Ik hoorde trouwens van een vriendin dat ze had gehoord dat een jongen een meisje wilde beffen maar 't vies vond, en ze toen maar zalmsalade op haar kut hadden gesmeerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Als ik het me goed herinner, heb ik dat ook gelezen!
Hahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens van een vriendin dat ze had gehoord dat een jongen een meisje wilde beffen maar 't vies vond, en ze toen maar zalmsalade op haar kut hadden gesmeerd
wut.quote:
Dat is meer een verlegen lachje ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Op dat Fancy-forum is dit de huillach?
[ afbeelding ]
Die heb ik geloof ik ooit gelezenquote:
Maar die betekenis heeft ie toch later gekregen? Eerst was het iets van ''zo mooi dat ik er van moet huilen'' of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is meer een verlegen lachje ofzo
Zo van "stiekem vind ik dit wel grappig terwijl ik het eigenlijk niet grappig mag vinden"
is meer zo "Wtf, retard..
"
Kan bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar die betekenis heeft ie toch later gekregen? Eerst was het iets van ''zo mooi dat ik er van moet huilen'' of iets dergelijks.
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja wel lachen, maar de helft van die verhalen is gewoon nep
Wij hebben echt veel gemeen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef silent_scream1 het volgende:
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:
Alle fancy's, tina's, BO's en hitkranten doorspitten en de meest wazige verhalen voor lezen.
Dolle pret
gvd zeg...quote:Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
Same herequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:
Alle fancy's, tina's, BO's en hitkranten doorspitten en de meest wazige verhalen voor lezen.
Dolle pret
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Vraag
Hoi Katya,
Vorige week heb ik op de ijsbaan op het Museumplein in Amsterdam Marieke ontmoet.
Ik was op slag verliefd. Ze komt uit Haaksbergen en was met een stel vrienden speciaal naar Amsterdam gekomen om te schaatsen. Aan het eind van de dag hebben we telefoonnummers en onze mailadressen uitgewisseld. Via Hyves hebben we flink wat heen en weer gekrabbeld en uiteindelijk afgelopen weekend afgesproken bij haar thuis in Haaksbergen. Maar toen ik bij haar binnenkwam schrok ik me rot. Ze woont met vijftien honden in huis, een paar katten en een terrarium met een heel stel grote glibberige hagedissen. Ook een hele bak met muizen die ze aan die beesten voert. En op de zolder houdt ze ook nog een blinde uil. Wel lief hoor en ik vind haar echt super leuk, maar kom ik niet op de tweede plaats?
Lieve groeten,
Jurgen uit Amsterdam
Antwoord
Lieve naïeve Jurgen,
Meisjes uit Haaksbergen. Wat moet ik ervan zeggen. Kijk, ik zal niet zeggen dat alle meisjes uit Haaksbergen hetzelfde zijn maar het is altijd opletten geblazen. Jij bent een stadse vent, zij een meisje van het platteland. Jij hebt genoeg mensen om je heen, maar voor haar ligt dat anders en dus is haar liefde voor al dat harige, kruipende en vliegende gespuis wel te verklaren. Je moet toch wat als meisje alleen. Jammer dat je niet een beetje beter opgelet hebt, daar in Amsterdam. En je hebt er kennelijk ook niet naar gevraagd. Niets gezien, zoals kleding vol met haren. Niks geroken? Vijftien honden om je heen, die ruik je echt wel! En kletste ze niet voortdurend over hoe leuk het is met haar vele huisgenoten? En ging er toen nog geen belletje rinkelen? Haaksbergen, wake up Jurgen! Het had je een lange rit kunnen besparen. De tweede plaats is denk ik nog te optimistisch. Plaats veertig, denk ik En als je denkt dat het niet zo is ben je echt blind. Net als die uil, dus misschien is er toch nog hoop.
-x- Katya
quote:Hi Kim, veel jongens in mijn klas kijken naar mijn borsten. Maar ik heb helemaal niet zo'n grote cup. Is dit normaal?
- Anoniem
Antwoord: Yep, jongens kijken nou eenmaal graag naar borsten. Of je nou grote of kleintjes hebt, dat maakt niet uit (enz).
Klassiekertjequote:Lieve Kim, is het raar als je verschillende groentes en/of fruit in je vagina stopt? Het geeft me een heerlijk gevoel. Kun je hier ziektes van krijgen?
- X eenhornystier
quote:Hey Kim, is vingeren wel oke? Krijg je daar geen rare kinderen van? En kun je jezelf met vingeren ontmaagden?
Kim merkt nog even op dat dit ook met knuffelbeesten kanquote:Lieve Kim, ik doe 'het' met mijn kussen! Het is gewoon een lekker gevoel. Ik heb dan wel gewoon mijn broek aan. Is dit erg? Ik hoop echt dat je me wilt helpen. Het is verslavend en ik heb er soms gewoon behoefte aan!
quote:Lieve Kim, mijn vriendin zei laatst dat je eerder ongesteld wordt als je jezelf vingert. Klopt dat?
Welke fokker is dit?quote:Hi Kim, ik ben een jongen. Ik lees graag Hitkrant, het is mijn favo blad. Echt top man. Je weet zelluf! Maar nu zei laatst het mooiste meisje van mijn klas dat Hitkrant een blaadje voor meiden is. Denk je dat ze nu nog verkering met me wil? Want Hitkrant zeg ik never meer op!
Deze vind ik toch wel één van de beterequote:Haai Kim, een meisje uit mijn klas vertelde me dat je grotere borsten krijgt als je witlof met ham en kaas eet. Is dat waar?
Serieus, je hebt toch biologie gehad?quote:Lieve Kim, ik ben dertien jaar en heb sinds kort een vriendje. Ik heb een vraag die ik aan niemand durf te stellen. WOrd je van knuffelen zwanger?
Die moet eens contact opnemen met de eerste briefschrijverquote:Lieve Kim, ik wil dat jongens naar mijn borsten kijken. Heb jij tips om ze ernaar te laten kijken, zonder dat ik er als een slet uitzie?
quote:Ik hoor mijn ouders altijd als ze sexen. Dat is echt vreselijk. Ik hoor mijn moeder kreunen. Bah. Is het normaal dat je ouders nog sex hebben?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
De hitkrant doet het tegenwoordig ook best leuk hoor.
Enkele hoogtepunten uit recente hitkranten:
[..]Geen gelul, meisjes moeten zo vroeg mogelijk weten wat het belangrijkste deel van het lichaam is
[..]
KlassiekertjeKim geeft een doorverwijzing naar Christine le Duc
[..]
![]()
[..]
Kim merkt nog even op dat dit ook met knuffelbeesten kan
[..]
[..]
Welke fokker is dit?
[..]
Deze vind ik toch wel één van de betere![]()
[..]
Serieus, je hebt toch biologie gehad?![]()
[..]
Die moet eens contact opnemen met de eerste briefschrijver
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |