http://www.ouders.nl/lseks.htmquote:Likken onder dwang om bij de club te horen - wat moet je daarmee? (8 jr)
29 mei 2009
Mijn zoon en dochter (beide 8 jaar, tweeling) hebben met twee vriendjes, een van 8 jaar en een van 9 jaar, op een afgelegen plek en onder dwang elkaars geslachtsdelen moeten likken.
Mijn dochter vond het achteraf niet leuk, vertelde ze mij. ("Mam! ik heb iets heel erg vies gedaan!") Mijn zoon zei er in eerste instantie niets over, maar na enig doorvragen gaf hij het wel toe en baalde hij ervan dat "het geheim" was uitgekomen. Want nu mochten ze waarschijnlijk niet meer meedoen met de club.
Ik heb dit zorgvuldig met de moeder van hun vriendje besproken en zij heeft dit bij haar zoon nagevraagd. Deze ontkende in alle toonaarden. Nu gebeurt het wel vaker dat hij liegt over diverse zaken en het is natuurlijk ook wel voor te stellen dat je over zoiets niet makkelijk de waarheid vertelt (schaamte) als je je vrienden plechtig laat beloven dat ze dit geheim moeten houden.
Onze kinderen zijn nog niet zo met seks bezig. Ze weten wel hoe baby's worden gemaakt en wat daarbij komt kijken, maar verder niet. Dus dit moeten ze van iemand anders hebben...
We hebben ook al samen met de moeder van de aanstichter ("dader" klinkt wel erg zwaar voor een 8-jarige) bedacht dat ze misschien bij elkaar moeten gaan zitten om dit uit te praten, maar dit ventje heeft nogal verbaal overwicht dus dat is ook geen optie.
Wij als ouders zijn van mening dat dit ventje de boel gewoon bij elkaar liegt. Wat moeten we hier nu mee?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
http://www.ouders.nl/lseks.htm
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef ikke043 het volgende:
TT : familie, heb je ze wel eens een zien masturberen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron
Iemand die regelmatig een nieuwe kaas kocht om die eens flink uit te wonen, hij gaf zijn kaas dan ook een cumshotquote:
Oh my lawwddd..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand die regelmatig een nieuwe kaas kocht om die eens flink uit te wonen, hij gaf zijn kaas dan ook een cumshotHij was nooit duidelijk of hij die kaas hergebruikte..
quote:Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 8 jaar en al mijn vriendinnen hebben al seks gehad, maar ik nog niet.
Wat is er mis met mijn vader?
Liefs, ******
Dat was er toch eentje, in zo'n topic waar je zelf die brieven kon maken?quote:
Grapjes in ONZquote:
en bij een vrouw kan dat niet? zo'n lekkere natte hondentong er over heen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een pielemuis had, zou ik het ook doen.
Ik zou het als man juist enger vinden, dat die hond ineens denkt 'ik wil die hele pindakaasworst', en hap!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en bij een vrouw kan dat niet? zo'n lekkere natte hondentong er over heen?
quote:Laatst, toen we aan het wandelen waren, zei mijn dochter van 4 ineens: "Ik moest een keer aan jouw piemel trekken hè pap?" Nou, ik schrok me natuurlijk een hoedje. Ik heb meteen gezegd: "Lieverd, als het echt zo is, mag je dat zeggen. Maar anders mag je dat niet zeggen". Waarop ze totaal niet reageerde en weer verder ging spelen.
Nu gaat ze wel veel met oudere kinderen om. Heb ik goed gereageerd? Mijn man keek natuurlijk ook vreemd. Maar we zijn altijd erg open en hij doucht altijd met de deur van het slot. Is dit vreemd dat mijn dochter dit zegt?
Die vader denkt ook van KUUUUUUUUUUUUUT!quote:
je wilt wat groters?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:45 schreef Blizzie het volgende:
geniaal topic dit. Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger in de fancy had gelezen dat een meisje zichzelf had gevingerd met een bifi worstje en dat er een stuk was afgebroken... like wtf?! waarom een bifi worstje?! pak dan wat groters!
En dan ben je 17? Op wat voor een planeet leven die mensen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Uit de Break Out!:
Maagd (17): Volgens een vriend van me kun je niet neuken met een smaakjescondoom. Volgens hem is dat alleen bedoeld voor pijpen. Klopt dat? Ik heb het namelijk wel gedaan met zo'n ding en ben bang dat ik nu een soa heb.
Jou moet ik hebben, ik heb echt zovaak dat ik jouw username verwar met mijn eigen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |