Dan kun je hier de schade inhalen. http://www.mtv.com/shows/beavis_and_butthead/series.jhtmlquote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij was die hype zo ongeveer over toen ik daadwerkelijk interesse begon te krijgen in andere dingen dan Telekids
Ik heb wel een paar t-shirts gehad met B&B er op.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had op de middelbare school een B&B agenda. Wat heb ik een plezier van dat ding gehad
quote:
* Beavis and Butthead rulesquote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist bij de praatgroep vandaag?
* Beavis and Butthead is cool idd.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead rules
* Etcie ligt goed in de markt
* B.ertha was te laat om eieren naar een optocht te gooien
Bij de boys.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead is cool idd.
* De arbeidsmarkt of bij de boys?
*Ik vermoed dat B.ertha dus ook ooit bij het bekende Watjesincident betrokken was......
Etcie is dan ook best een leuke meid. Maar schijnbaar vind ik dat van alle dames......quote:
Jij bent gewoon een slijmbalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie is dan ook best een leuke meid. Maar schijnbaar vind ik dat van alle dames......
quote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
Dan zal ik maar niks meer over vandaag vertellen.....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
?quote:
Mijn eigen, bedoel ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niks meer over vandaag vertellen.....
Real Life Soapquote:
RLS = Real Life Soaps.....quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helemaal KLAAR met soaps
Goeiemorgenmiddag
Ah, de afgezwakte versie van het aloude Florence Nightingale syndroom. Fijnquote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Schijnbaar ben ik een bemoederend figuur en is dat onaantrekkelijk voor vrouwen.....
Ah het is dus een slechte eigenschap dat je wilt dat het goed gaat met anderen.... Drat!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, de afgezwakte versie van het aloude Florence Nightingale syndroom. Fijn
Zoals een wijs man ooit zei: "ja en nee"quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah het is dus een slechte eigenschap dat je wilt dat het goed gaat met anderen.... Drat!
Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.quote:
Ja, heb ikquote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.
Had jij nou ook een kaartje voor Butler?
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
slechte timing: Jij nog wat ontvangen en/of verstuurd PS?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Valentijnsdag? Nee...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ach meis... laat je nou niet zo op de kast jagen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'. Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
Oh nee was ook niet zo hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach meis... laat je nou niet zo op de kast jagen.
say what?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* Beavis and Butthead is cool idd.
* De arbeidsmarkt of bij de boys?
*Ik vermoed dat B.ertha dus ook ooit bij het bekende Watjesincident betrokken was......
Ik bedoel maar dat er altijd wel weer een volgende soap om de hoek komtquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu toch wel echt... hoe zeg je dat in het Nederlands? Ik bedoel 'hurt'.
Goeie instellingquote:Het is het niet waard, ik ben hier voor mijn opleiding en niet om mezelf in de uitverkoop te doen.
He-le-maal noppesquote:Voor Valentijnsdag? Nee...
Jij?
Het is en blijft Knoxquote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat er altijd wel weer een volgende soap om de hoek komt
Kwestie van tijd. En niet omdat jij het bent, maar omdat dat gewoon zo is.
Nouja, wel doen dus. Niet meer bij m blijven slapen zoals vannacht enzo. De beslissing kwam pas na een goed gesprek met een vriendin na de lunch...quote:Goeie instelling
Maar ontzeg je zelf geen leuke dingen
Wil jij dan mijn valentijn zijn?quote:He-le-maal noppes
Ik zat ook al met vraagtekens.quote:
Wat een watjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)brand_negen_gewonden
lee heeft een heleboel broertjes en zusjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lee in de vijfde rit? Die heeft gisteren de 5km toch al gereden?
Dat was Lee Majors. Nu is Lee Towers aan de beurt.....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lee in de vijfde rit? Die heeft gisteren de 5km toch al gereden?
En morgen General Lee?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was Lee Majors. Nu is Lee Towers aan de beurt.....
Die is de coachquote:
Ah, dan moet het Christopher Lee wel zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is de coach
Lee van Cleef en Bruce en Brandon Lee hebben zich niet kunnen kwalificeren. Die waren dood op geloof ik.
Ik bedoelde in het algemeenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is en blijft Knox
[..]
Nouja, wel doen dus. Niet meer bij m blijven slapen zoals vannacht enzo. De beslissing kwam pas na een goed gesprek met een vriendin na de lunch...
[..]
Ik wil best je Valentijn zijn hoorquote:Wil jij dan mijn valentijn zijn?
En Amy Lee bij de dames.....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan moet het Christopher Lee wel zijn.
Dan hoop ik ook op Lee Ermey.quote:
Die is ook kassiewijlen....quote:
Nee joh, die leeft nog.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is ook kassiewijlen....
edit: oh nee...... was een andere Lee....![]()
Echt he?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)brand_negen_gewonden
Ik heb dat verhaal in Ierland geprobeerd te vertellen maar daar dachten ze dat het een nieuwe Adam Sandler film was.....quote:
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal in Ierland geprobeerd te vertellen maar daar dachten ze dat het een nieuwe Adam Sandler film was.....
Staat gelijk aan een brand blussen met een emmertje bezine.....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Terwijl je vol met watten geplakt bent iemand anders in een wattenpak gaan doven
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Staat gelijk aan een brand blussen met een emmertje bezine.....
Het is echt lang geleden dat ik hier in de polder heb geschaatst maar dat was altijd zo mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 5 km geschaatst vanmiddag!! Op mijn brakke kunstschaatsjes!! Ik zal dus wel helse spierpijn hebben morgen
Maar het was mooooooooihet zuidlaardermeer, helemaal wit met allemaal schaatsende mensjes in de verte en soms om je heen (iedereen zoefde me uiteraard voorbij
)
Ik kan niet schaatsen....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 5 km geschaatst vanmiddag!! Op mijn brakke kunstschaatsjes!! Ik zal dus wel helse spierpijn hebben morgen
Maar het was mooooooooihet zuidlaardermeer, helemaal wit met allemaal schaatsende mensjes in de verte en soms om je heen (iedereen zoefde me uiteraard voorbij
)
Het vervelende met noren is dat ze enorm goed moeten passen en heel strak moeten zitten. Alhoewel ik begrepen heb dat er tegenwoordig hybriden zijn. Soort van ijshockyschaatsschoen op een noren-ijzer.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zou ik mijn vriend ook niet op schaatsen moeten zetten hoordie ligt denk ik meteen!
Ik kan best schaatsen, maar ik zou eens moeten investeren in fatsoenlijke noren, want dit soort schaatsen is echt niet tof op kunst- of ijshockeyschaatsenje trapt je een ongeluk terwijl norenrijders moeiteloos voorbij zoeven....
Ik kan het me zo moeilijk voorstellenquote:
En kan je het nu?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb twaalf jaar schaatstraining gehad
Hoe dat zo?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan het me zo moeilijk voorstellen
Omdat je ouder bent dan ik en Nederland toch wel een schaatsland isquote:
Heeft meer met durven te maken. Voel met niet safe op die ijzers.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je ouder bent dan ik en Nederland toch wel een schaatsland is
Ja, die zijn echt briljantquote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het vervelende met noren is dat ze enorm goed moeten passen en heel strak moeten zitten. Alhoewel ik begrepen heb dat er tegenwoordig hybriden zijn. Soort van ijshockyschaatsschoen op een noren-ijzer.
Jij bent dat stipje helemaal achterin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Op de Jaap Eden baan?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb twaalf jaar schaatstraining gehad
Mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben meer van dit soort omgevingen
[ afbeelding ]
Ah okay. Mooi kiekje!quote:
Hier niet dusquote:Op zondag 14 februari 2010 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooi
Dan moet je echt een eindje hier uit de buurt zijn....
That's the spirit!. Dat riepen zij ook altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Beavis & Butthead sucks, net als de Simpsons overigens...
quote:Zo, dat was mijn bijdrage voor dit weekend.
Wat een zelfkennis dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
That's the spirit!. Dat riepen zij ook altijd.![]()
Bij metro's is het 1500 Volt. Over het voltage op die railing wordt niets gezegd, het kan een stuk minder zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_actie_Kramer__.html
Het gaat lekker in Vancouver. Eerst palen zonder bescherming bij het rodelen en nu 1500 volt open en bloot naast de schaatsbaan
Het zal geen 24 volt zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij metro's is het 1500 Volt. Over het voltage op die railing wordt niets gezegd, het kan een stuk minder zijn
ZIt zijn haar gelijk goed......quote:Op zondag 14 februari 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_actie_Kramer__.html
Het gaat lekker in Vancouver. Eerst palen zonder bescherming bij het rodelen en nu 1500 volt open en bloot naast de schaatsbaan
Is gewoon een sluikreclame van Essent, Svenergy...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal geen 24 volt zijn.
Dus pijn zal het altijd wel doen.
Weltrustenquote:
Ze houden die rail vast denk ik....quote:
Tot morgenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze houden die rail vast denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |