Dan kun je hier de schade inhalen. http://www.mtv.com/shows/beavis_and_butthead/series.jhtmlquote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij was die hype zo ongeveer over toen ik daadwerkelijk interesse begon te krijgen in andere dingen dan Telekids
Ik heb wel een paar t-shirts gehad met B&B er op.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had op de middelbare school een B&B agenda. Wat heb ik een plezier van dat ding gehad
quote:
* Beavis and Butthead rulesquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist bij de praatgroep vandaag?
* Beavis and Butthead is cool idd.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead rules
* Etcie ligt goed in de markt
* B.ertha was te laat om eieren naar een optocht te gooien
Bij de boys.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead is cool idd.
* De arbeidsmarkt of bij de boys?
*Ik vermoed dat B.ertha dus ook ooit bij het bekende Watjesincident betrokken was......
Etcie is dan ook best een leuke meid. Maar schijnbaar vind ik dat van alle dames......quote:
Jij bent gewoon een slijmbalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie is dan ook best een leuke meid. Maar schijnbaar vind ik dat van alle dames......
quote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
Dan zal ik maar niks meer over vandaag vertellen.....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
?quote:
Mijn eigen, bedoel ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks meer over vandaag vertellen.....
Real Life Soapquote:
RLS = Real Life Soaps.....quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
Ah, de afgezwakte versie van het aloude Florence Nightingale syndroom. Fijnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Schijnbaar ben ik een bemoederend figuur en is dat onaantrekkelijk voor vrouwen.....
Ah het is dus een slechte eigenschap dat je wilt dat het goed gaat met anderen.... Drat!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, de afgezwakte versie van het aloude Florence Nightingale syndroom. Fijn
Zoals een wijs man ooit zei: "ja en nee"quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah het is dus een slechte eigenschap dat je wilt dat het goed gaat met anderen.... Drat!
Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.quote:
Ja, heb ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.
Had jij nou ook een kaartje voor Butler?
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
slechte timing: Jij nog wat ontvangen en/of verstuurd PS?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Valentijnsdag? Nee...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ach meis... laat je nou niet zo op de kast jagen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
Oh nee was ook niet zo hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach meis... laat je nou niet zo op de kast jagen.
say what?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead is cool idd.
* De arbeidsmarkt of bij de boys?
*Ik vermoed dat B.ertha dus ook ooit bij het bekende Watjesincident betrokken was......
Ik bedoel maar dat er altijd wel weer een volgende soap om de hoek komtquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'.
Goeie instellingquote:Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
He-le-maal noppesquote:Voor Valentijnsdag? Nee...
Jij?
Het is en blijft Knoxquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat er altijd wel weer een volgende soap om de hoek komt
Kwestie van tijd. En niet omdat jij het bent, maar omdat dat gewoon zo is.
Nouja, wel doen dus. Niet meer bij m blijven slapen zoals vannacht enzo. De beslissing kwam pas na een goed gesprek met een vriendin na de lunch...quote:Goeie instelling
Maar ontzeg je zelf geen leuke dingen
Wil jij dan mijn valentijn zijn?quote:He-le-maal noppes
Ik zat ook al met vraagtekens.quote:
Wat een watjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)brand_negen_gewonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |