quote:Ik ga samen met mijn vriendje zwemmen... Eerst gaan we samen in het kleedhokje elkaar opgeile...
Als we daar mee klaar zijn gaan we lkkr samen in de glijbaan elkaar strelen enzo..
Ik stop mijn hand in zijn broek en begin schokjes eraan te geven..
Als we weer beneden zijn gaan we samen een sauna huren en kleden we elkaar uit...
Dan ga ik op hem zitten en hij krijgt een stijve..
We zijn beide bloed Geiwwl
Dan ga ik hem strelen en hij mij ook.
Dan laat ik rustig zijn pikkie in mijn spleetje glijden en ga rustig heen en weer (Hij heeft wel een condoom om )
Ondertussen streelt hij mijn clitje en drukt hij er zachtjes op zodat ik extra Geiwwl word ...
We komen allebei heel hard en de hele sauna is zeiknat
We hebben genoten en de sauna is algelopen...
We zoenen nog wat en gaan lekker een bubbelbad huren en na zitten genieten..
We strelen elkaar nog en zoenen heeeeeel veel... Allebei zijn we nog steeds geiwwl en verwennen elkaar nog meer...
Dat was mijn verhaal ik wil wel eens weten hoe jou 1e keer wordt of is geweest..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
topictitel: Hoe ik mijn eerste keer wil hebben
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
door een 15 jarig meisje
[..]____!
weet je hoe fucking warm sex in een sauna isquote:
GEIWWWLquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
door een 15 jarig meisje
[..]____!
Alsof je een geheime boodschap van de Taliban zit te ontcijferen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Pascallio het volgende:
door een 15 jarig meisje
[..]____!
naar het zwembadquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Ernemmertje het volgende:
mijn god wat een verhalen! waar gaat die jeugd heen tegenwoordig zeg pfff
quote:Ik ben een meisje van 14 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe, jonge vriend (hij is 34). In het begin haatte ik hem. Later, toen ik hem beter kende, keek ik steeds naar zijn penis. Hij zag dat ik dat deed en knipoogde toen steeds naar me. En hij keek steeds naar mijn borsten. Op een dag wilde ik onder de douche gaan. Ik dacht dat er niemand thuis was dus deed ik de deur niet op slot, maar mijn moeders vriend was er toch. Hij kwam de badkamer in en ik schaamde me dood. Hij kleedde zich uit en deed de deur op slot. Ik schrok me rot. Hij zei dat ik zijn penis nu in het echt kon zien en ik moest hem pijpen. Later begon hij me te beffen en mijn borsten te masseren. Hij had me goed vast dus ik kon niet weg. Toen pakte hij een condoom en ging in me. Hij hoefde me niet meer vast te houden, want ik wilde zelf ook wel. We hebben toen in bad gesekst en het was echt heel lekker (ik had het al eerder gedaan dus ik had geen pijn). Elke keer als mijn moeder weg is, doen we het nu. Ik (en hij ook) ben niet van plan te stoppen, maar ik vind het zo zielig voor mijn moeder. Wat moet ik doen?
Anoniem
Dat kan je wel zeggen, maar ik herinner me een quiz op tv. Dat was een persoonlijkheidstest die uit meerdere quizzen bestond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:19 schreef Halcon het volgende:Ik mag toch open dat dit allemaal in scene is gezet.
Lijkt me dat ze B heeft geantwoord danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar ik herinner me een quiz op tv. Dat was een persoonlijkheidstest die uit meerdere quizzen bestond.
1 van die quizzen was de seksquiz. Daar zat Georgina Verbaan.
De vraag was: wat vind je het meest erotische fruit? met de keuze uit:
a. Aarbei
b. Banaan
of
c. Ananas
Er werd gevraagd wat Georgina had geantwoord (ik weet niet meer wat ze had als antwoord) en daarna werd er doorgevraagd: Waarom niet die andere 2. En mevrouw antwoordde: Een ananas lijkt me vooral erg pijnlijk.
HEBBEN USERS ZOALS JIJ MET JE XD POSTS NOU HELEMAAL NIET DOOR DAT JULLIE VAN DE BREEZER KUT GENERATIE ZIJN???quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef rissiekoe het volgende:
Ik heb vandaag mijn Girlz! weer binnen staan altijd wel leuke in XD
Voetverkleining
Ik zit met een probleem. Ik ben een meisje van 15. ik bne 1.73m en weeg 56,5 kilo. ik ben blij met mijn lichaam maar ik wil graag mijn voeten laten verkleinen omdat ik maat 42 heb en veel leuke schoenen gaan maar tot maat 41. ik schaam mij voor mijn voeten dus heb ik een paar vragen
1. kun je je voeten laten verkleinen
2. hoe duur is zo'n operatie
3. hoe is de revalidatie
4. wat zijn de consequenties
5. kan ik daarna weer normaal lopen.
voet verkleining XD
Of deze
Ik wil een kind
Ik zit met een probleem: ik wil heel graag een kind, maar dat kan niet omdat ik pas 13 ben.
Eerst was het af en toe een gedachte maar nu denk ik er bijna constang aan. Ik weet dat ik te jong ben en zo, maar ik wil echt een kind, want ik voel me zo eenzaam.
dat waren ze van deze week XD de echt leuke dan:P
Mensen van 20 gebruiken echt geen XD hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
HEBBEN USERS ZOALS JIJ MET JE XD POSTS NOU HELEMAAL NIET DOOR DAT JULLIE VAN DE BREEZER KUT GENERATIE ZIJN???
xD = >1990
Breezer? Geiwwl = breezer, XD = emoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
HEBBEN USERS ZOALS JIJ MET JE XD POSTS NOU HELEMAAL NIET DOOR DAT JULLIE VAN DE BREEZER KUT GENERATIE ZIJN???
xD = >1990
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |