abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:55:50 #201
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62347104
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb de serie vanaf het begin af aan gezien zoals de makers het naar mijn idee bedoeld hebben: als een real action comic. Dat zie je aan de shots, de aankleding, de titelkaarten en ook inderdaad de verhaallijnen die heel erg in elkaar verweven raken en erg comic-achtig aandoe. Dat de werkelijkheid en rationaliteit daar een beetje geweld mee wordt aangedaan - och, dat kan ik wel hebben.
Hier sluit ik me bij aan. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden.
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:38:46 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62348047
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb de serie vanaf het begin af aan gezien zoals de makers het naar mijn idee bedoeld hebben: als een real action comic. Dat zie je aan de shots, de aankleding, de titelkaarten en ook inderdaad de verhaallijnen die heel erg in elkaar verweven raken en erg comic-achtig aandoe. Dat de werkelijkheid en rationaliteit daar een beetje geweld mee wordt aangedaan - och, dat kan ik wel hebben.
Je moest eens weten wat voor wazige plotkronkels er in comics af en toe verschijnen bij het komen van nieuwe schrijvers e.d. Die vliegen alle kanten op qua krachten, carrieres, familieleden etc. GTST is er niks bij!
quote:
Maar dan nog: de Heroes reageren niet eens zo heel erg dom of irrationeel. Ze blijken ineens over superkrachten te beschikken! Ik zou me doodschrikken en me echt geen raad weten. Bovendien zie je dat de meeste karakters zo hun eigen ideeën hebben over hoe ze de wereld moeten redden en ook denken dat hun manier de beste is. Heel menselijk lijkt me. Hetzelfde gebeurde bij Mohinder, denk ik. Hij deed het uit nobele overwegingen, maar ziet nu pas dat het gigantisch fout gaat.
Superhelden zijn uiteindelijk ook nog maar gewoon mensen. En mensen reageren nou eenmaal irrationeel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_62348690
Inderdaad, ik kan het juist hebben omdat comics doorgaans de meest waanzinnige plotkronkels en wendingen hebben. Zo zie ik de serie.

Wat wel een gevaar is, is dat je het van een real action serie wat minder pikt dan van een comic. Ik heb dat nu bijvoorbeeld met dat Linderman-verhaallijntje. Met het oog op de preview van de aflevering van vanavond. We zullen zien!
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:05:48 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62348765
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad, ik kan het juist hebben omdat comics doorgaans de meest waanzinnige plotkronkels en wendingen hebben. Zo zie ik de serie.
Ja precies. Daar is Rogue ook god weet hoeveel keer familie van een ander geweest. Om nog maar te zwijgeen over Nightcrawler en de hele Jean Grey & Cyclops bloedlijn al dan niet uit alternatieve toekomsten en universumpjes en tijdlijnen en zo.
quote:
Wat wel een gevaar is, is dat je het van een real action serie wat minder pikt dan van een comic. Ik heb dat nu bijvoorbeeld met dat Linderman-verhaallijntje. Met het oog op de preview van de aflevering van vanavond. We zullen zien!
Ik ben benieuwd!
L'Amour menaçant:
pi_62350454
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat hij niet geod heeft gedaan? WAT HIJ NIET GOED HEEFT GEDAAN???? Man, het eerste dat een wetenschapper leert is dat je NOOIT OP JEZELF moet EXPERIMENTEREN.

Dat is t probleem bij Heroes. Ze zijn allemaal zo enorm dom. Mohinder is een wetenschapper en wil de mensheid danwel mensen met abilityes helpen. En wat doet hij ineens in t derde seizoen? Iets op zichzelf testen. Niet eerst op ratten of apen, nee, meteen de volle spuit in zn arm.

Mede door die domme acties die kant nog wal raken is Heroes een flutserie aan t worden.
Misschien dat jij zo rationeel bent, maar ik kan me genoeg mensen voorstellen eigenlijk die zoiets op zichzelf zouden uitproberen. Eigenlijk hoef je hier alleen maar het UVT topic door te nemen

En ik bedoelde dat hij volgens mij aangaf dat hij een grote fout had begaan in de formule of denkwijze. Dat moet ook wel, aangezien het bij genoeg mensen in de toekomst (en ook in het heden) wel goed is gedaan.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 07:52:54 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62368444
3x05 is cool. Paar keer met mijn bek open gezeten, maar er wordt weer genoeg beantwoord en gevraagd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:00:35 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62368481
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:52 schreef Breuls het volgende:
3x05 is cool. Paar keer met mijn bek open gezeten, maar er wordt weer genoeg beantwoord en gevraagd.
Ik zal 'm eens aanzetten in de hoop dat ik 'm vanavond dan kan kijken

(Oei en True blood, en Gossip girl.... wordt druk dan! )
L'Amour menaçant:
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:08:40 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62368518
Eerst kijken, dan lezen:

Behind The Eclipse (hoewel, geen spoilers voor 3x05)
Beaming Beeman
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:33:05 #209
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62370807
Ben nu aan het kijken, wat ís Suresh eigenlijk?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:39:28 #210
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62370976
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef LasTeR het volgende:
Ben nu aan het kijken, wat ís Suresh eigenlijk?
Een spin.
pi_62371227
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:52 schreef Breuls het volgende:
Joh vooral toen Hiro, Ando doodstak en toen ik erachter kwam dat Matt's dad was achter die Linderman visioenen. En natuulijk het einde met pa Petrelli..

Vind wel dat Claire steeds meer irritant aan het worden is en die puppet master is creeepy
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:57:52 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62371435
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Joh vooral toen Hiro, Ando doodstak
Ja, daar verbaas ik me nog wel een paar dagen over.
quote:
en toen ik erachter kwam dat Matt's dad was achter die Linderman visioenen.
Uhuh. Ik vond het wel een goede verklaring: hij is gewoon echt dood, klaar. Geen lastige verklaringen; hij is gewoon fake. Blijft alleen de vraag van Nathans genezing over.
quote:
En natuulijk het einde met pa Petrelli..
Ja. Leuk idee dat hij (blijkbaar?) de man achter Pinehearst is.
quote:
Vind wel dat Claire steeds meer irritant aan het worden is en die puppet master is creeepy
Claire is een nieuwe kant van het verhaal aan het ontdekken, en da's wel interessant.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:07:42 #213
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62371679
Ando?!
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:06:36 #214
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62373414
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Joh vooral toen Hiro, Ando doodstak en toen ik erachter kwam dat Matt's dad was achter die Linderman visioenen. En natuulijk het einde met pa Petrelli..

Hiro zal wel even met zijn ogen knipperen en Ando leeft weer, net als hij opeens Adam terug in z'n doodskist stopt. Echte timemanipulation.
Pa Parkman die blijkbaar erg goed is in verstoppen om de hele tijd Nathan zulke visioenen te geven. En Pa Petrelli die dus de touwtjes in handen heeft.
Grappig dat je hem de puppet-master noemt, ik dacht meteen hetzelfde.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:17:55 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62373721
De puppet master is die gast die met Meredith zat te lunchen. Hij had haar fysiek onder controle.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:30:17 #216
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62374051
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:17 schreef Breuls het volgende:
De puppet master is die gast die met Meredith zat te lunchen. Hij had haar fysiek onder controle.
Snap ik, mijn reactie is niet helemaal lekker opgesteld zie ik nu.
Ik bedoelde dat het opmerkelijk was dat iedereen meteen aan de puppetmaster denkt zonder dat hij zo genoemd wordt. Ik vind dat leuk gedaan door de makers.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:31:13 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62375618
Ja dat was een mooie regie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62375636
Goede aflevering weer. Er zijn weer is een paar leuke characters geintroduceerd. En Mohinder is dus Spider man Heeft tie daarom zo'n vreemde rug?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:34:07 #219
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62375700
Aaaaaaaaaah ik wil 'm zien maar ik moet nog tot 6 uur werken en vanavond ook geen tijd !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:37:12 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62375785
Dat zei je vorige week ook. Al overwogen gewoon iets eerder op te staan?

Ik kijk 'm bij het ontbijt. Downloaden en unrarren doe ik tussen het snoozen door (oftewel terwijl ik intussen doorslaap).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:38:22 #221
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62375816
Leuke aflevering, beter dan die van vorige week
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:00:18 #222
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_62376484
Damn damn damn! Deze hadden we niet aan zien komen. Aflevering 4 was bruut maar wel zeer nice. Aflevering 5 maakt het toch echt nu een vet seizoen. Goede plot(wendingen). En natuurlijk altijd leuk dat we Pa & Ma tegenover elkaar krijgen en dat gaat natuurlijk zorgen dat Nathan, Peter, en Sylar (geniaal met zijn appeltje) kanten gaan kiezen door het seizoen heen.

Sowieso nog even inhaken op de Tracy, Barbara en Niki vragen. Niki=dood, Tracy kennen we nu.. maar Barbara ? Zou die nog een rol gaan spelen.

En ook fijn dat er eindelijk afscheid is genomen van een character!
Crookers ruined my life!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:03:22 #223
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62376562
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef Breuls het volgende:
Dat zei je vorige week ook. Al overwogen gewoon iets eerder op te staan?

Ik kijk 'm bij het ontbijt. Downloaden en unrarren doe ik tussen het snoozen door (oftewel terwijl ik intussen doorslaap).
Ik ontbijt nooit. Wekker gaat om kwart voor 7. Die doe ik uit en val weer in slaap. Dan gaat om kwart voor 8 opnieuw een wekker, dan ga ik eruit , douchen en dan moet ik om 8 uur weg.

!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62376765
Die pa Parkman was wel ERG bang voor pa Petrelli...
pi_62376801
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
Goede aflevering weer. Er zijn weer is een paar leuke characters geintroduceerd. En Mohinder is dus Spider man Heeft tie daarom zo'n vreemde rug?
Ja, volgens mij komen daar die draden ook uit .
pi_62376928
Zie je nou wel! Iedereen die van zijn geloof afgevallen was: hoe vonden jullie deze aflevering!

Vette shit echt. Vader Parkman had ik al wel verwacht wb Lindermann en eindelijk natuurlijk vader Petrelli in beeld. Fantastische setup, ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

Ando is natuurlijk alleen overhoop gestoken, zodat Hiro in vertrouwen wordt genomen wie de formule heeft etc en dan weer terug in de tijd.

Nog een raar ideetje: Suresh' rug zijn ogen? (zie Spin)

[ Bericht 11% gewijzigd door Risce op 14-10-2008 14:23:58 ]
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_62377388
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:00 schreef Itisbanging het volgende:
En ook fijn dat er eindelijk afscheid is genomen van een character!
Als je Ando bedoeld... ik denk niet dat die dood is c.q. dood blijft. Is toch de side kick van Hiro en een main character.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_62378269
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:08 schreef Breuls het volgende:
Eerst kijken, dan lezen:

Behind The Eclipse (hoewel, geen spoilers voor 3x05)
Beaming Beeman
De laatste vraag in BB:
quote:
“Could Linderman have been right all along? It appears that every time the heroes ‘save’ the future, a worse one arises. First we had several million dead in New York, then we had several billion dead due to the Shanti Virus, and now it appears as though the entire planet is destined to blow up. Should everyone have just left well enough alone and let Peter destroy New York?”

Yes. Linderman was right. Put it on t-shirts!
Goed plan
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_62379629
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:09 schreef WheeleE het volgende:

[..]

De laatste vraag in BB:
[..]

Goed plan
Het zou wel een mooi einde zijn van het allerlaatste seizoen heroes, waarbij heel de wereld in een klap wordt vernietigd
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62382747
Is hier al besproken waarom Adam geen baard en/of langer haar heeft gekregen?
pi_62382844
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef SunChaser het volgende:
House MD heeft allemaal sterke seizoenen, einde van deel 4 was echt geweldig.
Even een offtopic omdat ik pas net de hand kon leggen op de laatste DVD van S4. Wat een geweldige aflevering was die laatste zeg Damn, hoe bizar

Vanavond een nieuwe Heroes
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:21:19 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62383166
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:00 schreef RSH11 het volgende:
Is hier al besproken waarom Adam geen baard en/of langer haar heeft gekregen?
De Haitian heeft m ooit gekust!
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:23:53 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62383218
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef Risce het volgende:

Ando is natuurlijk alleen overhoop gestoken, zodat Hiro in vertrouwen wordt genomen wie de formule heeft etc en dan weer terug in de tijd.
Waarom gaat die coole future hiro niet terug naar t moment dat HiroPast de kluis wil opendoen om HiroPast zo'n pak slaag te geven dat HiroPresent t nog voelt.
pi_62383330
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef Risce het volgende:
Zie je nou wel! Iedereen die van zijn geloof afgevallen was: hoe vonden jullie deze aflevering!
Deze aflevering demonstreerde bij uitstek waarom Heroes imho tegenwoordig faalt en niet meer de serie van 2 seizoenen geleden is.

Eerst wil ik zeggen dat ik me goed voor kan stellen dat anderen de serie nog tof vinden, blijf vooral kijken. De grotere verhaallijnen zijn namelijk wél aardig. Een vereiste voor mij is echter dat ik me makkelijk kan identificeren met 1 of meerdere personages, maar niet iedereen heeft in dat opzicht dezelfde (vrij hoge) eisen natuurlijk.

Deze aflevering was de druppel, ik stop met kijken. De personages zijn te ongeloofwaardig geworden. Bij alles wat ze doen schiet ik in de lach, zelfs als ze voor de zoveelste keer weer doodgaan. Volgende week lopen ze toch weer rond. En zo niet, ook prima. Er is niet 1 personage bij waar ik rouwig om zou zijn als die uit de serie geschreven zou worden.

Ik wilde Heroes een eerlijke 2e kans geven, dus was ik van plan om minimaal 5 afleveringen te kijken. Dat heb ik bij deze gedaan en ik concludeer dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik Heroes nog weer zo tof ga vinden als tijdens seizoen 1.
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:30:35 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62383333
Weet je hoe oervervelend een verhaal wordt als de karakters steeds teruggaan om zichzelf te voorkomen problemen te veroorzaken? Dan kun je de tent wel opdoeken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62383524
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Breuls het volgende:
Weet je hoe oervervelend een verhaal wordt als de karakters steeds teruggaan om zichzelf te voorkomen problemen te veroorzaken? Dan kun je de tent wel opdoeken.
Dat niet alleen. Je moest eens weten hoe gek en verknipt je raakt als je dat steeds moet doen om je fouten te herstellen? Zoals de makers zeggen: Peter maakt beslissingen uit emotie, zoals iedereen zou doen.

Overigens heb ik dit topic met een half oog bekeken omdat ik de aflevering nog moet zien. Beetje dom van mij.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:40:56 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62383566
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Breuls het volgende:
Mee eens. Maar ik bedoel meer dat future hiro in seizoen 1 present hiro bezocht wegens wereldbedreigende zaken en nu niet.

Wat ik wel jammer vind is dat Hiro nog steeds die kneus is uit seizoen 1.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:42:59 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62383609
Daar ben ik het mee eens. Ik vond future Hiro wel cool.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62383667
Weten we eigenlijk al wie de 3de twin is? Nikki Sanders had superkrachten, maar is dood. Tracy Strauss heeft ice-powers, maar wie is de derde (Barbara ofzo).. Is die al aan bod gekomen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:51:50 #240
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62383855
Die heeft powers in haar neus.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62383908
Tjongejonge, wat een bagger weer. Snap er echt geen fuck meer van.
Amen.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:58:44 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62384018
War is Nathans vrouw eigenlijk? Die kon toch ook een en ander?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:00:00 #243
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_62384051
Het begint een beetje rommelig te worden idd. Vooral de titel van deze episode hebben ze overdreven nagestreefd.
pi_62384062
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Deze aflevering demonstreerde bij uitstek waarom Heroes imho tegenwoordig faalt en niet meer de serie van 2 seizoenen geleden is.

Eerst wil ik zeggen dat ik me goed voor kan stellen dat anderen de serie nog tof vinden, blijf vooral kijken. De grotere verhaallijnen zijn namelijk wél aardig. Een vereiste voor mij is echter dat ik me makkelijk kan identificeren met 1 of meerdere personages, maar niet iedereen heeft in dat opzicht dezelfde (vrij hoge) eisen natuurlijk.

Deze aflevering was de druppel, ik stop met kijken. De personages zijn te ongeloofwaardig geworden. Bij alles wat ze doen schiet ik in de lach, zelfs als ze voor de zoveelste keer weer doodgaan. Volgende week lopen ze toch weer rond. En zo niet, ook prima. Er is niet 1 personage bij waar ik rouwig om zou zijn als die uit de serie geschreven zou worden.

Ik wilde Heroes een eerlijke 2e kans geven, dus was ik van plan om minimaal 5 afleveringen te kijken. Dat heb ik bij deze gedaan en ik concludeer dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik Heroes nog weer zo tof ga vinden als tijdens seizoen 1.
Symert, als je ooit niet had gezegd dat je How I Met Your Mother een baggerserie vond was ik je nu in de armen gevallen .
Amen.
pi_62384372
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:58 schreef SunChaser het volgende:
War is Nathans vrouw eigenlijk? Die kon toch ook een en ander?
Heidi? Neeeeeeeen, totaal niet. Die is weggeserveerd door Angela in het tweede seizoen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:17:27 #246
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_62384524
Whatever you say goes, Mr. Petrelli....
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_62385390
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef Breuls het volgende:

Uhuh. Ik vond het wel een goede verklaring: hij is gewoon echt dood, klaar. Geen lastige verklaringen; hij is gewoon fake. Blijft alleen de vraag van Nathans genezing over.
Hmm ik dacht dus aan Peter..

Net gekeken, leuke aflevering. Maar heeft Pa Petrelli, nu Parkman nodig, of wil Pa Parkman hem gewoon zelf zien?
Op naar volgende week, want tot nu toe vind ik het een tof seizoen !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_62385576
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Symert, als je ooit niet had gezegd dat je How I Met Your Mother een baggerserie vond was ik je nu in de armen gevallen .
Daar heb ik maar 1 aflevering van gezien dus of het een baggerserie is zou ik niet kunnen beoordelen, slechter dan Will & Grace kan het sowieso niet zijn. Maar Mo en Merkie zijn er zo heerlijk makkelijk mee op de kast te jagen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:39:02 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62386666
Ik bedenk me ineens dat ik niet meer weet wat er met die vrouw en kinderen van Nathan is gebeurd
(En dat bedenk ik me tijdens de eerste minuut van afl 5, dus misschien weet ik 't straks wel weer)
L'Amour menaçant:
  Admin dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:44:46 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62386844
Heidi Petrelli is genezen door Linderman in seizoen 1, en verlaten door Nathan in seizoen 2. Na de explosie van Peter lag Nathan een maand of drie, vier verbrand in het ziekenhuis. Na zijn geheimzinnige genezing (door Adam) heeft hij zijn congresplaats opgegeven en om niet nader toegelichte redenen het contact met vrouw en kids verloren. Het laatste dat we van Heidi zagen was een ontmoeting tussen haar en Angela in het ziekenhuis, en het laatste wat we van de kids zagen was het bezoek van een bebaarde Nathan aan hen op school.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')