meer bij m blijven slapen zoals vannacht enzo. De beslissing kwam pas na een goed gesprek met een vriendin na de lunch...
[..]
Ik wil best je Valentijn zijn hoorquote:Wil jij dan mijn valentijn zijn?
En Amy Lee bij de dames.....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan moet het Christopher Lee wel zijn.
Dan hoop ik ook op Lee Ermey.quote:
Die is ook kassiewijlen....quote:
Nee joh, die leeft nog.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is ook kassiewijlen....
edit: oh nee...... was een andere Lee....![]()
Echt he?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)brand_negen_gewonden
Ik heb dat verhaal in Ierland geprobeerd te vertellen maar daar dachten ze dat het een nieuwe Adam Sandler film was.....quote:
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal in Ierland geprobeerd te vertellen maar daar dachten ze dat het een nieuwe Adam Sandler film was.....
Staat gelijk aan een brand blussen met een emmertje bezine.....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Terwijl je vol met watten geplakt bent iemand anders in een wattenpak gaan doven
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Staat gelijk aan een brand blussen met een emmertje bezine.....
Het is echt lang geleden dat ik hier in de polder heb geschaatst maar dat was altijd zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 5 km geschaatst vanmiddag!! Op mijn brakke kunstschaatsjes!! Ik zal dus wel helse spierpijn hebben morgen
Maar het was mooooooooihet zuidlaardermeer, helemaal wit met allemaal schaatsende mensjes in de verte en soms om je heen (iedereen zoefde me uiteraard voorbij
)
Ik kan niet schaatsen....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 5 km geschaatst vanmiddag!! Op mijn brakke kunstschaatsjes!! Ik zal dus wel helse spierpijn hebben morgen
Maar het was mooooooooihet zuidlaardermeer, helemaal wit met allemaal schaatsende mensjes in de verte en soms om je heen (iedereen zoefde me uiteraard voorbij
)
Het vervelende met noren is dat ze enorm goed moeten passen en heel strak moeten zitten. Alhoewel ik begrepen heb dat er tegenwoordig hybriden zijn. Soort van ijshockyschaatsschoen op een noren-ijzer.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zou ik mijn vriend ook niet op schaatsen moeten zetten hoordie ligt denk ik meteen!
Ik kan best schaatsen, maar ik zou eens moeten investeren in fatsoenlijke noren, want dit soort schaatsen is echt niet tof op kunst- of ijshockeyschaatsenje trapt je een ongeluk terwijl norenrijders moeiteloos voorbij zoeven....
Ik kan het me zo moeilijk voorstellenquote:
En kan je het nu?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb twaalf jaar schaatstraining gehad
Hoe dat zo?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan het me zo moeilijk voorstellen
Omdat je ouder bent dan ik en Nederland toch wel een schaatsland isquote:
Heeft meer met durven te maken. Voel met niet safe op die ijzers.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je ouder bent dan ik en Nederland toch wel een schaatsland is
Ja, die zijn echt briljantquote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het vervelende met noren is dat ze enorm goed moeten passen en heel strak moeten zitten. Alhoewel ik begrepen heb dat er tegenwoordig hybriden zijn. Soort van ijshockyschaatsschoen op een noren-ijzer.
Jij bent dat stipje helemaal achterin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Op de Jaap Eden baan?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb twaalf jaar schaatstraining gehad
Mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben meer van dit soort omgevingen
[ afbeelding ]
Ah okay. Mooi kiekje!quote:
Hier niet dusquote:Op zondag 14 februari 2010 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooi
Dan moet je echt een eindje hier uit de buurt zijn....
That's the spirit!. Dat riepen zij ook altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Beavis & Butthead sucks, net als de Simpsons overigens...
quote:Zo, dat was mijn bijdrage voor dit weekend.
Wat een zelfkennis dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
That's the spirit!. Dat riepen zij ook altijd.![]()
Bij metro's is het 1500 Volt. Over het voltage op die railing wordt niets gezegd, het kan een stuk minder zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_actie_Kramer__.html
Het gaat lekker in Vancouver. Eerst palen zonder bescherming bij het rodelen en nu 1500 volt open en bloot naast de schaatsbaan
Het zal geen 24 volt zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij metro's is het 1500 Volt. Over het voltage op die railing wordt niets gezegd, het kan een stuk minder zijn
ZIt zijn haar gelijk goed......quote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_actie_Kramer__.html
Het gaat lekker in Vancouver. Eerst palen zonder bescherming bij het rodelen en nu 1500 volt open en bloot naast de schaatsbaan
Is gewoon een sluikreclame van Essent, Svenergy...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal geen 24 volt zijn.
Dus pijn zal het altijd wel doen.
Weltrustenquote:
Ze houden die rail vast denk ik....quote:
Tot morgenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze houden die rail vast denk ik....
Anschutz was te Wüst zo te zien.quote:
Ach onbeWüst had ik dat wel verwacht.quote:
Ik ben er bedüsd van.....quote:Op maandag 15 februari 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
OMFG. Ik hoop niet dat Wüst nu te Wüst van start gaat.
of het Bewüst of onbewüst was weet ze zelf ook niet zei ze bedüsd....quote:
Da's Jüst.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
of het Bewüst of onbewüst was weet ze zelf ook niet zei ze bedüsd....
Hopelijk is ze voor de volgende rit wel goed uitgerüst....quote:
Meisjesquote:
Dat is zeker een müst.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk is ze voor de volgende rit wel goed uitgerüst....
Wat?quote:
Jaquote:
Doet dat geen pijn dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Het is ook nog eens gelijkstroom
Jequote:
Ik denk trouwens dat ik nog wel een biertje lüst. Jij ook een?quote:
Je voelt het misschien iets geleidelijker......quote:
Ik lüst zeker een biertje. Wel een füst denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik nog wel een biertje lüst. Jij ook een?
Noujaquote:
Als je toch loopt, ik lüst wel een frisquote:Op maandag 15 februari 2010 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik nog wel een biertje lüst. Jij ook een?
Nou, als ik terug denk aan die foto van jou met dat poesje voor je gezicht denk ik van wel.quote:
Iets minder dodelijkquote:
Als je een bemoederend type niet erg vind.....quote:
Je gaat maar half dood dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets minder dodelijk
Bij wisselstroom krijgt je hart continue klappen, bij gelijkstroom niet en daarom is het wat minder gelijk. Dus absoluut geen pretje en nog steeds gevaarlijk. Maar wel minder.
Ben je bemoederend dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je een bemoederend type niet erg vind.....
Ik ga voor de dogs en het bier.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Food and Drinks!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik dit de dus vandaag vaak deed ben ik dus een bemoederend type.....
Ik was vandaag voor sport met wat mensen op pad. Ik moest een meisje dat moest vechten eerst kalmeren omdat ze ruzie had met haar zusje en daarna haalde ik een paar keer wat drinken en eten voor iedereen...quote:Op maandag 15 februari 2010 00:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je bemoederend dan?
Dat is altijd al beter dan heerszuchtig, bemoeizuchtig of dominant
Je bent gewoon een goed onderofficier die voor zijn mensen zorgt.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor sport met wat mensen op pad. Ik moest een meisje dat moest vechten eerst kalmeren omdat ze ruzie had met haar zusje en daarna haalde ik een paar keer wat drinken en eten voor iedereen...
Toen kreeg ik te horen dat ik een bemoederend type was en dat dat niet aantrekkelijk is....
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goed onderofficier die voor zijn mensen zorgt.
Ieder kind leert dat je daar niet tegenaan moet pissenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat maar half dood dan?
En schrikkeldraad is zeker wisselstroom. Want tijdens mijn laatste ervaring daar mee dacht ik dat ik dood ging.
Wat je als kind leert vergeet je wel eens.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ieder kind leert dat je daar niet tegenaan moet pissen
Schrikdaad is een paar duizend volt en is gelijkspanning
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat je als kind leert vergeet je wel eens.
En in mijn voordeel; het was prikkeldraad waar de boer zo'n schrikdraad apparaat op had aangesloten.
Het was voor mij ook de eerste keer.quote:
Dat is niet zo gek neequote:Op maandag 15 februari 2010 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was voor mij ook de eerste keer.![]()
En ja, het doet gigantisch veel pijn. En mijn benen klapte in een keer onder mij vandaan.
Ik ben ooit voor mijn nuts gekickt door een ezel.... stel me voor dat het vergelijkbaar is......quote:Op maandag 15 februari 2010 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat je als kind leert vergeet je wel eens.
En in mijn voordeel; het was prikkeldraad waar de boer zo'n schrikdraad apparaat op had aangesloten.
Hotdogsquote:Op maandag 15 februari 2010 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Food and Drinks!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik dit de dus vandaag vaak deed ben ik dus een bemoederend type.....
Ze moeten zich niet aanstellenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor sport met wat mensen op pad. Ik moest een meisje dat moest vechten eerst kalmeren omdat ze ruzie had met haar zusje en daarna haalde ik een paar keer wat drinken en eten voor iedereen...
Toen kreeg ik te horen dat ik een bemoederend type was en dat dat niet aantrekkelijk is....
Het schrikdraad waarmee ik ben opgegroeid, en waarvan ik weet dat verschillende boeren/hobbyisten het gebruikten, had echt geen 'paar duizend volt en de pony's/koeien/schapen/kinderen/aliens ontsnapten nooit hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ieder kind leert dat je daar niet tegenaan moet pissen
Schrikdaad is een paar duizend volt en is gelijkspanning
Leek best wel op het moment dat ik met een schroevendraaier een spoel achter in een, stroomloze, tv aanraakte, en door de restspanning met stoel en al achterover op de grond lag.quote:
Ehm, jawel. Alleen met een lage stroom en een hoge weerstand kun je dus hoge voltages halen zonder dat het dodelijk is.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hotdogs![]()
Die neem ik
[..]
Ze moeten zich niet aanstellen![]()
[..]
Het schrikdraad waarmee ik ben opgegroeid, en waarvan ik weet dat verschillende boeren/hobbyisten het gebruikten, had echt geen 'paar duizend volt en de pony's/koeien/schapen/kinderen/aliens ontsnapten nooit hoor
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor mijn nuts gekickt door een ezel.... stel me voor dat het vergelijkbaar is......
Thanx!quote:
Whehehe mijn broer haalde onlangs de stekker van de TV eruit en pakte de pinnen beet. Maarja, een TV heeft een condensator en tja, dan krijg je een flinke schokquote:Op maandag 15 februari 2010 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leek best wel op het moment dat ik met een schroevendraaier een spoel achter in een, stroomloze, tv aanraakte, en door de restspanning met stoel en al achterover op de grond lag.
Ik hoop dat je er nooit achter komt .....quote:
Ik heb genoeg geleerd over electriciteit. En ik denk ook niet dat 2000V automatisch extreem gevaarlijk is. Het kan best en zal ook wel gebruikt worden. Ik weet alleen dat het niet nodig is. Dus waarom zou je het dan doen als het ook met minder kan? Wij hadden hooguit 1000V en de beesten bleven binnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Alleen met een lage stroom en een hoge weerstand kun je dus hoge voltages halen zonder dat het dodelijk is.
Iedereen denkt: Boh gek, 230V, gevaarlijk. Dan is 2000V nog veel gevaarlijker!
Maar 2.000 volt met een lage stroom zou zomaar minder gevaarlijk kunnen zijn
Electriciteitsleer
Maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 15 februari 2010 00:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geleerd over electriciteit. En ik denk ook niet dat 2000V automatisch extreem gevaarlijk is. Het kan best en zal ook wel gebruikt worden. Ik weet alleen dat het niet nodig is. Dus waarom zou je het dan doen als het ook met minder kan? Wij hadden hooguit 1000V en de beesten bleven binnen.
Wat ik mij nou laatst afvroeg: Kwam jij nou ook al regelmatig langs toen ik nog regelmatig langskwam? Want dat kan ik me dus niet zo goed herinneren. (Mijn excuses als het wel zo wasquote:
Ik liep achter hem langs. Beest schrok daarvan....quote:Op maandag 15 februari 2010 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
En er is niemand die wil weten hoe het komt dat jij door een ezel in je ballen bent getrapt?
Nou nee, jij zegt "schrikdraad ís een paar duizend volt", ik zeg "dat kán, maar dat hoeft niet". Maar vooruitquote:Op maandag 15 februari 2010 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is een andere discussie
Ik ben hier pas sinds afgelopen zomer. Dus ik denk dat we elkaar misgelopen hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ik mij nou laatst afvroeg: Kwam jij nou ook al regelmatig langs toen ik nog regelmatig langskwam? Want dat kan ik me dus niet zo goed herinneren. (Mijn excuses als het wel zo was)
In een Amerikaans wetenschapsmuseum heb ik wel eens (volgens het bordquote:Op maandag 15 februari 2010 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Alleen met een lage stroom en een hoge weerstand kun je dus hoge voltages halen zonder dat het dodelijk is.
Iedereen denkt: Boh gek, 230V, gevaarlijk. Dan is 2000V nog veel gevaarlijker!
Maar 2.000 volt met een lage stroom zou zomaar minder gevaarlijk kunnen zijn
Electriciteitsleer
Van der Graaf-generatorquote:Op maandag 15 februari 2010 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een Amerikaans wetenschapsmuseum heb ik wel eens (volgens het bord) 100.000 Volt door me gehad, maar met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag ampèrage. Dan is er niets aan de hand
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:36 schreef KomtdiedanHe het volgende:
ik hoor dat lach je!!
vaagste show ooit! incl.Muziek
Ik ken wel een aalmoezenier die het sluitstuk van een M109 in zijn zak kreeg tijdens het vuren. Die is zijn ballen kwijt.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nooit achter komt .....
Dat zou ik over deze post ook wel kunnen zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:36 schreef KomtdiedanHe het volgende:
ik hoor dat lach je!!
vaagste show ooit! incl.Muziek
Auw.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken wel een aalmoezenier die het sluitstuk van een M109 in zijn zak kreeg tijdens het vuren. Die is zijn ballen kwijt.
quote:
Die was direct de nieuwe jodelkampioen van dat bataljon?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dit werk heb ik gedaan tijdens mijn dienstplicht. En lading 7 (oorlogslading) is de zwaarste kruit lading.
De Aal stapte vlak voor het vuren, ongevraagd, de M109 binnen en kreeg het sluitstuk in zijn zak.
Bataljon!?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die was direct de nieuwe jodelkampioen van dat bataljon?
en weer voor zijn noten gestoten werd....quote:Op maandag 15 februari 2010 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bataljon!?Afdeling heet zo iets.
![]()
Hij lag sneller buiten dan hij naar binnen kwam. Maar, bikkel dat hij is, drie weken later was hij weer bij ons tijdens een schietserie in Duitsland.
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en weer voor zijn noten gestoten werd....
Ah je speelde in Buffalo Soldiers?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..], hij is geen ezel.
Maar volgens mij was dat wel de oefening dat een granaat van ons in de zandbak van een peuterspeelzaal terecht kwam......
Geef ons eerst even een glaasje warme melk voor je gaat slapen.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit bemoederend type gaat slapen. Tot morgen
Nee, foutje van de veiligheids officier. Gelukkig was het op een zondag.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je speelde in Buffalo Soldiers?
Maar ik ga geen verhaaltje meer voorlezen....quote:Op maandag 15 februari 2010 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef ons eerst even een glaasje warme melk voor je gaat slapen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik ga geen verhaaltje meer voorlezen....
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, foutje van de veiligheids officier. Gelukkig was het op een zondag.
HOezoo!!quote:Op maandag 15 februari 2010 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik over deze post ook wel kunnen zeggen
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was Soempie die veiligheidsofficier?!
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toeval of niet, de bijnaam van die officier was Soepie.
![]()
We konden zijn Indonesische achternaam nooit uitspreken.
quote:
bullseyequote:Op maandag 15 februari 2010 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..], hij is geen ezel.
Maar volgens mij was dat wel de oefening dat een granaat van ons in de zandbak van een peuterspeelzaal terecht kwam......
Dat riepen wij ook, tot we hoorden dat er een strafrechtelijk onderzoek kwam.quote:
was het een live fire oefening?quote:Op maandag 15 februari 2010 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat riepen wij ook, tot we hoorden dat er een strafrechtelijk onderzoek kwam.
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was het een live fire oefening?
dan is het toch wat minder leukquote:Op maandag 15 februari 2010 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Duitsland, dicht bij de Oost Duitse grens.
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is het toch wat minder leuk
volgens mij moet ik de naam bakkerskar niet al te letterlijk nemenquote:Op maandag 15 februari 2010 01:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De oefening heeft 2 dagen stil gelegen. Oorzaak was een verkeerde instructie vanuit de bakkerskar en de veiligheids officier zag dit niet.
Oeps, de bakkerskar is het vuurleidingscentrum.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij moet ik de naam bakkerskar niet al te letterlijk nemen![]()
maar kaart op de kop gehouden ofzo? kommaatje verkeerd?
inderdaad dan maar gelukkig dat het zondag was.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, de bakkerskar is het vuurleidingscentrum.
[ afbeelding ]
En idd de komma verkeerd.
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad dan maar gelukkig dat het zondag was.
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
Crap, te laat om mijn 25000ste post te vieren.
Prima, bijna weekend. Hard moeten werken de laatste paar dagen dus ben er aan toequote:
Ik heb nu weekend t/m dinsdag avond. Dan ga ik weer de nachtdienst in.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:03 schreef lubje25 het volgende:
Hoe is het met jou dan?
Tijd om te relaxen?quote:Op maandag 15 februari 2010 02:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Prima, bijna weekend. Hard moeten werken de laatste paar dagen dus ben er aan toe
Die zie ik ook vaak hier, zit ze net aan de middag thee of zo en kom ik uit de kroeg of van mijn werk af.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nu weekend t/m dinsdag avond. Dan ga ik weer de nachtdienst in.
Gezellig PS gezelschap houden op Fok.
Ja lekker niets doen, uit lunchen, beetje huishouden, bij mijn ouders eten en 's avonds lekker telebankierenquote:
En zij kruipt, eventueel ladderzat, in bed en wij staan net op.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die zie ik ook vaak hier, zit ze net aan de middag thee of zo en kom ik uit de kroeg of van mijn werk af.
Een goede dag dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja lekker niets doen, uit lunchen, beetje huishouden, bij mijn ouders eten en 's avonds lekker telebankieren
Grappig ja zo'n ander ritme. Pas begreep ik het niet, wist niet waar ze woonde. Ze zou nog gaan stappen, niet drinken en op tijd weer thuis zijn. Om 06:00 in de ochtend, ik dachtquote:Op maandag 15 februari 2010 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zij kruipt, eventueel ladderzat, in bed en wij staan net op.
Kost geld.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat is er mis met telebankieren dan?
Ik heb er wat minder problemen mee omdat ik soms in de ploegendienst werk. PS en ik "werken" dus soms de zelfde tijden.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Grappig ja zo'n ander ritme. Pas begreep ik het niet, wist niet waar ze woonde. Ze zou nog gaan stappen, niet drinken en op tijd weer thuis zijn. Om 06:00 in de ochtend, ik dacht
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:14 schreef lubje25 het volgende:
vrij weinig hoor, ik lig/zit op de bank en kijk naar de televisie.
Als ik andere dingen ga doen is het veel duurder.
Heb er ook geen moeite mee, begreep niet wat ze ging doen tot dat ik begreep dat ze een paar tijdzones eerder/ later leefdequote:Op maandag 15 februari 2010 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er wat minder problemen mee omdat ik soms in de ploegendienst werk. PS en ik "werken" dus soms de zelfde tijden.
smeerlapquote:Op maandag 15 februari 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:Ik weet, zeg niet hoe, waarom ik een note heb gekregen. Ik heb op Fok een plaatje van zwemmers exceem geplaatst. En dat is blijkbaar vies.
Watje.quote:
Was net als telebankieren een geintje natuurlijk, volgens mij heb ik ook nog nooit een note gekregen. Waar kan je dat zienquote:Op maandag 15 februari 2010 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Watje.
Maar nu wil ik nog wel weten wie die note heeft gemaakt.
Boven in je scherm op abonnementen drukken. En dan op"Notes opvragen". Dan zie je of je notes hebt of niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was net als telebankieren een geintje natuurlijk, volgens mij heb ik ook nog nooit een note gekregen. Waar kan je dat zien
0 notes iddquote:Op maandag 15 februari 2010 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Boven in je scherm op abonnementen drukken. En dan op"Notes opvragen". Dan zie je of je notes hebt of niet.
Het is jammer voor PS dat ze niet in onze tijdzone leeft, maar leuk voor de mensen van de SC die in de nacht nog wakker zijn. Dan is PS er wel voor gezelschap.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb er ook geen moeite mee, begreep niet wat ze ging doen tot dat ik begreep dat ze een paar tijdzones eerder/ later leefde
Yuri kom ik ook vaak tegen in de nacht, tong80 en basone ook trouwensquote:Op maandag 15 februari 2010 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is jammer voor PS dat ze niet in onze tijdzone leeft, maar leuk voor de mensen van de SC die in de nacht nog wakker zijn. Dan is PS er wel voor gezelschap.
Of Yuri natuurlijk. Die, lijkt het, slaapt nooit.
tong80 en BasOne ben ik in geen tijden tegen gekomen. Misschien moet ik weer wat vaker in de AKQ veschijnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yuri kom ik ook vaak tegen in de nacht, tong80 en basone ook trouwens
Is leuk hoor, beetje quizzenquote:Op maandag 15 februari 2010 02:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
tong80 en BasOne ben ik in geen tijden tegen gekomen. Misschien moet ik weer wat vaker in de AKQ veschijnen.
De AKQ ken ik wel.quote:
Weet ik, we zitten immers in de AKQ SC, was meer een uitnodiging om het weer wat meer te gaan doenquote:Op maandag 15 februari 2010 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De AKQ ken ik wel.![]()
Ik zal, waarschijnlijk, wel in de top 20 van de "hall of fame" staan.
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik, we zitten immers in de AKQ SC, was meer een uitnodiging om het weer wat meer te gaan doen
quote:
Ik denk dat ik die fles Glenfiddich 18Y toch niet had moeten openen.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
het is al laat, carnaval en m'n smiley, een knipoog dacht ik
was onduidelijk, je hoeft je niet te schamen
hou niet van whisk(e)y maar dat klinkt verdomd goedquote:Op maandag 15 februari 2010 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die fles Glenfiddich 18Y toch niet had moeten openen.
Ik was op weg van mijn werk naar huis en was eigenlijk van plan om halverwege te stoppen voor een Guinness in een zogenaamde Ierse Pub in mijn dorp. Toch maar naar huis gegaan en na een paar biertjes de command decision gemaakt om die fles te openen.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hou niet van whisk(e)y maar dat klinkt verdomd goed
Word hier veel naar gekeken, ook in de het cafe staat het opquote:Op maandag 15 februari 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
PS, bekijk jij de OS in Vancouver daar?
Hoe leeft dat verder in de USA?
Just curious...
quote:
Het ochtendtopic loopt niet echt..quote:Op maandag 15 februari 2010 07:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lijkt er op dat ik alweer een ochtendtopic van jullie mee ga makenAan de andere kant maken jullie zo'n nacht wel dragelijk
aan mij ligt het nietquote:Op maandag 15 februari 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het ochtendtopic loopt niet echt..
Misschien moet je dan wat meer uit de school klappen over je ontvoeringquote:Op maandag 15 februari 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het ochtendtopic loopt niet echt..
Dank voor het antwoord.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Word hier veel naar gekeken, ook in de het cafe staat het opIk kijk vnml schaatsen
Ach vaak is sport ook wel mooi om naar te kijken, gaat niet alleen om winnenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord.
Was benieuwd of men in de USA ook voor de wintersporten te porren was.
En wat moeten wij anders kijken dan schaatsen? We hebben alleen nog één snowboardster en wat bobbers...
Ben zelf nog niet into the Olympics, zal wel door het tijdsverschil komen...
Ik zat eerst nog te zoeken of jij er iets over gezegd had.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat meer uit de school klappen over je ontvoering
Maar jij hebt maar 2 uur tijdsverschil, dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach vaak is sport ook wel mooi om naar te kijken, gaat niet alleen om winnenHet is meer dat ik niet echt de tijd heb
Er is geen schansspringer uit NL geloof ik maar ik kan het de hele dag kijken hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord.
Was benieuwd of men in de USA ook voor de wintersporten te porren was.
En wat moeten wij anders kijken dan schaatsen? We hebben alleen nog één snowboardster en wat bobbers...
Ben zelf nog niet into the Olympics, zal wel door het tijdsverschil komen...
Nee, ik was het gisteren wel van plan maar ik dacht: dat is mijn taak nietquote:Op maandag 15 februari 2010 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat eerst nog te zoeken of jij er iets over gezegd had.
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij hebt maar 2 uur tijdsverschil, dat scheelt natuurlijk wel.
Ik ga echt niet midden in de nacht één of andere vage ijshockeywedstrijd bekijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Nope, ik zit op mijn werk...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
MadMaster: heb jij toevallig de laatste CD van The Scene digitaal bij de hand?
Fuckquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb HD-TV met digital recorder, maar de OS ga ik niet opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet weten wanneer ik dat moet kijken + dat niet-live sport geen reet aan is...
En de Piraten Haven?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck
Kan hem maar bij 1 persoon vinden op p2p en die heeft me gebanned
Welke is dat?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
MadMaster: heb jij toevallig de laatste CD van The Scene digitaal bij de hand?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:05 schreef Soempie het volgende:
En ik ben echt supernaief: 's morgens kon ik m'n lievelingstrui niet vinden. Ik wist zeker dat ik hem gewassen had, zodat ik hem het weekend aan kon. Dacht dat ik dat dan wel mis zou hebben en hij nog bij de uitgezochte was zou liggen.
En ik vond z'n moeder echt heel raar. Per se koffie willen. Wat een ernstige koffieverslaving.
Ik ben al aan het zoekenquote:
Mooie titel, heb ik nietquote:
Hij wilde zelf boodschappen doen, maar omdat ik me ermee ging bemoeien moest hij ook voor het hele weekend eten halen natuurlijk: 'vergeet je de jus d' orange niet en ik wil ook eitjes morgenochtend en blablabla'.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had al heel sneaky voor andere dingen de reserves gepakt zoals lenzendoosje enz
Dan zou het niet opvallen
Ik ben al bezig met het downloadenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wilde zelf boodschappen doen, maar omdat ik me ermee ging bemoeien moest hij ook voor het hele weekend eten halen natuurlijk: 'vergeet je de jus d' orange niet en ik wil ook eitjes morgenochtend en blablabla'.
topquote:Op maandag 15 februari 2010 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het downloaden
Hij is pas een paar weken oud die CD dus wat lastig te vindenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Er is iets dat 'onze' generatie beter kan dan alle generaties voor én na onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is iets dat 'onze' generatie beter kan dan alle generaties voor én na onsHelemaal waar! Maar om daar nou over om te scheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Is het een kwestie van eerder beginnen en eerder op tijd af of is het gewoon echt veel werk?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb weer adderall genomenen er staat een potje caffeïnepillen naast me voor als ik het echt niet meer houd
een beetje van beidenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het een kwestie van eerder beginnen en eerder op tijd af of is het gewoon echt veel werk?
Herkenbaar +1quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik werk gewoon 10x beter onder druk en in stilte &donkerte
ik ook. maar niemand in de buurtquote:Op maandag 15 februari 2010 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ik zeg stilte...maar ik moet wel muziek op hebben.
Da's toch een verzamelaar?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook. maar niemand in de buurtnieuwste cd van snow patrol is een winnaar
Er is eigenlijk weinig tot niets dat ik niet goed vind van Anoukquote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dank dat jullie me daar even aan herinneren!! Ik wilde al heel lang Snow Patrol downloaden!!
Ben trouwens ook fan van de laatste Anouk
met wat mooie live versies, verbeterde nummers en een stuk of wat nieuwe. Één van de weinige cd's die ik echt gekocht heb. (sinds ik hier ben heb ik verbazingwekkend genoeg 2 cd's gekocht, whereas ik dat nooit deed. Mika en Snow Patrolquote:
Ja, ze is altijd goed inderdaad, maar deze cd spreekt me veeeeeeeel meer aan dan de voorgaande albums. Eigenlijk vond ik alles tussen Graduated Fool en deze cd in een stuk minder. Invloed van echtgenoot anyone?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is eigenlijk weinig tot niets dat ik niet goed vind van Anouk
Maar die laatste CD is inderdaad ook erg goed
genoeg geleerd...quote:
basically jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Dan wordt dus een hoop onzin neerkalken en bidden voor een voldoende?
En high on cafeine?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god ik ben de sjaak de sjaak de sjaak
Ik snap dat ze een punt willen maken, maar zo snijden ze zichzelf ook in de vingers natuurlijkquote:
Downloaden wordt lastig want dan moet die film eerst ergens gepikt worden of opgenomen in een bioscoopzaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap dat ze een punt willen maken, maar zo snijden ze zichzelf ook in de vingers natuurlijkwant iemand die die film wil zien gaat m dus nu downloaden toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |