quote:
Yup en eindelijk iemand die dat gewoon ronduit zegt want ik zie steeds tijdens televisie-programma'squote:
weet niet in welk land jij woont maar hier in Nederland zeggen mensen dat gewoon hoor ... te pas en te onpasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef FP128 het volgende:
[..]
Yup en eindelijk iemand die dat gewoon ronduit zegt
ja en slechte koffie is inherent aan werken op kantoor ... hoef je het nog niet lekker te vindenquote:want ik zie steeds tijdens televisie-programma's
militairen elke keer maar benadrukken hoe erg het is om te sterven terwijl ik altijd denk: " Dat is niks
nieuws en militair zijn en sterven zijn twee zaken die inherent aan elkaar zijn."
onzinquote:Maar,tegenwoordig is dat ook al een uitzondering om zo te denken. Sommigen denken dat militair zijn
inhoudt: Rondlopen in een fraai uniform met wat medailles en om 16:00 uur net zo als Piet de de bouw
vakker naar huis gaan.En vechten? Wat is dat?
En dat maakt sterven minder erg?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef FP128 het volgende:
[..]
Yup en eindelijk iemand die dat gewoon ronduit zegt want ik zie steeds tijdens televisie-programma's
militairen elke keer maar benadrukken hoe erg het is om te sterven terwijl ik altijd denk: " Dat is niks
nieuws en militair zijn en sterven zijn twee zaken die inherent aan elkaar zijn."
Hoeveel militairen sterven er jaarlijks 'in the line of duty'?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef FP128 het volgende:
[..]
Yup en eindelijk iemand die dat gewoon ronduit zegt want ik zie steeds tijdens televisie-programma's
Maar,tegenwoordig is dat ook al een uitzondering om zo te denken. Sommigen denken dat militair zijn
inhoudt: Rondlopen in een fraai uniform met wat medailles en om 16:00 uur net zo als Piet de de bouw
vakker naar huis gaan.En vechten? Wat is dat?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:12 schreef Deathwings het volgende:
Kak, is er al een eenheid bekend gemaakt?
Als die soldaat nou ergens in pakweg Afghanistan was doodgeschoten, dan was hij aan het werk geweest. Nu is hij gewoon in een kazerne in NL, dus geen vijanden in de buurt, uit een wachttoren gevallen. Gevalletje pech gehad dus. Net zoals het pech zou zijn als ik morgen van het bruggetje over een parkgrachtje zou vallen en m'n nek zou breken op 't ijs.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:01 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja een militair werkt onder meer gevaarlijke omstandigheden dan kantoormedewerkers. Ja een militair weet dat als hij eraan begint. Maakt dat het minder erg dat we nu weer een familielid/vriend/collega zijn verloren? Absoluut niet!!!
weet niet waar jij werkt maar je bent op oefeningen gewoon aan het werk hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als die soldaat nou ergens in pakweg Afghanistan was doodgeschoten, dan was hij aan het werk geweest. Nu is hij gewoon in een kazerne in NL, dus geen vijanden in de buurt, uit een wachttoren gevallen. Gevalletje pech gehad dus. Net zoals het pech zou zijn als ik morgen van het bruggetje over een parkgrachtje zou vallen en m'n nek zou breken op 't ijs.
Pech voor de famile, zelf heb je er geen last van als je meteen dood bent.
Spijtig, maar dit soort figuren moeten dus o.a. orde op zaken stellen in oorlogsgebieden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef Maitje het volgende:
Update:
Hij was van de luchtmacht en is uit zijn veiligheids-broek gegleden. Heeft een val van 20 meter gemaakt...
Triest hoor...
Op kantoren wordt doorgaans meer koffiegedronken dan gewerkt. Maar ik snap je punt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet niet waar jij werkt maar je bent op oefeningen gewoon aan het werk hoor
op kantoor krijg je ook gewoon betaald als je voor de baas op cursus gaat
Ow, dus jij bent de afgelopen weken niet bijna uitgegleden of toevallig gevallen? Dit was gewoon een stom ongeluk en het zij zo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Spijtig, maar dit soort figuren moeten dus o.a. orde op zaken stellen in oorlogsgebieden?
nee dat zegt ook niemandquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Op kantoren wordt doorgaans meer koffiegedronken dan gewerkt. Maar ik snap je punt.
Dit was gewoon een stom ongelukje. Helaas voor hem, maar niet wereldschokkend.
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Spijtig, maar dit soort figuren moeten dus o.a. orde op zaken stellen in oorlogsgebieden?
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Niet zo de behoefte om me, als een speelbal van ventjes als Balkenende en co., te bewijzen in een stoffige woestijn, in een bij voorbaat kans- en zinloze missie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja.
En tot jij laat zien dat je het beter kan, geen commentaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |