SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk nog 1 goed seizoen om alles af te sluiten..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slechte aflevering. Zoveel hiatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt dramatisch hoe slecht het allemaal in elkaar zat. Ik zal mijn klachten even in spoilers zetten, voor degenen die nog moeten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Artikel wel gelezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.bierdopje.com/(...)/heroes-will-be-back
dus toch een 5de seizoen
Eerste regel sowieso! Next fall en Fifth seasonquote:
Het is nog niet zeker of er nog een seizoen aankomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste regel sowieso! Next fall en Fifth season!
Pff net 19 gezien, en snap niet waarom claire nou zo stom is :/
Ja, inderdaad. :s Waar is die ineens gebleven...quote:
Niet als NBC ze handen terug trekt, want zoals het daar staat is alles al klaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of er nog een seizoen aankomt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slechte aflevering. Zoveel hiatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt dramatisch hoe slecht het allemaal in elkaar zat. Ik zal mijn klachten even in spoilers zetten, voor degenen die nog moeten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]Dat had ik dan verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me dat er nog wel een seizoen moet komen, vooral na de actie van Clair op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wat de schrijvers willen staat natuurlijk compleet los van wat het netwerk besluit. Er zijn wel vaker series geeindigt op bruggetjes naar eventuele nieuwe seizoenen. Veronica Mars, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me dat er nog wel een seizoen moet komen, vooral na de actie van Clair op het eind.
Ik wil gewoon meer explosie/flitsen/actie/vliegende mensen blbla.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]Dat was toch de FBI? Waar die chick nu werkte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |