quote:AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit het Brabantse Geffen is woensdagnacht in de trein mishandeld. Zonder enige aanleiding werd hij geslagen en geschopt.
Het slachtoffer riep meerdere malen mensen om hulp, maar niemand deed wat, meldt de politie. Van de verdachte ontbreekt ieder spoor.
De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West toen hij plotsklaps een paar klappen tegen zijn lichaam kreeg.
Medepassagiers
Hij vluchtte naar een andere coupé, maar zijn belager volgde hem. Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.
Op het station Oss-West stapte hij uit de trein, maar opnieuw volgde de agressieveling hem. Op het station vroeg het slachtoffer wederom tevergeefs om hulp aan passanten, en in de Braakstraat werd hij opnieuw geschopt en met een mes bedreigd.
Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg. De dader is spoorloos.
Bron
Tsja, ik vind het ook maar raar. Misschien woont ie nog bij z'n ouders? 19 Is toch geen leeftijd om in zo'n klein dorpje te wonen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef motaro het volgende:
[..]
Zag hem er nog niet tussen staan..
Het word met de dag treuriger.
Vroeger moesten ze op het platteland vechten en vandaag de dag kan het in de trein.quote:
Ach, uit het niets, dat is in minimaal 9 van de 10 gevallen toch achteraf een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef motaro het volgende:
Ja, maar om iemand nou een paar petsen zo uit het niets te geven?
tussen Oss en OssWest!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
Jij had ook niks gedaan. Wedden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en domquote:
Mjwah. Je had dus niks gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en dom
Je leest dus nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Mjwah. Je had dus niks gedaan.
Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
De tas was een Rugzak die had hij bij zich om zijn studieboeken in mee te nemen. Dat mes is van de dader, dat wordt bijna overal door de nieuwsberichten bevestigd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Waar komen die tas en dat mes ineens vandaan
quote:Politie zoekt getuigen mishandeling
OSS/GEFFEN - Een 19-jarige inwoner van Geffen is woensdag rond 00.15 uur op de Braakstraat in Oss mishandeld. De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West. Zonder enige aanleiding werd hij daar door een onbekende man enkele malen hard tegen zijn lichaam gestompt.
Het slachtoffer vluchtte naar een andere coupé, maar werd door de man gevolgd. Enkele passagiers negeerden de hulpvraag van de man, maar hij kon op station West uit de trein vluchten. De verdachte volgde de man die ook buiten het station waar hij passanten, wederom zonder resultaat, om hulp vroeg. In de Braakstraat wist de verdachte hem te achterhalen waarna het slachtoffer meerdere keren hard werd getrapt en geslagen. Toen hij opnieuw wilde vluchten kwam hij ten val en daarbij brak de man zijn pols. Zijn belager bedreigde hem inmiddels ook met een mes en ondertussen deelde hij wederom trappen uit. Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg.
Oproep
De politie is op zoek naar een blanke man van ongeveer 18 a 22 jaar en 1.85 meter lengte. Hij had lang, donker haar tot net over de schouders en stoppeltjes. De man droeg een zwart jack, een zwarte sjaal en een zwarte pet. Daaronder droeg hij een spijkerbroek. Het slachtoffer had de indruk dat de man onder invloed van drugs was. Hij maakte een onverzorgde indruk.
Meerdere mensen moeten zowel in de trein als daarbuiten gezien hebben wat er gebeurde. Getuigen worden dan ook dringend opgeroepen zich te melden via telefoonnummer (0900) 88 44 of eventueel anoniem via (0800) 70 00.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |