quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug in de Tina geloof ik gelezen dat een meisje bloed had bij haar kut al 3 weken en of dat zou kunnen komen door het scherpe deel van een cijferfietsslot
quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug in de Tina geloof ik gelezen dat een meisje bloed had bij haar kut al 3 weken en of dat zou kunnen komen door het scherpe deel van een cijferfietsslot
Wist je dat het heel goed mogelijk is om zo je maagdenvlies te scheuren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Staat me iets bij van een meisje dat bij een val op haar fietszadel gestuiterd was en nu bang was ontmaagd te zijn door haar fietszadel![]()
Het gebeurt niet vaak, maar als er een kans bestaat leert ervaring dat het mogelijk is.quote:Kan het maagdenvlies scheuren door sporten of tampons?
Nee, meestal niet. Heel soms hebben vrouwen een stug of strak maagdenvlies. Dan kan het wel inscheuren door bijvoorbeeld een tampon.
Bron.
Ook bij paardrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Wist je dat het heel goed mogelijk is om zo je maagdenvlies te scheuren?
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar als er een kans bestaat leert ervaring dat het mogelijk is.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef Laxaties het volgende:
Wie is er hier nog maagd?
Piet meld zich!
Hoe oud ben je?
39, over 2 weken 40
Wat is de reden dat je nog maagd ben of maagd wil blijven?
Nog nooit een vriendin gehad...
Vorige week wel ontgroend Gelukkig maar.
Maar wil eigenlijk wel heel graag vrijen....
Achja.. life's a bitch, and then you die.
Piet is ontgroend![]()
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:13 schreef Lano het volgende:
Maar toch, ik vind dat nou niet écht ontmaagd eigenlijk, als is het officieel waarschijnljik wel zo
Heeft een anus ook een maagdenvlies? Dat kan toch niet, hoe kun je dan poepen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.
Als je maagdenvlies scheurt wordt vaak gezegd dat je ontmaagd bent, omdat het op een of andere manier geassocieerd wordt met seks.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.
Een anus heeft ook een maagdenvlies, maar die is semi-permeabel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heeft een anus ook een maagdenvlies? Dat kan toch niet, hoe kun je dan poepen?
I;m confused. Misschien moet ik de Tina erover schrijven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je maagdenvlies scheurt wordt vaak gezegd dat je ontmaagd bent, omdat het op een of andere manier geassocieerd wordt met seks.
Zoals al verteld is hoeft dat dus helemaal niet door seks te zijn, of dat het zelfs niet altijd bij seks gebeurd.
Dat hele maagdenvlies-gezeik is gewoon bullshit, net als dat mensen denken dat het serieus een vliesje is dat in je vagina gespannen is, terwijl het gewoon een randje is.
Je bent pas écht ontmaagd als je gewoon een lul in je kut hebt gehad
Mja, MOAAAARRRR weird letters
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:42 schreef eucalyptus het volgende:
Whahaha, mégagrappen, TVP'tje.
Ik had ooit eens een bericht gelezen over een jongen die zo wanhopig seks wou dat-ie er serieus aan dacht om z'n hond te nemen
ranzig gewoon.
Is dat raar dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]dat doet me eraan denken, ik heb er ooit 1 geleze nvan zo;n gast, of het normaal was om je lul in te smeren met pindakaas en het daarna door jehond het eraf te laten likken.
Als ik een pielemuis had, zou ik het ook doen.quote:
Daar heeft een kennis van me ooit nog een aardige bok mee geschoten bij het illustere "sex met angela" programma..quote:
Waar ging'die over dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wou dat ik die van de kaasneuker van sexwoordenboek terug kon vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |