Inderdaad zeg, als ik Peter was had ik allang de wereld gedomineerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:18 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dat word wel weer netjes goedgemaakt door zn ongelofelijke domheid.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kakkerlak zag je ook vaak in de buurt van Sylar, als die weer eens bezig was geweest in het eerste en tweede seizoen.
Er is een sneak peek online voor Chapter 5: Angels and Monsters:
class="spoiler">Daphne kan Linderman dus ook niet zien? Dit wordt naar mijn mening wel een héél raar verhaallijntje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat toch symbool voor evolutie?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kakkerlak zag je ook vaak in de buurt van Sylar, als die weer eens bezig was geweest in het eerste en tweede seizoen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens: zien jullie mijn comment bij dat filmpje in spoiler tags? De tags kloppen, maar hij maskeert de tekst niet...![]()
Dat heeft Mohinder zelf ook uitgelegd inderdaad. Dat hij iets niet goed had gedaan. Wat dat weten we nog niet, dus dat komt vast nog!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat Mohinder zelf heeft lopen kloten.Eigen schuld, dikke bult.
Wat hij niet geod heeft gedaan? WAT HIJ NIET GOED HEEFT GEDAAN???? Man, het eerste dat een wetenschapper leert is dat je NOOIT OP JEZELF moet EXPERIMENTEREN.quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:49 schreef djenneke het volgende:
Dat hij iets niet goed had gedaan. Wat dat weten we nog niet, dus dat komt vast nog!
Oooh touchy touchy!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen waarom ik kijk.
Ik zeg niet dat ik dat niet zie, of wel zie. Maar ik vraag me gewoon af waarom iemand die de serie alleen maar kan afzeiken en zo bagger vind de serie uberhaupt nog kijkt. is dat zelfkastijding? Of heb je gewoonweg niets beters te doen dan naar (in jouw ogen) bagger te kijken?quote:Als jij niet ziet dat ze de karakters belachelijke dingen laten doen ben je blind.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb de serie vanaf het begin af aan gezien zoals de makers het naar mijn idee bedoeld hebben: als een real action comic. Dat zie je aan de shots, de aankleding, de titelkaarten en ook inderdaad de verhaallijnen die heel erg in elkaar verweven raken en erg comic-achtig aandoe. Dat de werkelijkheid en rationaliteit daar een beetje geweld mee wordt aangedaan - och, dat kan ik wel hebben.
Je moest eens weten wat voor wazige plotkronkels er in comics af en toe verschijnen bij het komen van nieuwe schrijvers e.d. Die vliegen alle kanten op qua krachten, carrieres, familieleden etc. GTST is er niks bij!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb de serie vanaf het begin af aan gezien zoals de makers het naar mijn idee bedoeld hebben: als een real action comic. Dat zie je aan de shots, de aankleding, de titelkaarten en ook inderdaad de verhaallijnen die heel erg in elkaar verweven raken en erg comic-achtig aandoe. Dat de werkelijkheid en rationaliteit daar een beetje geweld mee wordt aangedaan - och, dat kan ik wel hebben.
Superhelden zijn uiteindelijk ook nog maar gewoon mensen. En mensen reageren nou eenmaal irrationeel.quote:Maar dan nog: de Heroes reageren niet eens zo heel erg dom of irrationeel. Ze blijken ineens over superkrachten te beschikken! Ik zou me doodschrikken en me echt geen raad weten. Bovendien zie je dat de meeste karakters zo hun eigen ideeën hebben over hoe ze de wereld moeten redden en ook denken dat hun manier de beste is. Heel menselijk lijkt me. Hetzelfde gebeurde bij Mohinder, denk ik. Hij deed het uit nobele overwegingen, maar ziet nu pas dat het gigantisch fout gaat.
Ja precies. Daar is Rogue ook god weet hoeveel keer familie van een ander geweest. Om nog maar te zwijgeen over Nightcrawler en de hele Jean Grey & Cyclops bloedlijn al dan niet uit alternatieve toekomsten en universumpjes en tijdlijnen en zo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad, ik kan het juist hebben omdat comics doorgaans de meest waanzinnige plotkronkels en wendingen hebben. Zo zie ik de serie.
Ik ben benieuwd!quote:Wat wel een gevaar is, is dat je het van een real action serie wat minder pikt dan van een comic. Ik heb dat nu bijvoorbeeld met dat Linderman-verhaallijntje. Met het oog op de preview van de aflevering van vanavond. We zullen zien!
Misschien dat jij zo rationeel bent, maar ik kan me genoeg mensen voorstellen eigenlijk die zoiets op zichzelf zouden uitproberen. Eigenlijk hoef je hier alleen maar het UVT topic door te nemenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat hij niet geod heeft gedaan? WAT HIJ NIET GOED HEEFT GEDAAN???? Man, het eerste dat een wetenschapper leert is dat je NOOIT OP JEZELF moet EXPERIMENTEREN.
Dat is t probleem bij Heroes. Ze zijn allemaal zo enorm dom. Mohinder is een wetenschapper en wil de mensheid danwel mensen met abilityes helpen. En wat doet hij ineens in t derde seizoen? Iets op zichzelf testen. Niet eerst op ratten of apen, nee, meteen de volle spuit in zn arm.
Mede door die domme acties die kant nog wal raken is Heroes een flutserie aan t worden.
Ik zal 'm eens aanzetten in de hoop dat ik 'm vanavond dan kan kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:52 schreef Breuls het volgende:
3x05 is cool. Paar keer met mijn bek open gezeten, maar er wordt weer genoeg beantwoord en gevraagd.
Een spin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef LasTeR het volgende:
Ben nu aan het kijken, wat ís Suresh eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |