***Deze openingspost is hier te vinden!***quote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:12 schreef Prowl het volgende:
Is dit het Prison Break USA topic of zo, begint er aardig op te lijken namelijk
Dan zullen we zien hoe het verder verlooptquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Risce het volgende:
Ik vind dat we de eerste tien afleveringen moeten zien voordat we overgaan op botte kritiek.
Inderdaad. Dat dus. Ziet er mooi uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij zijn het speciale cellen. Dat vuur is ben ik bang niet geheel nadenkend gedaan voor het theatrale effect.
Ze zijn in Heroes allemaal meer van het eerst schieten, dan praten i.p.v. vice versa.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:46 schreef Gremen het volgende:
Ik vroeg me nog af of hiro de haitian niet ergens eerder heeft ontmoet?
Zoja, moet hij toch weten dat de haitian van de company is, waar ze vader ook voor werkte. En dat de formule dus (waarschijnlijk) in de goede handen is.
Daarnaast moet dat andersom toch ook gelden. Waarom stoppen ze hiro in een cel, ze weten toch dat dat de zoon van die jap is en hij (waarschijnlijk) goede bedoelingen heeft.
Even kletsen met elkaar en alles zou duidelijk moeten zijn
Ja, sorry. Had even geen inspiratie. Daarnaast voelt het allemaal nog een beetje nieuwquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:22 schreef Chielus het volgende:
(btw, de topictitel had wel wat spannender gekund, we zijn alweer bijna 2 weken onderweg)
Waarom geeft Mohinder dan niet zulke pillen aan Maya?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef MadGuy het volgende:
Maar in die cellen krijgen de 'gevangenen' dus krachten onderdrukkende pillen. Zie seizoen twee, bij Peter Petrelli, die ze vrijwillig innam.
Weet Mohinder wel van die pillen af? Als hij er vanaf weet hoeft hij ook niet te gaan experimenteren..quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:31 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Waarom geeft Mohinder dan niet zulke pillen aan Maya?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rond 5 uurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:17 schreef Risce het volgende:
Hee, hoe laat kun je eigenlijk die episodes downloaden (nacht van maandag - dinsdag)?
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
4369 seeder(s), 950 leecher(s) = 5319 peer(s) totaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
Dat doen ze in Lost al 4 seizoenen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
Verdomme, ze blijven gewoon halfslachtige antwoorden geven en alleen maar vragen erbij gooien. Wel een geinige aflevering, maf dat het zich voornamelijk in de future afspeelde.
Begon Lost maar weer eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doen ze in Lost al 4 seizoenen.
True.quote:
Dat zullen we vast ook nog te zien krijgen. Of voorlopig niet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is de moeder van Sylars kind
Omg, bullshitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doen ze in Lost al 4 seizoenen.
Haha yes he did!quote:
Om de formule te kraken ofzo.. dacht ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:02 schreef MadGuy het volgende:
Dit is het USA topic, uiteraard. Het hele punt is dat je dan geen spoilertags hoeft te gebruiken.
Interessante aflevering. Knox, Claire en Daphne... Peter die Sylar's kracht heeft (brrr, eng)...
Ik snap alleen niet precies wáárom Peter die kracht moest overnemen? Hij neemt het ook zomaar klakkeloos aan van Future Peter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Waarom zet je dat in spoilertags, de aflevering is toch al geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
Topaflevering. Opzich heb ik best wel wat antwoorden gekregen op vragen. Er zat trouwens wel één fout in de aflevering:
Op een gegeven moment zie je dat Mohinder weer iets in z'n voicememo recorder inspreekt nadat "iemand" (ik weet niet meer wie het was) z'n huis verlaat. Daarna legt hij z'n memorecorder neer, en zie je dat deze een tijdsprong maakt. Je ziet er spinnenwebben en kakkerlakken overheen gaat etc en het huis verouderd. Daarna zie je (in de toekomst dus) de toekomst mohinder in z'n huis, maar dat is verder even niet van belang. Die memorecorder heeft daar dus 4 jaar op die plek gelegen. Daarna maken we weer een tijdsprong naar het verleden (naja, "present" dan) en je ziet dat mohinder nadat hij die memorecorder had neergelegd, hij hem toch weer oppakt en er iets mee doet. Dus hij kan daar nooit 4 jaar hebben gelegen
![]()
Omdat hij dan ook tijdlijnen, oorzaak en gevolg enzo, kan snappen. Dat zegt Sylar ook ergens...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef J0sT het volgende:
PeterP(resent) moet van PeterF(uture) de wereld redden van dat "iedereen abilities kan krijgen". Waarom heeft hij da Sylars powers nodig?
PeterP snapt er niks van. Doet wat 'm gezegd wordt en handelt nogal impulsief.
Ja ik bedoel, ik weet niet EXACT wat Sylar's gaven zijn blijkbaar, maar ik geloofde dat dat was weten hoe dingen werken en in elkaar steken. Dat gebruikte hij dan weer om de gaven te "stelen", maar ja... dat kan peter al door er alleen maar bij in de buurt te staan. Dus hij zal toch wel iets anders moeten gaan begrijpen dan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:02 schreef MadGuy het volgende:
Dit is het USA topic, uiteraard. Het hele punt is dat je dan geen spoilertags hoeft te gebruiken.
Interessante aflevering. Knox, Claire en Daphne... Peter die Sylar's kracht heeft (brrr, eng)...
Ik snap alleen niet precies wáárom Peter die kracht moest overnemen? Hij neemt het ook zomaar klakkeloos aan van Future Peter.
Tegelijk. Je ziet in eerdere afleveringen dat ze nooit zomaar naar de toekomst of het verleden kijken; er gaat altijd een karakter 'naartoe', dus het is altijd in-story: Five Years Gone kwam door Hiro's sprong naar voren, Four Months Ago door Peters poging de boel te herinneren, de 1977 flashback door Hiro, etcetera.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef SiGNe het volgende:
Geweldige aflevering weer, ik vind het eigenlijk wel fijn dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven, zit je volgende week/weken toch elke keer weer in spanning wat er gaat gebeuren.
Vraag me alleen nu wel af of die toekomstdingen alleen in Parkman's visioen was of dat die scenes zich tegelijkertijd afspeelden, maakt voor het verhaal overigens niet zoveel uit.
Ik heb de comic nog niet gelezen, maar ik vermoed dat zij een rivaal van Primatech zijn, in de zin van het jagen op specials. Ik denk dat zij het zijn die achter de formule aanzitten. Pinehearst was vandaag al te zien (Nathan hield zijn presidentiele reactietoespraak over Gabriels explose op het terrein van Pinehearst) en komt in komende afleveringen nog terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Interessante vraag die deze comic oproept: wat is de Pinehearst Company?
Dat vond ik juist uitstekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:15 schreef Symer het volgende:
Leuke aflevering wel, alleen vond ik een 4-jarig jochie doodschieten over de grens voor een primetime-serie.
Een tweeling toch? En wie is Barbara dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef MadGuy het volgende:
Ah, in de aflevering zag ik het nog niet inderdaad. Coolness! Een rivaal voor the Company.
Ben trouwens blij dat het Niki/Barbara/Tracy gedoe niets met klonen te maken heeft. Maar Niki, Barbara en Tracy zijn dus een dreling? Had ik dat nu goed begrepen? Hoe zat het dan met Jessica?
En die Dr. Zimmerman? Heeft hij dan wellicht met Pinehearst te maken?
Triplets is drieling.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Haijo het volgende:
[..]
Een tweeling toch? En wie is Barbara dan?
Die hebben we denk ik nog niet gezien. Dr Zimmerman zei in de vorige wel aflevering we; "Babs!" toen Tracy de deur stond. En Jessica.... mja... geen idee. Hersenspinsel van Nikki om met haar haven om te gaan? Ik weet niet precies meer hoe het met die vader van hen zat en of die nou echt toegaf dat er een tweeling was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Haijo het volgende:
[..]
Een tweeling toch? En wie is Barbara dan?
Ja precies. Dus je zou bijna verwachten dat het er niet 3 maar 4 zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef MadGuy het volgende:
Is dat speculatie of de officiële lezing? Want toen Zimmerman Tracy Barbara noemde en realiseerde dat hij fout zat, maakte hij een opmerking in de trant van "Oh, no, you're the one from Beverly Hills" of zoiets...
Maar wel gaaf. Een andere kant van Quinto zien is ook wel tof.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Purky het volgende:
Papa GabrielWat vreemd als die niet evil is!
Ik zie hem nog steeds als die computergeek uit 24.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar wel gaaf. Een andere kant van Quinto zien is ook wel tof.
Hm ja, ben bang dat dat echt een soort Hiro-in-Japan-repeat wordt. -0-quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef flyguy het volgende:
Ik ben dat hele Afrika-space gedoe nu ook wel zat moet ik eerlijk wezen..
Die bek van Angela!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Asskimo het volgende:
De nieuwe promo ziet er ook veelbelovend uit:
Bruut! Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Asskimo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Asskimo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adam is degene die de Company dwarszit (volgens Angela Petrelli)..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef RSH11 het volgende:
Dus hoe moet Adam er nu voor zorgen dat die formule terugkomt? Hij heeft nou niet bepaald een goede relatie met de company of Hiro...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef J0sT het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef J0sT het volgende:
[..]Ah, dan heb ik dat even gemist. Zat niet zo goed op te letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Adam is degene die de Company dwarszit (volgens Angela Petrelli)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo jammer dat Nathan ook weer de marionet mag spelen met die fukking Linderman op de achtergrond. Ik heb echt een hekel aan zijn karakter. Hopen dat we snel duidelijk krijgen over zijn 'bestaansvorm'.
Peter die Gabriel's ability overneemt .. het was wel interessant om te zien hoe dat nou bij het horloge werkte. En dat Peter het meteen 'fixt' zoals hij alles gaat fixen. En als ik het goed begreep moet Peter nu bij de mensen die abilities hebben verkregen door een injectie, aan de hersenen moeten zien waar de mutaties fout loopt.
Maargoed, nog veel meer om hier neer te gooien... eerst ff de aflevering nog een keer kijken![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]Victoria Pratt had toch geen ability? Zij was een van de 'normale' wetenschappers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nog steeds wel kunnen. Dat Victoria in de aflevering dat ze voorkwam geen gaven gebruikte wil niet zeggen dat ze ze niet had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef MadGuy het volgende:
Ah, dat had ik niet begrepen dan. Ik dacht dat alle mensen die op die groepsfoto in seizoen 2 stonden krachten hadden, kortom: de originele Heroes waren...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]Same here. Zeker omdat we al sterke vermoedens hebben in die richting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Het zag er aardig naar uit dat ze ook afstand had genomen van dat leventje. Lekekr in haar tuintje wieden en verder geen geklooi meer met gaven...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou nog steeds wel kunnen. Dat Victoria in de aflevering dat ze voorkwam geen gaven gebruikte wil niet zeggen dat ze ze niet had.
En daar irriteer ik me elke keer weer dood aanquote:
Omdat tv-makers vaak dingen uit hun duim zuigen achteraf en je niet moet verwachten dat het allemaal altijd kloptquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef Haijo het volgende:
Wat ik nou raar vind aan dat hele Sylar verhaal is dat in seizoen 2 hij zijn powers niet meer had, toch? Waarom had hij dan wel de honger die daarbij hoorde? En waarom kon Sylar zijn powers wel kwijtraken en Mohinder niet?
Guilty.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie het allemaal door de vingers omdat ie cute is!
Ik denk dat je sleutel iets te letterlijk neemt. Adam is ws. 'the key' ofwel een belangrijk element in het verhaal om het mysterie op te lossen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Mar0988 het volgende:
Wtf, aflevering 4 is echt echt de bom! Ben nu razend benieuwd naar aflevering 5, 6, 7 en 8
Maar wat bedoelt Angela Petrelli met sleutel? Zij zei het toen tegen Hiro en Ando. Vervolgens zien we deze 2 jongemannen de graf van Adam opgraven en de kist openen. Heeft de sleutel iets te maken met Adam?
Of Peter is echt evil natuurlijk en is Claire juist de redder. Dat denk ik eerder, gezien deze 4e afl.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ook zo typisch. Claire gaat evil dus moet ze gelijk donker haar
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef TC03 het volgende:
Laatste aflevering was wel leuk, maar het boeit me toch allemaal minder. Inmiddels zijn ze al 100 keer naar de toekomst geweest, weer terug, mensen gaan dood, komen weer tot leven, en dat schilderen van de toekomst en de toekomst dromen is ook al duizend keer gebeurd.Verzin eens wat nieuws, zeg. Bovendien vind ik het erg vreemd dat Mohinder fysiek verandert, dit is tot nu toe nog nooit gebeurd en ik had ook niet verwacht, maar blijkbaar wel dus. Enigszins jammer, vind ik.
Verder zijn de verhaallijnen van Parkman, Nathan en die Nikki kloon totaal niet boeiend...
PS: Kan Hiro niet eens oprotten? Wat een debiel personage wordt dat zeg, die had er na seizoen 1 al uitgeschreven moeten worden.
Terwijl die juist in seizoen 1 een erg leuk personage was. Dat hebben ze goed verknald idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef TC03 het volgende:
PS: Kan Hiro niet eens oprotten? Wat een debiel personage wordt dat zeg, die had er na seizoen 1 al uitgeschreven moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |