Hm ja, ben bang dat dat echt een soort Hiro-in-Japan-repeat wordt. -0-quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef flyguy het volgende:
Ik ben dat hele Afrika-space gedoe nu ook wel zat moet ik eerlijk wezen..
Die bek van Angela!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Asskimo het volgende:
De nieuwe promo ziet er ook veelbelovend uit:
Bruut! Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Asskimo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Asskimo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adam is degene die de Company dwarszit (volgens Angela Petrelli)..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef RSH11 het volgende:
Dus hoe moet Adam er nu voor zorgen dat die formule terugkomt? Hij heeft nou niet bepaald een goede relatie met de company of Hiro...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef J0sT het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef J0sT het volgende:
[..]Ah, dan heb ik dat even gemist. Zat niet zo goed op te letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Adam is degene die de Company dwarszit (volgens Angela Petrelli)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo jammer dat Nathan ook weer de marionet mag spelen met die fukking Linderman op de achtergrond. Ik heb echt een hekel aan zijn karakter. Hopen dat we snel duidelijk krijgen over zijn 'bestaansvorm'.
Peter die Gabriel's ability overneemt .. het was wel interessant om te zien hoe dat nou bij het horloge werkte. En dat Peter het meteen 'fixt' zoals hij alles gaat fixen. En als ik het goed begreep moet Peter nu bij de mensen die abilities hebben verkregen door een injectie, aan de hersenen moeten zien waar de mutaties fout loopt.
Maargoed, nog veel meer om hier neer te gooien... eerst ff de aflevering nog een keer kijken![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]Victoria Pratt had toch geen ability? Zij was een van de 'normale' wetenschappers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nog steeds wel kunnen. Dat Victoria in de aflevering dat ze voorkwam geen gaven gebruikte wil niet zeggen dat ze ze niet had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef MadGuy het volgende:
Ah, dat had ik niet begrepen dan. Ik dacht dat alle mensen die op die groepsfoto in seizoen 2 stonden krachten hadden, kortom: de originele Heroes waren...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]Same here. Zeker omdat we al sterke vermoedens hebben in die richting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Het zag er aardig naar uit dat ze ook afstand had genomen van dat leventje. Lekekr in haar tuintje wieden en verder geen geklooi meer met gaven...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou nog steeds wel kunnen. Dat Victoria in de aflevering dat ze voorkwam geen gaven gebruikte wil niet zeggen dat ze ze niet had.
En daar irriteer ik me elke keer weer dood aanquote:
Omdat tv-makers vaak dingen uit hun duim zuigen achteraf en je niet moet verwachten dat het allemaal altijd kloptquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef Haijo het volgende:
Wat ik nou raar vind aan dat hele Sylar verhaal is dat in seizoen 2 hij zijn powers niet meer had, toch? Waarom had hij dan wel de honger die daarbij hoorde? En waarom kon Sylar zijn powers wel kwijtraken en Mohinder niet?
Guilty.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie het allemaal door de vingers omdat ie cute is!
Ik denk dat je sleutel iets te letterlijk neemt. Adam is ws. 'the key' ofwel een belangrijk element in het verhaal om het mysterie op te lossen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Mar0988 het volgende:
Wtf, aflevering 4 is echt echt de bom! Ben nu razend benieuwd naar aflevering 5, 6, 7 en 8
Maar wat bedoelt Angela Petrelli met sleutel? Zij zei het toen tegen Hiro en Ando. Vervolgens zien we deze 2 jongemannen de graf van Adam opgraven en de kist openen. Heeft de sleutel iets te maken met Adam?
Of Peter is echt evil natuurlijk en is Claire juist de redder. Dat denk ik eerder, gezien deze 4e afl.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ook zo typisch. Claire gaat evil dus moet ze gelijk donker haar
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef TC03 het volgende:
Laatste aflevering was wel leuk, maar het boeit me toch allemaal minder. Inmiddels zijn ze al 100 keer naar de toekomst geweest, weer terug, mensen gaan dood, komen weer tot leven, en dat schilderen van de toekomst en de toekomst dromen is ook al duizend keer gebeurd.Verzin eens wat nieuws, zeg. Bovendien vind ik het erg vreemd dat Mohinder fysiek verandert, dit is tot nu toe nog nooit gebeurd en ik had ook niet verwacht, maar blijkbaar wel dus. Enigszins jammer, vind ik.
Verder zijn de verhaallijnen van Parkman, Nathan en die Nikki kloon totaal niet boeiend...
PS: Kan Hiro niet eens oprotten? Wat een debiel personage wordt dat zeg, die had er na seizoen 1 al uitgeschreven moeten worden.
Terwijl die juist in seizoen 1 een erg leuk personage was. Dat hebben ze goed verknald idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef TC03 het volgende:
PS: Kan Hiro niet eens oprotten? Wat een debiel personage wordt dat zeg, die had er na seizoen 1 al uitgeschreven moeten worden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:09 schreef SunChaser het volgende:
De reden dat ik hier lees waar t over gaat voor ik m heb gedownload zegt wel genoeg denk ik. Ik wacht wel tot de dvds met subs per 4 online staan
Je gaat me toch niet vertellen dat je de subs nodig hebt? In Nederland en ouder dan 12???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:09 schreef SunChaser het volgende:
De reden dat ik hier lees waar t over gaat voor ik m heb gedownload zegt wel genoeg denk ik. Ik wacht wel tot de dvds met subs per 4 online staan
Ik vond 'm in 1 ook nog leuk ja, maar heb hier als een vermeld dat ik me er in 2 al dood aan ergerde. Aanz ijn verhaallijn toen EN aan zijn personage. Zit totaal geen groei in,blijft een beetje de komische (maar steeds dezelfde) nerdige noot. Hoogst irritant. Hoe die ooit richting het karakter van de stoere goed engels sprekende future Hiro moet gaan....... dat duurt nog laaaaaaaang denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl die juist in seizoen 1 een erg leuk personage was. Dat hebben ze goed verknald idd.
Net als bij X-Men zijn er denk ik gewoon mutaties die je ziet (Nightcrawler, Beast, Beak, Angel etc) en mutaties die je niet ziet (Phoenix, Rogue, Wolverine etc).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef TC03 het volgende:
Bovendien vind ik het erg vreemd dat Mohinder fysiek verandert, dit is tot nu toe nog nooit gebeurd en ik had ook niet verwacht, maar blijkbaar wel dus. Enigszins jammer, vind ik.
Ik vind t gewoon lekkerder kijken met subs. House MD download ik ook met subs, Heroes ook. 2 dagen na t uikomen in Amerika is er al een dvd versie met subs, prima dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je de subs nodig hebt? In Nederland en ouder dan 12???
Sorry hoor, maar ik dacht echt dat iedereen in NL van 12 jaar en ouder toch wel gewoon goed Engels kan.
Wat ik me bedenk nu, als die code zo belangrijk is, waarom heeft toekomst Hiro dan Heden Hiro geen pak slaag gegeven voor zoveel domheidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
. Hoe die ooit richting het karakter van de stoere goed engels sprekende future Hiro moet gaan....... dat duurt nog laaaaaaaang denk ik
Ik denk dat het vooral komt omdat Mohinder zelf heeft lopen kloten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net als bij X-Men zijn er denk ik gewoon mutaties die je ziet (Nightcrawler, Beast, Beak, Angel etc) en mutaties die je niet ziet (Phoenix, Rogue, Wolverine etc).
Hintquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef suus21 het volgende:
hoe kan die future Peter nou dood gaan? Hij was toch niet op zijn achterhoofd geraakt?
ja maar dan nog moet je hem in zn achterhoofd raken toch...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:14 schreef kingmob het volgende:
Z'n abilities waren geblocked. en als hij dood is, kan hij blijkbaar niet meer tot leven komen.
Ik was erg teleurgesteld met de laatste aflevering eerlijk gezegd. Erg slechte en saaie aflevering, waarin inmiddels alles dejavu gaat aanvoelen. Vooral een heel groot gebrek aan spanning.
Natuurlijk vertellen die critici niks nieuws wat we zelf ook niet al bedacht hadden, maar als je al die punten zo opgesomd ziet daalt mijn bereidheid om Heroes nog veel kansen te geven ook aanzienlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:21 schreef Jivis het volgende:
De critici schijnen het een beetje gehad te hebben met Heroes en ook de kijkcijfers waren niet denderend.
Nee toch? Alleen in de season 1 finale volgens mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:01 schreef Asskimo het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is waarom (present) Peter al niet eerder de gave van Gabriel/Sylar had. Hij is toch vaker in zijn buurt geweest?
Nogmaals hintquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
ja maar dan nog moet je hem in zn achterhoofd raken toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Ik snap niet waarom jij 't nog kijktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen kan weer tot leven komen, dat weten we nu toch wel? Beetje bloed van Claire en alles is weer koek en ei.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je van SM houdt zou ik stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Dat word wel weer netjes goedgemaakt door zn ongelofelijke domheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:24 schreef kingmob het volgende:
zijn karakter was wat mij betreft 100 keer interesanter geweest als hij in de buurt van andere heroes moest zijn om hun krachten te gebruiken, maar daar heb ik al vaker over geklaagd. Peter is te sterk.
Inderdaad zeg, als ik Peter was had ik allang de wereld gedomineerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:18 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dat word wel weer netjes goedgemaakt door zn ongelofelijke domheid.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kakkerlak zag je ook vaak in de buurt van Sylar, als die weer eens bezig was geweest in het eerste en tweede seizoen.
Er is een sneak peek online voor Chapter 5: Angels and Monsters:
class="spoiler">Daphne kan Linderman dus ook niet zien? Dit wordt naar mijn mening wel een héél raar verhaallijntje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat toch symbool voor evolutie?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kakkerlak zag je ook vaak in de buurt van Sylar, als die weer eens bezig was geweest in het eerste en tweede seizoen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens: zien jullie mijn comment bij dat filmpje in spoiler tags? De tags kloppen, maar hij maskeert de tekst niet...![]()
Dat heeft Mohinder zelf ook uitgelegd inderdaad. Dat hij iets niet goed had gedaan. Wat dat weten we nog niet, dus dat komt vast nog!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat Mohinder zelf heeft lopen kloten.Eigen schuld, dikke bult.
Wat hij niet geod heeft gedaan? WAT HIJ NIET GOED HEEFT GEDAAN???? Man, het eerste dat een wetenschapper leert is dat je NOOIT OP JEZELF moet EXPERIMENTEREN.quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:49 schreef djenneke het volgende:
Dat hij iets niet goed had gedaan. Wat dat weten we nog niet, dus dat komt vast nog!
Oooh touchy touchy!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen waarom ik kijk.
Ik zeg niet dat ik dat niet zie, of wel zie. Maar ik vraag me gewoon af waarom iemand die de serie alleen maar kan afzeiken en zo bagger vind de serie uberhaupt nog kijkt. is dat zelfkastijding? Of heb je gewoonweg niets beters te doen dan naar (in jouw ogen) bagger te kijken?quote:Als jij niet ziet dat ze de karakters belachelijke dingen laten doen ben je blind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |