Niet alleen Nederland en niet alleen iets van nu: http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effectquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat terecht klagen.
De lamlendigheid in Nederland is onvoorstelbaar...
Die OPquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Wet Investeren in Jongeren ik kan heel boos worden om sommige opmerkingen in dat topic
Ah de ik ben lekker meer dan jij cultuur....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat daar niet werken.Daar heerst de verkeerde mentaliteit.
Dit omdat niemand een training krijgt om een naastgelegen rang waar te nemen. Een korporaal zal geen sergeant functie over kunnen nemen. Iedereen is dus bezig met zijn eigen rang en inbreng van een andere rang is uit den boze. Een Amerikaanse houwitser zonder onderofficier ligt dan ook stil.
In NL kan, bv, een korporaal wel een sergeant functie overnemen. Dit dankzij de training. En het feit dat een NL soldaat het accepteerd als een andere soldaat (tijdelijk) het bevel krijgt.
Mjah wel enigszinsquote:
Diep triest natuurlijk..... Helaas wel de mentaliteit die op dit moment heerst... See no evil, hear no evil, speak no evil and sure as hell don't stop evil....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voel me oud dat ik hierover klaag..maar serieus?
Man in trein mishandeld
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah wel enigszinsMaar dat er zelfs nu nog mensen roepen dat er makkelijk werk te vinden is
Ik weet niet wat die kerel gestudeerd heeft maar hij moet gewoon aan het werk kunnen ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah wel enigszinsMaar dat er zelfs nu nog mensen roepen dat er makkelijk werk te vinden is
quote:All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing
Inderdaad!quote:
Mjah en dan? Moet je óveral op solliciterenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad.Kreeg van de week in een ander topic ook al het verwijt dat ik me niet genoeg op de markt presenteer en niet elke mogelijkheid aanpak.....
Het gaat me dan ook niet zozeer om de OP als wel om enkele reactiesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die kerel gestudeerd heeft maar hij moet gewoon aan het werk kunnen ergens.
Maar als ik het goed lees is 'ie afgestudeerd en is gelijk naar het uitkeringsloket gerend. Dan ben je ook een echte lul ook
In mijn geval zeker niet...aangezien ik in de laatste 10 jaar 15 banen heb gehad......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah en dan? Moet je óveral op solliciterenWerkt toch niet
En ik bedoel dat die misschien wel gerechtvaardigd zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat me dan ook niet zozeer om de OP als wel om enkele reacties
Helaas gaat de boodschap verloren door het taalgebruik.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik bedoel dat die misschien wel gerechtvaardigd zijn.
Mjah voor die TS misschien wel, maar in het algemeen... werk vinden is zo makkelijk niet tegenwoordig. voor elke vacature heb je (in elk geval hier) volgens mij wel 100 sollicitanten, als het niet meer isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik bedoel dat die misschien wel gerechtvaardigd zijn.
Dat is waar maar er staat ook ergens een opmerking over dat mensen zich te goed voelen voor werk waar ze te hoog voor zijn opgeleid. En dat snap ik wel, maar soms moet je gewoon wat offers maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah voor die TS misschien wel, maar in het algemeen... werk vinden is zo makkelijk niet tegenwoordig. voor elke vacature heb je (in elk geval hier) volgens mij wel 100 sollicitanten, als het niet meer is
Klopt. Maar werk aannemen wat niet helemaal je ding is niet altijd een succes....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar maar er staat ook ergens een opmerking over dat mensen zich te goed voelen voor werk waar ze te hoog voor zijn opgeleid. En dat snap ik wel, maar soms moet je gewoon wat offers maken.
Leuk is anders maar zoals ik al zei: soms moet je eventjes een tijdje wat dingen opofferen. Dan kan je trots zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Maar werk aannemen wat niet helemaal je ding is niet altijd een succes....
that's the spiritquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Als ik m'n diploma heb, zal ik met liefde in een winkel gaan werken, als dat me geld oplevertEn of dat nou een supermarkt is of een boekenwinkel, I don't give a damn
Klopt. Daarom heb ik ook veel op de markt gewerkt en moonlight ik als beveiliger.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuk is anders maar zoals ik al zei: soms moet je eventjes een tijdje wat dingen opofferen. Dan kan je trots zijn.
quote:
Oeh dat is vervelend. Ik las het net op teletekst. Gecondoleerd met het verlies van een collega.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik zit op mijn gemak herhalingen van Blik op de weg te kijken terwijl ik verder nieuws afwacht over de overleden collega. "Schijnt" een Luchtmachter te zijn maar heb nog geen bevestiging.
Dank je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend. Ik las het net op teletekst. Gecondoleerd met het verlies van een collega.
Dat klinkt inderdaad als een freakaccident.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.
Volgens de geruchtenmolen is hij uit zijn veiligheidsharnas gegleden en 20 meter omlaag gevallen.
Als dat zo is ben ik toch erg benieuwd hoe dat mogelijk is.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een freakaccident.
Hoe snel is zo'n onderzoek afgerond meestal?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik wacht dus vol spanning de officiele berichtgeving af.
Een onderzoek kan weken duren. Maar er is zelfs nog geen bericht vanuit Defensie over de omgekomen militair. Alleen de KMar heeft een bericht gegeven dat het ongeval plaats heeft gevonden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe snel is zo'n onderzoek afgerond meestal?
Of gestuntel en het harnas zat niet goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een freakaccident.
Dus om wie het gaat is ook nog niet bekend?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een onderzoek kan weken duren. Maar er is zelfs nog geen bericht vanuit Defensie over de omgekomen militair. Alleen de KMar heeft een bericht gegeven dat het ongeval plaats heeft gevonden.
Dan heeft de sport instructeur die erbij staat lopen slapen tijdens de controle voor aanvang klimmen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gestuntel en het harnas zat niet goed.
Bij mij niet in in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus om wie het gaat is ook nog niet bekend?
Yup, en dat is hoe ongelukken gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft de sport instructeur die erbij staat lopen slapen tijdens de controle voor aanvang klimmen.
Zo gruwelijk lekkerquote:Maar wat ik al zei. Ik wacht het bericht af.
En ik wacht op de bezorger van de shoarma tent want ik heb net een Kapsalon en een broodje Kofte besteld.
De familie zal inmiddels wel op de hoogte zijn natuurlijk.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De familie zal inmiddels wel op de hoogte zijn natuurlijk.
Ah lekker. Ik heb net rivierkreeftjes gegeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
En ik wacht op de bezorger van de shoarma tent want ik heb net een Kapsalon en een broodje Kofte besteld.
quote:
Het is weer even geleden dat ik een kapsalon op heb(en dat zal nog wel weer even gaan durenquote:
Anders wordt het te gezond?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is weer even geleden dat ik een kapsalon op heb(en dat zal nog wel weer even gaan duren). Wel zonder sla
1. ik haat slaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders wordt het te gezond?
Ik vind sla wel lekker. Maar warme sla is inderdaad erg vies.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik haat sla
2. ik haat warme, sla nog meer
3. ik haat vlees dat ge-infuseerd is met warme sla-sap
Eet smakelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |