***Deze openingspost is hier te vinden!*** Deze OP is deels van NXquote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij was het al zeker dat er een 5de seizoen kwam hoor!
Seizoen 4 was net als seizoen 3 toch een kort seizoen, die samen op 1 dvdbox is uitgegeven, of telt dat als seizoen 3 bij jullie?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij was het al zeker dat er een 5de seizoen kwam hoor!
Jij haalt seizoenen en Volumes door elkaar. We zitten nu in Volume 5, maar dat is gelijk aan seizoen 4.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat ik dit topic nog niet gevonden had.
[..]
Seizoen 4 was net als seizoen 3 toch een kort seizoen, die samen op 1 dvdbox is uitgegeven, of telt dat als seizoen 3 bij jullie?
Hetzelfde dus!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:31 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat Heroes nog een vijfde seizoen krijgt. Ik heb er zelf nog genoeg plezier aan, ondanks de gedaalde kwaliteit.
Ahh okequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij haalt seizoenen en Volumes door elkaar. We zitten nu in Volume 5, maar dat is gelijk aan seizoen 4.
Nooit op tv geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh okeNouja, ik heb dus tot volume 4 gezien.
Waarom is het 3e seizoen eigenlijk nooit op tv geweest?
In Nederland jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nooit op tv geweest?Het is een tv-serie, hoe kan die niet op tv komen?
Of bedoel je in Nederland? Want daar heb ik geen idee van.
dan moet ik toch me geschiedenis door gaan zoeken, dacht dat het op bierdopje stond!quote:
Ik vond de eerste twee punten juist goed van deze aflevering. Dat van de caravan was een beetje voorspelbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar een saaie aflevering, 2 mannen die tegen een muur staan te hameren en terug in de tijd met de vader van Clair. Alleen het einde was spannen, toen de caravan onder de grond verdween.
Ik snap er ondertussen helemaal geen reet meer vanquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef capital_P het volgende:
die kloon-gast kan echt niks beginnen tegen sylar.
Wat zou er gebeuren als peter sylar aanraakt? Neemt ie dan al z'n powers over of alleen z'n understanding-power of alleen de laatste die sylar heeft gebruikt?
dat vroeg ik me ook al af... al had peter oorspronkelijk ook een understanding powerquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef capital_P het volgende:
die kloon-gast kan echt niks beginnen tegen sylar.
Wat zou er gebeuren als peter sylar aanraakt? Neemt ie dan al z'n powers over of alleen z'n understanding-power of alleen de laatste die sylar heeft gebruikt?
kom op, het verhaal van heroes is zo lek als een mandje. leuk om naar te kijken, maar er klopt natuurlijk geen reet van allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef capital_P het volgende:
Morgen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef JK het volgende:
Peter moet gewoon weer alle krachten krijgen.. elke keer wat van iemand overnemen schiet ook niet op. wanneer is het einde van deze volume? Want ik zie zo snel geen nieuwe afleveringen na die van morgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt dramatisch hoe slecht het allemaal in elkaar zat. Ik zal mijn klachten even in spoilers zetten, voor degenen die nog moeten kijken.Laffe huichelaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |