abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77899171
quote:
AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit het Brabantse Geffen is woensdagnacht in de trein mishandeld. Zonder enige aanleiding werd hij geslagen en geschopt.

Het slachtoffer riep meerdere malen mensen om hulp, maar niemand deed wat, meldt de politie. Van de verdachte ontbreekt ieder spoor.

De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West toen hij plotsklaps een paar klappen tegen zijn lichaam kreeg.

Medepassagiers

Hij vluchtte naar een andere coupé, maar zijn belager volgde hem. Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.

Op het station Oss-West stapte hij uit de trein, maar opnieuw volgde de agressieveling hem. Op het station vroeg het slachtoffer wederom tevergeefs om hulp aan passanten, en in de Braakstraat werd hij opnieuw geschopt en met een mes bedreigd.

Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg. De dader is spoorloos.
Bron

Zag hem er nog niet tussen staan..

Het word met de dag treuriger.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 11-02-2010 22:19:20 (bron toegevoegd) ]
pi_77899220
De trein tussen Oss en Oss-West !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_77899328
Ja, maar hij had het verdient!!
Het is patat ipv friet!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:43:38 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_77899436
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef motaro het volgende:

[..]

Zag hem er nog niet tussen staan..

Tsja, ik vind het ook maar raar. Misschien woont ie nog bij z'n ouders? 19 Is toch geen leeftijd om in zo'n klein dorpje te wonen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77899761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:38 schreef motaro het volgende:

Vroeger moesten ze op het platteland vechten en vandaag de dag kan het in de trein.

Nou zeg. Het wordt met de dag treuriger, menselijk gedrag...
pi_77899904
Ja, maar om iemand nou een paar petsen zo uit het niets te geven?
En dat niemand helpt?
pi_77899968
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef motaro het volgende:
Ja, maar om iemand nou een paar petsen zo uit het niets te geven?
Ach, uit het niets, dat is in minimaal 9 van de 10 gevallen toch achteraf een ander verhaal.

Als iemand uit de trein stapt en zelfs daar wordt achtervolgd, lijkt er meer aan de hand.

Dit is een leuk bericht voor mensen zoals TS die denken dat hiermee de wereld verloedert, meer niet.
pi_77900014
Ik denk het ja.. ach vroeger was alles beter
pi_77900151
Toen werd er niet over deze incidentjes gesproken. Dat is ook een van de weinige pluspunten.
pi_77900280
dat is een mooie afsluiter denk ik..
pi_77901431
vroeg werd je ook niet geholpen denk ik
pi_77901644
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77901713
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ook zoiets. Niemand is bereid om een ander nog te helpen. Stelletje teringlijers. Dat hun hezelfde ooit mag overkomen
tussen Oss en OssWest!
pi_77901792
In Oss wonen de messentrekkers toch? Typisch gedrag van een maatschappij die geschoeid is op autistische leest.

"Wir haben es nicht gewusst"
pi_77901849
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
Jij had ook niks gedaan. Wedden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:17 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_77901865
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

tussen Oss en OssWest!
Als ik daar ooit terecht kom hoop ik dat ik door mijn kop geschoten word.
pi_77901891
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef nozem het volgende:

[..]

Jij had ook niks gedaan. Wedden?
Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en dom
pi_77902051
Ik kan vertellen dat het slachtoffer maakt het naar omstandigheden goed maakt. Hij is een hele goede vriend van me en woont hier om de hoek. Hij was die avond naar Nijmegen geweest.
Het is behoorlijk heftig wat er allemaal gebeurd is. Hij zat gewoon in de trein een studieboek door te lezen in de trein, en opeens komt er zo'n gek aan. De tas die hij bij had heeft zijn leven gered, anders had hij het mes van de dader gehad. De dader wou helemaal niets, geen sieraden, geen geld, geen autosleutels, geen telefoon... Hij heeft zijn tas voor zich gehouden om de trappen en slagen te dempen. Hij heeft door een val tijdens het incident zijn pols gebroken en zijn rug is verwond door de val op het asfalt.

Hij is gelukkig nog helemaal heel. Maar dat niemand eerder het alarmnummer heeft gewaarschuwd is ongelooflijk.. Ik word er helemaal stil van..
pi_77902144
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar zul je nog van staan te kijken. Ik heb als heel slechte eigenschap dat ik zo naief ben om wel iets te doen om vervolgens zelf verrot geslagen te worden want zo groot en sterk ben ik niet. Dapper zou je misschien denken maar het is meer naief en dom
Mjwah. Je had dus niks gedaan.

Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_77902150
Waar komen die tas en dat mes ineens vandaan
pi_77902239
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Mjwah. Je had dus niks gedaan.

Iedereen kan zo makkelijk wat roepen, maar in de praktijk is het sowieso al heel slecht te zien of het niet misschien gewoon een wederzijdse ruzie is. Mijn broer is ooit tussenbeide gekomen bij iets dergelijks en werd toen door beide partijen behoorlijk afgetuigd..
Je leest dus niet

Het zal niet de eerste keer zijn dat ik WEL iets doe, al is dat achteraf gezien misschien onbezonnen!
En vrees niet, ook ik ben 3x neergestoken geweest dus trek geen voorbarige conclusies
pi_77902385
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Waar komen die tas en dat mes ineens vandaan
De tas was een Rugzak die had hij bij zich om zijn studieboeken in mee te nemen. Dat mes is van de dader, dat wordt bijna overal door de nieuwsberichten bevestigd.
pi_77902539
quote:
Politie zoekt getuigen mishandeling
OSS/GEFFEN - Een 19-jarige inwoner van Geffen is woensdag rond 00.15 uur op de Braakstraat in Oss mishandeld. De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West. Zonder enige aanleiding werd hij daar door een onbekende man enkele malen hard tegen zijn lichaam gestompt.

Het slachtoffer vluchtte naar een andere coupé, maar werd door de man gevolgd. Enkele passagiers negeerden de hulpvraag van de man, maar hij kon op station West uit de trein vluchten. De verdachte volgde de man die ook buiten het station waar hij passanten, wederom zonder resultaat, om hulp vroeg. In de Braakstraat wist de verdachte hem te achterhalen waarna het slachtoffer meerdere keren hard werd getrapt en geslagen. Toen hij opnieuw wilde vluchten kwam hij ten val en daarbij brak de man zijn pols. Zijn belager bedreigde hem inmiddels ook met een mes en ondertussen deelde hij wederom trappen uit. Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg.

Oproep

De politie is op zoek naar een blanke man van ongeveer 18 a 22 jaar en 1.85 meter lengte. Hij had lang, donker haar tot net over de schouders en stoppeltjes. De man droeg een zwart jack, een zwarte sjaal en een zwarte pet. Daaronder droeg hij een spijkerbroek. Het slachtoffer had de indruk dat de man onder invloed van drugs was. Hij maakte een onverzorgde indruk.

Meerdere mensen moeten zowel in de trein als daarbuiten gezien hebben wat er gebeurde. Getuigen worden dan ook dringend opgeroepen zich te melden via telefoonnummer (0900) 88 44 of eventueel anoniem via (0800) 70 00.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:42:39 #24
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_77902541
Triest. Helemaal omdat niemand wat doet.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:47:35 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_77902787
Ik had overigens ook niets gedaan, hoe mieterig ook. Een of andere opgefokte doorgesnoven gast die op iemand in aan het beuken is, daar spring ik niet voor. Dat word je zelf gewoon het volgende slachtoffer. Wel suf dat na afloop niemand de politie belde. Maar goed, voor hetzelfde renden ze langs en had iedereen even zoiets van wtf, en gingen daarna weer over op de orde van de dag, omdat ze niet wisten dat het daarna verder ging.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')