quote:Ik ben 10 en mijn vriendje is 8, wij zouden graag willen seksen, maar ik heb een paar vragen:
-Heb je een condoom nodig?
-Wat kan er gebeuren als wij aan het seksen zijn?
-Wat gebeurt er als mijn moeder binnenkomt?
-Hoe duur is een condoom?
quote:Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
quote:Mijn vriend en ik ware aan het experimentere
en hij heeft een sleutel in mijn vagina gestoken
ik loop daar nu al 2 weken mee rond
wat moet ik doen?
bang visje
quote:Sorry dat ik nog een vraag stel, maar.
als je seks hebt, moet de penis dan in dat gaatje?
(dan is dat toch klein)
quote:Ik had dus een vraag een vrouw heeft bij haar kut 3 gaten 1 voor de piemel 1 voor de baby en 1 voor de poep maar kun je een vrouw ook in de baby uit gang neuken?"
quote:Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
quote:mijn vriendje wou mij beffe, maar hij wou geen vieze smaak proeve, daarmee hebbe we der maar siroop op mn vagina gesmeert, nu komt er al twee weke een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?
quote:Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb erges gelezen dat als je vaginavocht van een andr in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil neit naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..
Edit: De meerderheid van dit soort dingen zijn dus écht. Die dingen hebben écht in die tijdschriften gestaan en vaak zijn ze dus ook écht ingezonden door kleine meisjesquote:Ik ben Anke, 13. Sinds enkele maanden heb ik mijn regels. Tot nu gebruikte ik maandverband, maar ik zou graag tampons gebruiken om deze zomer te kunnen gaan zwemmen. Maar mijn beste vriendin zegt dat je moet oppassen met tampons te gebruiken. Die zouden niet veilig zijn. Je zou er zelfs door kunnen sterven. Is dat zo? Ik ben een beetje ongerust.
quote:''Ik heb mijn broertje van 15 gepijpt en toen zijn sperma ingeslikt. Ben ik nu zwanger? Ik maak me ernstig zorgen als dit zo is!''
Daar red je bomen mee, jwzquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik lees geen meisjes blaadjes![]()
Trouwens, eet jij bevers???
Dat denk ik nu ook jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Snowcold het volgende:
LOL!
Als ik mijn oude Girlz! nou maar wel had bewaard, had ik je kunnen helpen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Tabloid het volgende:
Dit heb ik een tijdje geleden gelezen:
[..]
Mijn zus heeft nog een hitkrant liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef Moira. het volgende:
Overigens is de Hitkrant sinds een tijdje geleden ook echt zo'n slijm-kleine-meisjes-blad geworden, met meer vragenrubrieken etc.
Daar zullen die dingen vast ook wel in te vinden zijn
Haha echt he?quote:
Tofquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Mijn zus heeft nog een hitkrant liggen.
Even zoeken.
quote:Fruit in de vagina:
Lieve Kim, is het raar als je verschillende groentes en/of fruit in je vagina stopt? Het geeft me een heerlijk gevoel. Kun je hier ziektes van krijgen?
quote:Hey Kim, is vingeren wel goed voor je? En krijg je daar echt geen rare kinderen van zoals mijn vriendinnen beweren?
quote:Hi Kim, ik ben een jongen. Ik lees graag de Hitkrant, het is mijn favo blad. Echt top man. Je weet zelluf! Maar nu zei laatst het mooiste meisje uit mijn klas dat Hitkrant een blaadje is voor meiden. Denk je nog dat ze verkering met me wil? Want ik wil mijn abbo niet stopzetten.
Die laatste.quote:
quote:Tomdereus schreefmijn broer zie ik veel masturberen, doe dan meestal gewoon mee, wedstrijdje om het verst spuiten;.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
TT : familie, heb je ze wel eens een zien masturberen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
Van 'tzelfde forum/topic een pagina later:quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
quote:ik heb hets amen met mijn tweelingbroer geleerd van mijn neefje in Frankrijk, wij waren toen 11 en hij was 14, we kwamen zijn caravan binnen toen hij bezig was en heeft het ons snel aangeleerd, we hebben het toen afgemaakt maar gewoon onszelf en niet elkaar later nog 1x gedaan met zn drieeen maar verder niet
Oh ja de HK en BO!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:56 schreef Moira. het volgende:
Wel jammer van de Hitkrant trouwens.
Toen ik ze voor het eerst kocht (mijn zus kocht toen altijd de Break-Out) en een abo kreeg werd er altijd gezegd dat HK en BO de enige bladen waren voor jongens én voor meisjes.
Er waren toen nog in het midden 2 pagina's over sex (HIT!sig), later werd dat er 1.
En een pagina met songteksten (wat toen super tof was).
En nog op een van de laatste pagina's 'Sugahbabes' ofzo, zo'n stripje met rare poppetjes. Op de pagina daarnaast kon je die uitknippen en kleertjes uitknippen en dan op die lijfjes plakken
Hitkrant is niet meer
Zo raar is deze niet eens. Sommige (jonge) vrouwen kunnen er een bacteriële aandoening van krijgen. En ja, het is dodelijk.quote:Ik ben Anke, 13. Sinds enkele maanden heb ik mijn regels. Tot nu gebruikte ik maandverband, maar ik zou graag tampons gebruiken om deze zomer te kunnen gaan zwemmen. Maar mijn beste vriendin zegt dat je moet oppassen met tampons te gebruiken. Die zouden niet veilig zijn. Je zou er zelfs door kunnen sterven. Is dat zo? Ik ben een beetje ongerust.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug in de Tina geloof ik gelezen dat een meisje bloed had bij haar kut al 3 weken en of dat zou kunnen komen door het scherpe deel van een cijferfietsslot
quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug in de Tina geloof ik gelezen dat een meisje bloed had bij haar kut al 3 weken en of dat zou kunnen komen door het scherpe deel van een cijferfietsslot
Wist je dat het heel goed mogelijk is om zo je maagdenvlies te scheuren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Staat me iets bij van een meisje dat bij een val op haar fietszadel gestuiterd was en nu bang was ontmaagd te zijn door haar fietszadel![]()
Het gebeurt niet vaak, maar als er een kans bestaat leert ervaring dat het mogelijk is.quote:Kan het maagdenvlies scheuren door sporten of tampons?
Nee, meestal niet. Heel soms hebben vrouwen een stug of strak maagdenvlies. Dan kan het wel inscheuren door bijvoorbeeld een tampon.
Bron.
Ook bij paardrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Wist je dat het heel goed mogelijk is om zo je maagdenvlies te scheuren?
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar als er een kans bestaat leert ervaring dat het mogelijk is.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef Laxaties het volgende:
Wie is er hier nog maagd?
Piet meld zich!
Hoe oud ben je?
39, over 2 weken 40
Wat is de reden dat je nog maagd ben of maagd wil blijven?
Nog nooit een vriendin gehad...
Vorige week wel ontgroend Gelukkig maar.
Maar wil eigenlijk wel heel graag vrijen....
Achja.. life's a bitch, and then you die.
Piet is ontgroend![]()
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:13 schreef Lano het volgende:
Maar toch, ik vind dat nou niet écht ontmaagd eigenlijk, als is het officieel waarschijnljik wel zo
Heeft een anus ook een maagdenvlies? Dat kan toch niet, hoe kun je dan poepen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.
Als je maagdenvlies scheurt wordt vaak gezegd dat je ontmaagd bent, omdat het op een of andere manier geassocieerd wordt met seks.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je maagdenvlies hoeft niet te scheuren als je seks hebt. Gebeurt ook niet zo vaak.
Een anus heeft ook een maagdenvlies, maar die is semi-permeabel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heeft een anus ook een maagdenvlies? Dat kan toch niet, hoe kun je dan poepen?
I;m confused. Misschien moet ik de Tina erover schrijven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je maagdenvlies scheurt wordt vaak gezegd dat je ontmaagd bent, omdat het op een of andere manier geassocieerd wordt met seks.
Zoals al verteld is hoeft dat dus helemaal niet door seks te zijn, of dat het zelfs niet altijd bij seks gebeurd.
Dat hele maagdenvlies-gezeik is gewoon bullshit, net als dat mensen denken dat het serieus een vliesje is dat in je vagina gespannen is, terwijl het gewoon een randje is.
Je bent pas écht ontmaagd als je gewoon een lul in je kut hebt gehad
Mja, MOAAAARRRR weird letters
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:42 schreef eucalyptus het volgende:
Whahaha, mégagrappen, TVP'tje.
Ik had ooit eens een bericht gelezen over een jongen die zo wanhopig seks wou dat-ie er serieus aan dacht om z'n hond te nemen
ranzig gewoon.
Is dat raar dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]dat doet me eraan denken, ik heb er ooit 1 geleze nvan zo;n gast, of het normaal was om je lul in te smeren met pindakaas en het daarna door jehond het eraf te laten likken.
Als ik een pielemuis had, zou ik het ook doen.quote:
Daar heeft een kennis van me ooit nog een aardige bok mee geschoten bij het illustere "sex met angela" programma..quote:
Waar ging'die over dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wou dat ik die van de kaasneuker van sexwoordenboek terug kon vinden
http://www.ouders.nl/lseks.htmquote:Likken onder dwang om bij de club te horen - wat moet je daarmee? (8 jr)
29 mei 2009
Mijn zoon en dochter (beide 8 jaar, tweeling) hebben met twee vriendjes, een van 8 jaar en een van 9 jaar, op een afgelegen plek en onder dwang elkaars geslachtsdelen moeten likken.
Mijn dochter vond het achteraf niet leuk, vertelde ze mij. ("Mam! ik heb iets heel erg vies gedaan!") Mijn zoon zei er in eerste instantie niets over, maar na enig doorvragen gaf hij het wel toe en baalde hij ervan dat "het geheim" was uitgekomen. Want nu mochten ze waarschijnlijk niet meer meedoen met de club.
Ik heb dit zorgvuldig met de moeder van hun vriendje besproken en zij heeft dit bij haar zoon nagevraagd. Deze ontkende in alle toonaarden. Nu gebeurt het wel vaker dat hij liegt over diverse zaken en het is natuurlijk ook wel voor te stellen dat je over zoiets niet makkelijk de waarheid vertelt (schaamte) als je je vrienden plechtig laat beloven dat ze dit geheim moeten houden.
Onze kinderen zijn nog niet zo met seks bezig. Ze weten wel hoe baby's worden gemaakt en wat daarbij komt kijken, maar verder niet. Dus dit moeten ze van iemand anders hebben...
We hebben ook al samen met de moeder van de aanstichter ("dader" klinkt wel erg zwaar voor een 8-jarige) bedacht dat ze misschien bij elkaar moeten gaan zitten om dit uit te praten, maar dit ventje heeft nogal verbaal overwicht dus dat is ook geen optie.
Wij als ouders zijn van mening dat dit ventje de boel gewoon bij elkaar liegt. Wat moeten we hier nu mee?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
http://www.ouders.nl/lseks.htm
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
Iemand die regelmatig een nieuwe kaas kocht om die eens flink uit te wonen, hij gaf zijn kaas dan ook een cumshotquote:
Oh my lawwddd..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand die regelmatig een nieuwe kaas kocht om die eens flink uit te wonen, hij gaf zijn kaas dan ook een cumshotHij was nooit duidelijk of hij die kaas hergebruikte..
quote:Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 8 jaar en al mijn vriendinnen hebben al seks gehad, maar ik nog niet.
Wat is er mis met mijn vader?
Liefs, ******
Dat was er toch eentje, in zo'n topic waar je zelf die brieven kon maken?quote:
Grapjes in ONZquote:
en bij een vrouw kan dat niet? zo'n lekkere natte hondentong er over heen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een pielemuis had, zou ik het ook doen.
Ik zou het als man juist enger vinden, dat die hond ineens denkt 'ik wil die hele pindakaasworst', en hap!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en bij een vrouw kan dat niet? zo'n lekkere natte hondentong er over heen?
quote:Laatst, toen we aan het wandelen waren, zei mijn dochter van 4 ineens: "Ik moest een keer aan jouw piemel trekken hč pap?" Nou, ik schrok me natuurlijk een hoedje. Ik heb meteen gezegd: "Lieverd, als het echt zo is, mag je dat zeggen. Maar anders mag je dat niet zeggen". Waarop ze totaal niet reageerde en weer verder ging spelen.
Nu gaat ze wel veel met oudere kinderen om. Heb ik goed gereageerd? Mijn man keek natuurlijk ook vreemd. Maar we zijn altijd erg open en hij doucht altijd met de deur van het slot. Is dit vreemd dat mijn dochter dit zegt?
Die vader denkt ook van KUUUUUUUUUUUUUT!quote:
je wilt wat groters?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:45 schreef Blizzie het volgende:
geniaal topic dit. Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger in de fancy had gelezen dat een meisje zichzelf had gevingerd met een bifi worstje en dat er een stuk was afgebroken... like wtf?! waarom een bifi worstje?! pak dan wat groters!
En dan ben je 17? Op wat voor een planeet leven die mensen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Uit de Break Out!:
Maagd (17): Volgens een vriend van me kun je niet neuken met een smaakjescondoom. Volgens hem is dat alleen bedoeld voor pijpen. Klopt dat? Ik heb het namelijk wel gedaan met zo'n ding en ben bang dat ik nu een soa heb.
Jou moet ik hebben, ik heb echt zovaak dat ik jouw username verwar met mijn eigen!!quote:
Danku!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
INDD, Godverdomme geniaal, TVPTJE!
quote:hallo,
ik heb in het weekend anale seks gehad met mijn vriendje, zonder condoom en ik ben niet aan de pil, hij is niet in mij klaar gekomen, maar ik voel me na de eerste dag al misselijk, kan dat zijn doordat ik zwanger ben?
asjeblieft help mij xx
Welke Fok!er is dit?quote:hallo ik heet kellyjane hoe ken ik een jongen mee naar bed nemen groejes kellyjane
quote:Ik hb vndaa gmn regels gekrege, maa ik hb altij heel veel buikpijn als ik die heb.
ik heb ook al gehoord vn vriendinne die de pil pakke, da zij bijna geen buikpijn hebbe.
nu hb'k da al gevraagd aan mijn mama maar zij vindt het niet nodig dat ik aan de pil ga..
hoe kan ik die buikpijn dan toch vermindere?
Wait, whut?quote:ik word gekietelt door me vriendje op mijn kut ,
soms spuugt hij er even in ,
en dat is best vies
ik durf het niet eerlijk te zeggen
help mie pls.
owja en als ik mijn vriend pijp heb ik een nijging om aan zijn konthaar te bijten
help mag het snel een antwoord??
Tof! Niet vergeten he!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:51 schreef Saaaaab het volgende:
Goed topic! Volgens mij heb ik nog hele stapels van dat soort bladen liggen, vanmiddag even opzoeken
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef TimKuik het volgende:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet.php
Hier staan ook wel mooie dingen tussen denk ik.
[..]
[..]
Welke Fok!er is dit?Klinkt als Mikelitoris
[..]
[..]
Wait, whut?
Antwoord:quote:hoi ik heb een vraagje ik woon net buiten het dorp en heb een paard (hengst)
laatst had hij een stijve en was ik alleen thuis en heb toen zijn stijve gelikt en na een tijdje kwam hij klaar ook nog!!
is vind het eigenlijk best lekker maar is dit wel normaal? en kan ik een soa krijgen van een paarden lul?
joske
quote:Hoi joske707,
Dierensex is bij de wet verboden. Vragen hierover worden dus niet beantwoord
Groetjes Elly
Die met dat paard! Dat kan toch niet echt zijnquote:
quote:k wil het
heey ik ben 11 jaar en k wil graag sex met een oudere man.
maar k weet niet hoe?
geef me tipss
hoe kan k het zonder iemand het weet ????
xxx afriw11
quote:Anoniem (12)
Beste Leerlingen.com ,
Ik ben ron de tijd van groep 5 tm 7 gepest. Hierdoor ben ik er onzeker of hoe ik eruit zie enz. Pas kwam iemand uit de 3e de heletijd zeggen: "Voel je je aangesproken als Gay of Homo tegen je zeg?" Ik zei nisk en liep verder. ik kom die kneus vaak tegen en hi vraagt steeds hetzelfde. Ik begin dit eritant te vinden.
Verder ben ik erg dik. Ik weeg 78.00 kilo, en ben iets van 1.76 lang. Ik gebruik nu afslankpillen [1 tot 2 per dag] die het eten sneel verteerd. Is dat erg voor een Kind van 12?
En ik heb een "besneden penis" ofzo. Zegmaar dat je geen Eikel ziet.. Is dat erg? En kan dit weg? I hope so.
Er was al zo'n verhaal alleen dan met een frikandelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Heb niet alles gelezen, misschien staat dit er al.. meesterlijk was het verhaal van een meisje van 13 (ofzo) die zichzelf wilde ontmaagden met een bifi-worstjeToen brak het worstje af en ze wist niet hoe ze het er uit moest krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt deze in de buurt?
haahaha dat is ene leuken plaatje die haai kijkt vet raar enzo erg leuk moest er omm lachen nou groetjens gea en de rekeltsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt deze in de buurt?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef RikKer93 het volgende:
Wat dachten jullie van deze
hai iedereen!
Er was dus iets gebeurt.
IK was vrydag op school en toen heb ik een jonge gepijpt in t fietsenhok, maar er hangen cameras daar maar dat waren we vergeten. En nu moest ik en die jongen ook naar de rector en nu heb ik helemaal straf gekregen enzo.
Maar dat is toch stom! hoezo geven ze zulke straffen uit voor zoiets kleins, en ik moest ook meteen een soa test doen enzo en nu weet ook heel de school het en schelde ze me uit voor sletje en hoertje omdat hij heeft gezegd tegen iedereen dat hij betaald had zodat ik het zou doen. Maar hij heeft hij helemaal niet betaald ofzo, maar dat hadden we ook niet afgesproken.
Maar nu weet ik dus niet hoe ik moet omgaan met dat uitschelden en uitlachen, en moet ik nog terug naar die jongen voor geld of is dat raar?
XXX
bron: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=196816.0
Zo'n studienerd naast me net helemaal in een deuk toen hij deze zagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt deze in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |