Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn avondeten alweer opzelfs voor mijn doen erg vroeg
Kip, kerrie en rijstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?
ik vind de crosstrainer ook leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg van de crosstrainer dus blessures...![]()
Balen, want ik vind het eigenlijk heel leuk.
Echt? Ik vind het doodsaai, en ik werd er altijd een klein beetje zeeziek vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg van de crosstrainer dus blessures...![]()
Balen, want ik vind het eigenlijk heel leuk.
En: vertel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Oja CF over wat jij tegen mij zei een weekje geleden ofzo
Gisteren is het kwartje pas echt gevallen, ik zie nu wel duidelijker waar het fout gaat
Nu alleen nog een manier vinden om er iets aan te doen, maar ik zie het in ieder geval nu
Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
als je hét op een gegeven moment gevonden hebt, dan merk je dat vanzelfen wat dat is, is idd voor iedereen verschillend
dat bedoelde ik ook, ik had het dan ook over de manier van bewegen en kijken wat jij eetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keusZolang het maar volkoren is
Sowieso dat meer eten evil is dan dat ik dacht (nu nog stoppen met het eten van die dingen)quote:
Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Troel het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik heb het op een andere manier gedaan en ik ben zeker zo succesvol
Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?
Ik zeg toch ook dat ik er verder niets mee doe, maar dat ik het wel zie nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar, welk kwartje is dit dan? Want je vond het toch goed zo volgens het vorige kwartje? Of ga je nu alsnog weer proberen af te vallen? Want ik weet niet hoeveel kwartjes er rond dwarrelen (als je ze allemaal loost, scheelt het wellicht ook wat gewicht!) maar heb je jezelf dan, na dit kwartje, ook nog steeds het doel gesteld om niet aan te komen? Of wil je nu toch weer afvallen?
en écht, no personal offencemaar ik vraag me dan wel af wat dan nu de huidige status is van jouw verblijf in het topic. En voor anderen wellicht ook, want dan kan men gericht commentaar geven op lijstjes: scheelt nogal of het bedoeld is om af te vallen of op gewicht te blijven
Dat sowieso (niet om aan te komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik was alleen nieuwsgierig. Maargoed, je lijstjes zijn dus vooral om op gewicht te blijven? Da's handig, met tips enzo
Ah well, laten we die discussie maar niet aangaan! 't Is mooi dat het voor jou een goede oplossing was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doenBewegen met zoveel overgewicht is geen aanrader, je hebt veel te veel kans op blessures en met matigen met eten ging er onvoldoende van af.
En daarnaast: heel veel levenswijzen op basis van bepaalde diëten zijn ongezond
Ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft wat je altijd aan sport hebt gedaan....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten met (veel) overgewicht kan prima toch? Het is alleen wel kijken welke sport. Ik kan niet hockeyen nu, fietsen gaat prima
Als fietsen goedgaat (da's inderdaad behoorlijk knie- en enkelvriendelijk), kun je spinnen ook eens proberen. Voor net wat meer endorfine-kickquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten met (veel) overgewicht kan prima toch? Het is alleen wel kijken welke sport. Ik kan niet hockeyen nu, fietsen gaat prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
gegevens invullen op dieetweb.nl en dan ff een mailtje naar Troel , zie ook bovenaan deze pagina met instructiesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef candygirl het volgende:
Hoe krijgen jullie ide BMI erbij gezet in het lijstje?
waarom moet je persé een endorfine kick ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als fietsen goedgaat (da's inderdaad behoorlijk knie- en enkelvriendelijk), kun je spinnen ook eens proberen. Voor net wat meer endorfine-kick
Volgens mij heb je je lengte niet goed ingevuldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef candygirl het volgende:
Hoe krijgen jullie ide BMI erbij gezet in het lijstje?
ja ik sta wel al in de lijst , ook met nieuwe update alleen de bmi niet.........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Muks het volgende:
[..]
gegevens invullen op dieetweb.nl en dan ff een mailtje naar Troel , zie ook bovenaan deze pagina met instructies
Omdat je dan dol-verslaafd wordt aan sportquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Muks het volgende:
[..]
waarom moet je persé een endorfine kick ?
Jai ik zie het ook nu, heb het aangepastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je lengte niet goed ingevuld
je hoeft niet alles wat je aangeboden wordt aan te nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef candygirl het volgende:
[..]
Jai ik zie het ook nu, heb het aangepast![]()
thanks
Vananvond verjaardag met vlaai, en wijn enz![]()
![]()
Ik heb jaren lang 4 tot 5 keer per week serieus gehockeyd. Nu merk ik na een minuut of 10 dat mijn rug het er niet mee eens is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft wat je altijd aan sport hebt gedaan....
Maar bewegen kan nooit echt kwaad lijkt me, zolang je naar je lichaam luistert en rustig opbouwt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef Muks het volgende:
Ja ik heb jaren geturnt op een hoog niveau maar geloof niet dat het goed is voor mijn lijf om het nu weer te gaan doen
Voor de n00bs zoals ik en zonder meteen te gaan googlen, leg eens uit wat dat is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef CP69 het volgende:
ben vandaag met chroom-picolate begonnen ...
ben benieuwd.
Chroom Picolaat bestaat uit het essentiële mineraal Chroom dat een hongergevoel voorkomt doordat het de bloedsuikerspiegel normaal houdt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor de n00bs zoals ik en zonder meteen te gaan googlen, leg eens uit wat dat is?
Ik moest stoppen nadat ik van de brug met ongelijke leggers was gelazerd en een nekwervel heb gescheurd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Sjeen het volgende:
Ik volleybal al een eeuwigheid (jaar of 20 denk ik), ook niet direct de meest gewrichtsvriendelijke sport. Maar ik heb behalve een gebroken pink en hier en daar wat gekneusde onderdelen, eigenlijk nog nooit echt iets gehad dat door volleybal kwam...
Hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Dat is ronduit kut Muks
Chroom Picolaat, dat heb ik hier ook in het magazijn staan, net zoals Tonaline, Appelazijn, Chitosan en nog meer dingen die zouden werken met gewichtsverlies... Ik begin er niet aan
Die verkopen we niet gelukkigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HahaZolang je maar bij de stackers wegblijft, kun je dat best slikken. Het helpt alleen niet. Maar toch altijd dat kleine beetje hoop, he
Heb je een kater?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geloof dat ik mijn drinken eens anders moet gaan doen
Veel meer water en de rest een heel stuk minder
Endorfine is cool in combinatie met opzwepende muziekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Muks het volgende:
[..]
waarom moet je persé een endorfine kick ?
Die heb ik ook inderdaad (voor m'n vrijetijdskleding dan, die lelijke dingen doe ik niet aan op een pakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Pandorah het volgende:
Muks: ik heb van die schuifriemen. Die kan je strakker trekken als je broek meer afzakt. Erg fijn! Ooit eens gekocht bij de H&M (mannenafdeling geloof ik).
Nee, alcohol mag ik, vanwege medicijnen, amper.quote:
Ja, het vollerkorenbrood schijnt 35% meer vezels te hebben dan gewoon volkorenbrood waar ook al meer voedingsvezels in zitten dan in bruin brood.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Boadicea het volgende:
Gulo, ik ken het niet, maar ik heb vanwege mijn gevoelige darmen extra vezels voorgeschreven gekregen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef omearos het volgende:
Les 9 gelopen1-2-4-4-5
Ik ben fier op mezelf
allebeiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Boadicea het volgende:
junkiexp, je krijgt zo geen melkprodukten binnen, hou je dat wel in de gaten?
Muks, ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik ben er nu wel heel blij mee eigenlijk, heb nu gewoon al een tijdje nauwelijks buikpijn, en dan pas merk je hoeveel pijn je normaal hebt...
Oeps, die had ik even over het hoofd gezien..quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?
Ik lust niet echt melk![]()
Snickerdoodlesquote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
ik zondig de hele dag vandaag, heb net snickerdoodles gebakken (koekjes) drink straks wat wijn en vanavond eten we kalfsschnitzels (korstje met parmezaanse kaas oa) met creamed potatoes.
morgen weer gewoon in t brave regime, vandaag geen zin in
goeie combi!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SnickerdoodlesIk heb koekjes met pure choco en gedroogde kersen gebakken, lekker
Twee kilo al last mee? Dan heb ik eerder het idee dat je iets fout doet ermee... Te veel herhalingen (waardoor het vooral bij biceps oefeningen je pezen zullen zijn die gevoelig worden, en niet je spieren) of gewoon een foute beweging. Zoek maar eens wat Youtube filmpjes op voor de zekerheidquote:Op maandag 25 januari 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Gister trouwens nog even met gewichtjes zitten oefenen maar dat vond ik nogal zwaar(niks gewend maar 2 kilo vonden mijn armen niet fijn )
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Vido het volgende:
[..]
Twee kilo al last mee? Dan heb ik eerder het idee dat je iets fout doet ermee... Te veel herhalingen (waardoor het vooral bij biceps oefeningen je pezen zullen zijn die gevoelig worden, en niet je spieren) of gewoon een foute beweging. Zoek maar eens wat Youtube filmpjes op voor de zekerheid
Ik heb toen ik er mee begon gewoon alleen de stangen van de dumbels gebruiktquote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
Precies, 100 jaar niet gesport en voor het eerst met die gewichtjes aan de de gang. Mijn vriend is jarenlang naar de sportschool geweest dus die weet denk ik wel of ik het goed deed of niet
Die eerste week ging bij mij ook snel, maar wat ik me hier heb laten vertellen is dat dus voornamelijk vochtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:03 schreef junkiexp het volgende:
In 1 week 2 kilo afgevallen
En dan heb ik niet gesport, en ook niet heel erg goed op mijn eten gelet.
Maar in het begin gaat het altijd snel.
Nog 25 kilo te gaan.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die eerste week ging bij mij ook snel, maar wat ik me hier heb laten vertellen is dat dus voornamelijk vocht
Tja ik had ook gewoon moeten doorgaan na mijn zwangerschap. Nu is het gewoon tijd om door te zetten, en zolang je echt wilt zal het ook wel lukkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt.
Dit is al mijn 4de poging geloof ik
Ik al op 10 kilo vanaf mijn doel gezeten, maar daarna weer teruggevallen.
Stom is dat
Wat goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:les 20
en het ging verbazingwekkend makkelijk
Wat is les 20 ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
les 20
Precies, ik al helemaal uit naar de zomerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tja ik had ook gewoon moeten doorgaan na mijn zwangerschap. Nu is het gewoon tijd om door te zetten, en zolang je echt wilt zal het ook wel lukken
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
les 20
Hardlooplessen van Evyquote:
jij gaat ook gestaag door he? lekker he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Goed bezig!!
[..]
Hardlooplessen van Evy
Ik ga vanmiddag, les 10
Da's harder dan ik ga. Ik ren 8km/u en wandel 4km/u. Toen ik vorig jaar buiten liep ging ik tijdens het rennen zelfs maar 6 a 7 km/u.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij gaat ook gestaag door he? lekker he?
Ik heb niet heel hard gerend, maar vind het belangrijker dat ik langere tijd achter elkaar kan rennen voor ik aan snelheid ga denken eigenlijk. heb nu 4 km gelopen in 32 minuten rentijd. Das echt niet hard maar goed, had wel echt energie over na de les dus ik kan wel elke keer iets meer geven nu..
Ik ook niet. Daarom ga ik alleen en ren ik alleen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:
mm de marikenloop is wel haalbaar ja. maar wel massaal .. ben niet zo goed met veel mensen tegelijk
ook een idee ja. nou ik denk er nog eens over naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ga ik alleen en ren ik alleen.mag mee om succes te wensen en me op te vangen achteraf, maar tijdens het rennen wil ik alleen zijn, en na de finish zo snel mogelijk weer naar huis
Les 10 ging goedVorig jaar liep ik 45min achter elkaar, en nu ben ik steeds blij als ik 3min haal
maar nu ga ik wel harder dan vorig jaar
Glaasje water, fruit/groente, droge cracker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Hoi mensen.. Ik heb een vraag waar jullie ervaren afvallers misschien wel een antwoord op hebben. Ik ben namelijk behoorlijk te zwaar (BMI=28) en wil hier iets aan doen. Bij het bekijken van mijn eigen eetpatroon kwam ik tot de conclusie dat het grootste probleem zit in eetbuien. Ik zoek iets om op het moment dat ik zo'n aandrang voel om veel te gaan snoepen/eten, te zorgen dat ik dat toch niet doe. Hebben jullie tips?
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef junkiexp het volgende:
1830 calorien naar binnen vandaag, prima lijkt me.
Ik krijg alleen te weinig vet binnen soms volgens mijn schema.
Smeren jullie je brood met een boter ?
van die kleine worteltjes in je koelkast hebben, knaagt lekker weg en is zoetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Hoi mensen.. Ik heb een vraag waar jullie ervaren afvallers misschien wel een antwoord op hebben. Ik ben namelijk behoorlijk te zwaar (BMI=28) en wil hier iets aan doen. Bij het bekijken van mijn eigen eetpatroon kwam ik tot de conclusie dat het grootste probleem zit in eetbuien. Ik zoek iets om op het moment dat ik zo'n aandrang voel om veel te gaan snoepen/eten, te zorgen dat ik dat toch niet doe. Hebben jullie tips?
Lekkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van die kleine worteltjes in je koelkast hebben, knaagt lekker weg en is zoet
Verse ananas heerlijk zoet, snoeptomaatjes. enzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
ga iets doen wat niks met eten te maken heeft. Tandenpoetsen helpt bij mij wel, en bij lekker weer naar buiten gaan om te wandelen of skaten. Als ik wil eten uit frustratie ga ik soms ook keihard met muziek meezingen (als ik denk dat de buren er geen last van zullen hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Moet je wel nagels hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga m'n nagels lakken, dan heb ik wat te doen en kan ik niks vastpakken
Uitvinding... smeer dat spul op het etenquote:
Gekookte rijst, zeewier en rauwe (vette) vis... Ik eet het regelmatig, en heb er nooit over nagedacht, maar mij klinkt het als ik het zo opnoem als verantwoord in de oren. Enige waarmee je misschien op moet letten bij het zeewier is de hoeveelheid natrium die erin zit, nu ik er zo over nadenk, maar je gebruikt daar zo weinig van dat dat geen probleem zal vormen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hoe goed of slecht sushi is?
Best kans dat je de de dag erna wat vocht vasthoudt (heb ik altijd als ik rijst eet!) Ach ja. Ik vind sushi dusdanig lekker, en ik eet het maar zo sporadisch, dat ik me niet drukmaak om die loze kcalquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
het is wel veel rijst, dus dat is opzich niet 'goed' maar ook niet slecht zeg maar
Ik heb een hometrainerquote:
Idd niet ontbijten. Ontbijt is energie voor 7:00 tot 13:00, omdat je die tijd hebt geslapen hoef je ook geen energie daarvoor. Als je vervolgens tot 3:00 opblijft moet je wel na het avondeten wat eten om de extra tijd door te komen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef junkiexp het volgende:
Wat doen jullie als jullie uitslapen ?
Ik kwam zondag bijvoorbeeld pas om 12:00 uit bed.
Maar dan neem ik gewoon lunch als ontbijt, en het ontbijt eet ik dan helemaal niet.
Is dat dan mooi meegenomen omdat ik die calorieën van het ontbijt dan niet binnenkrijg ?
Ok thanks, ik ga dan wel weer rond 00:00 naar bedquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Idd niet ontbijten. Ontbijt is energie voor 7:00 tot 13:00, omdat je die tijd hebt geslapen hoef je ook geen energie daarvoor. Als je vervolgens tot 3:00 opblijft moet je wel na het avondeten wat eten om de extra tijd door te komen.
Doe ik ook altijd, als ik wakker wordt dan moet ik altijd gelijk eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
altijd binnen een uur na t opstaan wat eten om je motortje weer aan te zwengelen.
als ik uitslaap maak ik een meer uitgebreide lunch en verder gewoon zoals altijd maar eet echt wel wat als binnen dat uur. als is het maar yoghurt of fruit oid.
waar zijn die lekkere dingen dan want aan je boodschappen kan het niet liggen als het goed isquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Het gaat maar heel moeizaam nog, geef teveel toe aan lekkere dingen
maar kan je die niet wegzetten? bij iemand anders zetten oid?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
vooral op het werk. Ik zit een cm of 50 van een zeer grote voorraad snoep af en verveel me de *******
Ze staan al op een ander bureau.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar kan je die niet wegzetten? bij iemand anders zetten oid?
Ik heb ook altijd een knalrood hoofd. Vind ik persoonlijk meer aangeven dat je je goed inspant dan dat het genant is ofzo. Als ik zie hoe fris en fruitig sommigen de kleedkamer inkomen vraag ik me juist af of ze wel iets hebben gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
net les 21 gelopen, 4.5 km met 10-10-12vervelende vind ik alleen dat ik nog steeds een knalrode kop krijg soms
, ziet er niet uit! maar daar heb ik altijd last van gehad, dus vraag mij af of het ooit nog over gaat
alleen met vorst heb ik er geen/ minder last van.
ja das misschien wel zo jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een knalrood hoofd. Vind ik persoonlijk meer aangeven dat je je goed inspant dan dat het genant is ofzo. Als ik zie hoe fris en fruitig sommigen de kleedkamer inkomen vraag ik me juist af of ze wel iets hebben gedaan.
Ook als je het niet haalt moet je wel die rustdag houden. Dus overmorgen weer hardlopen, les 1 of toch naar les 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef sweetlady-o het volgende:
Vandaag heb ik weer voor het eerst evy gedaan.
En het ging niet slecht. Morgen of vanavond herhaal ik les 1 omdat ik de 3 minuten niet kon volhouden.
Bij fris en fruitig denk ik dan: net begonnen, dus nog niet lang genoeg om rood hoofd te hebben, of die traint ver onder zijn/haar niveau en spant zich niet echt in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das misschien wel zo jamaar als ik mijn rondje loop en ik iemand tegenkom die er fris en fruitig uitziet dan vraag ik mij toch af of ik iets fout doe
(hoewle ik het als kind dus ook al had)
Nou ja, je ademhaling maakt wel veel verschil met verkleuren, hoor! Ik heb toch altijd het idee dat je daaraan de amateurs (waaronder ook mijzelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef omearos het volgende:
[..]
Bij fris en fruitig denk ik dan: net begonnen, dus nog niet lang genoeg om rood hoofd te hebben, of die traint ver onder zijn/haar niveau en spant zich niet echt in.
nou bij de 12 vandaag klonk ik ook niet helemaal lekker mee hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn ademhaling is niet mijn sterkste punt! van die serieuze lopers hoor ik nooit puffen en hijgen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef omearos het volgende:
[..]
Ook als je het niet haalt moet je wel die rustdag houden. Dus overmorgen weer hardlopen, les 1 of toch naar les 2
snap ik maar volgende keer gaat het vast beterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Jammer, ik voelde me best wel een faal dat ik het niet haalde.
Hèhè, nou, troost je: de eerste keer dat ik ging lopen, ging ik na een minuut al helemaal kapotquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Jammer, ik voelde me best wel een faal dat ik het niet haalde.
Ik moest even zoeken wat een shockabsorber wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
ik had vandaag een lange broek aan, een fleece en mijn semi waterdichte jasje. en mijn shcokabosorber
Nope, nog niet. Heb ze gisteren rond 16.00u gekocht, die zelfde avond had ik tentamen, vandaag de hele dag gewerkt en vanavond een avondje chillaxen (een mix van chillen en relaxen, oftewel he-le-maal niks doen) met vrienden. Heb ze dus alleen even uitgeprobeerd in de winkel (loop-analyse) en buiten de winkel een klein rondjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren nog best lekker getraind, maar veel te lang blijven hangen en dus pas om een uur in bedHeb wel gisteren besloten dat ik weer eens ga rondkijken voor nieuwe sportschoenen. Komt allemaal door dat mooie plaatje van jouw nieuwe schoenen Vido
Heb je ze al uitgeprobeerd?
De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
ik adem tegenwoordig heel rustig maar ik zweet nog steeds nauwelijks! dus dat zal ook schelen. heel annoying want ik krijg het wel heel heet maar zweten ho maar.
als ik adem als darth vader ga ik ook niet zweten, dan heb ik last van mijn astmaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Vido het volgende:
[..]
De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijven
heb je een idee waar het mislukt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
Wil ook dieeten, maar een hoop pogingen achter de rug. Iedere keer mislukt het weer
Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef omearos het volgende:
[..]
heb je een idee waar het mislukt?
En heb je een plan en een doel?
Een plan, een doel en mensen die je steunen en je in de gaten houden helpen vaak al bij het volhouden.
Dankjequote:Succes iig en welkom hier.
Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.
Ik heb geen plan. M`n enige doel is dat ik wat leukere kleren kan uitkiezen. Ik woon op mezelf, dus niet echt mensen die me kunnen helpen. Voorheen deed m`n moeder het, maar ja als ik niet thuis ben eet ik ongezond.
Mis een beetje zelfdiscipline.
[..]
Dankje
Handig tooltje, maar eens kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.
Daarna maak je een plan over hoe je dat doel wil bereiken.
Je kan eventueel in het lijstje in de OP je gegevens plaatsen, dan kan je het mooi bijhouden.
Verder lekker meeposten hier, dat motiveert.
Ik houd een dagboek bij op : www.caloriechecker.nl
Kan ik precies zien wat ik per dag aan calorien en vet binnenkrijg, en welke producten ik moet vervangen.
Ik heb er echt een sport van gemaakt.
Ik moet 27 kilo kwijt, ben er al 2 afgevallen
Hoeveel wil/moet je kwijt ?
Veel succes
Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Handig tooltje, maar eens kijken
30 kilo zou ook een mooi doel zijn voor mij.
Waar het btw ook altijd mis mee gaat is dat het vaak te langzaam voor mij gaat. Laatst een dieet, 6 weken 4 kilo kwijt. Ik vond dat veel te weinig. (is overigens wel een paar jaar geleden)
Ik denk ook inderdaad, je moet reëel blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
4 kilo in 6 weken is een erg goed resultaat
een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werkenafvallen gaat niet snel (alleen in het begin dan)
4 kilo in 6 weken is een erg goed resultaat
een motivatie? en als het niet lukt dan stop je dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.
Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij, stop je als je gaat "diëten" met ongezond eten.
Ofwel, je gaat gezond eten en meer bewegen.
Ik denk niet dat ik ooit moet stoppen met het eetpatroon dat ik nu doe. Al is het alleen maar omdat ook m'n buik veel rustiger is, ik me energieker voel etc.
Ik denk niet alleen aan de kilo's. Al is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Dat is uiteindelijk ook mijn bedoelingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?
Uiteindelijk is dat ook belangrijker dan de kilo's
Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook mijn bedoeling
Nou ja, ik weet niet in hoeverre dat realistisch is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Muks op 30-01-2010 08:34:27 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Het ging op zich goed, totdat ik ook wilde gaan sporten. Na een kwartiertje zaalvoetballen was ik al volledig uitgeput.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Vido het volgende:
[..]
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallenIs ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval
Kijk, dat is een leuke. Ik ben zelf ook een gadget-freak. Voor iedere kg die eraf gaat, 10 euro aan gadgets uitgeven.quote:En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras etenIk ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
Pure chola lust ik niet eens, maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef omearos het volgende:
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Gewoon niet in huis halen.
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen.
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
Haha, ik mijn kinderen trouwens ook anders opvoeden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in![]()
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genietenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef winka het volgende:
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)![]()
Zou dat bestaan![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
Niet ziek, maar het is nogal behoorlijk gevoelig dus ik moet heel langzaam eten (wat dat wel weer goed is) En geen harde dingen afbijten. (Heb een labret laten zetten)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef winka het volgende:
@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?
heel veel succes en ik vind het heel sterk van jequote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQik heb er zin in!
Stoer!! Veel succesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQik heb er zin in!
In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 09:32:01 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Super toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Eraf is eraf! Ik verwacht ergens deze week ook wel dat ik vocht ga vasthouden ivm de tijd vd maand.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bentquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?
les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel. toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw
) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelfquote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
Fijn!!! Geniet van je badje en ATWTquote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf
En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik(maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn vanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
klopt, die dingen drijven van t vet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
Mazzelaarquote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag 2x130km heb kunnen rijden met hooguit 10 minuten filerijden (totaal). Anders had ik waaschijnlijk een tankstation opgezocht om wat drop te scoren.
Toen ik vanochtend om 7uur op kantoor was stond er al meer dan 45km file achter mij (op mijn route).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |