quote:Ik ben 10 en mijn vriendje is 8, wij zouden graag willen seksen, maar ik heb een paar vragen:
-Heb je een condoom nodig?
-Wat kan er gebeuren als wij aan het seksen zijn?
-Wat gebeurt er als mijn moeder binnenkomt?
-Hoe duur is een condoom?
quote:Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
quote:Mijn vriend en ik ware aan het experimentere
en hij heeft een sleutel in mijn vagina gestoken
ik loop daar nu al 2 weken mee rond
wat moet ik doen?
bang visje
quote:Sorry dat ik nog een vraag stel, maar.
als je seks hebt, moet de penis dan in dat gaatje?
(dan is dat toch klein)
quote:Ik had dus een vraag een vrouw heeft bij haar kut 3 gaten 1 voor de piemel 1 voor de baby en 1 voor de poep maar kun je een vrouw ook in de baby uit gang neuken?"
quote:Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
quote:mijn vriendje wou mij beffe, maar hij wou geen vieze smaak proeve, daarmee hebbe we der maar siroop op mn vagina gesmeert, nu komt er al twee weke een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?
quote:Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb erges gelezen dat als je vaginavocht van een andr in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil neit naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..
Edit: De meerderheid van dit soort dingen zijn dus écht. Die dingen hebben écht in die tijdschriften gestaan en vaak zijn ze dus ook écht ingezonden door kleine meisjesquote:Ik ben Anke, 13. Sinds enkele maanden heb ik mijn regels. Tot nu gebruikte ik maandverband, maar ik zou graag tampons gebruiken om deze zomer te kunnen gaan zwemmen. Maar mijn beste vriendin zegt dat je moet oppassen met tampons te gebruiken. Die zouden niet veilig zijn. Je zou er zelfs door kunnen sterven. Is dat zo? Ik ben een beetje ongerust.
quote:''Ik heb mijn broertje van 15 gepijpt en toen zijn sperma ingeslikt. Ben ik nu zwanger? Ik maak me ernstig zorgen als dit zo is!''
Daar red je bomen mee, jwzquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik lees geen meisjes blaadjes![]()
Trouwens, eet jij bevers???
Dat denk ik nu ook jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Snowcold het volgende:
LOL!
Als ik mijn oude Girlz! nou maar wel had bewaard, had ik je kunnen helpen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Tabloid het volgende:
Dit heb ik een tijdje geleden gelezen:
[..]
Mijn zus heeft nog een hitkrant liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef Moira. het volgende:
Overigens is de Hitkrant sinds een tijdje geleden ook echt zo'n slijm-kleine-meisjes-blad geworden, met meer vragenrubrieken etc.
Daar zullen die dingen vast ook wel in te vinden zijn
Haha echt he?quote:
Tofquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nog een hitkrant liggen.
Even zoeken.
quote:Fruit in de vagina:
Lieve Kim, is het raar als je verschillende groentes en/of fruit in je vagina stopt? Het geeft me een heerlijk gevoel. Kun je hier ziektes van krijgen?
quote:Hey Kim, is vingeren wel goed voor je? En krijg je daar echt geen rare kinderen van zoals mijn vriendinnen beweren?
quote:Hi Kim, ik ben een jongen. Ik lees graag de Hitkrant, het is mijn favo blad. Echt top man. Je weet zelluf! Maar nu zei laatst het mooiste meisje uit mijn klas dat Hitkrant een blaadje is voor meiden. Denk je nog dat ze verkering met me wil? Want ik wil mijn abbo niet stopzetten.
Die laatste.quote:
quote:Tomdereus schreefmijn broer zie ik veel masturberen, doe dan meestal gewoon mee, wedstrijdje om het verst spuiten;.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
TT : familie, heb je ze wel eens een zien masturberen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
Van 'tzelfde forum/topic een pagina later:quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
quote:ik heb hets amen met mijn tweelingbroer geleerd van mijn neefje in Frankrijk, wij waren toen 11 en hij was 14, we kwamen zijn caravan binnen toen hij bezig was en heeft het ons snel aangeleerd, we hebben het toen afgemaakt maar gewoon onszelf en niet elkaar later nog 1x gedaan met zn drieeen maar verder niet
Oh ja de HK en BO!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:56 schreef Moira. het volgende:
Wel jammer van de Hitkrant trouwens.
Toen ik ze voor het eerst kocht (mijn zus kocht toen altijd de Break-Out) en een abo kreeg werd er altijd gezegd dat HK en BO de enige bladen waren voor jongens én voor meisjes.
Er waren toen nog in het midden 2 pagina's over sex (HIT!sig), later werd dat er 1.
En een pagina met songteksten (wat toen super tof was).
En nog op een van de laatste pagina's 'Sugahbabes' ofzo, zo'n stripje met rare poppetjes. Op de pagina daarnaast kon je die uitknippen en kleertjes uitknippen en dan op die lijfjes plakken
Hitkrant is niet meer
Zo raar is deze niet eens. Sommige (jonge) vrouwen kunnen er een bacteriële aandoening van krijgen. En ja, het is dodelijk.quote:Ik ben Anke, 13. Sinds enkele maanden heb ik mijn regels. Tot nu gebruikte ik maandverband, maar ik zou graag tampons gebruiken om deze zomer te kunnen gaan zwemmen. Maar mijn beste vriendin zegt dat je moet oppassen met tampons te gebruiken. Die zouden niet veilig zijn. Je zou er zelfs door kunnen sterven. Is dat zo? Ik ben een beetje ongerust.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug in de Tina geloof ik gelezen dat een meisje bloed had bij haar kut al 3 weken en of dat zou kunnen komen door het scherpe deel van een cijferfietsslot
quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug in de Tina geloof ik gelezen dat een meisje bloed had bij haar kut al 3 weken en of dat zou kunnen komen door het scherpe deel van een cijferfietsslot
Wist je dat het heel goed mogelijk is om zo je maagdenvlies te scheuren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Staat me iets bij van een meisje dat bij een val op haar fietszadel gestuiterd was en nu bang was ontmaagd te zijn door haar fietszadel![]()
Het gebeurt niet vaak, maar als er een kans bestaat leert ervaring dat het mogelijk is.quote:Kan het maagdenvlies scheuren door sporten of tampons?
Nee, meestal niet. Heel soms hebben vrouwen een stug of strak maagdenvlies. Dan kan het wel inscheuren door bijvoorbeeld een tampon.
Bron.
Ook bij paardrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Wist je dat het heel goed mogelijk is om zo je maagdenvlies te scheuren?
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar als er een kans bestaat leert ervaring dat het mogelijk is.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef Laxaties het volgende:
Wie is er hier nog maagd?
Piet meld zich!
Hoe oud ben je?
39, over 2 weken 40
Wat is de reden dat je nog maagd ben of maagd wil blijven?
Nog nooit een vriendin gehad...
Vorige week wel ontgroend Gelukkig maar.
Maar wil eigenlijk wel heel graag vrijen....
Achja.. life's a bitch, and then you die.
Piet is ontgroend![]()
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:13 schreef Lano het volgende:
Maar toch, ik vind dat nou niet écht ontmaagd eigenlijk, als is het officieel waarschijnljik wel zo
Heeft een anus ook een maagdenvlies? Dat kan toch niet, hoe kun je dan poepen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.
Als je maagdenvlies scheurt wordt vaak gezegd dat je ontmaagd bent, omdat het op een of andere manier geassocieerd wordt met seks.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.
Een anus heeft ook een maagdenvlies, maar die is semi-permeabel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heeft een anus ook een maagdenvlies? Dat kan toch niet, hoe kun je dan poepen?
I;m confused. Misschien moet ik de Tina erover schrijven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je maagdenvlies scheurt wordt vaak gezegd dat je ontmaagd bent, omdat het op een of andere manier geassocieerd wordt met seks.
Zoals al verteld is hoeft dat dus helemaal niet door seks te zijn, of dat het zelfs niet altijd bij seks gebeurd.
Dat hele maagdenvlies-gezeik is gewoon bullshit, net als dat mensen denken dat het serieus een vliesje is dat in je vagina gespannen is, terwijl het gewoon een randje is.
Je bent pas écht ontmaagd als je gewoon een lul in je kut hebt gehad
Mja, MOAAAARRRR weird letters
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:42 schreef eucalyptus het volgende:
Whahaha, mégagrappen, TVP'tje.
Ik had ooit eens een bericht gelezen over een jongen die zo wanhopig seks wou dat-ie er serieus aan dacht om z'n hond te nemen
ranzig gewoon.
Is dat raar dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]dat doet me eraan denken, ik heb er ooit 1 geleze nvan zo;n gast, of het normaal was om je lul in te smeren met pindakaas en het daarna door jehond het eraf te laten likken.
Als ik een pielemuis had, zou ik het ook doen.quote:
Daar heeft een kennis van me ooit nog een aardige bok mee geschoten bij het illustere "sex met angela" programma..quote:
Waar ging'die over dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wou dat ik die van de kaasneuker van sexwoordenboek terug kon vinden
http://www.ouders.nl/lseks.htmquote:Likken onder dwang om bij de club te horen - wat moet je daarmee? (8 jr)
29 mei 2009
Mijn zoon en dochter (beide 8 jaar, tweeling) hebben met twee vriendjes, een van 8 jaar en een van 9 jaar, op een afgelegen plek en onder dwang elkaars geslachtsdelen moeten likken.
Mijn dochter vond het achteraf niet leuk, vertelde ze mij. ("Mam! ik heb iets heel erg vies gedaan!") Mijn zoon zei er in eerste instantie niets over, maar na enig doorvragen gaf hij het wel toe en baalde hij ervan dat "het geheim" was uitgekomen. Want nu mochten ze waarschijnlijk niet meer meedoen met de club.
Ik heb dit zorgvuldig met de moeder van hun vriendje besproken en zij heeft dit bij haar zoon nagevraagd. Deze ontkende in alle toonaarden. Nu gebeurt het wel vaker dat hij liegt over diverse zaken en het is natuurlijk ook wel voor te stellen dat je over zoiets niet makkelijk de waarheid vertelt (schaamte) als je je vrienden plechtig laat beloven dat ze dit geheim moeten houden.
Onze kinderen zijn nog niet zo met seks bezig. Ze weten wel hoe baby's worden gemaakt en wat daarbij komt kijken, maar verder niet. Dus dit moeten ze van iemand anders hebben...
We hebben ook al samen met de moeder van de aanstichter ("dader" klinkt wel erg zwaar voor een 8-jarige) bedacht dat ze misschien bij elkaar moeten gaan zitten om dit uit te praten, maar dit ventje heeft nogal verbaal overwicht dus dat is ook geen optie.
Wij als ouders zijn van mening dat dit ventje de boel gewoon bij elkaar liegt. Wat moeten we hier nu mee?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
http://www.ouders.nl/lseks.htm
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
Iemand die regelmatig een nieuwe kaas kocht om die eens flink uit te wonen, hij gaf zijn kaas dan ook een cumshotquote:
Oh my lawwddd..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand die regelmatig een nieuwe kaas kocht om die eens flink uit te wonen, hij gaf zijn kaas dan ook een cumshotHij was nooit duidelijk of hij die kaas hergebruikte..
quote:Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 8 jaar en al mijn vriendinnen hebben al seks gehad, maar ik nog niet.
Wat is er mis met mijn vader?
Liefs, ******
Dat was er toch eentje, in zo'n topic waar je zelf die brieven kon maken?quote:
Grapjes in ONZquote:
en bij een vrouw kan dat niet? zo'n lekkere natte hondentong er over heen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een pielemuis had, zou ik het ook doen.
Ik zou het als man juist enger vinden, dat die hond ineens denkt 'ik wil die hele pindakaasworst', en hap!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en bij een vrouw kan dat niet? zo'n lekkere natte hondentong er over heen?
quote:Laatst, toen we aan het wandelen waren, zei mijn dochter van 4 ineens: "Ik moest een keer aan jouw piemel trekken hč pap?" Nou, ik schrok me natuurlijk een hoedje. Ik heb meteen gezegd: "Lieverd, als het echt zo is, mag je dat zeggen. Maar anders mag je dat niet zeggen". Waarop ze totaal niet reageerde en weer verder ging spelen.
Nu gaat ze wel veel met oudere kinderen om. Heb ik goed gereageerd? Mijn man keek natuurlijk ook vreemd. Maar we zijn altijd erg open en hij doucht altijd met de deur van het slot. Is dit vreemd dat mijn dochter dit zegt?
Die vader denkt ook van KUUUUUUUUUUUUUT!quote:
je wilt wat groters?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:45 schreef Blizzie het volgende:
geniaal topic dit. Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger in de fancy had gelezen dat een meisje zichzelf had gevingerd met een bifi worstje en dat er een stuk was afgebroken... like wtf?! waarom een bifi worstje?! pak dan wat groters!
En dan ben je 17? Op wat voor een planeet leven die mensen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Uit de Break Out!:
Maagd (17): Volgens een vriend van me kun je niet neuken met een smaakjescondoom. Volgens hem is dat alleen bedoeld voor pijpen. Klopt dat? Ik heb het namelijk wel gedaan met zo'n ding en ben bang dat ik nu een soa heb.
Jou moet ik hebben, ik heb echt zovaak dat ik jouw username verwar met mijn eigen!!quote:
Danku!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
INDD, Godverdomme geniaal, TVPTJE!
quote:hallo,
ik heb in het weekend anale seks gehad met mijn vriendje, zonder condoom en ik ben niet aan de pil, hij is niet in mij klaar gekomen, maar ik voel me na de eerste dag al misselijk, kan dat zijn doordat ik zwanger ben?
asjeblieft help mij xx
Welke Fok!er is dit?quote:hallo ik heet kellyjane hoe ken ik een jongen mee naar bed nemen groejes kellyjane
quote:Ik hb vndaa gmn regels gekrege, maa ik hb altij heel veel buikpijn als ik die heb.
ik heb ook al gehoord vn vriendinne die de pil pakke, da zij bijna geen buikpijn hebbe.
nu hb'k da al gevraagd aan mijn mama maar zij vindt het niet nodig dat ik aan de pil ga..
hoe kan ik die buikpijn dan toch vermindere?
Wait, whut?quote:ik word gekietelt door me vriendje op mijn kut ,
soms spuugt hij er even in ,
en dat is best vies
ik durf het niet eerlijk te zeggen
help mie pls.
owja en als ik mijn vriend pijp heb ik een nijging om aan zijn konthaar te bijten
help mag het snel een antwoord??
Tof! Niet vergeten he!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:51 schreef Saaaaab het volgende:
Goed topic! Volgens mij heb ik nog hele stapels van dat soort bladen liggen, vanmiddag even opzoeken
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef TimKuik het volgende:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet.php
Hier staan ook wel mooie dingen tussen denk ik.
[..]
[..]
Welke Fok!er is dit?Klinkt als Mikelitoris
[..]
[..]
Wait, whut?
Antwoord:quote:hoi ik heb een vraagje ik woon net buiten het dorp en heb een paard (hengst)
laatst had hij een stijve en was ik alleen thuis en heb toen zijn stijve gelikt en na een tijdje kwam hij klaar ook nog!!
is vind het eigenlijk best lekker maar is dit wel normaal? en kan ik een soa krijgen van een paarden lul?
joske
quote:Hoi joske707,
Dierensex is bij de wet verboden. Vragen hierover worden dus niet beantwoord
Groetjes Elly
Die met dat paard! Dat kan toch niet echt zijnquote:
quote:k wil het
heey ik ben 11 jaar en k wil graag sex met een oudere man.
maar k weet niet hoe?
geef me tipss
hoe kan k het zonder iemand het weet ????
xxx afriw11
quote:Anoniem (12)
Beste Leerlingen.com ,
Ik ben ron de tijd van groep 5 tm 7 gepest. Hierdoor ben ik er onzeker of hoe ik eruit zie enz. Pas kwam iemand uit de 3e de heletijd zeggen: "Voel je je aangesproken als Gay of Homo tegen je zeg?" Ik zei nisk en liep verder. ik kom die kneus vaak tegen en hi vraagt steeds hetzelfde. Ik begin dit eritant te vinden.
Verder ben ik erg dik. Ik weeg 78.00 kilo, en ben iets van 1.76 lang. Ik gebruik nu afslankpillen [1 tot 2 per dag] die het eten sneel verteerd. Is dat erg voor een Kind van 12?
En ik heb een "besneden penis" ofzo. Zegmaar dat je geen Eikel ziet.. Is dat erg? En kan dit weg? I hope so.
Er was al zo'n verhaal alleen dan met een frikandelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Heb niet alles gelezen, misschien staat dit er al.. meesterlijk was het verhaal van een meisje van 13 (ofzo) die zichzelf wilde ontmaagden met een bifi-worstjeToen brak het worstje af en ze wist niet hoe ze het er uit moest krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt deze in de buurt?
haahaha dat is ene leuken plaatje die haai kijkt vet raar enzo erg leuk moest er omm lachen nou groetjens gea en de rekeltsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt deze in de buurt?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef RikKer93 het volgende:
Wat dachten jullie van deze
hai iedereen!
Er was dus iets gebeurt.
IK was vrydag op school en toen heb ik een jonge gepijpt in t fietsenhok, maar er hangen cameras daar maar dat waren we vergeten. En nu moest ik en die jongen ook naar de rector en nu heb ik helemaal straf gekregen enzo.
Maar dat is toch stom! hoezo geven ze zulke straffen uit voor zoiets kleins, en ik moest ook meteen een soa test doen enzo en nu weet ook heel de school het en schelde ze me uit voor sletje en hoertje omdat hij heeft gezegd tegen iedereen dat hij betaald had zodat ik het zou doen. Maar hij heeft hij helemaal niet betaald ofzo, maar dat hadden we ook niet afgesproken.
Maar nu weet ik dus niet hoe ik moet omgaan met dat uitschelden en uitlachen, en moet ik nog terug naar die jongen voor geld of is dat raar?
XXX
bron: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=196816.0
Zo'n studienerd naast me net helemaal in een deuk toen hij deze zagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt deze in de buurt?
In principe kun je van een tampon wel zwanger worden.quote:
hahah boorvips dat klopdt wel zo want schaamlipjes lijken op een kleine bilquote:Op maandag 5 april 2010 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
In principe kun je van een tampon wel zwanger worden.
Mits er sperma op zit en je de tampon daadwerkelijk in je voorbips stopt.
dat dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:47 schreef dreamzk het volgende:
Haha die brieven waren vroeger ontzettend grappig om te lezen, dus tvp voor de herinneringen
quote:Lipjes Getuit: Hey Kim, ik heb dunne lippen en een vriendin van mij vertelde me dat je dikkere lippen kunt krijgen als je orale seks hebt. Is dat waar?
XXXwanhoopje
Kim: Hihi, nou die vriendin van jou die kletst maar wat! Dat is écht de grootste onzin. Forget it!
quote:Douchekop: Als je het met de douchekop doet, kun je dan zwanger worden?
XxXx Anoniempje
Kim: Nee natuurlijk kan dat niet! Om zwanger te worden moet een zaadcel van een boy binnendringen in de eicel van een meisje. En volgens mij komen er geen zaadcellen uit een douchekop, dussuh: niks aan de hand!
Du saadsel van un boi in du punani van een dushi :$ :$quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"De zaadcel van een boy"!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Du saadsel van un boi in du punani van een dushi :$ :$
quote:Ik en mijn vriendin willen heel graag seks.
Ik vinger haar wel en zij trekt me wel is af.
Maar kunnen we neuken zonder dat ik de eerste zaadlozing heb gehad?
reageer aub.
Die komt toch niet mijn topic verneuken hč?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef smegmanus het volgende:
Posten jullie die onzin nu zelf of zijn er echt mensen met de herseninhoud van een pinda?
quote:Zwanger zonder sex: Hi Kim, bij me thuis woont een jongen van 16 jaar. We vinden elkaar heel cool en doen veel dingen samen. Hij kleedde me een keer uit en deed zijn penis tussen mijn borsten. Hij vingerde mij ook. Ik ben nu bang dat ik zwanger ben.
xxx Anoniempje uit Amsterdam
Kim: Lief anoniempje uit Amsterdam, maak je geen zorgen. Als die leuke jongen niet in je is klaargekomen, kun je niet zwanger worden.
Slecht advies.quote:
ga weg met je serieuze antwoorden!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slecht advies.
Een 'boy' hoeft niet in je klaar te komen om je zwanger te maken. In voorvocht zitten ook zaadcellen dus als er überhaupt een lul in heeft gezeten zonder hoesje kun je zwanger worden
Ik wil niet weten wat voor domme dingen er allemaal staan in Amerikaanse meidenbladenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef MB23 het volgende:
Haha ik weet nog een keer een verhaal over een meisje dat een bifiworstje gebruikte en die toen brak![]()
![]()
![]()
![]()
hier en dan het topic genaamd Hondquote:Hallo,
Het klinkt heel raar, mijn mijn hond vind het fijn om te neuken.
Ik vind het ook best geil.
Maar nu heb ik het al 1x gedaan.. (toen ik nog niet ongesteld was..)
en, nu ben ik ongesteld, maar heb zin om het nog een x te doen.. nu heb ik een paar vragen :
- kan je zwanger worden van je hond ?
- als dat zo is, kan ik dan beter in mijn anus neuken ?
- ik heb geen condoom, en slik geen pil.. helpt het om een boterhamzakje in je vagina te steken, en 1 om de penus van mijn hond ?
- als ik gwn in mijn bilnaad doe ofzow.. (vind hij ook fijn..) kunnen dan de cellen van hem alsnog in mijn vagina terecht komen of niet ?
Want ik heb namelijk geen zin om zwanger te worden. :s
xxx
ps: liever geen berichten sturen waar ik niets aan heb.
Ziek ditquote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
[..]
hier en dan het topic genaamd Hond
HAHAHA PUPPYS!!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
[..]
watquote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
[..]
Dat is het ook niet, het komt voor dat de redactie zelf ingezonden brieven samenstelt. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die voor de grap zo'n domme vraag insturen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat het meeste hiervan echt serieus is
http://www.fancy.nl/forum/?id=4quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Welke Fok!ker is dit?
[..]
THAT THIS CAN ON FANCY.NL!!!quote:Gaar wijf, krijg de kanker en val dood.
Kuch.. ook ff reactie gepostquote:
Hahahahahh dat meeen je niettquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef jpg97 het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 8 jaar en al mijn vriendinnen hebben al seks gehad, maar ik nog niet.
Wat is er mis met mijn vader?
Liefs, ******
quote:mijn vriendje wou mij beffe, maar hij wou geen vieze smaak proeve, daarmee hebbe we der maar siroop op mn vagina gesmeert, nu komt er al twee weke een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?
quote:Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb erges gelezen dat als je vaginavocht van een andr in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil neit naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..
Ik hoorde trouwens van een vriendin dat ze had gehoord dat een jongen een meisje wilde beffen maar 't vies vond, en ze toen maar zalmsalade op haar kut hadden gesmeerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Als ik het me goed herinner, heb ik dat ook gelezen!
Hahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens van een vriendin dat ze had gehoord dat een jongen een meisje wilde beffen maar 't vies vond, en ze toen maar zalmsalade op haar kut hadden gesmeerd
wut.quote:
Dat is meer een verlegen lachje ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Op dat Fancy-forum is dit de huillach?
[ afbeelding ]
Die heb ik geloof ik ooit gelezenquote:
Maar die betekenis heeft ie toch later gekregen? Eerst was het iets van ''zo mooi dat ik er van moet huilen'' of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is meer een verlegen lachje ofzo
Zo van "stiekem vind ik dit wel grappig terwijl ik het eigenlijk niet grappig mag vinden"
is meer zo "Wtf, retard..
"
Kan bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar die betekenis heeft ie toch later gekregen? Eerst was het iets van ''zo mooi dat ik er van moet huilen'' of iets dergelijks.
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja wel lachen, maar de helft van die verhalen is gewoon nep
Wij hebben echt veel gemeen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef silent_scream1 het volgende:
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:
Alle fancy's, tina's, BO's en hitkranten doorspitten en de meest wazige verhalen voor lezen.
Dolle pret
gvd zeg...quote:Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
Same herequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:
Alle fancy's, tina's, BO's en hitkranten doorspitten en de meest wazige verhalen voor lezen.
Dolle pret
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Vraag
Hoi Katya,
Vorige week heb ik op de ijsbaan op het Museumplein in Amsterdam Marieke ontmoet.
Ik was op slag verliefd. Ze komt uit Haaksbergen en was met een stel vrienden speciaal naar Amsterdam gekomen om te schaatsen. Aan het eind van de dag hebben we telefoonnummers en onze mailadressen uitgewisseld. Via Hyves hebben we flink wat heen en weer gekrabbeld en uiteindelijk afgelopen weekend afgesproken bij haar thuis in Haaksbergen. Maar toen ik bij haar binnenkwam schrok ik me rot. Ze woont met vijftien honden in huis, een paar katten en een terrarium met een heel stel grote glibberige hagedissen. Ook een hele bak met muizen die ze aan die beesten voert. En op de zolder houdt ze ook nog een blinde uil. Wel lief hoor en ik vind haar echt super leuk, maar kom ik niet op de tweede plaats?
Lieve groeten,
Jurgen uit Amsterdam
Antwoord
Lieve naďeve Jurgen,
Meisjes uit Haaksbergen. Wat moet ik ervan zeggen. Kijk, ik zal niet zeggen dat alle meisjes uit Haaksbergen hetzelfde zijn maar het is altijd opletten geblazen. Jij bent een stadse vent, zij een meisje van het platteland. Jij hebt genoeg mensen om je heen, maar voor haar ligt dat anders en dus is haar liefde voor al dat harige, kruipende en vliegende gespuis wel te verklaren. Je moet toch wat als meisje alleen. Jammer dat je niet een beetje beter opgelet hebt, daar in Amsterdam. En je hebt er kennelijk ook niet naar gevraagd. Niets gezien, zoals kleding vol met haren. Niks geroken? Vijftien honden om je heen, die ruik je echt wel! En kletste ze niet voortdurend over hoe leuk het is met haar vele huisgenoten? En ging er toen nog geen belletje rinkelen? Haaksbergen, wake up Jurgen! Het had je een lange rit kunnen besparen. De tweede plaats is denk ik nog te optimistisch. Plaats veertig, denk ik En als je denkt dat het niet zo is ben je echt blind. Net als die uil, dus misschien is er toch nog hoop.
-x- Katya
quote:Hi Kim, veel jongens in mijn klas kijken naar mijn borsten. Maar ik heb helemaal niet zo'n grote cup. Is dit normaal?
- Anoniem
Antwoord: Yep, jongens kijken nou eenmaal graag naar borsten. Of je nou grote of kleintjes hebt, dat maakt niet uit (enz).
Klassiekertjequote:Lieve Kim, is het raar als je verschillende groentes en/of fruit in je vagina stopt? Het geeft me een heerlijk gevoel. Kun je hier ziektes van krijgen?
- X eenhornystier
quote:Hey Kim, is vingeren wel oke? Krijg je daar geen rare kinderen van? En kun je jezelf met vingeren ontmaagden?
Kim merkt nog even op dat dit ook met knuffelbeesten kanquote:Lieve Kim, ik doe 'het' met mijn kussen! Het is gewoon een lekker gevoel. Ik heb dan wel gewoon mijn broek aan. Is dit erg? Ik hoop echt dat je me wilt helpen. Het is verslavend en ik heb er soms gewoon behoefte aan!
quote:Lieve Kim, mijn vriendin zei laatst dat je eerder ongesteld wordt als je jezelf vingert. Klopt dat?
Welke fokker is dit?quote:Hi Kim, ik ben een jongen. Ik lees graag Hitkrant, het is mijn favo blad. Echt top man. Je weet zelluf! Maar nu zei laatst het mooiste meisje van mijn klas dat Hitkrant een blaadje voor meiden is. Denk je dat ze nu nog verkering met me wil? Want Hitkrant zeg ik never meer op!
Deze vind ik toch wel één van de beterequote:Haai Kim, een meisje uit mijn klas vertelde me dat je grotere borsten krijgt als je witlof met ham en kaas eet. Is dat waar?
Serieus, je hebt toch biologie gehad?quote:Lieve Kim, ik ben dertien jaar en heb sinds kort een vriendje. Ik heb een vraag die ik aan niemand durf te stellen. WOrd je van knuffelen zwanger?
Die moet eens contact opnemen met de eerste briefschrijverquote:Lieve Kim, ik wil dat jongens naar mijn borsten kijken. Heb jij tips om ze ernaar te laten kijken, zonder dat ik er als een slet uitzie?
quote:Ik hoor mijn ouders altijd als ze sexen. Dat is echt vreselijk. Ik hoor mijn moeder kreunen. Bah. Is het normaal dat je ouders nog sex hebben?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
De hitkrant doet het tegenwoordig ook best leuk hoor.
Enkele hoogtepunten uit recente hitkranten:
[..]Geen gelul, meisjes moeten zo vroeg mogelijk weten wat het belangrijkste deel van het lichaam is
[..]
KlassiekertjeKim geeft een doorverwijzing naar Christine le Duc
[..]
![]()
[..]
Kim merkt nog even op dat dit ook met knuffelbeesten kan
[..]
[..]
Welke fokker is dit?
[..]
Deze vind ik toch wel één van de betere![]()
[..]
Serieus, je hebt toch biologie gehad?![]()
[..]
Die moet eens contact opnemen met de eerste briefschrijver
[..]
Die eerste is echt briljantquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Aylin het volgende:
Hahahaha! Dit brengt echt veel herinneringen naar boven!
De Girlz, Fancy, Break Out en Hitkrant heb ik echt allemaal gelezen!
Twee verhalen zijn me echt altijd bijgebleven!
1: Een brief van een meisje waarin stond: Beste ...., Ik heb gelezen dat je jezelf kan bevredigen met de douchekop. Ik heb dit geprobeerd maar hij past er niet in. Is dit normaal?
Hahahahaha!
2: Een brief van een meisje waarin stond: Beste...., Laatst lag ik in bed met mijn vriend rozijnen te eten en toen zag mijn vriend een grote sappige rozijn op het bed liggen. Hij deed deze in zijn mond en trok een vies gezicht. Het bleek geen rozijn te zijn maar iets anders. Ik denk dat het komt doordat ik ongesteld was en dat dat het was. Hij doet nu heel vreemd tegen mij, wat moet ik doen?
ROFL!!!![]()
![]()
Haha, die zin wilde niet echt lukken neequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die eerste is echt briljant
Die 2e snap ik niet (door de zinsformulering denk ik)
Dat lijkt toch niet op rozijnen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Aylin het volgende:
[..]
Haha, die zin wilde niet echt lukken neeMaar t komt er op neer dat zij denkt dat hij opgedroogd ehm bloed heeft gegeten van haar... Té ranzig!
gewijzigd! Nu klinkt t wel nog ranziger..quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die eerste is echt briljant
Die 2e snap ik niet (door de zinsformulering denk ik)
quote:Ik ga samen met mijn vriendje zwemmen... Eerst gaan we samen in het kleedhokje elkaar opgeile...
Als we daar mee klaar zijn gaan we lkkr samen in de glijbaan elkaar strelen enzo..
Ik stop mijn hand in zijn broek en begin schokjes eraan te geven..
Als we weer beneden zijn gaan we samen een sauna huren en kleden we elkaar uit...
Dan ga ik op hem zitten en hij krijgt een stijve..
We zijn beide bloed Geiwwl
Dan ga ik hem strelen en hij mij ook.
Dan laat ik rustig zijn pikkie in mijn spleetje glijden en ga rustig heen en weer (Hij heeft wel een condoom om )
Ondertussen streelt hij mijn clitje en drukt hij er zachtjes op zodat ik extra Geiwwl word ...
We komen allebei heel hard en de hele sauna is zeiknat
We hebben genoten en de sauna is algelopen...
We zoenen nog wat en gaan lekker een bubbelbad huren en na zitten genieten..
We strelen elkaar nog en zoenen heeeeeel veel... Allebei zijn we nog steeds geiwwl en verwennen elkaar nog meer...
Dat was mijn verhaal ik wil wel eens weten hoe jou 1e keer wordt of is geweest..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
topictitel: Hoe ik mijn eerste keer wil hebben
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
weet je hoe fucking warm sex in een sauna isquote:
GEIWWWLquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
door een 15 jarig meisje
[..]____!
Alsof je een geheime boodschap van de Taliban zit te ontcijferen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
door een 15 jarig meisje
[..]____!
naar het zwembadquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Ernemmertje het volgende:
mijn god wat een verhalen! waar gaat die jeugd heen tegenwoordig zeg pfff
quote:Ik ben een meisje van 14 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe, jonge vriend (hij is 34). In het begin haatte ik hem. Later, toen ik hem beter kende, keek ik steeds naar zijn penis. Hij zag dat ik dat deed en knipoogde toen steeds naar me. En hij keek steeds naar mijn borsten. Op een dag wilde ik onder de douche gaan. Ik dacht dat er niemand thuis was dus deed ik de deur niet op slot, maar mijn moeders vriend was er toch. Hij kwam de badkamer in en ik schaamde me dood. Hij kleedde zich uit en deed de deur op slot. Ik schrok me rot. Hij zei dat ik zijn penis nu in het echt kon zien en ik moest hem pijpen. Later begon hij me te beffen en mijn borsten te masseren. Hij had me goed vast dus ik kon niet weg. Toen pakte hij een condoom en ging in me. Hij hoefde me niet meer vast te houden, want ik wilde zelf ook wel. We hebben toen in bad gesekst en het was echt heel lekker (ik had het al eerder gedaan dus ik had geen pijn). Elke keer als mijn moeder weg is, doen we het nu. Ik (en hij ook) ben niet van plan te stoppen, maar ik vind het zo zielig voor mijn moeder. Wat moet ik doen?
Anoniem
Dat kan je wel zeggen, maar ik herinner me een quiz op tv. Dat was een persoonlijkheidstest die uit meerdere quizzen bestond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:19 schreef Halcon het volgende:Ik mag toch open dat dit allemaal in scene is gezet.
Lijkt me dat ze B heeft geantwoord danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar ik herinner me een quiz op tv. Dat was een persoonlijkheidstest die uit meerdere quizzen bestond.
1 van die quizzen was de seksquiz. Daar zat Georgina Verbaan.
De vraag was: wat vind je het meest erotische fruit? met de keuze uit:
a. Aarbei
b. Banaan
of
c. Ananas
Er werd gevraagd wat Georgina had geantwoord (ik weet niet meer wat ze had als antwoord) en daarna werd er doorgevraagd: Waarom niet die andere 2. En mevrouw antwoordde: Een ananas lijkt me vooral erg pijnlijk.
HEBBEN USERS ZOALS JIJ MET JE XD POSTS NOU HELEMAAL NIET DOOR DAT JULLIE VAN DE BREEZER KUT GENERATIE ZIJN???quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef rissiekoe het volgende:
Ik heb vandaag mijn Girlz! weer binnen staan altijd wel leuke in XD
Voetverkleining
Ik zit met een probleem. Ik ben een meisje van 15. ik bne 1.73m en weeg 56,5 kilo. ik ben blij met mijn lichaam maar ik wil graag mijn voeten laten verkleinen omdat ik maat 42 heb en veel leuke schoenen gaan maar tot maat 41. ik schaam mij voor mijn voeten dus heb ik een paar vragen
1. kun je je voeten laten verkleinen
2. hoe duur is zo'n operatie
3. hoe is de revalidatie
4. wat zijn de consequenties
5. kan ik daarna weer normaal lopen.
voet verkleining XD
Of deze
Ik wil een kind
Ik zit met een probleem: ik wil heel graag een kind, maar dat kan niet omdat ik pas 13 ben.
Eerst was het af en toe een gedachte maar nu denk ik er bijna constang aan. Ik weet dat ik te jong ben en zo, maar ik wil echt een kind, want ik voel me zo eenzaam.
dat waren ze van deze week XD de echt leuke dan:P
Mensen van 20 gebruiken echt geen XD hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
HEBBEN USERS ZOALS JIJ MET JE XD POSTS NOU HELEMAAL NIET DOOR DAT JULLIE VAN DE BREEZER KUT GENERATIE ZIJN???
xD = >1990
Breezer? Geiwwl = breezer, XD = emoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
HEBBEN USERS ZOALS JIJ MET JE XD POSTS NOU HELEMAAL NIET DOOR DAT JULLIE VAN DE BREEZER KUT GENERATIE ZIJN???
xD = >1990
Hitkrant overledenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:56 schreef Moira. het volgende:
Wel jammer van de Hitkrant trouwens.
Toen ik ze voor het eerst kocht (mijn zus kocht toen altijd de Break-Out) en een abo kreeg werd er altijd gezegd dat HK en BO de enige bladen waren voor jongens én voor meisjes.
Er waren toen nog in het midden 2 pagina's over sex (HIT!sig), later werd dat er 1.
En een pagina met songteksten (wat toen super tof was).
En nog op een van de laatste pagina's 'Sugahbabes' ofzo, zo'n stripje met rare poppetjes. Op de pagina daarnaast kon je die uitknippen en kleertjes uitknippen en dan op die lijfjes plakken
Hitkrant is niet meer
Dit is toch gewoon een doodnormale vraag? Anaal oké maar scheur is eigen risicoquote:Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
Doodnormale vraag?quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een doodnormale vraag? Anaal oké maar scheur is eigen risico
Was vanaf het begin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Hitkrant overleden, ik heb ooit de introductie van het blad meegemaakt en zelfs prijsvragen gewonnen
...niet dat ik van mijn ouders in mijn eentje naar de premiere van de film mocht maar ja.
Pagina's over sex kan ik me dan niet weer herinneren
, misschien was dat later.
omfgquote:quote:Ik ben een meisje van 14 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe, jonge vriend (hij is 34). In het begin haatte ik hem. Later, toen ik hem beter kende, keek ik steeds naar zijn penis. Hij zag dat ik dat deed en knipoogde toen steeds naar me. En hij keek steeds naar mijn borsten. Op een dag wilde ik onder de douche gaan. Ik dacht dat er niemand thuis was dus deed ik de deur niet op slot, maar mijn moeders vriend was er toch. Hij kwam de badkamer in en ik schaamde me dood. Hij kleedde zich uit en deed de deur op slot. Ik schrok me rot. Hij zei dat ik zijn penis nu in het echt kon zien en ik moest hem pijpen. Later begon hij me te beffen en mijn borsten te masseren. Hij had me goed vast dus ik kon niet weg. Toen pakte hij een condoom en ging in me. Hij hoefde me niet meer vast te houden, want ik wilde zelf ook wel. We hebben toen in bad gesekst en het was echt heel lekker (ik had het al eerder gedaan dus ik had geen pijn). Elke keer als mijn moeder weg is, doen we het nu. Ik (en hij ook) ben niet van plan te stoppen, maar ik vind het zo zielig voor mijn moeder. Wat moet ik doen?
Anoniem
deze vent gedraagt zich als een puberale tienerquote:URGENT 15 year old daughter with pen stuck in vagina.?
My middle daughter Macy has been... well experimenting with her sexuality. She is slightly heavy set and doesn't really get men. From what she told me she got desperate and used a pen to pleasure herself. The pen broke and now ink is everywhere and the cap is stuck. Please help.
15 minutes ago - 4 days left to answer.
Additional Details
I can't take her to the hospital because i work there and it would be too embarrasing for both of us.
DANKJE NU HEB IK AIN STEIFEIN PEIMOLquote:
Dan heb ik daar echt overheen gelezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was vanaf het begin.
Zo'n 5 jaar geleden zijn die eruit gehaald
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
DANKJE NU HEB IK AIN STEIFEIN PEIMOL
quote:
quote:Als ik in ee folder sta en klik op mijn rechtermuisknop,
dan heb je de optie "kopieren naar" met daaronder de
koppelingen naar A:\ of je mailmap e.d. bij staat er
echter ook de volgende koppeling bij: "schoolkutjes";
waarschijnlijk van een ooit eerder bezochte pornosite.
Hoe krijg ik dit weg ?
Groet
Frank
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, die is hier al eens eerder langsgekomen...
Ik dacht altijd: maakt niet uit, hij kan toch niet heel blijven in je maag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
Die is uit de Fancy, daar heb ik m'n zus vaak mee gepest![]()
Wat ik me nou altijd afvroeg, zouden ze nou ook echt wachten op een reactie.. dan is die frikandel toch al lang beschimmeld
door een 15 jarig meisje
[..]____!
quote:Probleempje Ik ben Ilonka, ben 14 en zit met een probleem. Ik heb een vriend, hij is ook 14. Ken hem al vanaf groep 3 van de lagere school. Ben niet altijd verliefd op hem geweest. voor hem heb ik ook vriendjes gehad, waar ik al seks mee had. Ik ben nieuwsgierig naar seks. en wilde ook graag geneukt worden in me kontje. Dat wilde hij ook. Hebben gekeken op internet hoe dat moest. Hebben het gedaan zoals het werd uitgelegd. Vingers zijn geen probleem. Maar zijn pik in mijn kontje lukte niet! Dacht dat het aan mij lag, dat ik niet ontspannen genoeg was. Heb een zus, zij is 17. En heb haar om advies gevraagd. Toen zei ze dat ik het eens met een andere jongen moest proberen. Zij wist wel iemand, een jongen uit haar oude klas van het VMBO. Ze vroeg hem of hij iets in me zag. En hij wilde het wel proberen. We zijn een paar keer bij elkaar geweest en toen hebben we het gedaan, en het lukte!!! Terwijl hij een dikkere heeft dan me vriend. We hebben het al heel vaak gedaan, en ook met een vriend van hem er bij.
Maar hoe moet ik het mijn vriend vertellen? Want ik wil hem niet kwetsen. Het schuldgevoel dat ik vreemd ga heb ik niet meer, omdat ik 1000 keer meer en langer geniet van die twee jongens dan van me vriend.
HELP ME AUB!!!!!!
Omg, dat kan echt niet.. Als dat echt is dan gaat de wereld echt kapotquote:
PICS!!!!!!!!!quote:Ik heb echt geile geobsedeerde fantasies over mijn zusje..thuis heb ik foto`s van mijn zusje waar ik vaak erop heb getrokken en gespoten.ik vind mijn zusje ook een gel gezicht hebben.zou haar dan hard in der gezicht willen spuiten maar dat kan ik maar van dromen en fantaseren.zelf smak ik wel erg naar mijn zusje..vaak pakte ik haar gebruikte strings en zat te rukken zodat ik klaar kwam...haar kutje ruikt echt lekker fijn..als ze wist dat ik dat allemaal deed zou ze me dood maken denk ik.....ik weet dat het niet kan maar het blijft bij sterke fantasie.
quote:misterboy (12)
sperma
hoi iedereen
gisteren had ik afgetrokken daarna zat mijn hand vol met sperma (aleen tussen mijn vingers) toen heb ik mijn haden goed gewassen darnaa ad ik cake
toen waste ik mijn handen ook is en laater ad ik ook nog een stukkje appel zou het kunnen dat er wat sperma in mijn mond terechect kwam en is die sperma dan ook gevaarlijk
Bazen site: http://liefde.leerlingen.com/vraaghet.phpquote:timo (13)
d
mijn moeder trekt me weleens af is dat gek?
Antwoord van Mod:
Beste timo,
Dat heet incest en is strafbaar. Zeg tegen je moeder dat ze dit niet meer mag doen.
Groetjes,
Sitah
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
[..]
Bazen site: http://liefde.leerlingen.com/vraaghet.php
quote:J.dom (13)
dom of stom
Ik heb nog niet gezoend en ik ben bijna 13 ik zie er niet zo knap uit word het ooit nog iets met mij of word ik een eenzame masterbeerder.
groete J.dom
PS:wat is de gemiddelde leeftijd dat iemand echt zoent
quote:jaap (15)
/ hoi. ik heb een raar probleempje: ik heb soms als ik naar me lul kijk opeens allemaal zand rond me eikel. het doet geen pijn maar het is egt erg vreemd. hebben juli enig idee wat het zou kunnen zijn?
quote:Mustafa (16)
Vriendin Ik heb 2 vragen..
Ik heb sinds 22'04'11 met mijn vriendin, in het begin was ze superaardig en wou my CONSTANT bij haar hebben. Maar na de eerste 4 dagen ofzo, begon ze vaag te doen. Als we dan alleen waren, was ik het enigste waar ze aan dacht, maar was er ook maar één van haar vriendinnen, dan leek ik net wind en liet ze me totaal links liggen.
Ik heb het er met haar over gehad, en ze vertelde me dat ze er aan zou werken, wat uiteindelijk resulteerde in geen tot een beetje verandering. Noujaa, ik had zoiets van dan leef ik er maar mee, want ik hou zo erg van haar dat ik dat wel kon negeren en haar ook iets minder zou zien op sgool.
Het was bij de 6e dag ofzo dat ze héééél erg afstandelijk begon te doen, terwijl ze wel steeds zei ik hou van jouw, ditdat. Ikdacht, misgien ist gwn een slegte dag. dit ging door tot aan dag 10, ze belde me sogtends op van, kom naar myn huis toe mijn ouders zyn niet hier! (we hadden die dag al afgesproken om samen naar stad te gaan) dus ik ging naar haar toe, en kwam by haar thuis aan, ze zei kom naar binnen en hebben we voor iets van 20 minuten zitten tongzoenen, waarna ik verbaasd rondkeek omdat ze dat nooit zo lekker vond.
Njaa, kd8 I'll just go with it. We zijn naar de stad gegaan, khad daar drank (baileys, maar 17%) gehaald en condooms omdat we dus die dag geslachtsgemeenschap zouden hebben. We zijn naar mn appartement gegaan en begonnen met rustig drinken en knuffelen. njaa, van het een kwam het andere en was ik behoorlijk aangeschoten en zij was redelijk dronken.
we lagen op het bed en waren al even bezig, met condoom. opeens begon ze vaag te doen en zegt ze uit het niets, ja ik heb geen zin meer. Ik dacht, ok..? Ze was al tweemaal gekomen en ik zat daar heel droog.
toen ging ze naast me liggen voor een minuut of 5 en opeens werd ze misselijk en ging ze naar de wc en gaf ze bijna over. njaa, ik was toen al behoorlijk dronken geworden en stond op, en duwde ze me op bed en wou ze weer doorgaan, dus ik zei w8 sgat, ik doe even een condoom aan, ik wil nog lang geen kind. zijzei weesmaar niet bang, ik haal morgen de morning afterpill, dus geniet er maar van. We zijn beiden moslims dus ik vroeg haar; zeg wallah dat je morgen die morningafterpil gaat nemen. zijzei wallah ik neem morgen die morningafterpil zodra ik wakker word.
dus.. zijn we doorgegaan zonder condoom. uiteindelijk benk niet IN haar gekomen, dat lukte me nog wel met mn dronken hoofd. maar toen we klaar waren ging ik even naar de wc om te plassen, en ik was nog bezig opeens hoor ik haar zeggen "ja ik ga, doei" en ik dacht HUH?! njaa, ik zei w8, ik trek mn kleren aan en dan gaan we. ze wachten 5 minuten waarbij ze CONSTANT zei sgiet nou f***ing op ik wil weg hier, en ik dacht doe maar rustig hoor.
njaa, we waren gegaan en ik had haar thuis afgezet, waar ze niets tegen mij zei en gewoon woordloos wegging naar huis. ik ging naar mijn vrienden toe, want die wisten van het grote verhaal dat ik dus was ontmaagd. En hadden we het gevierd met veel wiet en drank. Kwas daar bij een van mn vrienden thuis even snel achter de pc gegaan omdat ik dus mn vriendin wou zeggen dat ze die pil niet moest vergeten.
Ikvond haar op msn, en zei dat dus tegen haar. zegtze ben je gek ofzo? waarom zouk dat halen, dikke sgijt ditdat. en ik dacht egtzo iets van.. is dit het meisje waar ik verliefd op ben geworden?
Ik was veelste stoned en dronken om fatsoenlijk te antwoorden, en was toen uiteindelijk offline gegaan, en ben vandaag dus weer wakker geworden met het slechtste gevoel dat ik OOIT heb gehad, ik was helemaal bang dat zij zwanger zou zijn (nee, niet voor soas, we zijn beiden gecheckt). Ik heb mezelf uiteindelijk weten te overtuigen dat ze vast niet zwanger is. tot aan een uur of half 3, ik haar online zag op msn en er stond buikpijn-misselijk in haar msn naam. ze deed heel droog, afstanding en chaggarijnig. Mijn ouders zijn streng wat betreft meisjes, en als ze zouden horen dat ik een meisje zwanger heb gekregen..Noujaa, ik heb het gevoel dat mijn vriendin my dus wil chanteren, ik zou niet weten waarvoor ze me zou willen chanteren maar het gevoel hebk, wel en ik haar helemaal dus niet meer vertrouw,en dat is te merken ook!
Nou weet ik egt niet wat ik moet doen, ik ben helemaal aan het trippen.
Hoe weet ik of ze nou serieus is met mij, of juist rondkloot?
kheb het met haar erover gehad en ze zei dat ze maandag dus zwangerschap test zou halen, en ze heeft me ook verteld dat ALS ze zwanger is abortus de enigste optie is. Ze ZEGT dat ze het kind niet wil houden, maar zegt al dagenlang dat ze een kind wil, daarom vertrouw ik het dus niet helemaal, maar kan ik het heft niet in handen nemen.
En stel ik weet ze is serieus met mij en ik met haar doorga EN ze zwanger is, hebben jullie tips over hoe de zwangerschap kan worden gestopt zonder dat de ouders worden geinformeerd?
Bij voorbaat dank!
Mustafa.
Waar is de tijd dat meisjes van 13 überhaupt niet wisten hoe of watquote:
Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Biogarde het volgende:
En dan al dergelijke foutloze taal? 10 jaar?
OMGquote:
vrouwenvoorvochtquote:Ik probeer al een tijdje mijzelf te mastruberen en dan ook klaar te komen, maar dat lukt maar niet.
Ik krijg wel een fijn gevoel maar ik kom niet klaar, want ik voel niets wat een beetje heftig is
Ik weet wel dat je je clitoris moet stimuleren en je g-punt ofzoiets
En ik doe mijn best maar het lukt maar niet,
Ook weet ik wel al dat je een soort ritme aan moet houden maar als ik dat doe dan lukt het nog steeds niet
Wel heb ik een kleinbeetje voorvocht elke keer.
quote:hoi iedereen
gisteren had ik afgetrokken daarna zat mijn hand vol met sperma (aleen tussen mijn vingers) toen heb ik mijn haden goed gewassen darnaa ad ik cake
toen waste ik mijn handen ook is en laater ad ik ook nog een stukkje appel zou het kunnen dat er wat sperma in mijn mond terechect kwam en is die sperma dan ook gevaarlijk
Mod elly is ook wel baasquote:anoniem (15)
-
aan moderator elly
en vinger jij jezelf ook dan ? en hoevaak ?
Moderator: elly
Hoi anoniem,
Ik ben niet te vergelijken met jouw leeftijdsgenoten, dus je hebt helemaal niks aan het antwoord. Ga het je dus ook niet vertellen
Groetjes Elly
quote:zeg ik niet (13)
ik wil sex
hoi ik wil graag sex maar ik heb geen vriendin wat moet ik doen
Moderator: elly
Hoi zeg ik niet,
Gewoon wachten. Ik wil graag een grote bak geld, maar dat krijg ik ook niet zomaar.
Groetjes Elly
Die vragen ook...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wat een baas deze anoniem!
[..]
Mod elly is ook wel baas
[..]
quote:ik weet niet of deze topic hier thuis hoort maar ok
gistren liep ik buiten met vriendinnen toen we opeens een meisje zagen zit bij ons in de klas
die deed echt vies ze deed zogenaam haar veters dus je kon haar stringzien toen me langs liepen deed ze haar vinger in haar kont
ik vindt dat echt vies me vriendinnen ook wat moet ik doen als ik haar volgende keer tegen kom wat moet ik zeggen
wat vinden jullie daarvan of wat zouden jullie zeggen plies help alvast bedankt
quote:Ik heb een best wel groot probleem!
Ik ben anderhalf jaar 'gelukkig' met mijn vriendin.
Toch is er echt een heel groot probleem, wat mij en mijn ouders heel erg dwars zit.
Mijn vriendin beweert dat ze bi is en dat ze op 'mannelijke' vrouwen valt zoals ik.
Maar nu; mijn vriendin zat laatst bij mijn stiefvader in de auto, hij vroeg of zij echt bi is.
Zij antwoordde: Ja ik val ook op jongens.
Maar ik weet dat ik haar eerste partner ben in haar hele leven, en dat ze vertelde dat ze vanaf de 1e klas al verliefd op mij was.
Nu hoorde ik dat van mijn stiefvader, en hij vertelde ook dat zij zei dat ze in de 1e klas op een jongen verliefd was.
Dit verhaal klopt niet, ik, mijn moeder en stiefvader denken dat ze mij bedriegt.
En laatst vroeg een oude vriendin van haar; ben jij bi ja? Toen zei mijn vriendin als eerste: Ja maar ik val op jongens.
Dit zou je niet zeggen als je echt gelukkig met me bent..
Haar schoonmoeder maakt ook veel leugens, en ik kan zelden met haar afspreken want daar doet haar moeder heel erg moeilijk over.
Mijn stiefvader wil niet dat ik ongelukkig word, en zei dat ik het beter uit kon maken; want er zijn nog zoveel anderen.
Ik vraag me echt af wat ik nu moet doen, dit is niet niks!
Goddommequote:Hee girlz,
Ik heb een heeeeel groot probleem.
Mijn moeder en haar exvriend zijn een anderhalve maand geleden ofzo uit elkaar gegaan,
En ik ga de laatste tijd elke week 1 avond bij hem langs, om te praten enzo ...
En ik heb dus een probleem.
Een heel groot probleem, en ik wil het eigenlijk met een vriendin bespreken maar ik durf het niet...
Ik ben dus verliefd op hem.
Denk ik.
Ik denk de hele dag aan hem en dan krijg ik het warm en krijg ik zo'n raar gevoel in mijn buik. Het is zo raar, ik schaam me er echt super erg voor.
Wat moet ik nu doen?
Aan de ene kant vind ik het heel fijn om verliefd te zijn, zo'n warm gevoel enzo, maar aan de andere kant ; waarom hij, en waarom word ik verliefd op de exvriend van mijn moeder?! Wat moet ik doen?!
Ik zit hier echt heeeel erg mee.
Hihi dank jequote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef thetakman het volgende:
Dit topic is echt GOUD waard!! echt serieus
Op die site staan nog wel de raarste verhalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
'Hoe leg ik uit dat tongzoenen met je moeder niet mag (6 jr)'
http://www.ouders.nl/seks/lseks072.htm
PIXIEEEE!! Waar was jij?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef Pixie. het volgende:
Godverju wat een geweldig topic
Alleen die dierensex dingen zijn sick
Tevens; Moira![]()
ik heb je zo gemist skatjeeee
Het staat in een tijdschrift, dus die editors hebben dat bewerkt alvorens het plaatsenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Biogarde het volgende:
En dan al dergelijke foutloze taal? 10 jaar?
quote:Broer en zus handtastelijk in één bed (5 en 3)
Mijn zoon van 5 deelt sinds een paar maanden zijn kinderbed met zusje van 3. Ik denk niet dat dit kwaad kan voor hun ontwikkeling, ze slapen beiden rustiger sindsdien.
Vorige week had ik ze 's avonds in bed gelegd en was nog wat aan het opruimen in hun kamer. "Ze zit aan m'n piemel, pap! En ik vind het wel lekker," zei zoon. Ik ging kijken en zag dochter aan het fluitje trekken. Toen begon ze te knijpen en maande ik haar te stoppen: "Geen pijn doen."
Mijn vragen:
- kan het samen slapen inderdaad geen kwaad op deze leeftijd, en zo ja, tot hoe oud kan het dan?
- moet ik me zorgen maken om dat getrek aan de piemel?
Evert Zirkzee, Haarlem
quote:Vraagbaak Seksuele opvoeding - Archief
Een bijzonder geval van masturberen (14 jr.)
Beste Sanderijn,
Ik heb deze vraag ook in het forum voorgelegd, en daar zeiden ze me dat ik het hier zou kunnen voorleggen. Het gaat om de volgende gęnante situatie.
Een aantal weken geleden heb ik mijn zoon betrapt op masturberen, terwijl hij een luier omhad. Mijn zoon is 14 en heeft deze luier gekocht (hij had er nog meer op zijn kamer verstopt). Hij vertelde dat hij luiers opwindend vindt. Hij had de luier ook gebruikt.
Ik ben hier erg van geschrokken en weet eigenlijk niet wat ik ermee aan moet. Paul wil er verder niet over praten, en mijn man durf ik niet in te lichten, omwille van zijn verwachte reactie (niet begrijpen en afgrijzen).
Ik overweeg om met Paul naar een psycholoog te gaan, want ik ben bang dat dit probleem dieper zit dan in eerste instantie lijkt. Ik ben erg bang dat hij later vervalt in onzedelijk gedrag met kleine kinderen.
Wat moet ik nu doen? Ik durf er eigenlijk met niemand over te praten, want ik schaam me er erg voor. Ik heb iets verkeerd gedaan in zijn opvoeding, maar ik weet niet wat. Ik heb hem altijd voldoende aandacht gegeven en er is ook nooit iets geweest dat dit veroorzaakt kan hebben. Hij was ook op tijd zindelijk en heeft nooit meer in bed geplast. Ik snap het gewoon niet.
Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.
Wat een baasquote:Mijn zoontje is 4,5 jaar en vertoont al 2 jaar (vanaf 2,5 dus) een vreemd provocerend gedrag bij mensen die hij niet goed kent. Hij keert dan zijn billen naar hen toe, en roept: "Ik ga op je poepen!"
Die kinderen, HELP ZE ZIT AAN ME PIEMEL WAT IS DEZE?quote:
Wat is deze!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die kinderen, HELP ZE ZIT AAN ME PIEMEL WAT IS DEZE?
Paul gaat een pedofiel worden.
Luier fetisj is best een veel voorkomende fetisj bij mannen...quote:
Serieus doen in ONZquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Luier fetisj is best een veel voorkomende fetisj bij mannen...
misschien moet ze eerst dat even gaan googelen?
Dan komt ze er vanzelf achter dat zoon lief een Infantilist is~
Parafilisch infantilisme Luierfetish
Ach moet eens kunnen.. Vond het een beetje zielig dat mama denkt dat haar zoontje pedo is omdat ze zelf nog nooit haar seksuele grenzen op heeft gezocht. Arme mama.quote:
quote:Annoniem (12)
Vergelijken
Hey, ik vergelijk mijn penis vaak met die van anderen. Ben ik dan homo?__!
anoniem (13)
raar
sinds kort heb ik rare puntjes op mijn eikel ontdekt het zijn wit achtige als het is omdat ik m'n lul niet was want ik was hem elke dag
dus mijn vraag is dat normaal
gijl
hallo ik heb een vraag over het scheren van mijn schaamhaar.
vaak als ik onder de duch sta en opgewonden(gijl) ben pak ik een scheermesje en scheer ik mijn schaamhaar af is dat erg? en kan ik daar een soa van krijgen?
En ik heb nog een vraag.
als ik mezelf aftrek denk ik aan allemaal meisjes of vrouwen die ik misschien helemaal niet leuk vind. (bijvoorbeeld aan een docent)ofzo... waarom is dat en is dat erg??
alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
Gijl__!
jake (14)
is het raar
hoi
als ik me aftrek vind ik het fijn om iets in mijn anus te stoppen zoals een stift. hoe dikker hoe beter en lekkerder. ben ik hierdoor homo of is het normaal of veranderd het nog. ik wil het graag weten want ik val ook op meisjes en ik hoop eigenlijk dat dit niet meteen betekend dat ik ook op mannen val want dat wil ik om eerlijk te zijn niet.
johnson ralfen (13)
penis groote
hoi ik ben 13 jaar en over een maand 14 mijn penis is in erectie maar 7 cm lang, ik trek 5 keer per week en ik heb al een beetje schaamhaar. gaat mijn penis nog groeien moet ik minder trekken?
Mijn laptop was stuk dus ik was anderhalf jaar niet meer op fokquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
PIXIEEEE!! Waar was jij?
Ik heb zo lang op jou gewacht
<3 <3 (K) (L)![]()
quote:monoboy (12)
zwanger
hoi kan je zwanger worden als er sperma in je mond terecht komt
quote:zegiklieverniet (14)
Homo
Hoi,
Ik ben 14 jaar maar zit met een vervelend probleempje..
Ik blijf vaak bij een vriend slapen, en hij is een super mooie jongen ( 12 jaar )
Sinds kort heb ik gevoelens voor hem gekregen en geil ik op hem..
Ik durf dit natuurlijk aan niemand te vertellen want..
Ik heb een nogal groot ego in mijn buurt dat ik niet echt wil beschadigen..
Maar.
Ik bleef dus voor de zoveelste keer bij hem slapen
en
we stonden allebij bloedgeil
We gingen naast elkaar liggen en raakte elkaars penis aan en rukte elkaar af
Maar in de ochtend zij hij dat hij er spijt van had en dat hij het vuil vond enzo .. Maar ik vond het juist super leuk!!
En ik weet dat hij ook graag seks wilt enzo (met een meisje) maar hoe moet ik hem vertellen dat ik hem graag zie, en met hem naar bed wil ?
Help me alsjeblieft snel!
Groet,
Anoniempje
Jeeeeejquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Mijn laptop was stuk dus ik was anderhalf jaar niet meer op fok
Nu heb ik sneller internet op de PC dus kan ik weer op fok komen
OOHH IK HOUZOVEELVANJOU SCHATJE (L) !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |