***Deze openingspost is hier te vinden!*** Deze OP is deels van NXquote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij was het al zeker dat er een 5de seizoen kwam hoor!
Seizoen 4 was net als seizoen 3 toch een kort seizoen, die samen op 1 dvdbox is uitgegeven, of telt dat als seizoen 3 bij jullie?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij was het al zeker dat er een 5de seizoen kwam hoor!
Jij haalt seizoenen en Volumes door elkaar. We zitten nu in Volume 5, maar dat is gelijk aan seizoen 4.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat ik dit topic nog niet gevonden had.
[..]
Seizoen 4 was net als seizoen 3 toch een kort seizoen, die samen op 1 dvdbox is uitgegeven, of telt dat als seizoen 3 bij jullie?
Hetzelfde dus!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:31 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat Heroes nog een vijfde seizoen krijgt. Ik heb er zelf nog genoeg plezier aan, ondanks de gedaalde kwaliteit.
Ahh okequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij haalt seizoenen en Volumes door elkaar. We zitten nu in Volume 5, maar dat is gelijk aan seizoen 4.
Nooit op tv geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh okeNouja, ik heb dus tot volume 4 gezien.
Waarom is het 3e seizoen eigenlijk nooit op tv geweest?
In Nederland jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nooit op tv geweest?Het is een tv-serie, hoe kan die niet op tv komen?
Of bedoel je in Nederland? Want daar heb ik geen idee van.
dan moet ik toch me geschiedenis door gaan zoeken, dacht dat het op bierdopje stond!quote:
Ik vond de eerste twee punten juist goed van deze aflevering. Dat van de caravan was een beetje voorspelbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar een saaie aflevering, 2 mannen die tegen een muur staan te hameren en terug in de tijd met de vader van Clair. Alleen het einde was spannen, toen de caravan onder de grond verdween.
Ik snap er ondertussen helemaal geen reet meer vanquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef capital_P het volgende:
die kloon-gast kan echt niks beginnen tegen sylar.
Wat zou er gebeuren als peter sylar aanraakt? Neemt ie dan al z'n powers over of alleen z'n understanding-power of alleen de laatste die sylar heeft gebruikt?
dat vroeg ik me ook al af... al had peter oorspronkelijk ook een understanding powerquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef capital_P het volgende:
die kloon-gast kan echt niks beginnen tegen sylar.
Wat zou er gebeuren als peter sylar aanraakt? Neemt ie dan al z'n powers over of alleen z'n understanding-power of alleen de laatste die sylar heeft gebruikt?
kom op, het verhaal van heroes is zo lek als een mandje. leuk om naar te kijken, maar er klopt natuurlijk geen reet van allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef capital_P het volgende:
Morgen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef JK het volgende:
Peter moet gewoon weer alle krachten krijgen.. elke keer wat van iemand overnemen schiet ook niet op. wanneer is het einde van deze volume? Want ik zie zo snel geen nieuwe afleveringen na die van morgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt dramatisch hoe slecht het allemaal in elkaar zat. Ik zal mijn klachten even in spoilers zetten, voor degenen die nog moeten kijken.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk nog 1 goed seizoen om alles af te sluiten..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slechte aflevering. Zoveel hiatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt dramatisch hoe slecht het allemaal in elkaar zat. Ik zal mijn klachten even in spoilers zetten, voor degenen die nog moeten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Artikel wel gelezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.bierdopje.com/(...)/heroes-will-be-back
dus toch een 5de seizoen
Eerste regel sowieso! Next fall en Fifth seasonquote:
Het is nog niet zeker of er nog een seizoen aankomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste regel sowieso! Next fall en Fifth season!
Pff net 19 gezien, en snap niet waarom claire nou zo stom is :/
Ja, inderdaad. :s Waar is die ineens gebleven...quote:
Niet als NBC ze handen terug trekt, want zoals het daar staat is alles al klaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of er nog een seizoen aankomt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slechte aflevering. Zoveel hiatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt dramatisch hoe slecht het allemaal in elkaar zat. Ik zal mijn klachten even in spoilers zetten, voor degenen die nog moeten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]Dat had ik dan verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me dat er nog wel een seizoen moet komen, vooral na de actie van Clair op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wat de schrijvers willen staat natuurlijk compleet los van wat het netwerk besluit. Er zijn wel vaker series geeindigt op bruggetjes naar eventuele nieuwe seizoenen. Veronica Mars, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me dat er nog wel een seizoen moet komen, vooral na de actie van Clair op het eind.
Ik wil gewoon meer explosie/flitsen/actie/vliegende mensen blbla.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]Dat was toch de FBI? Waar die chick nu werkte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je nu serieus!?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:36 schreef Breuls het volgende:
Was een mooie afsluiter. Mocht er geen nieuw seizoen komen, dan is dit mooi afgerond. Komt-ie er wel: prima! Laat maar komen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me dat er nog wel een seizoen moet komen, vooral na de actie van Clair op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]- toen hij het stadje liet verdwijnen, was hij alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- op het eind, was hij omringd door Peter, Sylar en Emma.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Het hangt er vanaf wat je alleen noemt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
- toen hij het stadje liet verdwijnen, was hij alleen
- op het eind, was hij omringd door Peter, Sylar en Emma.
Dat dorpje waar hij een heel politiestation vernietigde toen die jongen gelyched werd, was de carnaval toen toevallig ook dichtbij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je alleen noemt.
De carnaval was een paar km van het stadje weg, misschien was dat nog wel binnen de straal waarin hij krachten heeft.
Hij had op het eind inderdaad nog wel een deel van zijn krachten moeten hebben.
Lees eens 5 posts terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien heeft het met liefde / binding te maken waarom ie ze krachten niet meer had!
en als er dan tim bij staat, dan weet ik dat ik goed zitquote:
Was dat niet normaal rennen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:11 schreef Orbis het volgende:
Volgens mij is er nog een plothole: hoe kon Peter Samuel omvervliegen? Hij vloog echt tegen Samuel aan, maar hij heeft de power van Matt.
Volgens mij klapte hij echt verticaal tegen hem aan. Bovendien werd Samuel met een veel grotere kracht weggegooid dan een normale rennende botsing kan veroorzaken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:05 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Was dat niet normaal rennen?
Waarom kon Peter Samuel niet laten stoppen met de power die hij van Matt gekregen had?
Hoppetee, nieuwe bad ass villain, de moed om plaats te maken voor echt vers bloed in de serie.quote:We zien Claire, nu een celebrity, zitten bij een talkshow. De camera zoomt uit en het blijkt Oprah Winfrey te zijn. Na afloop gaat Claire naar haar eigen huis, een groot huis waaruit blijkt dat ze geforuneerd is geraakt door haar celeb status. Eenmaal thuis loopt ze door haar woning naar haar slaapkamer om vervolgens een douche te gaan nemen. Ondertussen zien we in slasherstyle een figuur haar huis binnendringen die we niet goed te zien krijgen afgezien van dat hij groot is...
Als een ode aan Psycho zien we Claire onder de douche en langzaam een schim door het douchegordijn heen opdoemen. Claire doet niets vermoedend de kraan uit en het gordijn op en krijgt direct een bijl in haar hoofd die haar bewusteloos maakt. De mysterieuze man snijdt vervolgens haar hoofd af en neemt haar lichaam mee naar een industriele omgeving alwaar hij haar lichaam in een fornuis gooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |