Ha PSquote:
En een eigen eetzaal met bediening. De manschappen staan in de rij voor een bord met groen/geel/bruin en wij krijgen gewoon soep in terrines, bediening aan tafel en een hofmeester die vraagt of ik nog een tweede biefstuk lust.quote:
Die buitenlandse aanpak is wel leuk voor een keertje maar niet voor altijd denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een eigen eetzaal met bediening. De manschappen staan in de rij voor een bord met groen/geel/bruin en wij krijgen gewoon soep in terrines, bediening aan tafel en een hofmeester die vraagt of ik nog een tweede biefstuk lust.
Let wel. Dit is alleen in het buitenland. In NL is de behandeling in de eetzaal voor elke rang gelijk.
Ik moet er altijd aan wennen. Vooral omdat ik niet samen met mijn maten (sld/kpl en officieren) kan eten of een biertje drinken. Verder de groetplicht. Elke miltair, lager in rang, is verplicht te groeten. Dat kennen we niet in NL.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die buitenlandse aanpak is wel leuk voor een keertje maar niet voor altijd denk ik.
Zulke etiketten hebben we gelukkig niet in mijn scene. Maar ook bij ons heerst wel respect voor de meer ervaren jongens. Dus eigenlijk ook een soort respect voor rang.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet er altijd aan wennen. Vooral omdat ik niet samen met mijn maten (sld/kpl en officieren) kan eten of een biertje drinken. Verder de groetplicht. Elke miltair, lager in rang, is verplicht te groeten. Dat kennen we niet in NL.
Maar aan de andere kant, die luxe is ook wel eens lekker als ik na een (zware) oefening weer eens op een buitenlandse kazerne ben.
Binnen de Nederlandse Defensie (in ieder geval de Luchtmacht) zijn we allemaal gelijk, maar sommigen hebben meer verantwoordelijkheid. In het veld krijg ik het zelfde eten als de manschappen en slaap ik (meestalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zulke etiketten hebben we gelukkig niet in mijn scene. Maar ook bij ons heerst wel respect voor de meer ervaren jongens. Dus eigenlijk ook een soort respect voor rang.
Okay dat is wel apart. Zou Amerika ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnen de Nederlandse Defensie (in ieder geval de Luchtmacht) zijn we allemaal gelijk, maar sommigen hebben meer verantwoordelijkheid. In het veld krijg ik het zelfde eten als de manschappen en slaap ik (meestal) onder de zelfde omstandigheden. We overleggen altijd, tenzij er spoed bij is. Dan doet iedereen gewoon meteen wat ik zeg.
De NL onderofficieren zijn ook niet bang om adviesen uit de lager rangen aan te nemen als die beter zijn dan het oorspronkelijke plan. In andere krijgsmachten is dit vaak uit den boze. Ik heb vaak zat gezien dat een NL onderofficier het plan van een officier vernietigd en dat het plan van de onderofficier werkelijkheid gaat worden.
Dat gaat daar niet werken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is wel apart. Zou Amerika ook eens moeten doen.
Slaapse en succes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend sporten!
Wait, whutquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie heeft mijn diplomas nog niet opgestuurd....
jaa het konijnenpartijtje dat ik aantrof de kamer uitgestuurd en sjuust op bed gecrashedquote:
En toen heb je haar heel hard uitgelachen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woeeh mensen!!Al ben ik wsl weer ter laat
Kamergenote update:
"You seej bunnyj? Thas how daddy isj. That isj how they work. [..] Momma will teachj you how to work the world" Waarin de j's haar belachelijke babystemmetje aangeven
neuh, de andere kant op gekeken en gewacht tot het voorbij wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En toen heb je haar heel hard uitgelachen?
Ok, hij is hier overduidelijk het zielige gevalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh, de andere kant op gekeken en gewacht tot het voorbij was
Vooruit, toch maar weer een nieuwe episode van de soap:
Hij zei hij dat het uit was met zijn vriendin. Heb net een zes minuten durend videootje op zijn facebook zitten kijken waarin ze hem de liefde verklaart en zegt hoezeer ze niet kan wachten tot ze hem ziet in 14 dagen, hoe erg ze hem mist, leest ze notabene een briefje van hem voor waarin hij zegt dat zij het beste is wat hem in zijn leven is overkomen blablabla
Schaaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, hij is hier overduidelijk het zielige geval
Maar ik moet haasten met ontbijt en zo, tijd voor schaatsen
Dan is er maar 1 conclusie te trekken he..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schaaatsenik kijk uit naar dat opzetten mogen, ik mis het zooo erg
En ja dat is ie. Terwijl zij dat filmpje aan het opnemen was, was hij me sexty smsjes aan het sturen
Jaa hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 conclusie te trekken he..
En ik hoop dat m'n voet meewerkt vandaag, anders ben ik snel uitgeschaatst
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woeeh mensen!!Al ben ik wsl weer ter laat
Kamergenote update:
"You seej bunnyj? Thas how daddy isj. That isj how they work. [..] Momma will teachj you how to work the world" Waarin de j's haar belachelijke babystemmetje aangeven
Dat er geen hond wat doet natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Ligt er aan in welk opzicht je er over klaagt...
Dan is dat terecht klagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat er geen hond wat doet natuurlijk
Vroegahquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat terecht klagen.
De lamlendigheid in Nederland is onvoorstelbaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa het konijnenpartijtje dat ik aantrof de kamer uitgestuurd en sjuust op bed gecrashed
Ja, in Hoorn opgestapt en richting Edam gegaan, op een gegeven moment moesten we helaas terug, omdat er geen doorkomen aan was qua schotsen en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaa hoop ik ook voor jeGa je schaatsen in Hoorn?
Heerlijk, net voor de drukte uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Er was bijna niemand vanochtend, maar toen wij er net afgingen werd het wel ietsje drukker
Mooi. En als er dan ook nog weing geluid is lijkt me dat heerlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Nou is het daar ook zo breed dat je niet snel last hebt van anderen
Dan ben ik ook oud denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat er geen hond wat doet natuurlijk
Alleen het geluid van 4 paar schaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. En als er dan ook nog weing geluid is lijkt me dat heerlijk.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen het geluid van 4 paar schaatsen
Je zou toch een paar forged diplomas maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |