abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 13:58:44 #251
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_96545055
quote:
J.dom (13)

dom of stom
Ik heb nog niet gezoend en ik ben bijna 13 ik zie er niet zo knap uit word het ooit nog iets met mij of word ik een eenzame masterbeerder.

groete J.dom

PS:wat is de gemiddelde leeftijd dat iemand echt zoent
_O-!!!!!!!!!
ⁿڻⁿ
pi_96546305
quote:
jaap (15)
/ hoi. ik heb een raar probleempje: ik heb soms als ik naar me lul kijk opeens allemaal zand rond me eikel. het doet geen pijn maar het is egt erg vreemd. hebben juli enig idee wat het zou kunnen zijn?
pi_96546406
quote:
Mustafa (16)
Vriendin Ik heb 2 vragen..

Ik heb sinds 22'04'11 met mijn vriendin, in het begin was ze superaardig en wou my CONSTANT bij haar hebben. Maar na de eerste 4 dagen ofzo, begon ze vaag te doen. Als we dan alleen waren, was ik het enigste waar ze aan dacht, maar was er ook maar één van haar vriendinnen, dan leek ik net wind en liet ze me totaal links liggen.

Ik heb het er met haar over gehad, en ze vertelde me dat ze er aan zou werken, wat uiteindelijk resulteerde in geen tot een beetje verandering. Noujaa, ik had zoiets van dan leef ik er maar mee, want ik hou zo erg van haar dat ik dat wel kon negeren en haar ook iets minder zou zien op sgool.

Het was bij de 6e dag ofzo dat ze héééél erg afstandelijk begon te doen, terwijl ze wel steeds zei ik hou van jouw, ditdat. Ikdacht, misgien ist gwn een slegte dag. dit ging door tot aan dag 10, ze belde me sogtends op van, kom naar myn huis toe mijn ouders zyn niet hier! (we hadden die dag al afgesproken om samen naar stad te gaan) dus ik ging naar haar toe, en kwam by haar thuis aan, ze zei kom naar binnen en hebben we voor iets van 20 minuten zitten tongzoenen, waarna ik verbaasd rondkeek omdat ze dat nooit zo lekker vond.
Njaa, kd8 I'll just go with it. We zijn naar de stad gegaan, khad daar drank (baileys, maar 17%) gehaald en condooms omdat we dus die dag geslachtsgemeenschap zouden hebben. We zijn naar mn appartement gegaan en begonnen met rustig drinken en knuffelen. njaa, van het een kwam het andere en was ik behoorlijk aangeschoten en zij was redelijk dronken.
we lagen op het bed en waren al even bezig, met condoom. opeens begon ze vaag te doen en zegt ze uit het niets, ja ik heb geen zin meer. Ik dacht, ok..? Ze was al tweemaal gekomen en ik zat daar heel droog.

toen ging ze naast me liggen voor een minuut of 5 en opeens werd ze misselijk en ging ze naar de wc en gaf ze bijna over. njaa, ik was toen al behoorlijk dronken geworden en stond op, en duwde ze me op bed en wou ze weer doorgaan, dus ik zei w8 sgat, ik doe even een condoom aan, ik wil nog lang geen kind. zijzei weesmaar niet bang, ik haal morgen de morning afterpill, dus geniet er maar van. We zijn beiden moslims dus ik vroeg haar; zeg wallah dat je morgen die morningafterpil gaat nemen. zijzei wallah ik neem morgen die morningafterpil zodra ik wakker word.

dus.. zijn we doorgegaan zonder condoom. uiteindelijk benk niet IN haar gekomen, dat lukte me nog wel met mn dronken hoofd. maar toen we klaar waren ging ik even naar de wc om te plassen, en ik was nog bezig opeens hoor ik haar zeggen "ja ik ga, doei" en ik dacht HUH?! njaa, ik zei w8, ik trek mn kleren aan en dan gaan we. ze wachten 5 minuten waarbij ze CONSTANT zei sgiet nou f***ing op ik wil weg hier, en ik dacht doe maar rustig hoor.

njaa, we waren gegaan en ik had haar thuis afgezet, waar ze niets tegen mij zei en gewoon woordloos wegging naar huis. ik ging naar mijn vrienden toe, want die wisten van het grote verhaal dat ik dus was ontmaagd. En hadden we het gevierd met veel wiet en drank. Kwas daar bij een van mn vrienden thuis even snel achter de pc gegaan omdat ik dus mn vriendin wou zeggen dat ze die pil niet moest vergeten.

Ikvond haar op msn, en zei dat dus tegen haar. zegtze ben je gek ofzo? waarom zouk dat halen, dikke sgijt ditdat. en ik dacht egtzo iets van.. is dit het meisje waar ik verliefd op ben geworden?

Ik was veelste stoned en dronken om fatsoenlijk te antwoorden, en was toen uiteindelijk offline gegaan, en ben vandaag dus weer wakker geworden met het slechtste gevoel dat ik OOIT heb gehad, ik was helemaal bang dat zij zwanger zou zijn (nee, niet voor soas, we zijn beiden gecheckt). Ik heb mezelf uiteindelijk weten te overtuigen dat ze vast niet zwanger is. tot aan een uur of half 3, ik haar online zag op msn en er stond buikpijn-misselijk in haar msn naam. ze deed heel droog, afstanding en chaggarijnig. Mijn ouders zijn streng wat betreft meisjes, en als ze zouden horen dat ik een meisje zwanger heb gekregen..Noujaa, ik heb het gevoel dat mijn vriendin my dus wil chanteren, ik zou niet weten waarvoor ze me zou willen chanteren maar het gevoel hebk, wel en ik haar helemaal dus niet meer vertrouw,en dat is te merken ook!

Nou weet ik egt niet wat ik moet doen, ik ben helemaal aan het trippen.

Hoe weet ik of ze nou serieus is met mij, of juist rondkloot?

kheb het met haar erover gehad en ze zei dat ze maandag dus zwangerschap test zou halen, en ze heeft me ook verteld dat ALS ze zwanger is abortus de enigste optie is. Ze ZEGT dat ze het kind niet wil houden, maar zegt al dagenlang dat ze een kind wil, daarom vertrouw ik het dus niet helemaal, maar kan ik het heft niet in handen nemen.

En stel ik weet ze is serieus met mij en ik met haar doorga EN ze zwanger is, hebben jullie tips over hoe de zwangerschap kan worden gestopt zonder dat de ouders worden geinformeerd?

Bij voorbaat dank!

Mustafa.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:37:44 #254
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_96546659
quote:
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb erges gelezen dat als je vaginavocht van een andr in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil neit naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..
_O- _O- _O- _O- 13 jaar oud en dat nog niet weten _O- _O- _O- _O- _O-
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 9 mei 2011 @ 14:41:49 #255
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_96546841
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:37 schreef Draganta het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- 13 jaar oud en dat nog niet weten _O- _O- _O- _O- _O-
Waar is de tijd dat meisjes van 13 überhaupt niet wisten hoe of wat -O-
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_96547011

MSN-verkering :')
  maandag 9 mei 2011 @ 14:51:07 #257
Succesvol geregistreerd.
pi_96547183
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Sushimonster het volgende:
[ afbeelding ]

MSN-verkering :')
_O-!!! Kind van 10 is wel slimmer dan die van 15... ff extra mail account aanmaken.
ⁿڻⁿ
  maandag 9 mei 2011 @ 15:00:47 #258
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_96547541
En dan al dergelijke foutloze taal? 10 jaar?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 9 mei 2011 @ 15:05:52 #259
Succesvol geregistreerd.
pi_96547776
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Biogarde het volgende:
En dan al dergelijke foutloze taal? 10 jaar?
Jeugd van tegenwoordig :{w
ⁿڻⁿ
  maandag 9 mei 2011 @ 15:09:01 #260
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_96547924
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef beenieman het volgende:

[..]

OMG :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_96548710
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet.php
Hoi mijn Vriend en Ik hadden sex, we gebruiken altijd een condoom. Alleen 2 weken geleden was het een beetje afgegleden hij zat er wel nog om alleen niet meer helemaal hij zat op de helft ofzo.. Kan Ik Nu zwanger zijn?

Afgegleden condoom _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door SW8810 op 09-05-2011 15:27:08 (website) ]
pi_96549038
ik kon me herrineren dat de antwoorden ook niet al te best waren..

meisje (13) : "Als ik mijn vriend pijp wil hij dat ik zijn sperma doorslik, maar dat wil ik echt niet. blabla wat te doen?"
Volgensmij hadden ze als antwoord gegeven: "Dan geef je hem de volgende keer een tongzoen met zijn zaad in je mond." of zoiets dergelijks.

:/
pi_96549058
quote:
Ik probeer al een tijdje mijzelf te mastruberen en dan ook klaar te komen, maar dat lukt maar niet.

Ik krijg wel een fijn gevoel maar ik kom niet klaar, want ik voel niets wat een beetje heftig is

Ik weet wel dat je je clitoris moet stimuleren en je g-punt ofzoiets
En ik doe mijn best maar het lukt maar niet,
Ook weet ik wel al dat je een soort ritme aan moet houden maar als ik dat doe dan lukt het nog steeds niet
Wel heb ik een kleinbeetje voorvocht elke keer.
vrouwenvoorvocht
Verliefd, verloofd.
pi_96549085
quote:
hoi iedereen
gisteren had ik afgetrokken daarna zat mijn hand vol met sperma (aleen tussen mijn vingers) toen heb ik mijn haden goed gewassen darnaa ad ik cake
toen waste ik mijn handen ook is en laater ad ik ook nog een stukkje appel zou het kunnen dat er wat sperma in mijn mond terechect kwam en is die sperma dan ook gevaarlijk
Verliefd, verloofd.
pi_96549146
quote:
mijn moeder trekt me weleens af is dat gek?
Verliefd, verloofd.
  maandag 9 mei 2011 @ 15:39:15 #266
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96549269
....echt...dit topic..lach me helemaal dood..mensen letten niet goed op hun kindjes.
En de kindjes lijken dommer te worden per nieuwe rare brief post.

Ik verbaas me nog het meest over het feit dat een groot aantal kindjes denkt dat sex een mogelijk dodelijk iets is maar vervolgens wel etenswaren in hun geslachts delen smeert....
duidelijk nog niet klaar voor sex o3o
  maandag 9 mei 2011 @ 15:48:21 #267
Succesvol geregistreerd.
pi_96549688
Wat een baas deze anoniem!
quote:
anoniem (15)

-
aan moderator elly
en vinger jij jezelf ook dan ? en hoevaak ?

Moderator: elly
Hoi anoniem,
Ik ben niet te vergelijken met jouw leeftijdsgenoten, dus je hebt helemaal niks aan het antwoord. Ga het je dus ook niet vertellen :P

Groetjes Elly
Mod elly is ook wel baas :')
quote:
zeg ik niet (13)

ik wil sex
hoi ik wil graag sex maar ik heb geen vriendin wat moet ik doen

Moderator: elly
Hoi zeg ik niet,
Gewoon wachten. Ik wil graag een grote bak geld, maar dat krijg ik ook niet zomaar.

Groetjes Elly
ⁿڻⁿ
pi_96616481
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wat een baas deze anoniem!

[..]

Mod elly is ook wel baas :')

[..]

Die vragen ook... :')

Oh, en dit topic verdient een schopje. Wat een topic _O_
pi_96616963
Dit topic!!!!!! :') :') :') :') _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Met de Y
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:07:55 #270
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_96622941
Goed topic :') _O-
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_96623576
bazentopic :D
pi_96624694
quote:
ik weet niet of deze topic hier thuis hoort maar ok

gistren liep ik buiten met vriendinnen toen we opeens een meisje zagen zit bij ons in de klas
die deed echt vies ze deed zogenaam haar veters dus je kon haar string ;( zien toen me langs liepen deed ze haar vinger in haar kont :X ik vindt dat echt vies me vriendinnen ook wat moet ik doen als ik haar volgende keer tegen kom wat moet ik zeggen

wat vinden jullie daarvan of wat zouden jullie zeggen plies help alvast bedankt :)
quote:
Ik heb een best wel groot probleem!
Ik ben anderhalf jaar 'gelukkig' met mijn vriendin.
Toch is er echt een heel groot probleem, wat mij en mijn ouders heel erg dwars zit.
Mijn vriendin beweert dat ze bi is en dat ze op 'mannelijke' vrouwen valt zoals ik.
Maar nu; mijn vriendin zat laatst bij mijn stiefvader in de auto, hij vroeg of zij echt bi is.
Zij antwoordde: Ja ik val ook op jongens.
Maar ik weet dat ik haar eerste partner ben in haar hele leven, en dat ze vertelde dat ze vanaf de 1e klas al verliefd op mij was.
Nu hoorde ik dat van mijn stiefvader, en hij vertelde ook dat zij zei dat ze in de 1e klas op een jongen verliefd was.
Dit verhaal klopt niet, ik, mijn moeder en stiefvader denken dat ze mij bedriegt.
En laatst vroeg een oude vriendin van haar; ben jij bi ja? Toen zei mijn vriendin als eerste: Ja maar ik val op jongens.
Dit zou je niet zeggen als je echt gelukkig met me bent..
Haar schoonmoeder maakt ook veel leugens, en ik kan zelden met haar afspreken want daar doet haar moeder heel erg moeilijk over.
Mijn stiefvader wil niet dat ik ongelukkig word, en zei dat ik het beter uit kon maken; want er zijn nog zoveel anderen.
Ik vraag me echt af wat ik nu moet doen, dit is niet niks!
quote:
Hee girlz,
Ik heb een heeeeel groot probleem.
Mijn moeder en haar exvriend zijn een anderhalve maand geleden ofzo uit elkaar gegaan,
En ik ga de laatste tijd elke week 1 avond bij hem langs, om te praten enzo ...
En ik heb dus een probleem.
Een heel groot probleem, en ik wil het eigenlijk met een vriendin bespreken maar ik durf het niet...
Ik ben dus verliefd op hem.
Denk ik.
Ik denk de hele dag aan hem en dan krijg ik het warm en krijg ik zo'n raar gevoel in mijn buik. Het is zo raar, ik schaam me er echt super erg voor.
Wat moet ik nu doen?
Aan de ene kant vind ik het heel fijn om verliefd te zijn, zo'n warm gevoel enzo, maar aan de andere kant ; waarom hij, en waarom word ik verliefd op de exvriend van mijn moeder?! Wat moet ik doen?!
Ik zit hier echt heeeel erg mee.
Goddomme :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96626242
'Hoe leg ik uit dat tongzoenen met je moeder niet mag (6 jr)'
http://www.ouders.nl/seks/lseks072.htm :')
  PR en moderator woensdag 11 mei 2011 @ 15:48:06 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_96652133
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef thetakman het volgende:
_O- Dit topic is echt GOUD waard!! echt serieus
Hihi dank je :)
Fuck the EBU.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:48:43 #275
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96652168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
'Hoe leg ik uit dat tongzoenen met je moeder niet mag (6 jr)'
http://www.ouders.nl/seks/lseks072.htm :')
Op die site staan nog wel de raarste verhalen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')