abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 14:03:11 #151
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_81294987
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Dastan het volgende:

[..]

[..]

THAT THIS CAN ON FANCY.NL!!!
Eerst kanker krijgen en dan doodvallen, dan heb je ook niks aan die kanker gehad
:')
  PR en moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 16:31:27 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_81302126
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

[..]

Als ik het me goed herinner, heb ik dat ook gelezen !
Ik hoorde trouwens van een vriendin dat ze had gehoord dat een jongen een meisje wilde beffen maar 't vies vond, en ze toen maar zalmsalade op haar kut hadden gesmeerd
Fuck the EBU.
pi_81302384
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik hoorde trouwens van een vriendin dat ze had gehoord dat een jongen een meisje wilde beffen maar 't vies vond, en ze toen maar zalmsalade op haar kut hadden gesmeerd
Hahaha Bef dan gewoon niet.
pi_81302943
Van sommige kan ik me nog goed herinneren dat ik ze gelezen heb
Verder was het elke week de standaard vraag 'Kun je van pijpen zwanger worden'
Ja en dus?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:06:18 #155
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81303817
Sites als Girlz, Fancy en Girlscene geven altijd weer een dagelijkse dosis hilariteit.
pi_81304740
Op dat Fancy-forum is dit de huillach?

pi_81305668
Ligt 't aan mij of zijn deze kinders (11-13jr. ?) niet veel te jong voor dit soort vragen? (zelfs al van 8 jr. voorbij zien komen in dit topic).

Maar anyhoe, 't blijft geniaal
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 17:55:52 #158
236264 crew  capricia
pi_81305729
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81307354
Hitkrant.nl
quote:
My Story (HK 23): ‘Ik stak mijn zusje met een mes om het laatste snoepje’
pi_81307403
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:36 schreef _Loki het volgende:
Hitkrant.nl
[..]

wut.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_81307418
Ik las trouwens "ik stak mijn zusje in haar snoepje".
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  PR en moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:25:04 #162
288245 crew  Moira
pi_81314719
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Op dat Fancy-forum is dit de huillach?

[ afbeelding ]
Dat is meer een verlegen lachje ofzo
Zo van "stiekem vind ik dit wel grappig terwijl ik het eigenlijk niet grappig mag vinden "

is meer zo "Wtf, retard.. "
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:26:17 #163
288245 crew  Moira
pi_81314782
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:36 schreef _Loki het volgende:
Hitkrant.nl
[..]

Die heb ik geloof ik ooit gelezen
Was een meisje met een woedeprobleem ofzo die om zoiets kleins al ontzettend agressief wordt
Fuck the EBU.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:26:51 #164
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81314807
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is meer een verlegen lachje ofzo
Zo van "stiekem vind ik dit wel grappig terwijl ik het eigenlijk niet grappig mag vinden "

is meer zo "Wtf, retard.. "
Maar die betekenis heeft ie toch later gekregen? Eerst was het iets van ''zo mooi dat ik er van moet huilen'' of iets dergelijks.

“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  PR en moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:32:55 #165
288245 crew  Moira
pi_81315183
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Maar die betekenis heeft ie toch later gekregen? Eerst was het iets van ''zo mooi dat ik er van moet huilen'' of iets dergelijks.

Kan best
kun je eigenlijk vrijwel overal voor gebruiken
Fuck the EBU.
pi_81316031
Ach ja wel lachen, maar de helft van die verhalen is gewoon nep
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:14:16 #167
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_81337157
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja wel lachen, maar de helft van die verhalen is gewoon nep
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:
Alle fancy's, tina's, BO's en hitkranten doorspitten en de meest wazige verhalen voor lezen.
Dolle pret
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:25:10 #168
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81337619
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef silent_scream1 het volgende:
Maar daarom niet minder leuk, ik deed dat vroeger met vriendinnen bij logeerpartijtjes:
Alle fancy's, tina's, BO's en hitkranten doorspitten en de meest wazige verhalen voor lezen.
Dolle pret
Wij hebben echt veel gemeen!

In de Webber had je de 'leuke' variant van dit soort vragen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:34:03 #169
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_81340829
quote:
Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
gvd zeg...
A man's got to do what a man's got to do
  PR en moderator woensdag 12 mei 2010 @ 15:53:30 #170
288245 crew  Moira
pi_81344601
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef silent_scream1 het volgende:

[..]

Dolle pret
Same here

Alleen de Hitkrant was nog niet zo kansloos destijds, dat is pas later gekomen toen het een meidenblad werd met die Kim-rubriek
Toen had je Tanja die je voor lul zette met de debiele berichten die je stuurde (die is nu vet braaf geworden en geeft zonder gescheld serieus antwoord ) en in het midden 2 pagina's "Hit!sig" met sexverhalen en Dr. Love ofzo die sexvragen beantwoordde (dat was 't leukste om door te spitten in de Hitkrant ), later werd dat 1 pagina en daarna helemaal niet meer
Fuck the EBU.
pi_81347872
Mr. P in de hitkrant was awesome.
pi_81349000
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Vraag

Hoi Katya,

Vorige week heb ik op de ijsbaan op het Museumplein in Amsterdam Marieke ontmoet.

Ik was op slag verliefd. Ze komt uit Haaksbergen en was met een stel vrienden speciaal naar Amsterdam gekomen om te schaatsen. Aan het eind van de dag hebben we telefoonnummers en onze mailadressen uitgewisseld. Via Hyves hebben we flink wat heen en weer gekrabbeld en uiteindelijk afgelopen weekend afgesproken bij haar thuis in Haaksbergen. Maar toen ik bij haar binnenkwam schrok ik me rot. Ze woont met vijftien honden in huis, een paar katten en een terrarium met een heel stel grote glibberige hagedissen. Ook een hele bak met muizen die ze aan die beesten voert. En op de zolder houdt ze ook nog een blinde uil. Wel lief hoor en ik vind haar echt super leuk, maar kom ik niet op de tweede plaats?

Lieve groeten,

Jurgen uit Amsterdam

Antwoord

Lieve naïeve Jurgen,

Meisjes uit Haaksbergen. Wat moet ik ervan zeggen. Kijk, ik zal niet zeggen dat alle meisjes uit Haaksbergen hetzelfde zijn maar het is altijd opletten geblazen. Jij bent een stadse vent, zij een meisje van het platteland. Jij hebt genoeg mensen om je heen, maar voor haar ligt dat anders en dus is haar liefde voor al dat harige, kruipende en vliegende gespuis wel te verklaren. Je moet toch wat als meisje alleen. Jammer dat je niet een beetje beter opgelet hebt, daar in Amsterdam. En je hebt er kennelijk ook niet naar gevraagd. Niets gezien, zoals kleding vol met haren. Niks geroken? Vijftien honden om je heen, die ruik je echt wel! En kletste ze niet voortdurend over hoe leuk het is met haar vele huisgenoten? En ging er toen nog geen belletje rinkelen? Haaksbergen, wake up Jurgen! Het had je een lange rit kunnen besparen. De tweede plaats is denk ik nog te optimistisch. Plaats veertig, denk ik En als je denkt dat het niet zo is ben je echt blind. Net als die uil, dus misschien is er toch nog hoop.

-x- Katya
wat een kut antwoord? En dan noemt ze Jurgen nog wel naïef..
Verwijder het achterwiel niet.
  PR en moderator woensdag 12 mei 2010 @ 22:18:05 #173
288245 crew  Moira
pi_81361492
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef _Loki het volgende:
Mr. P in de hitkrant was awesome.
Wie was die ookalweer?
Fuck the EBU.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:11:17 #174
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_81383404
De hitkrant doet het tegenwoordig ook best leuk hoor .

Enkele hoogtepunten uit recente hitkranten:
quote:
Hi Kim, veel jongens in mijn klas kijken naar mijn borsten. Maar ik heb helemaal niet zo'n grote cup. Is dit normaal?
- Anoniem

Antwoord: Yep, jongens kijken nou eenmaal graag naar borsten. Of je nou grote of kleintjes hebt, dat maakt niet uit (enz).
Geen gelul, meisjes moeten zo vroeg mogelijk weten wat het belangrijkste deel van het lichaam is
quote:
Lieve Kim, is het raar als je verschillende groentes en/of fruit in je vagina stopt? Het geeft me een heerlijk gevoel. Kun je hier ziektes van krijgen?
- X eenhornystier
Klassiekertje Kim geeft een doorverwijzing naar Christine le Duc
quote:
Hey Kim, is vingeren wel oke? Krijg je daar geen rare kinderen van? En kun je jezelf met vingeren ontmaagden?
quote:
Lieve Kim, ik doe 'het' met mijn kussen! Het is gewoon een lekker gevoel. Ik heb dan wel gewoon mijn broek aan. Is dit erg? Ik hoop echt dat je me wilt helpen. Het is verslavend en ik heb er soms gewoon behoefte aan!
Kim merkt nog even op dat dit ook met knuffelbeesten kan
quote:
Lieve Kim, mijn vriendin zei laatst dat je eerder ongesteld wordt als je jezelf vingert. Klopt dat?
quote:
Hi Kim, ik ben een jongen. Ik lees graag Hitkrant, het is mijn favo blad. Echt top man. Je weet zelluf! Maar nu zei laatst het mooiste meisje van mijn klas dat Hitkrant een blaadje voor meiden is. Denk je dat ze nu nog verkering met me wil? Want Hitkrant zeg ik never meer op!
Welke fokker is dit?
quote:
Haai Kim, een meisje uit mijn klas vertelde me dat je grotere borsten krijgt als je witlof met ham en kaas eet. Is dat waar?
Deze vind ik toch wel één van de betere
quote:
Lieve Kim, ik ben dertien jaar en heb sinds kort een vriendje. Ik heb een vraag die ik aan niemand durf te stellen. WOrd je van knuffelen zwanger?
Serieus, je hebt toch biologie gehad?
quote:
Lieve Kim, ik wil dat jongens naar mijn borsten kijken. Heb jij tips om ze ernaar te laten kijken, zonder dat ik er als een slet uitzie?
Die moet eens contact opnemen met de eerste briefschrijver
quote:
Ik hoor mijn ouders altijd als ze sexen. Dat is echt vreselijk. Ik hoor mijn moeder kreunen. Bah. Is het normaal dat je ouders nog sex hebben?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:21:24 #175
261627 sciter
The world is my playground.
pi_81383758
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
De hitkrant doet het tegenwoordig ook best leuk hoor .

Enkele hoogtepunten uit recente hitkranten:
[..]

Geen gelul, meisjes moeten zo vroeg mogelijk weten wat het belangrijkste deel van het lichaam is
[..]

Klassiekertje Kim geeft een doorverwijzing naar Christine le Duc
[..]

[..]

Kim merkt nog even op dat dit ook met knuffelbeesten kan
[..]

[..]

Welke fokker is dit?
[..]

Deze vind ik toch wel één van de betere
[..]

Serieus, je hebt toch biologie gehad?