PIXIEEEE!! Waar was jij?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef Pixie. het volgende:
Godverju wat een geweldig topic
Alleen die dierensex dingen zijn sick
Tevens; Moira![]()
ik heb je zo gemist skatjeeee
Het staat in een tijdschrift, dus die editors hebben dat bewerkt alvorens het plaatsenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Biogarde het volgende:
En dan al dergelijke foutloze taal? 10 jaar?
quote:Broer en zus handtastelijk in één bed (5 en 3)
Mijn zoon van 5 deelt sinds een paar maanden zijn kinderbed met zusje van 3. Ik denk niet dat dit kwaad kan voor hun ontwikkeling, ze slapen beiden rustiger sindsdien.
Vorige week had ik ze 's avonds in bed gelegd en was nog wat aan het opruimen in hun kamer. "Ze zit aan m'n piemel, pap! En ik vind het wel lekker," zei zoon. Ik ging kijken en zag dochter aan het fluitje trekken. Toen begon ze te knijpen en maande ik haar te stoppen: "Geen pijn doen."
Mijn vragen:
- kan het samen slapen inderdaad geen kwaad op deze leeftijd, en zo ja, tot hoe oud kan het dan?
- moet ik me zorgen maken om dat getrek aan de piemel?
Evert Zirkzee, Haarlem
quote:Vraagbaak Seksuele opvoeding - Archief
Een bijzonder geval van masturberen (14 jr.)
Beste Sanderijn,
Ik heb deze vraag ook in het forum voorgelegd, en daar zeiden ze me dat ik het hier zou kunnen voorleggen. Het gaat om de volgende gênante situatie.
Een aantal weken geleden heb ik mijn zoon betrapt op masturberen, terwijl hij een luier omhad. Mijn zoon is 14 en heeft deze luier gekocht (hij had er nog meer op zijn kamer verstopt). Hij vertelde dat hij luiers opwindend vindt. Hij had de luier ook gebruikt.
Ik ben hier erg van geschrokken en weet eigenlijk niet wat ik ermee aan moet. Paul wil er verder niet over praten, en mijn man durf ik niet in te lichten, omwille van zijn verwachte reactie (niet begrijpen en afgrijzen).
Ik overweeg om met Paul naar een psycholoog te gaan, want ik ben bang dat dit probleem dieper zit dan in eerste instantie lijkt. Ik ben erg bang dat hij later vervalt in onzedelijk gedrag met kleine kinderen.
Wat moet ik nu doen? Ik durf er eigenlijk met niemand over te praten, want ik schaam me er erg voor. Ik heb iets verkeerd gedaan in zijn opvoeding, maar ik weet niet wat. Ik heb hem altijd voldoende aandacht gegeven en er is ook nooit iets geweest dat dit veroorzaakt kan hebben. Hij was ook op tijd zindelijk en heeft nooit meer in bed geplast. Ik snap het gewoon niet.
Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.
Wat een baasquote:Mijn zoontje is 4,5 jaar en vertoont al 2 jaar (vanaf 2,5 dus) een vreemd provocerend gedrag bij mensen die hij niet goed kent. Hij keert dan zijn billen naar hen toe, en roept: "Ik ga op je poepen!"
Die kinderen, HELP ZE ZIT AAN ME PIEMEL WAT IS DEZE?quote:
Wat is deze!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die kinderen, HELP ZE ZIT AAN ME PIEMEL WAT IS DEZE?
Paul gaat een pedofiel worden.
Luier fetisj is best een veel voorkomende fetisj bij mannen...quote:
Serieus doen in ONZquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Luier fetisj is best een veel voorkomende fetisj bij mannen...
misschien moet ze eerst dat even gaan googelen?
Dan komt ze er vanzelf achter dat zoon lief een Infantilist is~
Parafilisch infantilisme Luierfetish
Ach moet eens kunnen.. Vond het een beetje zielig dat mama denkt dat haar zoontje pedo is omdat ze zelf nog nooit haar seksuele grenzen op heeft gezocht. Arme mama.quote:
quote:Annoniem (12)
Vergelijken
Hey, ik vergelijk mijn penis vaak met die van anderen. Ben ik dan homo?__!
anoniem (13)
raar
sinds kort heb ik rare puntjes op mijn eikel ontdekt het zijn wit achtige als het is omdat ik m'n lul niet was want ik was hem elke dag
dus mijn vraag is dat normaal
gijl
hallo ik heb een vraag over het scheren van mijn schaamhaar.
vaak als ik onder de duch sta en opgewonden(gijl) ben pak ik een scheermesje en scheer ik mijn schaamhaar af is dat erg? en kan ik daar een soa van krijgen?
En ik heb nog een vraag.
als ik mezelf aftrek denk ik aan allemaal meisjes of vrouwen die ik misschien helemaal niet leuk vind. (bijvoorbeeld aan een docent)ofzo... waarom is dat en is dat erg??
alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
Gijl__!
jake (14)
is het raar
hoi
als ik me aftrek vind ik het fijn om iets in mijn anus te stoppen zoals een stift. hoe dikker hoe beter en lekkerder. ben ik hierdoor homo of is het normaal of veranderd het nog. ik wil het graag weten want ik val ook op meisjes en ik hoop eigenlijk dat dit niet meteen betekend dat ik ook op mannen val want dat wil ik om eerlijk te zijn niet.
johnson ralfen (13)
penis groote
hoi ik ben 13 jaar en over een maand 14 mijn penis is in erectie maar 7 cm lang, ik trek 5 keer per week en ik heb al een beetje schaamhaar. gaat mijn penis nog groeien moet ik minder trekken?
Mijn laptop was stuk dus ik was anderhalf jaar niet meer op fokquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
PIXIEEEE!! Waar was jij?
Ik heb zo lang op jou gewacht
<3 <3 (K) (L)![]()
quote:monoboy (12)
zwanger
hoi kan je zwanger worden als er sperma in je mond terecht komt
quote:zegiklieverniet (14)
Homo
Hoi,
Ik ben 14 jaar maar zit met een vervelend probleempje..
Ik blijf vaak bij een vriend slapen, en hij is een super mooie jongen ( 12 jaar )
Sinds kort heb ik gevoelens voor hem gekregen en geil ik op hem..
Ik durf dit natuurlijk aan niemand te vertellen want..
Ik heb een nogal groot ego in mijn buurt dat ik niet echt wil beschadigen..
Maar.
Ik bleef dus voor de zoveelste keer bij hem slapen
en
we stonden allebij bloedgeil
We gingen naast elkaar liggen en raakte elkaars penis aan en rukte elkaar af
Maar in de ochtend zij hij dat hij er spijt van had en dat hij het vuil vond enzo .. Maar ik vond het juist super leuk!!
En ik weet dat hij ook graag seks wilt enzo (met een meisje) maar hoe moet ik hem vertellen dat ik hem graag zie, en met hem naar bed wil ?
Help me alsjeblieft snel!
Groet,
Anoniempje
Jeeeeejquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Mijn laptop was stuk dus ik was anderhalf jaar niet meer op fok
Nu heb ik sneller internet op de PC dus kan ik weer op fok komen
OOHH IK HOUZOVEELVANJOU SCHATJE (L) !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |