In principe kun je van een tampon wel zwanger worden.quote:
hahah boorvips dat klopdt wel zo want schaamlipjes lijken op een kleine bilquote:Op maandag 5 april 2010 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
In principe kun je van een tampon wel zwanger worden.
Mits er sperma op zit en je de tampon daadwerkelijk in je voorbips stopt.
dat dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:47 schreef dreamzk het volgende:
Haha die brieven waren vroeger ontzettend grappig om te lezen, dus tvp voor de herinneringen
quote:Lipjes Getuit: Hey Kim, ik heb dunne lippen en een vriendin van mij vertelde me dat je dikkere lippen kunt krijgen als je orale seks hebt. Is dat waar?
XXXwanhoopje
Kim: Hihi, nou die vriendin van jou die kletst maar wat! Dat is écht de grootste onzin. Forget it!
quote:Douchekop: Als je het met de douchekop doet, kun je dan zwanger worden?
XxXx Anoniempje
Kim: Nee natuurlijk kan dat niet! Om zwanger te worden moet een zaadcel van een boy binnendringen in de eicel van een meisje. En volgens mij komen er geen zaadcellen uit een douchekop, dussuh: niks aan de hand!
Du saadsel van un boi in du punani van een dushi :$ :$quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"De zaadcel van een boy"!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Du saadsel van un boi in du punani van een dushi :$ :$
quote:Ik en mijn vriendin willen heel graag seks.
Ik vinger haar wel en zij trekt me wel is af.
Maar kunnen we neuken zonder dat ik de eerste zaadlozing heb gehad?
reageer aub.
Die komt toch niet mijn topic verneuken hè?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef smegmanus het volgende:
Posten jullie die onzin nu zelf of zijn er echt mensen met de herseninhoud van een pinda?
quote:Zwanger zonder sex: Hi Kim, bij me thuis woont een jongen van 16 jaar. We vinden elkaar heel cool en doen veel dingen samen. Hij kleedde me een keer uit en deed zijn penis tussen mijn borsten. Hij vingerde mij ook. Ik ben nu bang dat ik zwanger ben.
xxx Anoniempje uit Amsterdam
Kim: Lief anoniempje uit Amsterdam, maak je geen zorgen. Als die leuke jongen niet in je is klaargekomen, kun je niet zwanger worden.
Slecht advies.quote:
ga weg met je serieuze antwoorden!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slecht advies.
Een 'boy' hoeft niet in je klaar te komen om je zwanger te maken. In voorvocht zitten ook zaadcellen dus als er überhaupt een lul in heeft gezeten zonder hoesje kun je zwanger worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |