Die eerste is echt briljantquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef Aylin het volgende:
Hahahaha! Dit brengt echt veel herinneringen naar boven!
De Girlz, Fancy, Break Out en Hitkrant heb ik echt allemaal gelezen!
Twee verhalen zijn me echt altijd bijgebleven!
1: Een brief van een meisje waarin stond: Beste ...., Ik heb gelezen dat je jezelf kan bevredigen met de douchekop. Ik heb dit geprobeerd maar hij past er niet in. Is dit normaal?
Hahahahaha!
2: Een brief van een meisje waarin stond: Beste...., Laatst lag ik in bed met mijn vriend rozijnen te eten en toen zag mijn vriend een grote sappige rozijn op het bed liggen. Hij deed deze in zijn mond en trok een vies gezicht. Het bleek geen rozijn te zijn maar iets anders. Ik denk dat het komt doordat ik ongesteld was en dat dat het was. Hij doet nu heel vreemd tegen mij, wat moet ik doen?
ROFL!!!![]()
![]()
Haha, die zin wilde niet echt lukken neequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die eerste is echt briljant
Die 2e snap ik niet (door de zinsformulering denk ik)
Dat lijkt toch niet op rozijnen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef Aylin het volgende:
[..]
Haha, die zin wilde niet echt lukken neeMaar t komt er op neer dat zij denkt dat hij opgedroogd ehm bloed heeft gegeten van haar... Té ranzig!
gewijzigd! Nu klinkt t wel nog ranziger..quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die eerste is echt briljant
Die 2e snap ik niet (door de zinsformulering denk ik)
quote:Ik ga samen met mijn vriendje zwemmen... Eerst gaan we samen in het kleedhokje elkaar opgeile...
Als we daar mee klaar zijn gaan we lkkr samen in de glijbaan elkaar strelen enzo..
Ik stop mijn hand in zijn broek en begin schokjes eraan te geven..
Als we weer beneden zijn gaan we samen een sauna huren en kleden we elkaar uit...
Dan ga ik op hem zitten en hij krijgt een stijve..
We zijn beide bloed Geiwwl
Dan ga ik hem strelen en hij mij ook.
Dan laat ik rustig zijn pikkie in mijn spleetje glijden en ga rustig heen en weer (Hij heeft wel een condoom om )
Ondertussen streelt hij mijn clitje en drukt hij er zachtjes op zodat ik extra Geiwwl word ...
We komen allebei heel hard en de hele sauna is zeiknat
We hebben genoten en de sauna is algelopen...
We zoenen nog wat en gaan lekker een bubbelbad huren en na zitten genieten..
We strelen elkaar nog en zoenen heeeeeel veel... Allebei zijn we nog steeds geiwwl en verwennen elkaar nog meer...
Dat was mijn verhaal ik wil wel eens weten hoe jou 1e keer wordt of is geweest..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
topictitel: Hoe ik mijn eerste keer wil hebben
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
weet je hoe fucking warm sex in een sauna isquote:
GEIWWWLquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
door een 15 jarig meisje
[..]____!
Alsof je een geheime boodschap van de Taliban zit te ontcijferen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
door een 15 jarig meisje
[..]____!
naar het zwembadquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Ernemmertje het volgende:
mijn god wat een verhalen! waar gaat die jeugd heen tegenwoordig zeg pfff
quote:Ik ben een meisje van 14 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe, jonge vriend (hij is 34). In het begin haatte ik hem. Later, toen ik hem beter kende, keek ik steeds naar zijn penis. Hij zag dat ik dat deed en knipoogde toen steeds naar me. En hij keek steeds naar mijn borsten. Op een dag wilde ik onder de douche gaan. Ik dacht dat er niemand thuis was dus deed ik de deur niet op slot, maar mijn moeders vriend was er toch. Hij kwam de badkamer in en ik schaamde me dood. Hij kleedde zich uit en deed de deur op slot. Ik schrok me rot. Hij zei dat ik zijn penis nu in het echt kon zien en ik moest hem pijpen. Later begon hij me te beffen en mijn borsten te masseren. Hij had me goed vast dus ik kon niet weg. Toen pakte hij een condoom en ging in me. Hij hoefde me niet meer vast te houden, want ik wilde zelf ook wel. We hebben toen in bad gesekst en het was echt heel lekker (ik had het al eerder gedaan dus ik had geen pijn). Elke keer als mijn moeder weg is, doen we het nu. Ik (en hij ook) ben niet van plan te stoppen, maar ik vind het zo zielig voor mijn moeder. Wat moet ik doen?
Anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |