quote:
Mustafa (16)
Vriendin Ik heb 2 vragen..
Ik heb sinds 22'04'11 met mijn vriendin, in het begin was ze superaardig en wou my CONSTANT bij haar hebben. Maar na de eerste 4 dagen ofzo, begon ze vaag te doen. Als we dan alleen waren, was ik het enigste waar ze aan dacht, maar was er ook maar één van haar vriendinnen, dan leek ik net wind en liet ze me totaal links liggen.
Ik heb het er met haar over gehad, en ze vertelde me dat ze er aan zou werken, wat uiteindelijk resulteerde in geen tot een beetje verandering. Noujaa, ik had zoiets van dan leef ik er maar mee, want ik hou zo erg van haar dat ik dat wel kon negeren en haar ook iets minder zou zien op sgool.
Het was bij de 6e dag ofzo dat ze héééél erg afstandelijk begon te doen, terwijl ze wel steeds zei ik hou van jouw, ditdat. Ikdacht, misgien ist gwn een slegte dag. dit ging door tot aan dag 10, ze belde me sogtends op van, kom naar myn huis toe mijn ouders zyn niet hier! (we hadden die dag al afgesproken om samen naar stad te gaan) dus ik ging naar haar toe, en kwam by haar thuis aan, ze zei kom naar binnen en hebben we voor iets van 20 minuten zitten tongzoenen, waarna ik verbaasd rondkeek omdat ze dat nooit zo lekker vond.
Njaa, kd8 I'll just go with it. We zijn naar de stad gegaan, khad daar drank (baileys, maar 17%) gehaald en condooms omdat we dus die dag geslachtsgemeenschap zouden hebben. We zijn naar mn appartement gegaan en begonnen met rustig drinken en knuffelen. njaa, van het een kwam het andere en was ik behoorlijk aangeschoten en zij was redelijk dronken.
we lagen op het bed en waren al even bezig, met condoom. opeens begon ze vaag te doen en zegt ze uit het niets, ja ik heb geen zin meer. Ik dacht, ok..? Ze was al tweemaal gekomen en ik zat daar heel droog.
toen ging ze naast me liggen voor een minuut of 5 en opeens werd ze misselijk en ging ze naar de wc en gaf ze bijna over. njaa, ik was toen al behoorlijk dronken geworden en stond op, en duwde ze me op bed en wou ze weer doorgaan, dus ik zei w8 sgat, ik doe even een condoom aan, ik wil nog lang geen kind. zijzei weesmaar niet bang, ik haal morgen de morning afterpill, dus geniet er maar van. We zijn beiden moslims dus ik vroeg haar; zeg wallah dat je morgen die morningafterpil gaat nemen. zijzei wallah ik neem morgen die morningafterpil zodra ik wakker word.
dus.. zijn we doorgegaan zonder condoom. uiteindelijk benk niet IN haar gekomen, dat lukte me nog wel met mn dronken hoofd. maar toen we klaar waren ging ik even naar de wc om te plassen, en ik was nog bezig opeens hoor ik haar zeggen "ja ik ga, doei" en ik dacht HUH?! njaa, ik zei w8, ik trek mn kleren aan en dan gaan we. ze wachten 5 minuten waarbij ze CONSTANT zei sgiet nou f***ing op ik wil weg hier, en ik dacht doe maar rustig hoor.
njaa, we waren gegaan en ik had haar thuis afgezet, waar ze niets tegen mij zei en gewoon woordloos wegging naar huis. ik ging naar mijn vrienden toe, want die wisten van het grote verhaal dat ik dus was ontmaagd. En hadden we het gevierd met veel wiet en drank. Kwas daar bij een van mn vrienden thuis even snel achter de pc gegaan omdat ik dus mn vriendin wou zeggen dat ze die pil niet moest vergeten.
Ikvond haar op msn, en zei dat dus tegen haar. zegtze ben je gek ofzo? waarom zouk dat halen, dikke sgijt ditdat. en ik dacht egtzo iets van.. is dit het meisje waar ik verliefd op ben geworden?
Ik was veelste stoned en dronken om fatsoenlijk te antwoorden, en was toen uiteindelijk offline gegaan, en ben vandaag dus weer wakker geworden met het slechtste gevoel dat ik OOIT heb gehad, ik was helemaal bang dat zij zwanger zou zijn (nee, niet voor soas, we zijn beiden gecheckt). Ik heb mezelf uiteindelijk weten te overtuigen dat ze vast niet zwanger is. tot aan een uur of half 3, ik haar online zag op msn en er stond buikpijn-misselijk in haar msn naam. ze deed heel droog, afstanding en chaggarijnig. Mijn ouders zijn streng wat betreft meisjes, en als ze zouden horen dat ik een meisje zwanger heb gekregen..Noujaa, ik heb het gevoel dat mijn vriendin my dus wil chanteren, ik zou niet weten waarvoor ze me zou willen chanteren maar het gevoel hebk, wel en ik haar helemaal dus niet meer vertrouw,en dat is te merken ook!
Nou weet ik egt niet wat ik moet doen, ik ben helemaal aan het trippen.
Hoe weet ik of ze nou serieus is met mij, of juist rondkloot?
kheb het met haar erover gehad en ze zei dat ze maandag dus zwangerschap test zou halen, en ze heeft me ook verteld dat ALS ze zwanger is abortus de enigste optie is. Ze ZEGT dat ze het kind niet wil houden, maar zegt al dagenlang dat ze een kind wil, daarom vertrouw ik het dus niet helemaal, maar kan ik het heft niet in handen nemen.
En stel ik weet ze is serieus met mij en ik met haar doorga EN ze zwanger is, hebben jullie tips over hoe de zwangerschap kan worden gestopt zonder dat de ouders worden geinformeerd?
Bij voorbaat dank!
Mustafa.