Ik zei dat we eerst op zakelijk niveau met elkaar in contact zijn gekomen....quote:
Je had natuurlijk moeten zeggen: "I keep my friends close, but my enemies closer"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei dat we eerst op zakelijk niveau met elkaar in contact zijn gekomen....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei dat we eerst op zakelijk niveau met elkaar in contact zijn gekomen....
Ze kon er wel om lachen. Maar ik kom geloof ik niet van het Bad Boy Imago af...quote:
En nu krijg ik dat imago zeker ook? Of heb je die schade weten te beperken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kon er wel om lachen. Maar ik kom geloof ik niet van het Bad Boy Imago af...
Ik heb gezegd dat ik je ken via een 'praatgroep' die van alles delen over de shit waar ze dagelijks tegenaan lopen enz. Dat geloofde ze wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu krijg ik dat imago zeker ook? Of heb je die schade weten te beperken?
Dus je hebt gezegd dat wij over de dagelijkse shit praten en dat zij daarbij ter sprake is gekomen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik je ken via een 'praatgroep' die van alles delen over de shit waar ze dagelijks tegenaan lopen enz. Dat geloofde ze wel.
Dat zijn we toch allemaal niet hierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Een praatgroep![]()
Nou denkt ze dat C4 niet helemaal 100% is
Blauw oog. Punkmeisje heeft dat gedaan. Cobra: Pics!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt gezegd dat wij over de dagelijkse shit praten en dat zij daarbij ter sprake is gekomen?
Je hebt niet goed wijs en gestoord hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn we toch allemaal niet hier
Ze weet dat ik soms tegen dingen aanloop omdat ik ADHD heb. En ivm Cobra's werk kon ze zich wel voorstellen dat hij ook wel tegen wat dingetjes aanloopt af en toe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Een praatgroep![]()
Nou denkt ze dat C4 niet helemaal 100% is
Ze gaat nu echt hele rare dingen van die arme C4 denkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze weet dat ik soms tegen dingen aanloop omdat ik ADHD heb. En ivm Cobra's werk kon ze zich wel voorstellen dat hij ook wel tegen wat dingetjes aanloopt af en toe.
Ze kwam zelf op die conclusie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze gaat nu echt hele rare dingen van die arme C4 denken
Ik ga wel minder alcohol drinken.... Kan er steeds slechter tegen.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een andere praatgroep in gedachten![]()
'Mijn naam is Mr_Ano'
In koor: 'Hallo Mr_Ano!!!'
Dat scheelt dan weer. (denk ik...... )quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kwam zelf op die conclusie.
Het klinkt nu negatiever dan dat zij het deed klinken. Ze begreep gewoon dat iemand die het militaire leven gewend is soms tegen dingen aanloopt in de gewone wereld die niet helemaal stroken met zijn mentaliteit. En ook dat je op uitzending wel dingen hebt meegemaakt die niet altijd even prettig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. (denk ik...... )
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het klinkt nu negatiever dan dat zij het deed klinken. Ze begreep gewoon dat iemand die het militaire leven gewend is soms tegen dingen aanloopt in de gewone wereld die niet helemaal stroken met zijn mentaliteit. En ook dat je op uitzending wel dingen hebt meegemaakt die niet altijd even prettig zijn.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk, dit is een plek waar we allemaal ons ei wel kwijt kunnen
Ja inderdaad. Als ik alle hangups van de vaste bezoekers zou vertellen aan haar zou ze echt denken dat we de cast van Loenatik zijn......quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt wel gelijk, dit is een plek waar we allemaal ons ei wel kwijt kunnen
Dan weet ik welke rol voor mij is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als ik alle hangups van de vaste bezoekers zou vertellen aan haar zou ze echt denken dat we de cast van Loenatik zijn......
wie is wie dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als ik alle hangups van de vaste bezoekers zou vertellen aan haar zou ze echt denken dat we de cast van Loenatik zijn......
Cobra is de Majoor. PS is Bep Brul. Soempie mevrouw de Haas. Yuri is Dr. Doolittle. LB is Zuster Ten Hoeve. Etcie is Bomhoff (ook al is ze een vrouw) Wie is Fats?quote:
Thanks a lotquote:Zoals dat hoort bij een echte directeur laat Bomhoff zich zelden of nooit zien waar gewerkt wordt. Als hij wel op Zonnendael is, weet hij dan ook nauwelijks wat hij moet doen. Hij lijkt soms nerveuzer dan de patiënten.
Ik was van plan die vannacht rond een uur of vier pas voor de eerste keer te zien.quote:
Ik pas over een week ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was van plan die vannacht rond een uur of vier pas voor de eerste keer te zien.
Hij speelt altijd computerspelletjes vandaar....quote:
Oh dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij speelt altijd computerspelletjes vandaar....
Ik vond Loenatik wel grappig. Ben zelfs nog naar die film geweest op een date....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat stond er niet bijIk was niet zo'n fan van Villa Achterwerk, heb Loenatik dan ook nooit gezien
En jij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cobra is de Majoor. PS is Bep Brul. Soempie mevrouw de Haas. Yuri is Dr. Doolittle. LB is Zuster Ten Hoeve. Etcie is Bomhoff (ook al is ze een vrouw) Wie is Fats?
Ik ben niet echt Fats.... Is er nog een programma over een funny farm?quote:
Holy crapquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
http://nbcsports.msnbc.com/id/35369187/ns/sports-olympic_sports/
![]()
![]()
En ze zijn nog niet eens begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een foto van vlak voor de klapDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
http://nbcsports.msnbc.com/id/35369187/ns/sports-olympic_sports/
![]()
![]()
En ze zijn nog niet eens begonnen
Aan de uitvoering zal hij niet meer toekomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Gaat het gezegde over een slechte Generale hier ook op?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:Kijk mam zonder handen! Kijk mam zonder tanden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een foto van vlak voor de klap
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk mam zonder handen! Kijk mam zonder tanden!
quote:
Tegen mij kun je alles vertellen hoor maatje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Snap je nu waarom ik naar een praatgroep moest....
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tegen mij kun je alles vertellen hoor maatje.
Het lijkt er wel op. Ik zit me nu te bedenken of ik er nog uit ga (niet heel veel zin in en moet morgenochtend om 9 uur weer de deur uit) of thuis blijf. Ik neig naar thuisblijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Is de praatgroep ineens opgehouden?
Ik moet ook maar weer eens uitgaan...... Volgende week maar doen....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Ik zit me nu te bedenken of ik er nog uit ga (niet heel veel zin in en moet morgenochtend om 9 uur weer de deur uit) of thuis blijf. Ik neig naar thuisblijven
Dat is mooi op tijd en red hij dat niet alleen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg een SMS of ik mijn neef kom helpen om zijn broer naar huis te krijgen. Ze zitten in de stad en hij is lazerus....
Hij is denk ik aan het vervelen en heeft nu mot gekregen ofzo. Ik ga niet. Heb de telefoon uitgezet en hoor de afloop morgen wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd en red hij dat niet alleen?
Gelijk heb je, aan de andere kant, je kan wel weer 90 euro cashen in het ergste geval :pquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is denk ik aan het vervelen en heeft nu mot gekregen ofzo. Ik ga niet. Heb de telefoon uitgezet en hoor de afloop morgen wel.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelijk heb je, aan de andere kant, je kan wel weer 90 euro cashen in het ergste geval :p
Ach ben vooral kwaad dat hun dus samen gaan stappen en ik dus pas ingelicht wordt als er stront aan de knikker is....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat dat wel een goede keuze is
Da's ook wel erg lullig inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ben vooral kwaad dat hun dus samen gaan stappen en ik dus pas ingelicht wordt als er stront aan de knikker is....
Waren ze gewoon aan het shoppen en wat tuig zoekt ruzie met ze was ik wel gegaan maar ik vind dit een beetje gemeen van ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's ook wel erg lullig inderdaad
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is denk ik aan het vervelen en heeft nu mot gekregen ofzo. Ik ga niet. Heb de telefoon uitgezet en hoor de afloop morgen wel.
De taxi met die blauwe lampen op het dak komt vanzelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Even gebeld met collega's en/of sportgenoten. Ze hebben dus ruzie met een paar uitsmijters. Ze hebben ze er al uitgepletterd maar mijn ene neef wil zich niet verwijderen.
Ja inderdaad. Maar het is geruststellend om te weten dat ze niet door 10 man afgetuigd dreigen te worden. Maar mijn maatje Rhino staat daar toevallig aan de deur en die zei dat het allemaal wel goed kwam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De taxi met die blauwe lampen op het dak komt vanzelf.
Wel apart dat ze je via de sms om hulp vragen omdat iemand bezopen is maar niet vertellen dat ze mot hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar het is geruststellend om te weten dat ze niet door 10 man afgetuigd dreigen te worden. Maar mijn maatje Rhino staat daar toevallig aan de deur en die zei dat het allemaal wel goed kwam.
Ik ken ze goed genoeg om te weten hoe laat het is als ze sms'en dat Neef A bezopen is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel apart dat ze je via de sms om hulp vragen omdat iemand bezopen is maar niet vertellen dat ze mot hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken ze goed genoeg om te weten hoe laat het is als ze sms'en dat Neef A bezopen is.
In de zaal een Ramones T-shirt en een trainingsbroek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dan gaan we maar over naar een gezelliger onderwerp.
Nina Hagen II, wat had ze aan vandaag?
En buiten de zaal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de zaal een Ramones T-shirt en een trainingsbroek.
De combinatie kilt en maillot met Doc Martins, leren jack en coltrui.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De combinatie kilt en maillot met Doc Martins, leren jack en coltrui.
Nee, helemaal niks. En wel 5 dames getraind dit keer... dus de kans dat het fout zou gaan was groter....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En je hebt vandaag geen verwondingen opgelopen?
Ben jij dan beter geworden of was het niveau van de dames lager dan normaal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. En wel 5 dames getraind dit keer... dus de kans dat het fout zou gaan was groter....
Ik denk dat ik dit keer bij de les was. Ik heb geaccepteerd dat ik de leuke receptiedame weer zie als het zo moet zijn en anders niet.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij dan beter geworden of was het niveau van de dames lager dan normaal?
Je komt er idd vanzelf weer tegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit keer bij de les was. Ik heb geaccepteerd dat ik de leuke receptiedame weer zie als het zo moet zijn en anders niet.....
Ze werkt niet in de vechtsportschool maar bij de fitness.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je komt er idd vanzelf weer tegen.
Bv als je een coolpack nodig hebt om de zwelling van een blauw ogg te minderen.
Dan moet je maar zorgen dat de coolpacks daar liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze werkt niet in de vechtsportschool maar bij de fitness.
Die hebben ze ook wel ivm verrekkingen of verzwikkingen bij kickfun of Zumba.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat de coolpacks daar liggen.
Opties zat dus om daar per ongeluk eens te kijken of ze er is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die hebben ze ook wel ivm verrekkingen of verzwikkingen bij kickfun of Zumba.
Ja inderdaad.... Ik denk dat ik vanaf maandag maar 2 x per dag ga.... heb voorlopig toch geen werk....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Opties zat dus om daar per ongeluk eens te kijken of ze er is.
Ben je nog niet naar de KvK geweest om je eigen zaak te beginnen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... Ik denk dat ik vanaf maandag maar 2 x per dag ga.... heb voorlopig toch geen werk....
Etcie heeft mijn diplomas nog niet opgestuurd....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je nog niet naar de KvK geweest om je eigen zaak te beginnen?
Etcie! Zorg toch eens dat de prioriteiten op orde zijn. Eerst de diplomas voor Andy. Stage lopen kan altijd nog.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie heeft mijn diplomas nog niet opgestuurd....
Thanx Majoor!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie! Zorg toch eens dat de prioriteiten op orde zijn. Eerst de diplomas voor Andy. Stage lopen kan altijd nog.
quote:
Nina Hagen II trapte er trouwens niet in toen ik zei dat je rang onder Majoor kwam. Haar vader, oom en opa hebben allen gediend.....quote:
Maar mijn rang ligt wel onder die van Majoor.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nina Hagen II trapte er trouwens niet in toen ik zei dat je rang onder Majoor kwam. Haar vader, oom en opa hebben allen gediend.....
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar mijn rang ligt wel onder die van Majoor.....![]()
soldaat 3, soldaat 2, soldaat 1, korporaal, korporaal 1, sergeant, sergeant 1, sergeant-majoor (ik), adjudant, luitenant 2, luitenant 1, kapitein, majoor, overste, kolonel, commodore, generaal-majoor, luitenant-generaal, generaal,
Ah, dan heeft ze gelijk. Mijn rang ligt lager. Ik val onder de groep die de ruggengraat van Defensie vormt. Bij de officieren is de ruggengraat namelijk verdwenen na aanname op de officiers opleiding.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het tussen kapitein en majoor inkwam. Maar haar overgrootvader was een hoge pief bij de KNIL dus weet ze wel het een en ander.
Nee, meer omdat je ook Luitenant Kolonel hebt enz...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Maar misschien dat de verwarring komt door de aanspreek titel. Iedereen met een lagere rang noemt een sergeant-majoor "Majoor". Pas als er een "echte" Majoor bij is spreekt men mij aan met sergeant-majoor.
Het wordt nog leuker als je de internationale rangen erbij gaat halen. Mijn (NL) rang is "OR-7". Maar binnen de meeste buitenlandse strijdkrachten is een sergeant-majoor een OR-8 of OR-9.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je ook Luitenant Kolonel hebt enz...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als je de internationale rangen erbij gaat halen. Mijn (NL) rang is "OR-7". Maar binnen de meeste buitenlandse strijdkrachten is een sergeant-majoor een OR-8 of OR-9.
Waar ik in NL "recht" heb op een legering voor maximaal 2 personen per kamer is dat in het buitenland anders. 1 persoons kamers, roomservice, kisten 's avonds op de gang zetten om ze de volgende ochtend gepoetst en al terug te vinden.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'n avond
Ha PSquote:
En een eigen eetzaal met bediening. De manschappen staan in de rij voor een bord met groen/geel/bruin en wij krijgen gewoon soep in terrines, bediening aan tafel en een hofmeester die vraagt of ik nog een tweede biefstuk lust.quote:
Die buitenlandse aanpak is wel leuk voor een keertje maar niet voor altijd denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een eigen eetzaal met bediening. De manschappen staan in de rij voor een bord met groen/geel/bruin en wij krijgen gewoon soep in terrines, bediening aan tafel en een hofmeester die vraagt of ik nog een tweede biefstuk lust.
Let wel. Dit is alleen in het buitenland. In NL is de behandeling in de eetzaal voor elke rang gelijk.
Ik moet er altijd aan wennen. Vooral omdat ik niet samen met mijn maten (sld/kpl en officieren) kan eten of een biertje drinken. Verder de groetplicht. Elke miltair, lager in rang, is verplicht te groeten. Dat kennen we niet in NL.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die buitenlandse aanpak is wel leuk voor een keertje maar niet voor altijd denk ik.
Zulke etiketten hebben we gelukkig niet in mijn scene. Maar ook bij ons heerst wel respect voor de meer ervaren jongens. Dus eigenlijk ook een soort respect voor rang.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet er altijd aan wennen. Vooral omdat ik niet samen met mijn maten (sld/kpl en officieren) kan eten of een biertje drinken. Verder de groetplicht. Elke miltair, lager in rang, is verplicht te groeten. Dat kennen we niet in NL.
Maar aan de andere kant, die luxe is ook wel eens lekker als ik na een (zware) oefening weer eens op een buitenlandse kazerne ben.
Binnen de Nederlandse Defensie (in ieder geval de Luchtmacht) zijn we allemaal gelijk, maar sommigen hebben meer verantwoordelijkheid. In het veld krijg ik het zelfde eten als de manschappen en slaap ik (meestalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zulke etiketten hebben we gelukkig niet in mijn scene. Maar ook bij ons heerst wel respect voor de meer ervaren jongens. Dus eigenlijk ook een soort respect voor rang.
Okay dat is wel apart. Zou Amerika ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnen de Nederlandse Defensie (in ieder geval de Luchtmacht) zijn we allemaal gelijk, maar sommigen hebben meer verantwoordelijkheid. In het veld krijg ik het zelfde eten als de manschappen en slaap ik (meestal) onder de zelfde omstandigheden. We overleggen altijd, tenzij er spoed bij is. Dan doet iedereen gewoon meteen wat ik zeg.
De NL onderofficieren zijn ook niet bang om adviesen uit de lager rangen aan te nemen als die beter zijn dan het oorspronkelijke plan. In andere krijgsmachten is dit vaak uit den boze. Ik heb vaak zat gezien dat een NL onderofficier het plan van een officier vernietigd en dat het plan van de onderofficier werkelijkheid gaat worden.
Dat gaat daar niet werken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is wel apart. Zou Amerika ook eens moeten doen.
Slaapse en succes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend sporten!
Wait, whutquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie heeft mijn diplomas nog niet opgestuurd....
jaa het konijnenpartijtje dat ik aantrof de kamer uitgestuurd en sjuust op bed gecrashedquote:
En toen heb je haar heel hard uitgelachen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woeeh mensen!!Al ben ik wsl weer ter laat
Kamergenote update:
"You seej bunnyj? Thas how daddy isj. That isj how they work. [..] Momma will teachj you how to work the world" Waarin de j's haar belachelijke babystemmetje aangeven
neuh, de andere kant op gekeken en gewacht tot het voorbij wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En toen heb je haar heel hard uitgelachen?
Ok, hij is hier overduidelijk het zielige gevalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh, de andere kant op gekeken en gewacht tot het voorbij was
Vooruit, toch maar weer een nieuwe episode van de soap:
Hij zei hij dat het uit was met zijn vriendin. Heb net een zes minuten durend videootje op zijn facebook zitten kijken waarin ze hem de liefde verklaart en zegt hoezeer ze niet kan wachten tot ze hem ziet in 14 dagen, hoe erg ze hem mist, leest ze notabene een briefje van hem voor waarin hij zegt dat zij het beste is wat hem in zijn leven is overkomen blablabla
Schaaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, hij is hier overduidelijk het zielige geval
Maar ik moet haasten met ontbijt en zo, tijd voor schaatsen
Dan is er maar 1 conclusie te trekken he..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schaaatsenik kijk uit naar dat opzetten mogen, ik mis het zooo erg
En ja dat is ie. Terwijl zij dat filmpje aan het opnemen was, was hij me sexty smsjes aan het sturen
Jaa hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 conclusie te trekken he..
En ik hoop dat m'n voet meewerkt vandaag, anders ben ik snel uitgeschaatst
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woeeh mensen!!Al ben ik wsl weer ter laat
Kamergenote update:
"You seej bunnyj? Thas how daddy isj. That isj how they work. [..] Momma will teachj you how to work the world" Waarin de j's haar belachelijke babystemmetje aangeven
Dat er geen hond wat doet natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Ligt er aan in welk opzicht je er over klaagt...
Dan is dat terecht klagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat er geen hond wat doet natuurlijk
Vroegahquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat terecht klagen.
De lamlendigheid in Nederland is onvoorstelbaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa het konijnenpartijtje dat ik aantrof de kamer uitgestuurd en sjuust op bed gecrashed
Ja, in Hoorn opgestapt en richting Edam gegaan, op een gegeven moment moesten we helaas terug, omdat er geen doorkomen aan was qua schotsen en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaa hoop ik ook voor jeGa je schaatsen in Hoorn?
Heerlijk, net voor de drukte uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Er was bijna niemand vanochtend, maar toen wij er net afgingen werd het wel ietsje drukker
Mooi. En als er dan ook nog weing geluid is lijkt me dat heerlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Nou is het daar ook zo breed dat je niet snel last hebt van anderen
Dan ben ik ook oud denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat er geen hond wat doet natuurlijk
Alleen het geluid van 4 paar schaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. En als er dan ook nog weing geluid is lijkt me dat heerlijk.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen het geluid van 4 paar schaatsen
Je zou toch een paar forged diplomas maken?quote:
Niet alleen Nederland en niet alleen iets van nu: http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effectquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat terecht klagen.
De lamlendigheid in Nederland is onvoorstelbaar...
Die OPquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Wet Investeren in Jongeren ik kan heel boos worden om sommige opmerkingen in dat topic
Ah de ik ben lekker meer dan jij cultuur....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat daar niet werken.Daar heerst de verkeerde mentaliteit.
Dit omdat niemand een training krijgt om een naastgelegen rang waar te nemen. Een korporaal zal geen sergeant functie over kunnen nemen. Iedereen is dus bezig met zijn eigen rang en inbreng van een andere rang is uit den boze. Een Amerikaanse houwitser zonder onderofficier ligt dan ook stil.
In NL kan, bv, een korporaal wel een sergeant functie overnemen. Dit dankzij de training. En het feit dat een NL soldaat het accepteerd als een andere soldaat (tijdelijk) het bevel krijgt.
Mjah wel enigszinsquote:
Diep triest natuurlijk..... Helaas wel de mentaliteit die op dit moment heerst... See no evil, hear no evil, speak no evil and sure as hell don't stop evil....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voel me oud dat ik hierover klaag..maar serieus?
Man in trein mishandeld
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah wel enigszinsMaar dat er zelfs nu nog mensen roepen dat er makkelijk werk te vinden is
Ik weet niet wat die kerel gestudeerd heeft maar hij moet gewoon aan het werk kunnen ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah wel enigszinsMaar dat er zelfs nu nog mensen roepen dat er makkelijk werk te vinden is
quote:All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing
Inderdaad!quote:
Mjah en dan? Moet je óveral op solliciterenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad.Kreeg van de week in een ander topic ook al het verwijt dat ik me niet genoeg op de markt presenteer en niet elke mogelijkheid aanpak.....
Het gaat me dan ook niet zozeer om de OP als wel om enkele reactiesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die kerel gestudeerd heeft maar hij moet gewoon aan het werk kunnen ergens.
Maar als ik het goed lees is 'ie afgestudeerd en is gelijk naar het uitkeringsloket gerend. Dan ben je ook een echte lul ook
In mijn geval zeker niet...aangezien ik in de laatste 10 jaar 15 banen heb gehad......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah en dan? Moet je óveral op solliciterenWerkt toch niet
En ik bedoel dat die misschien wel gerechtvaardigd zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat me dan ook niet zozeer om de OP als wel om enkele reacties
Helaas gaat de boodschap verloren door het taalgebruik.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik bedoel dat die misschien wel gerechtvaardigd zijn.
Mjah voor die TS misschien wel, maar in het algemeen... werk vinden is zo makkelijk niet tegenwoordig. voor elke vacature heb je (in elk geval hier) volgens mij wel 100 sollicitanten, als het niet meer isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik bedoel dat die misschien wel gerechtvaardigd zijn.
Dat is waar maar er staat ook ergens een opmerking over dat mensen zich te goed voelen voor werk waar ze te hoog voor zijn opgeleid. En dat snap ik wel, maar soms moet je gewoon wat offers maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah voor die TS misschien wel, maar in het algemeen... werk vinden is zo makkelijk niet tegenwoordig. voor elke vacature heb je (in elk geval hier) volgens mij wel 100 sollicitanten, als het niet meer is
Klopt. Maar werk aannemen wat niet helemaal je ding is niet altijd een succes....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar maar er staat ook ergens een opmerking over dat mensen zich te goed voelen voor werk waar ze te hoog voor zijn opgeleid. En dat snap ik wel, maar soms moet je gewoon wat offers maken.
Leuk is anders maar zoals ik al zei: soms moet je eventjes een tijdje wat dingen opofferen. Dan kan je trots zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Maar werk aannemen wat niet helemaal je ding is niet altijd een succes....
that's the spiritquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Als ik m'n diploma heb, zal ik met liefde in een winkel gaan werken, als dat me geld oplevertEn of dat nou een supermarkt is of een boekenwinkel, I don't give a damn
Klopt. Daarom heb ik ook veel op de markt gewerkt en moonlight ik als beveiliger.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuk is anders maar zoals ik al zei: soms moet je eventjes een tijdje wat dingen opofferen. Dan kan je trots zijn.
quote:
Oeh dat is vervelend. Ik las het net op teletekst. Gecondoleerd met het verlies van een collega.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik zit op mijn gemak herhalingen van Blik op de weg te kijken terwijl ik verder nieuws afwacht over de overleden collega. "Schijnt" een Luchtmachter te zijn maar heb nog geen bevestiging.
Dank je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend. Ik las het net op teletekst. Gecondoleerd met het verlies van een collega.
Dat klinkt inderdaad als een freakaccident.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.
Volgens de geruchtenmolen is hij uit zijn veiligheidsharnas gegleden en 20 meter omlaag gevallen.
Als dat zo is ben ik toch erg benieuwd hoe dat mogelijk is.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een freakaccident.
Hoe snel is zo'n onderzoek afgerond meestal?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik wacht dus vol spanning de officiele berichtgeving af.
Een onderzoek kan weken duren. Maar er is zelfs nog geen bericht vanuit Defensie over de omgekomen militair. Alleen de KMar heeft een bericht gegeven dat het ongeval plaats heeft gevonden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe snel is zo'n onderzoek afgerond meestal?
Of gestuntel en het harnas zat niet goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een freakaccident.
Dus om wie het gaat is ook nog niet bekend?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een onderzoek kan weken duren. Maar er is zelfs nog geen bericht vanuit Defensie over de omgekomen militair. Alleen de KMar heeft een bericht gegeven dat het ongeval plaats heeft gevonden.
Dan heeft de sport instructeur die erbij staat lopen slapen tijdens de controle voor aanvang klimmen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gestuntel en het harnas zat niet goed.
Bij mij niet in in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus om wie het gaat is ook nog niet bekend?
Yup, en dat is hoe ongelukken gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft de sport instructeur die erbij staat lopen slapen tijdens de controle voor aanvang klimmen.
Zo gruwelijk lekkerquote:Maar wat ik al zei. Ik wacht het bericht af.
En ik wacht op de bezorger van de shoarma tent want ik heb net een Kapsalon en een broodje Kofte besteld.
De familie zal inmiddels wel op de hoogte zijn natuurlijk.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De familie zal inmiddels wel op de hoogte zijn natuurlijk.
Ah lekker. Ik heb net rivierkreeftjes gegeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
En ik wacht op de bezorger van de shoarma tent want ik heb net een Kapsalon en een broodje Kofte besteld.
quote:
Het is weer even geleden dat ik een kapsalon op heb(en dat zal nog wel weer even gaan durenquote:
Anders wordt het te gezond?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is weer even geleden dat ik een kapsalon op heb(en dat zal nog wel weer even gaan duren). Wel zonder sla
1. ik haat slaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders wordt het te gezond?
Ik vind sla wel lekker. Maar warme sla is inderdaad erg vies.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik haat sla
2. ik haat warme, sla nog meer
3. ik haat vlees dat ge-infuseerd is met warme sla-sap
Eet smakelijk!quote:
Het was weer heerlijk.quote:
Toch wel het zilverfolie er eerst afgehaald?quote:
Net op tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch wel het zilverfolie er eerst afgehaald?
Een keer gehad toen ik zo apelazerus was... Had mijn turkse pizza met döner ineens een raar smaakje.....quote:
Ik hoop dat je geen vullingen hebt, dat schijnt pijn te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een keer gehad toen ik zo apelazerus was... Had mijn turkse pizza met döner ineens een raar smaakje.....
Extreem pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen vullingen hebt, dat schijnt pijn te doen
Heb ik wel maar daar was ik te lazerus voor.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen vullingen hebt, dat schijnt pijn te doen
Mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
voor de mensen met een tv, de 5km is begonnen
Ah, medaille tijd!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mannen met Jan Blokhuijsen, Bob de Jong en Sven Kramer
Ik zou het dus niet wetenquote:
De bevestiging is binnen. Het betreft een 38 jarige Luchtmacht collega.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik zit op mijn gemak herhalingen van Blik op de weg te kijken terwijl ik verder nieuws afwacht over de overleden collega. "Schijnt" een Luchtmachter te zijn maar heb nog geen bevestiging.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
NBC deed net een item over Nederland. Ik zit met tranen in mijn ogen te stralen haha
Kutquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bevestiging is binnen. Het betreft een 38 jarige Luchtmacht collega.
Thx.quote:
Over hoe we schaatsen altijd en dol zijn op het ijs en hoe we er altijd belachelijk uit zienquote:
Home sweet home.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Over hoe we schaatsen altijd en dol zijn op het ijs en hoe we er altijd belachelijk uit zien![]()
Ik word serieus emotioneel hier, ik ben zo'n idioot
Maar......... is het snel genoeg geweest!?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat was een mooie rit van Kramer
hopen van welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar......... is het snel genoeg geweest!?
Lastigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar......... is het snel genoeg geweest!?
Het beste item over NL op de US tv van de afgelopen tijd komt natuurlijk op naam van Steven Colbert:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
NBC deed net een item over Nederland. Ik zit met tranen in mijn ogen te stralen haha
Welk concert was daar nu dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De melkweg, waar nu een concert is, weet het dankzij een smsje van mij aan mijn vader haha
quote:
Werk of stappen?quote:
tv aan het kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
Waar is iedereen!?
Shorttrack of porno?quote:
Porno dus.quote:
geen incheckpaal voor chipkaart?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
@Ofyles. Een vraagje voor je. Jij als OV expert zal het antwoord wel weten. In Connexxion bussen (iig in het Gooi) verschijnen sinds enkele dagen ovale gele plastic kastjes aan een paal achter de eerste stoel. Geen scherm of wat dan ook er op. Heb jij enig idee waar ze voor zijn?
Nope, gewoon een plastic box. Geen aanduidingen of wat dan ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen incheckpaal voor chipkaart?
ideenbus dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, gewoon een plastic box. Geen aanduidingen of wat dan ook.
Gewerkt, uurtje of 00:45 thuis, toen naar de buurtkroeg gewandeld, zeker 35 meter wandelen vanaf de auto. Toen 60 meter naar huis gewandeld.quote:
Morgan Freemanquote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
the code, met morgan freeman en antonia banderas
Ik heb de vraag toch al aan Ofyles gesteld?quote:
Een zware nacht dus. Dan verdien je wel een borrel.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gewerkt, uurtje of 00:45 thuis, toen naar de buurtkroeg gewandeld, zeker 35 meter wandelen vanaf de auto. Toen 60 meter naar huis gewandeld.
Trio Bierquote:Op zondag 14 februari 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk concert was daar nu dan?
-edit- Trio Bier en Friska Viljor. Ik gok op het laatste
Het was wel druk ja, mensen die een weekend weg zijn voor Valentijn en mensen die carnaval ontvluchten. Van 16:00 tot 0:30 aardig moeten buffelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zware nacht dus. Dan verdien je wel een borrel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het beste item over NL op de US tv van de afgelopen tijd komt natuurlijk op naam van Steven Colbert:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_nederlanders.html
Snel! Pak de eieren!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net ontdekt dat de optocht onder ons raam/balkon door gaat rijden
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jean-Claude van Damme is utigedaagd door de groene Power Ranger voor een gevecht
http://bit.ly/bfT79K
Gebruik deze dan maar.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Verdorie, ik wist dat ik iets was vergeten te kopen
Een 90ties party? Alleen house muziek?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:58 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik heb wijn gehad gisteren
en ben brak maar geen kater
we zijn met een groep naar een 90ties party geweest, was wel tof. En voor 20 euro onbeperkt drinken, met als keuze bier, fris of wijn, dan ga ik nier aan de cola
Nou ja, de drank maakt veel goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh nee van allesvenga boys, spice girls, mannespoor karrespoor
en ook happy hardcore
en gewoon hardcore, vond ik toen al bagger en dat is niets veranderd
![]()
Wonen jullie zo zuidelijk?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net ontdekt dat de optocht onder ons raam/balkon door gaat rijden
En dat we met een hoop vrienden waren ookquote:
Jouw dates vliegen je ook altijd naar de strot?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn keelpijn heeft zich uitgebreid
Het doet nu meer pijn op meer plekjes.
Maargoed dat ik vandaag geen date had
Waren er dan 2 mensen die Etcetera als naam hebben?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat we met een hoop vrienden waren ook
We stonden op de gastenlijst, maar omdat diegene die dat geregeld had mijn achternaam niet wist was dat '...'
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren er dan 2 mensen die Etcetera als naam hebben?
Maar je bent nu dus Mevrouw Puntjes?quote:
Ik krijg altijd een brok in de keel bij zoveel romantiekquote:Op zondag 14 februari 2010 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jouw dates vliegen je ook altijd naar de strot?
Blijkbaarquote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je bent nu dus Mevrouw Puntjes?
Dan bedoel je a la Beavis and Butthead of is dat een nieuwe term voor "brommers kieken"?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BlijkbaarEn de volgende keer staan we weer op de gastenlijst, kijken hoe het dan gaat
Op een gegeven moment werd er Killing In The Name Of gedraaid, wilde ik uit m'n dak gaan komt er een of andere gast naar me toe die met me wilde headbangen
Dus je staat er wel voor open?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat Beavis & Butthead deden, maar hij wilde daadwerkelijk headbangenEn waarschijnlijk me versieren, maar dan moet je echt van hele goede huize komen
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat Beavis & Butthead deden, maar hij wilde daadwerkelijk headbangenEn waarschijnlijk me versieren, maar dan moet je echt van hele goede huize komen
Ik zal me gevleid voelen, kijken waar m'n vriend is, en hem opzoekenquote:
Helden waren het! Ik weet niet of je het weet, maar Hank Hill komt al in hun film voor. Dat is later dus King Of The Hill gewordenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helden waren het! Ik weet niet of je het weet, maar Hank Hill komt al in hun film voor. Dat is later dus King Of The Hill geworden
Het geeft wel aan dat je goed in de markt ligt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Had het ook een keer in de discotheek hier, stond ik in m'n eentje te genieten van de Golden Earring, komt er iemand op me afIk wil dansen, zak hooi, ga fietsen
Zij Zeiquote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat je goed in de markt ligt.
Dan komen er waarschijnlijk juist meer op afquote:De volgende keer een bordje "Niet Storen"omhangen?
Wel goed voor je ego.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |