abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77146375
FOK! Dieetclub #296: Met sport en lekker eten

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_77146481
TViPo!
Ja doei.
pi_77146671
Ik weet 't niet Omearos; ik denk wel dat er zoiets als hét juiste dieet of dé juiste afvaltruc, ik denk dat het hem er vooral in zit hoe je dat inpast in je leven. En dat is niet zo makkelijk. De theorie is simpel: gezond, gevarieerd, verantwoord en met mate eten en flink bewegen. Alleen is dat met een voorliefde voor zoete toetjes en een slechte enkels of wat dan ook niet bepaald vanzelfsprekend

En Vido, don't get me wrong: ik ben erg voor sporten! Echt wel! Maar ik vond je wat zelfvoldaan overkomen 'ik zie het niet veel mensen volhouden'. Nee, sommige mensen hebben wel wat meer te doen! En anderen krijgen misschien net wat sneller blessures... Ik sport veel en graag, maar ik ben er ook een tijdje helemaal uit geweest toen ik met een flinke knieblessure zat. Mega-frustrerend, zeker als je wilt afvallen.
pi_77146712
En ik heb mijn avondeten alweer op zelfs voor mijn doen erg vroeg
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:02:54 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77146749
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:03:12 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77146760
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn avondeten alweer op zelfs voor mijn doen erg vroeg
Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77146764
Oja CF over wat jij tegen mij zei een weekje geleden ofzo
Gisteren is het kwartje pas echt gevallen, ik zie nu wel duidelijker waar het fout gaat
Nu alleen nog een manier vinden om er iets aan te doen, maar ik zie het in ieder geval nu
pi_77146798
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?
Kip, kerrie en rijst
Mijn vader moest weer vroeg terug naar zijn werk.
pi_77146867
Ik kreeg van de crosstrainer dus blessures...
Balen, want ik vind het eigenlijk heel leuk.
pi_77146882
Mooie TT
Hier een absolute doorzetter (zegt zij nog sterk in week 2 )
pi_77146952
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
ik vind de crosstrainer ook leuk mijn vriend vind 't voor wijven
Ja doei.
pi_77147119
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
Echt? Ik vind het doodsaai, en ik werd er altijd een klein beetje zeeziek van Ik vond die roeiapparaten altijd leuk en stoer, maar da's extreem blessuregevoelig, vrees ik

Nou ja, ieder z'n meug. De moraal van het verhaal is natuurlijk dat je genoeg moet bewegen
pi_77147160
als je hét op een gegeven moment gevonden hebt, dan merk je dat vanzelf en wat dat is, is idd voor iedereen verschillend

Mr.Mo is nu ook helemaal aan het spinnen! Erg gezellig en motiverend. Elkaar beetje opjutten tijdens die lessen
Ja doei.
pi_77147162
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Oja CF over wat jij tegen mij zei een weekje geleden ofzo
Gisteren is het kwartje pas echt gevallen, ik zie nu wel duidelijker waar het fout gaat
Nu alleen nog een manier vinden om er iets aan te doen, maar ik zie het in ieder geval nu
En: vertel!
pi_77147237
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
als je hét op een gegeven moment gevonden hebt, dan merk je dat vanzelf en wat dat is, is idd voor iedereen verschillend
Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keus Zolang het maar volkoren is
pi_77147273
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keus Zolang het maar volkoren is
dat bedoelde ik ook, ik had het dan ook over de manier van bewegen en kijken wat jij eet en vol kunt houden daarna
Ja doei.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:19:24 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_77147370
Ben ik niet met je eens. Ik heb het op een andere manier gedaan en ik ben zeker zo succesvol
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77147386
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En: vertel!
Sowieso dat meer eten evil is dan dat ik dacht (nu nog stoppen met het eten van die dingen)
En dat er altijd wel een gelegenheid is om iets wel te eten wat je gewoon moet laten staan als je wil afvallen.
pi_77147496
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Troel het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik heb het op een andere manier gedaan en ik ben zeker zo succesvol
Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?
pi_77147500
maar, welk kwartje is dit dan? Want je vond het toch goed zo volgens het vorige kwartje? Of ga je nu alsnog weer proberen af te vallen? Want ik weet niet hoeveel kwartjes er rond dwarrelen (als je ze allemaal loost, scheelt het wellicht ook wat gewicht! ) maar heb je jezelf dan, na dit kwartje, ook nog steeds het doel gesteld om niet aan te komen? Of wil je nu toch weer afvallen?

en écht, no personal offence maar ik vraag me dan wel af wat dan nu de huidige status is van jouw verblijf in het topic. En voor anderen wellicht ook, want dan kan men gericht commentaar geven op lijstjes: scheelt nogal of het bedoeld is om af te vallen of op gewicht te blijven
Ja doei.
pi_77147546
TVP
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:24:16 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_77147563
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?
Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doen Bewegen met zoveel overgewicht is geen aanrader, je hebt veel te veel kans op blessures en met matigen met eten ging er onvoldoende van af.

En daarnaast: heel veel levenswijzen op basis van bepaalde diëten zijn ongezond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77147583
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar, welk kwartje is dit dan? Want je vond het toch goed zo volgens het vorige kwartje? Of ga je nu alsnog weer proberen af te vallen? Want ik weet niet hoeveel kwartjes er rond dwarrelen (als je ze allemaal loost, scheelt het wellicht ook wat gewicht! ) maar heb je jezelf dan, na dit kwartje, ook nog steeds het doel gesteld om niet aan te komen? Of wil je nu toch weer afvallen?

en écht, no personal offence maar ik vraag me dan wel af wat dan nu de huidige status is van jouw verblijf in het topic. En voor anderen wellicht ook, want dan kan men gericht commentaar geven op lijstjes: scheelt nogal of het bedoeld is om af te vallen of op gewicht te blijven
Ik zeg toch ook dat ik er verder niets mee doe, maar dat ik het wel zie nu
pi_77147620
ik was alleen nieuwsgierig. Maargoed, je lijstjes zijn dus vooral om op gewicht te blijven? Da's handig, met tips enzo
Ja doei.
pi_77147672
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik was alleen nieuwsgierig. Maargoed, je lijstjes zijn dus vooral om op gewicht te blijven? Da's handig, met tips enzo
Dat sowieso (niet om aan te komen )
Maar ik geloof wel dat mijn lichaam een gewicht heeft waar die naar terug wil en dat is wel iets minder dan nu is
pi_77147726
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doen Bewegen met zoveel overgewicht is geen aanrader, je hebt veel te veel kans op blessures en met matigen met eten ging er onvoldoende van af.

En daarnaast: heel veel levenswijzen op basis van bepaalde diëten zijn ongezond
Ah well, laten we die discussie maar niet aangaan! 't Is mooi dat het voor jou een goede oplossing was.
pi_77149213
Sporten met (veel) overgewicht kan prima toch? Het is alleen wel kijken welke sport. Ik kan niet hockeyen nu, fietsen gaat prima
stupidity has become as common as common sense was before
pi_77149737
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten met (veel) overgewicht kan prima toch? Het is alleen wel kijken welke sport. Ik kan niet hockeyen nu, fietsen gaat prima
Ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft wat je altijd aan sport hebt gedaan....
Maar bewegen kan nooit echt kwaad lijkt me, zolang je naar je lichaam luistert en rustig opbouwt
pi_77149888
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Als fietsen goedgaat (da's inderdaad behoorlijk knie- en enkelvriendelijk), kun je spinnen ook eens proberen. Voor net wat meer endorfine-kick
pi_77149908
Hoe krijgen jullie ide BMI erbij gezet in het lijstje?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_77149956
T gaat niet eens zozeer om sporten maar om bewegen. Als ik dan zie dat ik alleen maar een half uur tot uur wandel of fiets, dat kost me geen cent en ik geniet volop. En dan niet eens elke dag. En dan nog even dit :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_77149975
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef candygirl het volgende:
gegevens invullen op dieetweb.nl en dan ff een mailtje naar Troel , zie ook bovenaan deze pagina met instructies
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_77150036
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als fietsen goedgaat (da's inderdaad behoorlijk knie- en enkelvriendelijk), kun je spinnen ook eens proberen. Voor net wat meer endorfine-kick
waarom moet je persé een endorfine kick ?
pi_77150046
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef candygirl het volgende:
Volgens mij heb je je lengte niet goed ingevuld
pi_77150071
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Muks het volgende:

[..]

gegevens invullen op dieetweb.nl en dan ff een mailtje naar Troel , zie ook bovenaan deze pagina met instructies
ja ik sta wel al in de lijst , ook met nieuwe update alleen de bmi niet.........
of moet ik die apart naar Troel sturen?
pi_77150090
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Muks het volgende:

[..]

Omdat je dan dol-verslaafd wordt aan sport

Maar je hebt gelijk hoor, met 120 kilo moet je niet je hart maximaal gaan belasten, erg ongezond idee. En een sportverslaving is ook niet nodig. Wel lekker!

Wacht maar tot je straks aan het hardlopen bent
pi_77150217
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij heb je je lengte niet goed ingevuld
Jai ik zie het ook nu, heb het aangepast
thanks
Vananvond verjaardag met vlaai, en wijn enz
pi_77150999
Mijn lijstje vandaag

O Maaltijd+ en 100ml Fruitontbijt
T grapefruit en een banaan
L 2 roggebroodjes met kaas en komkommer
T een mueslireep en een glas optimel en een paar ongezouten cashews
D Salade met paprika blokjes kaas en komkommer en wat honing mosterd dressing en een biefstukje met gebakken champignons en een glas optimel
T bakje probiotische yoghurt
T ongezouten cashewnoten verschoven naar vanmiddag
Verder natuurlijk een liter thee (wat ik eigenlijk standaard op een dag drink, soms wel eens wat meer)

Ietwat veranderd, ik zag dat de sla nog 1 dagje goed was dus die heb ik maar vandaag gedaan, morgen maar bloemkool

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2010 19:01:15 ]
pi_77151583
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef candygirl het volgende:

[..]

Jai ik zie het ook nu, heb het aangepast
thanks
Vananvond verjaardag met vlaai, en wijn enz
je hoeft niet alles wat je aangeboden wordt aan te nemen
Ja doei.
pi_77152040
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft wat je altijd aan sport hebt gedaan....
Maar bewegen kan nooit echt kwaad lijkt me, zolang je naar je lichaam luistert en rustig opbouwt
Ik heb jaren lang 4 tot 5 keer per week serieus gehockeyd. Nu merk ik na een minuut of 10 dat mijn rug het er niet mee eens is.

Sporten is idd altijd luisteren naar je lichaam,
pi_77154822
Ja ik heb jaren geturnt op een hoog niveau maar geloof niet dat het goed is voor mijn lijf om het nu weer te gaan doen
pi_77157768
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef Muks het volgende:
Ja ik heb jaren geturnt op een hoog niveau maar geloof niet dat het goed is voor mijn lijf om het nu weer te gaan doen

Ik ben nooit zo'n sporter geweest eigenlijk @ het langste wat ik heb volgehouden is 2,5 jaar tennis.
Fietsen gaat lekker, en daar hou ik het voorlopig maar even bij Straks als de dagen weer wat langer worden en dus lichter dan ga ik buiten lekker lopen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 januari 2010 @ 21:58:40 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77158644
Hier zijn jullie

Ik volleybal al een eeuwigheid (jaar of 20 denk ik), ook niet direct de meest gewrichtsvriendelijke sport. Maar ik heb behalve een gebroken pink en hier en daar wat gekneusde onderdelen, eigenlijk nog nooit echt iets gehad dat door volleybal kwam...

Vandaag eens op tijd naar bed, morgen gaat het erg laat worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77160009
TVP
pi_77160082
ben vandaag met chroom-picolate begonnen ...

ben benieuwd.
pi_77160434
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef CP69 het volgende:
ben vandaag met chroom-picolate begonnen ...

ben benieuwd.
Voor de n00bs zoals ik en zonder meteen te gaan googlen, leg eens uit wat dat is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2010 22:36:29 ]
pi_77160853
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Voor de n00bs zoals ik en zonder meteen te gaan googlen, leg eens uit wat dat is?
Chroom Picolaat bestaat uit het essentiële mineraal Chroom dat een hongergevoel voorkomt doordat het de bloedsuikerspiegel normaal houdt.

Hierdoor heb je tussen maaltijden door minder trek in tussendoortjes.

Daarnaast helpt Chroom bij de verlaging van het cholesterolgehalte.

Onderzoek heeft aangetoond dat Chroom Picolinaat de lichaamssamenstelling verbetert omdat het lichaamsvet vermindert en de opbouw van spierweefsel stimuleert.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:29:24 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77162851
Chroom is vast ook heul kankerverwekkend enzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77163133
Ik kom niet voor afvallen, wel even succes wensen aan iedereen!
Ben zelf ooit 31 kilo afgevallen, nu al 5 jaar eraf, zelfs 35 ivm toendertijd.
Hoop voor iedereen hetzelfde resultaat natuurlijk!
pi_77168763
tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77168821
viel mee met het zondigen
pi_77169841
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Sjeen het volgende:

Ik volleybal al een eeuwigheid (jaar of 20 denk ik), ook niet direct de meest gewrichtsvriendelijke sport. Maar ik heb behalve een gebroken pink en hier en daar wat gekneusde onderdelen, eigenlijk nog nooit echt iets gehad dat door volleybal kwam...

Ik moest stoppen nadat ik van de brug met ongelijke leggers was gelazerd en een nekwervel heb gescheurd...
Dat was niet goed voor mijn gewicht... van 5x per week 3 uur turnen naar noppes...
Ach we gaan nu maar voor fietsen en wandelen, zwemmen en ooit hardlopen (das echt mijn droom)

Dagmenu voor vandaag :

O :3 crackers, 1 met kaas en 2 met pure chocopasta (ohh wat een traktatie ) en een glas appel/perensap
T: kwark met fruit
L: 2 loempia'tjes speciaal gemaakt voor mij (met rijstvellen) , fruit en salade met kaas en noten
T: 2 crackers met kaas, kopje soep
D: koolraap met aardappelen en vlees (en dat moet ik nog ff bedenken)
T: bakje chips

En ik ben over de helft ! 28.9 kg afgevallen, 28.4 kg te gaan !

[ Bericht 24% gewijzigd door Muks op 23-01-2010 07:41:38 ]
  Licht Ontvlambaar zaterdag 23 januari 2010 @ 09:17:12 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77170278
Dat is ronduit kut Muks

Chroom Picolaat, dat heb ik hier ook in het magazijn staan, net zoals Tonaline, Appelazijn, Chitosan en nog meer dingen die zouden werken met gewichtsverlies... Ik begin er niet aan
pi_77170315
goeiemorgen

pff laat thuis vannacht en zo weer de hele dag onderweg Uit eten was lekker, maar wel erg zout dus dat merk ik meteen vandaag, aan mijn handen bijv maar ook gewicht. Nou ja so be it. Trekt wel weer weg morgen ofzo.

Wat klote idd muks als je ineens door een ongeval niet meer kan doen wat je leuk vindt en terug valt naar 0 beweging zowat van heel intensief.

fijn weekend allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77170353
Hier hetzelfde als bij Muks, maar dan met vinzwemmen en enkelband scheuren.
Dat was 9 jaar geleden en sinds een paar jaar doe ik hardlopen. Vandaag les 9 op 8km/u
pi_77170399
Ach het is al zo lang geleden, ik was 16 geloof ik
Ben dr al aan gewend
pi_77171201
Goeiemorgen!

Ik heb heel vroeger volgens mij ook wel eens chroompicolinaat geslikt, maar volgens mij zit het effect meer tussen de oren... De dietiste waar ik toen liep vond het ook onzin, als je gevarieerd eet krijg je alles ook wel binnen...
pi_77171360
Goed begin van het weekend; een receptie met hele lekkere (en slechte) hapjes rond etenstijd

Ja,ik ben zwak
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_77171416
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Dat is ronduit kut Muks

Chroom Picolaat, dat heb ik hier ook in het magazijn staan, net zoals Tonaline, Appelazijn, Chitosan en nog meer dingen die zouden werken met gewichtsverlies... Ik begin er niet aan
Haha Zolang je maar bij de stackers wegblijft, kun je dat best slikken. Het helpt alleen niet. Maar toch altijd dat kleine beetje hoop, he
  Licht Ontvlambaar zaterdag 23 januari 2010 @ 11:17:07 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77171660
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha Zolang je maar bij de stackers wegblijft, kun je dat best slikken. Het helpt alleen niet. Maar toch altijd dat kleine beetje hoop, he
Die verkopen we niet gelukkig
pi_77172030
Hoi!
mijn lijstje vandaag
O Maaltijd+ en 100ml fruitontbijt
T kwark en een mueslireep
L 2 crackers met kaas en komkommer, 2 gekookte eitjes en een bruin broodje met 2 knakworstjes
T Grapefruit en een appel en een glas optimel
D roergebakken soepgroenten met noodles en babi ketjap (met kipfilet ipv biefreepjes)
S fietsen
Drinken: 1 kop koffie en een liter thee

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 12:10:50 ]
pi_77172515
Ik geloof dat ik mijn drinken eens anders moet gaan doen
Veel meer water en de rest een heel stuk minder
pi_77172718
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geloof dat ik mijn drinken eens anders moet gaan doen
Veel meer water en de rest een heel stuk minder
Heb je een kater?
pi_77173067
Miauw....

Iemand nog een tip waar ze goede riemen verkopen, wordt zot van mijn afzakbroeken. Goed teken natuurlijk maar toch
pi_77173805
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Muks het volgende:

[..]

Endorfine is cool in combinatie met opzwepende muziek

"Endorfines werken in de eerste plaats pijnonderdrukkend, maar zorgen ook voor een gevoel van geluk of euforie, zoals de 'runners high' bij duursporters. De roesachtige toestand die kan ontstaan na een fysieke inspanning wordt gedeeltelijk veroorzaakt door het vrijkomen van endorfine."

Het is stiekem het gene wat sporten leuk maakt voor 90% van de mensen denk ik, haha.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_77173823
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_77173900
Muks: ik heb van die schuifriemen. Die kan je strakker trekken als je broek meer afzakt. Erg fijn! Ooit eens gekocht bij de H&M (mannenafdeling geloof ik ).
pi_77173948
Vido
pi_77173957
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Pandorah het volgende:
Muks: ik heb van die schuifriemen. Die kan je strakker trekken als je broek meer afzakt. Erg fijn! Ooit eens gekocht bij de H&M (mannenafdeling geloof ik ).
Die heb ik ook inderdaad (voor m'n vrijetijdskleding dan, die lelijke dingen doe ik niet aan op een pak ). Zaten een keer bij een broek die ik gekocht heb bij de V&D. Gok dus dat ze ze daar ook los verkopen
pi_77175244
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Heb je een kater?
Nee, alcohol mag ik, vanwege medicijnen, amper.
Het gaat meer om dingen als sisi en ijsthee. Heel lekker, niet goed om af te vallen
pi_77175262
Goed gedaan Vido!!

Ik had vanmorgen juist zoiets dat ik maar op een wijn en chips dieet moest gaan, de weegschaal was lief..
Maar ik voel me toch niet helemaal 100%, dus herhaling is niet vatbaar..
pi_77175575
Les 9 gelopen 1-2-4-4-5
Ik ben fier op mezelf
pi_77176268
Zijn jullie trouwens bekend met vollerkorenbrood? Hier zouden veel meer vezels inzitten. Is het raadzaam om over te stappen naar dit brood? Zijn er mensen die dit wel eens gegeten hebben?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:38:34 #74
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77176329
Een kilo er af
pi_77176623
Zo , ff een chroom-picolaat tabletje , een kop sterke koffie en dan 61 minuten interval-sprinten met mijn enkel, pols gewichten plus gewichtsvest (totaal goed voor zo"n plusminus 30 kilo extra ballast)....

1 minuutje heb ik ff nodig om "in the Zone" te komen.

Nu maar hopen dat mijn six-pack weer terugkomt voor de lente
pi_77178804
Vido van harte welkom bij de onder de 100 kg kg groep !! Goed gedaan !

Blinker goed zo ! Ga zo door !

En bedankt voor de tips !! Ik heb er een gevonden in de kast van manlief Die was daar minder blij mee
pi_77178872
Gulo, ik ken het niet, maar ik heb vanwege mijn gevoelige darmen extra vezels voorgeschreven gekregen.
pi_77179376
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Boadicea het volgende:
Gulo, ik ken het niet, maar ik heb vanwege mijn gevoelige darmen extra vezels voorgeschreven gekregen.
Ja, het vollerkorenbrood schijnt 35% meer vezels te hebben dan gewoon volkorenbrood waar ook al meer voedingsvezels in zitten dan in bruin brood.

Waar ik normaal mijn brood halen verkopen ze dit brood helaas niet, maar ik ga het volgende week toch maar eens proberen denk ik.
pi_77179533
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
wat goed...
ik moet ook die kant op
pi_77197671
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef omearos het volgende:
Les 9 gelopen 1-2-4-4-5
Ik ben fier op mezelf
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
allebei
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77200319
Ik ben ook begonnen, wil van 117 -> 90.
Ben 1.87 lang.

Doorsnee dag :

O : 2 Boterhammen met 1 plak kas (totaal), goedemorgen drinkontbijt en 2 bakken koffie
L : 4 Boterhammen, 2 met 1 plak kipfilet, 2 met 2 plakjes mager ontbijtsprek, mok kippensoep
T : 1 mineola, 1 appel
D : meestal aardappelen gekookt, groente en vlees
T : Eventueel nog een beschuitje met kaas

Op donderdag 3 biertjes, vrijdag en zaterdag meestal 5-6, zondag ook 3
Verder liters water en wat cola light.

Prima vol te houden tot nog toe.

Succes allemaal.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77203162
Vezels... das bij mij wel echt een probleem nu ik glutenvrij eet en dus de vezels van het brood mis. Ik prbeer het maar zo veel mogelijk aan te vullen/ op te vangen met fruit met schil, rauwe groenten etc.
De dieetist wil evt ook vezels voorschrijven maar dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen.
pi_77204956
junkiexp, je krijgt zo geen melkprodukten binnen, hou je dat wel in de gaten?

Muks, ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik ben er nu wel heel blij mee eigenlijk, heb nu gewoon al een tijdje nauwelijks buikpijn, en dan pas merk je hoeveel pijn je normaal hebt...
pi_77205704
Mijn lijstje vandaag:
O Maaltijd+
T handje druiven
L 2 roggebroodjes met kaas + glas optimel
T beetje kwark en een appel
D Bloemkool aardappeltjesen een vegetarische javaanse schijf/burger/ding

S fietsen

En gister heb ik gezondigd geen excuus dit keer, gewoon omdat ik er trek in had, maar achteraf gaf het geen voldaan gevoel, weten we ook weer dat Lonka fudge met chocola hier niet meer in huis komt
pi_77206486
ik zondig de hele dag vandaag, heb net snickerdoodles gebakken (koekjes) drink straks wat wijn en vanavond eten we kalfsschnitzels (korstje met parmezaanse kaas oa ) met creamed potatoes.

morgen weer gewoon in t brave regime, vandaag geen zin in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77208679
TVP.

Onee ik mag hier niet haha. Succes enzo.

[ Bericht 86% gewijzigd door Mexicaantje. op 24-01-2010 14:24:27 ]
pi_77208942
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Boadicea het volgende:
junkiexp, je krijgt zo geen melkprodukten binnen, hou je dat wel in de gaten?

Muks, ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik ben er nu wel heel blij mee eigenlijk, heb nu gewoon al een tijdje nauwelijks buikpijn, en dan pas merk je hoeveel pijn je normaal hebt...
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?
Ik lust niet echt melk

[ Bericht 0% gewijzigd door junkiexp op 24-01-2010 14:30:07 ]
pi_77211854
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?
Ik lust niet echt melk
Oeps, die had ik even over het hoofd gezien..

Maar yoghurt is bv. ook een melkprodukt, en dat met wat fruit erdoor is ook lekker en gezond..
pi_77216578
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
ik zondig de hele dag vandaag, heb net snickerdoodles gebakken (koekjes) drink straks wat wijn en vanavond eten we kalfsschnitzels (korstje met parmezaanse kaas oa ) met creamed potatoes.

morgen weer gewoon in t brave regime, vandaag geen zin in
Snickerdoodles Ik heb koekjes met pure choco en gedroogde kersen gebakken, lekker
pi_77217189
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Snickerdoodles Ik heb koekjes met pure choco en gedroogde kersen gebakken, lekker
goeie combi!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 24 januari 2010 @ 19:47:28 #91
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77220802
Dat klinkt erg lekker allemaal!

Ik heb gisteravond en vannacht gewerkt, was om vier uur thuis. Braaf de hele avond op spa blauw/rood, was ook de bob

We hebben chinees weekend gehouden Gisteren Kip Laksa gemaakt, vandaag nog van gegeten. Vanmiddag loempia's gemaakt en ingevroren. En net Chicken Chow Mein gemaakt en gegeten, erg lekker en volgens mij nog best gezond
pi_77221054
klinkt lekker sjeen en bobben is altijd goed voor de lijn

de wijn is het niet geworden (scheelt weer kcal ) viel niet goed .
de mr is nu lekker aan het koken, ruikt zalig btw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77224919
Vandaag heb ik net aan 1100 kcal op (maar gister zat ik over de 2000)
Als zoiets nou vaker voorkomt is het dan verstandig om nog iets te nemen of zo laten?
Het was niet de bedoeling tot zo weinig te komen vandaag.
Ennieweej, deze zijn wel goedgekeurd

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2010 21:10:39 ]
pi_77238259
Mogge !

LL ik zou proberen om in elk geval rond de 1500 uit te komen, met 1100 gaat je lijf in staking en das niet handig/slim.

Hier goede week gehad, nieuwe week voor de boeg en op naar het volgende doel : 94,9...
Stapje voor stapje. Net berekend dat als ik 71 wil wegen op 31/12/10 dat ik dan per maand 2,5 kg kwijt moet raken. Nou dat lijkt me wel te doen toch ?
  Licht Ontvlambaar maandag 25 januari 2010 @ 08:48:20 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77238957
Hou er rekening mee dat het op een bepaald moment niet zo snel en 'gemakkelijk' meer zal gaan... Al gun ik je die 71 van harte, mezelf ook trouwens
pi_77239088
Eindelijk afgevallen
04-01-2010 95,3 kg
11-01-2010 95,2 kg
18-01-2010 95,3 kg
25-01-2010 93,6 kg
  Licht Ontvlambaar maandag 25 januari 2010 @ 09:17:20 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77239414
Super
pi_77239496
Lekker Omearos!
Ik heb trouwens precies hetzelfde. Ik zit ook al twee weken op hetzelfde gewicht terwijl ik goed op mijn eten let. Vermoedelijk denkt mijn lichaam nog dat ik nog niet wil afvallen .

Lijstje!
O: glas optimel + 2 bruine boterhammen met kaas
L: 3 crackers met salade + pistolet met soep
T1: appel, druiven, handje amandelen
T2: vitalinea + boterham snijworst
Spinning
D: pilaf
T: bakje magere yoghurt
pi_77239502
wat goed Omearos!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77239531
lijstje vandaag:

O muesli met magere yoghurt
T fruit
L maaltijdreep met bouillon
T kom yoghurt met havervlokken en blauwe bessen
D club sandwich met sla/bacon/gegrilde kip/gegrilde tomaat en avocadomayo (de mr had dat niet gegeten en t leek hem zo lekker)
T 2 gekookte eitjes.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77239606
In tegenstelling tot week 1 (waar ik 2 kilo kwijt raakte) ben ik nu maar 200 gram kwijt
Maar ja het was voornamelijk vocht toch?
We gaan stug door
pi_77239632
denk dat ik morgen ga hardlopen, en dan don en zat. Vandaag heb ik geen puf en woensdag komt mijn zusje met mijn neefje 's ochtends al hierheen, kan het beter verschuiven dus

Zaterdag hebben we lekker niets dus is door het bos rennen ook prima te doen. (oh ja we gaan wel naar een supergrote aziatische winkel in Antwerpen, Japanse boodschappen doen zodat ik binnenkort Japans kan gaan koken )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77240588
Mijn lijstje vandaag:
O Maaltijd+ en 100 ml fruitontbijt
T een appel en een halve mango + een glas optimel
L omelet van 2 eieren hamblokjes en wat kruiden op volkorenbroodje + wat komkommer
T een banaan (omdat ie op moet) en een zakje mini breaks?
D spercieboontjes gebakken krieltjes en stukje kipfilet
S fietsen

Gister trouwens nog even met gewichtjes zitten oefenen maar dat vond ik nogal zwaar (niks gewend maar 2 kilo vonden mijn armen niet fijn )
En ik heb buikspieroefeningen gedaan
pi_77254997
Ik wil over een paar weken ook gaan beginnen met hardlopen, heb dat Start2Run programma al gedownload in MP3. Ben benieuwd hoe "snel" het zal gaan, gezien de conditie die ik in de afgelopen 4 maanden reeds heb opgebouwd door dagelijks 'n uur op de crosstrainer te staan.

Had alleen een vraagje: aan wat voor bedrag moet ik denken voor degelijke loopschoenen? Hoeven niet meteen de duurste Nikes te zijn, gezien ik nog niet weet of ik het leuk ga vinden. Dus gewone B-merk schoenen die wel écht gemaakt zijn voor hardlopen... Iemand een idee?
pi_77255080
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Gister trouwens nog even met gewichtjes zitten oefenen maar dat vond ik nogal zwaar (niks gewend maar 2 kilo vonden mijn armen niet fijn )
Twee kilo al last mee? Dan heb ik eerder het idee dat je iets fout doet ermee... Te veel herhalingen (waardoor het vooral bij biceps oefeningen je pezen zullen zijn die gevoelig worden, en niet je spieren) of gewoon een foute beweging. Zoek maar eens wat Youtube filmpjes op voor de zekerheid
pi_77255514
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Vido het volgende:

[..]

Twee kilo al last mee? Dan heb ik eerder het idee dat je iets fout doet ermee... Te veel herhalingen (waardoor het vooral bij biceps oefeningen je pezen zullen zijn die gevoelig worden, en niet je spieren) of gewoon een foute beweging. Zoek maar eens wat Youtube filmpjes op voor de zekerheid
Dat zal toch wel meevallen?
Ik heb iets van honderd jaar niet meer gesport, en zeker geen krachttraining. Ik werk ook gewoon met gewichten van 1,5kg.
pi_77255853
Precies, 100 jaar niet gesport en voor het eerst met die gewichtjes aan de de gang. Mijn vriend is jarenlang naar de sportschool geweest dus die weet denk ik wel of ik het goed deed of niet
pi_77256058
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
Precies, 100 jaar niet gesport en voor het eerst met die gewichtjes aan de de gang. Mijn vriend is jarenlang naar de sportschool geweest dus die weet denk ik wel of ik het goed deed of niet
Ik heb toen ik er mee begon gewoon alleen de stangen van de dumbels gebruikt
Gewoon lekker rustig aan beginnen hoor
pi_77256929
Ik vulde vandaag mijn gewicht iin, en ik zag dat ik mijn streef van 1 kilo in een maand nu al gehaald heb, terwijl ik net over de helft van die maand ben.

Dus ik ga gewoon rustig proberen netjes door te eten tot de dag dat die maand voorbij is, en dan weer een nieuwe streef vaststellen.
pi_77279224
wat goed boadicea !! hoe gister een minder dagje... vandaag nieuwe dag
pi_77279264
goeiemorgen, vrijdag uit eten geweest, zaterdag geluncht bij iemand en avondeten bij iemand en hoewel het allemaal niet heel erg was koken ze toch zwaarder dan ik maar belangrijker: gebruiken ze allemaal veel meer zout dan ik doe. Dus houd ik vocht vast en dat los ik niet in een dagje op dus ik ben wel wat zwaarder nu maar vooral zitten mijn ringen niet helemaal lekker. en zondag gezondigd natuurlijk maar de boog kan niet altijd gespannen staan vind ik

We gaan braaf weer verder hoewel morgen wel een foute dag wordt we gaan voor mijn verjaardag bij popocatepetl eten en mijn zus komt morgenmiddag met mijn neefje en dan gaan we pannenkoeken bakken

vandaag dus een brave brave dag en donderdag en vrijdag zeker ook. Zal wrs ook zaterdag een stuk braver erten dan anders (incl wijntje)

Maar eerst vandaag:
O yoghurt met havervlokken en honing met blauwe bessen
T glas verse jus
L 3-4 cracottes met kipfilet en komkommer, glas melk en thee
T bouillon en 2 gekookte eitjes
T gele paprika soep met zongedroogde tomaat, wat brood met kruidendip (met dieetolie aangemaakt)
T eventueel nog een kom naturel kwark.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77280127
In 1 week 2 kilo afgevallen
En dan heb ik niet gesport, en ook niet heel erg goed op mijn eten gelet.

Maar in het begin gaat het altijd snel.

Nog 25 kilo te gaan .
pi_77280219
@ Darkelf, inderdaad je mag best eens zondigen.
Wij waren afgelopen zaterdag ook bij vrienden eten en dan is het ook maat afwachten wat je te eten krijgt.
Nu kregen we kiprollade en ratatouille, en aardappels uit de oven dus dat viel erg mee.
Maar wel een toetje wat we met zijn 4-en gedeeld hebben.

Ik vind ook niet dat andere mensen dan rekening met mij moeten houden.
En je moet af en toe wat lekkers eten, anders houd je het ook niet vol.
pi_77280389
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:03 schreef junkiexp het volgende:
In 1 week 2 kilo afgevallen
En dan heb ik niet gesport, en ook niet heel erg goed op mijn eten gelet.

Maar in het begin gaat het altijd snel.

Nog 25 kilo te gaan .
Die eerste week ging bij mij ook snel, maar wat ik me hier heb laten vertellen is dat dus voornamelijk vocht
pi_77280452
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Die eerste week ging bij mij ook snel, maar wat ik me hier heb laten vertellen is dat dus voornamelijk vocht
Klopt.
Dit is al mijn 4de poging geloof ik
Ik al op 10 kilo vanaf mijn doel gezeten, maar daarna weer teruggevallen.
Stom is dat
pi_77280487
les 20 en het ging verbazingwekkend makkelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77280556
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Klopt.
Dit is al mijn 4de poging geloof ik
Ik al op 10 kilo vanaf mijn doel gezeten, maar daarna weer teruggevallen.
Stom is dat
Tja ik had ook gewoon moeten doorgaan na mijn zwangerschap. Nu is het gewoon tijd om door te zetten, en zolang je echt wilt zal het ook wel lukken
pi_77280563
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
Wat goed
pi_77280607
quote:
Wat is les 20 ?
pi_77280615
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Tja ik had ook gewoon moeten doorgaan na mijn zwangerschap. Nu is het gewoon tijd om door te zetten, en zolang je echt wilt zal het ook wel lukken
Precies, ik al helemaal uit naar de zomer .
pi_77280627
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:28 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Wat is les 20 ?
start to run van Evy. Hardlopen, 4x8 minuten gerend.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77280644
quote:
Goed bezig!!
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:28 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Wat is les 20 ?
Hardlooplessen van Evy
Ik ga vanmiddag, les 10
pi_77280667
Aha, thanks
pi_77280709
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef omearos het volgende:

[..]

Goed bezig!!
[..]

Hardlooplessen van Evy
Ik ga vanmiddag, les 10
jij gaat ook gestaag door he? lekker he?

Ik heb niet heel hard gerend, maar vind het belangrijker dat ik langere tijd achter elkaar kan rennen voor ik aan snelheid ga denken eigenlijk. heb nu 4 km gelopen in 32 minuten rentijd. Das echt niet hard maar goed, had wel echt energie over na de les dus ik kan wel elke keer iets meer geven nu..

wacht eens even!!! ik heb meer gelopen, heb net mijn route bekeken en ik was een stuk vergeten mee te tellen Ik heb 4.5 km gerend

[ Bericht 7% gewijzigd door DarkElf op 26-01-2010 09:38:48 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77280854
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jij gaat ook gestaag door he? lekker he?

Ik heb niet heel hard gerend, maar vind het belangrijker dat ik langere tijd achter elkaar kan rennen voor ik aan snelheid ga denken eigenlijk. heb nu 4 km gelopen in 32 minuten rentijd. Das echt niet hard maar goed, had wel echt energie over na de les dus ik kan wel elke keer iets meer geven nu..
Da's harder dan ik ga. Ik ren 8km/u en wandel 4km/u. Toen ik vorig jaar buiten liep ging ik tijdens het rennen zelfs maar 6 a 7 km/u.
Loop gewoon zodat je het vol kan houden, anders raak je gedemotiveerd voor de volgende les.

Heb je ook een doel voor het hardlopen? Ik wil de 5km bij de Marikenloop gaan doen op minstens 8km/u
pi_77280955
t gaat erom dat je het volhoudt, zegt evy ook altijd en daar ben ik het helemaal mee eens beter volhouden en voelen dat het lekker is dan jezelf in de knoei lopen.

Ik heb geen echt doel, ja voor de lente 2x 15 kunnen lopen (ik doe erg stapsgewijs mijn doelen zetten) en volgend jaar met mijn zus de loop door houten doen (zij rende ook maar is nu zwanger dus kan pas vanaf de zomer weer terug opnieuw gaan beginnen rustig aan)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77281690
mm de marikenloop is wel haalbaar ja. maar wel massaal .. ben niet zo goed met veel mensen tegelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 januari 2010 @ 10:18:24 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77281827
Goed hoor, al die renners

Ik ren voorlopig even niet, kuur heeft ook effect op gewrichten, dus die laat ik voorlopig even een beetje met rust

Mijn planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin met rookvlees, mok koffie
T - banaan, mandarijn, mok thee
L- 4 sneden bruin met kipfilet, mok thee
T - appel?
D - gecarameliseerde bleekselderij, gekookte aardappels of puree, iets van vlees
T - nog geen idee

Ben heel benieuwd wat weegschaal morgen aangeeft
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:34:02 #129
279894 winka
There is no place like home..
pi_77290854
Zo, net terug van een heerlijk lang weekend Stockholm
De afgelopen dagen héél ongezond gegeten (ik had geen zin om op eten te letten) maar ga vanaf vandaag weer lekker verder

En vanavond weer hardlopen
pi_77292458
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:
mm de marikenloop is wel haalbaar ja. maar wel massaal .. ben niet zo goed met veel mensen tegelijk
Ik ook niet. Daarom ga ik alleen en ren ik alleen. mag mee om succes te wensen en me op te vangen achteraf, maar tijdens het rennen wil ik alleen zijn, en na de finish zo snel mogelijk weer naar huis

Les 10 ging goed Vorig jaar liep ik 45min achter elkaar, en nu ben ik steeds blij als ik 3min haal maar nu ga ik wel harder dan vorig jaar
pi_77297228
Hey
Ben erg druk (werk vergt in deze periode veel avonduurtjes) dus ik lees wel mee en als ik ff tijd heb probeer ik te reageren...U hoort van mij
pi_77298518
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daarom ga ik alleen en ren ik alleen. mag mee om succes te wensen en me op te vangen achteraf, maar tijdens het rennen wil ik alleen zijn, en na de finish zo snel mogelijk weer naar huis

Les 10 ging goed Vorig jaar liep ik 45min achter elkaar, en nu ben ik steeds blij als ik 3min haal maar nu ga ik wel harder dan vorig jaar
ook een idee ja. nou ik denk er nog eens over na
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77307990
Hoi mensen.. Ik heb een vraag waar jullie ervaren afvallers misschien wel een antwoord op hebben. Ik ben namelijk behoorlijk te zwaar (BMI=28) en wil hier iets aan doen. Bij het bekijken van mijn eigen eetpatroon kwam ik tot de conclusie dat het grootste probleem zit in eetbuien. Ik zoek iets om op het moment dat ik zo'n aandrang voel om veel te gaan snoepen/eten, te zorgen dat ik dat toch niet doe. Hebben jullie tips?
pi_77308367
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Hoi mensen.. Ik heb een vraag waar jullie ervaren afvallers misschien wel een antwoord op hebben. Ik ben namelijk behoorlijk te zwaar (BMI=28) en wil hier iets aan doen. Bij het bekijken van mijn eigen eetpatroon kwam ik tot de conclusie dat het grootste probleem zit in eetbuien. Ik zoek iets om op het moment dat ik zo'n aandrang voel om veel te gaan snoepen/eten, te zorgen dat ik dat toch niet doe. Hebben jullie tips?
Glaasje water, fruit/groente, droge cracker.
Wat gaan doen .
Genoeg mogelijkheden.
pi_77308670
1830 calorien naar binnen vandaag, prima lijkt me .
Ik krijg alleen te weinig vet binnen soms volgens mijn schema.

Smeren jullie je brood met een boter ?
pi_77309115
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef junkiexp het volgende:
1830 calorien naar binnen vandaag, prima lijkt me .
Ik krijg alleen te weinig vet binnen soms volgens mijn schema.

Smeren jullie je brood met een boter ?
Ja blue band idee hier, zowel voor de kids als voor mezelf
Schijnt toch dat je daarvan goede bouwstoffen binnen krijgt brood/roggebrood/cracker zonder boter wordt zo'n droog zooitje vind ik.

Mijn lijstje trouwens vandaag:
O Maaltijd + 100 ml fruitontbijt
T bakje druiven en een glas optimel
L 2 roggebroodjes met kaas en komkommer, een glas limonade e
T koffie
T een zakje mini breaks en een appel
D een broodje knakworst en een roggebroodje met kaas, een glas optimel en een cup a soup
T een bakje probiotische yoghurt
pi_77309422
quote:
van die kleine worteltjes in je koelkast hebben, knaagt lekker weg en is zoet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77310381
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van die kleine worteltjes in je koelkast hebben, knaagt lekker weg en is zoet
Lekker
* LovelyLady schrijft worteltjes op boodschappenlijstje
pi_77310835
quote:
Verse ananas heerlijk zoet, snoeptomaatjes. enz
Goedemorgen :W
pi_77311106
quote:
ga iets doen wat niks met eten te maken heeft. Tandenpoetsen helpt bij mij wel, en bij lekker weer naar buiten gaan om te wandelen of skaten. Als ik wil eten uit frustratie ga ik soms ook keihard met muziek meezingen (als ik denk dat de buren er geen last van zullen hebben )
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 januari 2010 @ 21:54:48 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77311359
Ik ga m'n nagels lakken, dan heb ik wat te doen en kan ik niks vastpakken
pi_77311765
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga m'n nagels lakken, dan heb ik wat te doen en kan ik niks vastpakken
Moet je wel nagels hebben
pi_77311861
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Moet je wel nagels hebben
Lak je er anti-nagelbijt-prut op
pi_77312030
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef omearos het volgende:

[..]

Lak je er anti-nagelbijt-prut op
Uitvinding... smeer dat spul op het eten
probleem opgelost (gatver wat is dat ranzig spul zeg)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2010 22:06:21 ]
pi_77312616
En je hebt honger en trek.
Als ik echt honger heb dan eet ik wel wat, heb ik trek negeer ik het
pi_77322482
vocht is er weer af das mooi want vanavond gaan we uit eten

vandaag post ik geen lijstje, wordt toch een hele slechte dag Mijn zus komt met mijn neefje pannenkoeken eten en vanavond gaan we naar Mexicaans eten en margherita' s drinken dus ik weeg mezelf volgende wek ergens wel weer even
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77322588
Weet iemand hoe goed of slecht sushi is?
pi_77324071
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hoe goed of slecht sushi is?
Gekookte rijst, zeewier en rauwe (vette) vis... Ik eet het regelmatig, en heb er nooit over nagedacht, maar mij klinkt het als ik het zo opnoem als verantwoord in de oren. Enige waarmee je misschien op moet letten bij het zeewier is de hoeveelheid natrium die erin zit, nu ik er zo over nadenk, maar je gebruikt daar zo weinig van dat dat geen probleem zal vormen.
pi_77324094
het is wel veel rijst, dus dat is opzich niet 'goed' maar ook niet slecht zeg maar
Ja doei.
pi_77327298
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
het is wel veel rijst, dus dat is opzich niet 'goed' maar ook niet slecht zeg maar
Best kans dat je de de dag erna wat vocht vasthoudt (heb ik altijd als ik rijst eet!) Ach ja. Ik vind sushi dusdanig lekker, en ik eet het maar zo sporadisch, dat ik me niet drukmaak om die loze kcal
pi_77327355
idem. sushi
Ja doei.
pi_77332387
Ik ben niet zo'n vismens en dat vind ik wel jammer want het is best goed voor je ( kibbeling/lekkerbekviscuisine valt niet onder de "gezondere" keuzes als je aan vis denkt)

Mijn lijstje vandaag:
O maaltijd+ en 100ml fruitontbijt
T all bran mini breaks
L 2 roggebroodjes met kaas en komkommer
T appel en 2 mandarijntjes en een paar druivjes
D gemengde salade aardappeltjes en een biefstukje

S ik hoop vanavond weer eens te gaan fietsen ik moet me er even toe zetten om te gaan fietsen vanavond
pi_77335668
Ik heb een lekke band
pi_77335793
plakken
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 januari 2010 @ 15:02:06 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77335914
Ik heb een trekhaak

Vandaag een rustig dagje, vannacht niet goed geslapen, het hele gezin is verkouden Vanavond hooguit wat was vouwen als lichaamsbeweging. Volleybaltraining morgen weer...

Ik ben bijna onder de 30 BMI
pi_77336314
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb een lekke band
Ik heb een hometrainer Nooit geen lekke band

En een voor sjeen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 15:17:29 ]
pi_77340478
stand van vandaag, een plakje cake, 2 pannenkoeken, 5 poffertjes

vanavond mexicaans eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77343872
Dadelijk Roti eten
pi_77364739
Mogge !

Hier verplicht wandelen, heb een lekke band en de fiets moet naar de fietsenmaker. Dat kan ik morgenmiddag pas regelen dus tot die tijd wandel ik 2x per dag 20 minuten naar en van werk. Ach heb ik beweging gehad niet waar ?
Verder hou ik nu ineens vocht vast, blijkbaar nu achteraf ipv in t voren.. Maar goed, gaat vast weer weg
pi_77366687
goeiemorgen, eten bij de mexicaan was heerlijk maar vandaag weer terug braaf zijn

O muesli met mag yoghurt
T wat fruit
L maaltijdreep met bouillon
T dikke roeryoghurt met honing en havervlokken
D pangasius en papilotte (zakje uit de oven met de vis, venkel, wortel, paar zw. olijven, paar krieltjes en wat kleine tomaatjes met knoflookolie)
T gekookt eitje in wat rookvlees.

Morgen ga ik hardlopen, heb nog wat spierpijn (niet van het lopen, wel van meteen op hakken lopen de hele dag en de dag erna na t lopen )

[ Bericht 11% gewijzigd door DarkElf op 28-01-2010 10:04:47 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77367039
Deze week weer een halve kilo eraf (ookal heb ik mijn periode)
Als dit nou zo door zou gaan maar goed dat zal wel niet
Dit zal wel vooral door de stress van de studie zijn geweest, volgende week weer sporten
pi_77367500
Zometeen ga ik loopschoenen kopen bij Runner's World De lente komt eraan (hoop ik), en buiten hardlopen is dan toch wat leuker dan binnen crosstrainen. En goed voor je kleurtje ook

Krijg gelukkig 20% korting bij Runner's World met de ledenpas van de sportschool, anders was dat nog een dure grap geworden vergeleken met een webshop, waar ik eigenlijk helemaal niet wil bestellen i.v.m. gebrek aan meting van het soort schoenen dat ik nodig heb

Ow, en vanavond van 19u tot 22u tentamen, muh, absoluut geen zin in en ook veel te weinig geleerd
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 januari 2010 @ 10:41:53 #163
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77368194
Allemaal aan de sport Ik ga straks volleyballen...

Planning voor vandaag:
O - krentenbol met kaas, mok koffie
T - banaan, mandarijn, mok thee
L - 4 sneetjes bruin met ???, beker melk
T - appel, kiwi, mok thee
D - zuurkoolstampot met wat jus, tartaartje, stukje casselerrib
T - water en misschien thee
pi_77368774
Ow, ik zal wel weer eens een keer een lijstje doen, van vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen (1 met kaas en 1 met kipfilet), beker halfvolle melk
T: 2 mandarijntjes
L: 4 volkoren boterhammen (2 met kaas en 2 met rookvlees), beker halfvolle melk
T: bakje magere fruityoghurt
D: Rijst, kipfilet, worteltjes (lekker snel meer tijd nodig om te studeren )
T: 2 gekookte eitjes

Is ongeveer 1700 calorieën. Iets minder dan een gemiddelde dag voor mij (normaal 1800-1900), maar dat kan voor een keer geen kwaad.
pi_77369064
Vandaag geen lijstje van me, vanavond uiteten en cocktails drinken met mijn vriend
Vieren dat ik de tentamenperiode weer overleefd heb
Lijstje van gisteren was ook niet super....vergeten te lunchen:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: banaan
L: /
D: stamppot met hamburger
T: salade met kipfilet en daarna nog wat crackers
pi_77378313
Wat doen jullie als jullie uitslapen ?
Ik kwam zondag bijvoorbeeld pas om 12:00 uit bed.
Maar dan neem ik gewoon lunch als ontbijt, en het ontbijt eet ik dan helemaal niet.
Is dat dan mooi meegenomen omdat ik die calorieën van het ontbijt dan niet binnenkrijg ?
pi_77378366
Ik heb overigens ook van iemand gehoord om je eetpatroon om te draaien.
Als ontbijt warm eten, en dan lunch en diner gewoon brood.
Omdat je overdag meer calorieën en vet verbrand als je 's avonds niet sport.....
pi_77378968
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef junkiexp het volgende:
Wat doen jullie als jullie uitslapen ?
Ik kwam zondag bijvoorbeeld pas om 12:00 uit bed.
Maar dan neem ik gewoon lunch als ontbijt, en het ontbijt eet ik dan helemaal niet.
Is dat dan mooi meegenomen omdat ik die calorieën van het ontbijt dan niet binnenkrijg ?
Idd niet ontbijten. Ontbijt is energie voor 7:00 tot 13:00, omdat je die tijd hebt geslapen hoef je ook geen energie daarvoor. Als je vervolgens tot 3:00 opblijft moet je wel na het avondeten wat eten om de extra tijd door te komen.
pi_77379033
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef omearos het volgende:

[..]

Idd niet ontbijten. Ontbijt is energie voor 7:00 tot 13:00, omdat je die tijd hebt geslapen hoef je ook geen energie daarvoor. Als je vervolgens tot 3:00 opblijft moet je wel na het avondeten wat eten om de extra tijd door te komen.
Ok thanks, ik ga dan wel weer rond 00:00 naar bed .
En met slapen verbrand je ook energie.
pi_77379077
altijd binnen een uur na t opstaan wat eten om je motortje weer aan te zwengelen.

als ik uitslaap maak ik een meer uitgebreide lunch en verder gewoon zoals altijd maar eet echt wel wat als binnen dat uur. als is het maar yoghurt of fruit oid.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77379123
Is best veel trouwens, ik verbrand met mijn gewicht 1000 calorieën bij 8 uur slaap
pi_77379150
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
altijd binnen een uur na t opstaan wat eten om je motortje weer aan te zwengelen.

als ik uitslaap maak ik een meer uitgebreide lunch en verder gewoon zoals altijd maar eet echt wel wat als binnen dat uur. als is het maar yoghurt of fruit oid.
Doe ik ook altijd, als ik wakker wordt dan moet ik altijd gelijk eten.
Heb dan echt honger !
pi_77379220
Het gaat maar heel moeizaam nog, geef teveel toe aan lekkere dingen
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 januari 2010 @ 15:41:18 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77379250
Door die stomme google ad heb ik zin in chocola...
pi_77379265
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Het gaat maar heel moeizaam nog, geef teveel toe aan lekkere dingen
waar zijn die lekkere dingen dan want aan je boodschappen kan het niet liggen als het goed is

als het op je werk is kan je misschien je collega' s vragen je niets aan te bieden als er wat lekkers is bijv?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77379299
vooral op het werk. Ik zit een cm of 50 van een zeer grote voorraad snoep af en verveel me de *******
pi_77379386
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
vooral op het werk. Ik zit een cm of 50 van een zeer grote voorraad snoep af en verveel me de *******
maar kan je die niet wegzetten? bij iemand anders zetten oid?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77381838
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maar kan je die niet wegzetten? bij iemand anders zetten oid?
Ze staan al op een ander bureau.

Er is vanaf hier net 10 kilo drop en ander snoepgoed besteld
Ik ga een andere werkplek eisen
pi_77382211
Terug van de stad, en de schoenen zijn binnen

De "Mizuno Wave Alchemy 9" voor ¤115 (na ledenkorting van de sportschool). Ruim anderhalf uur binnen geweest bij Runnersworld.
pi_77403857
Gave schoenen ! Succes met rennen.

Hier gaat het wel goed, t lijntje gaat naar beneden dus dat is mooi
Beetje moe van alle geklooi op t werk maar nog maar een paar uur en dan weekend !
pi_77407446
goeiemorgen, na in 2 weken tijd bij verschillende mensne gegeten te hebben en 2x uit eten geweest is mijn hele vochthuishouding van slag en houd, ondanks mijn medicijnen, vocht vast. Voelt heel naar. Eniewee, dat trekt wel weg maar tis gewoon vervelend.

Vandaag:

O muesli met mag yoghurt
T fruit
L 3-4 cracottes met kipfilet/philadelphia light/ zelfgemaakte suikerarme jam... oid en een eitje
T bouillon
D geen idee nog, moeten nog boodschappen doen maar ga misschien voor rucola/carpaccio/pijnboompitjes/zwarte olijven/parmezaanse kaas...
T glas of 2 chardonnay

S les 20, of 21, van evy
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 29 januari 2010 @ 11:24:46 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77409088
Gisteren nog best lekker getraind, maar veel te lang blijven hangen en dus pas om een uur in bed Heb wel gisteren besloten dat ik weer eens ga rondkijken voor nieuwe sportschoenen. Komt allemaal door dat mooie plaatje van jouw nieuwe schoenen Vido Heb je ze al uitgeprobeerd?

Vervelend DE, als je niet lekker in je vel zit en je weet waardoor het komt maar niet veel anders kunt doen dan wachten tot het weg is...

Vandaag is vrijdag en dat is thuis frietjesdag
O - 2 sneetjes bruin met pindakaas, mok koffie
T - banaan, minneola, mok thee
L - 4 sneetjes bruin, kipfilet, rookvlees, water
T - appel, 3 mini stroopwafeltjes, mok thee
D - hotdog (broodje, veel zuurkool, frankfurter) of twee, frietjes en sla
T - geen idee nog...
pi_77410516
Lekkere dingen kan ik prima van afblijven.
Ik heb eerder moeite met alcohol.
Ik ben absoluut geen alcoholist, maar ik houd wel van een lekkere bier, of een whiskey likeur, of een lekker glas Baileys.
Maar dat zijn nou net die dingen waar veel calorieën en vet in zitten.
pi_77412171
net les 21 gelopen, 4.5 km met 10-10-12 vervelende vind ik alleen dat ik nog steeds een knalrode kop krijg soms , ziet er niet uit! maar daar heb ik altijd last van gehad, dus vraag mij af of het ooit nog over gaat alleen met vorst heb ik er geen/ minder last van.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77412191
Maandoverzichtje, gemeten op 30 december en 25 januari

Gewicht - 95,4 -> 93,8
BMI - 30,0 -> 29,6
Vet% - 41,8 -> 41,6
Conditie - 29,8 -> 36,1
Taille - 99 -> 95
Heup - 123 -> 120
Verhouding - 0.80 -> 0.79

En gisteren les 11 overleefd, 8x2 minuten
pi_77412206
gaat goed zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77412242
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
net les 21 gelopen, 4.5 km met 10-10-12 vervelende vind ik alleen dat ik nog steeds een knalrode kop krijg soms , ziet er niet uit! maar daar heb ik altijd last van gehad, dus vraag mij af of het ooit nog over gaat alleen met vorst heb ik er geen/ minder last van.
Ik heb ook altijd een knalrood hoofd. Vind ik persoonlijk meer aangeven dat je je goed inspant dan dat het genant is ofzo. Als ik zie hoe fris en fruitig sommigen de kleedkamer inkomen vraag ik me juist af of ze wel iets hebben gedaan.
pi_77412468
Eey,

Even nog maar iets van me laten horen, nog geen eetbuien gehad gelukkig!
Wel af en toe gezondigd en wat meer gevarieerd gegeten.
Maar ben ook niks meer afgevallen de laatste dagen
pi_77412529
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd een knalrood hoofd. Vind ik persoonlijk meer aangeven dat je je goed inspant dan dat het genant is ofzo. Als ik zie hoe fris en fruitig sommigen de kleedkamer inkomen vraag ik me juist af of ze wel iets hebben gedaan.
ja das misschien wel zo ja maar als ik mijn rondje loop en ik iemand tegenkom die er fris en fruitig uitziet dan vraag ik mij toch af of ik iets fout doe (hoewle ik het als kind dus ook al had)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:52:55 #190
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_77412543
Vandaag heb ik weer voor het eerst evy gedaan.
En het ging niet slecht. Morgen of vanavond herhaal ik les 1 omdat ik de 3 minuten niet kon volhouden.
pi_77413548
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef sweetlady-o het volgende:
Vandaag heb ik weer voor het eerst evy gedaan.
En het ging niet slecht. Morgen of vanavond herhaal ik les 1 omdat ik de 3 minuten niet kon volhouden.
Ook als je het niet haalt moet je wel die rustdag houden. Dus overmorgen weer hardlopen, les 1 of toch naar les 2
pi_77413595
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das misschien wel zo ja maar als ik mijn rondje loop en ik iemand tegenkom die er fris en fruitig uitziet dan vraag ik mij toch af of ik iets fout doe (hoewle ik het als kind dus ook al had)
Bij fris en fruitig denk ik dan: net begonnen, dus nog niet lang genoeg om rood hoofd te hebben, of die traint ver onder zijn/haar niveau en spant zich niet echt in.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:26:11 #193
279894 winka
pi_77416596
Zo, net les 8 gelopen en het ging best lekker Ik vind het alleen een beetje erg koud, wat voor kleding dragen jullie tijdens het hardlopen?

Toen ik de vorige keer bij de laatste les was beland van Start to Run, had ik mezelf getrakteerd op speciale (of juist gewoon goede) hardloopschoenen, net zoals hierboven. Wat een wereld van verschil is dat zeg! Het loopt zó lekker
pi_77417465
ik had vandaag een lange broek aan, een fleece en mijn semi waterdichte jasje. en mijn shcokabosorber
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77417567
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef omearos het volgende:

[..]

Bij fris en fruitig denk ik dan: net begonnen, dus nog niet lang genoeg om rood hoofd te hebben, of die traint ver onder zijn/haar niveau en spant zich niet echt in.
Nou ja, je ademhaling maakt wel veel verschil met verkleuren, hoor! Ik heb toch altijd het idee dat je daaraan de amateurs (waaronder ook mijzelf ) herkent Niet dat dat echt uitmaakt, verder.
pi_77417640
ik adem tegenwoordig heel rustig maar ik zweet nog steeds nauwelijks! dus dat zal ook schelen. heel annoying want ik krijg het wel heel heet maar zweten ho maar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77417686
Mijn ademhaling is niet mijn sterkste punt! van die serieuze lopers hoor ik nooit puffen en hijgen
pi_77417780
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn ademhaling is niet mijn sterkste punt! van die serieuze lopers hoor ik nooit puffen en hijgen
nou bij de 12 vandaag klonk ik ook niet helemaal lekker mee hoor maar dan nog is het beter dan een tijd terug. Maar wrs klinkt het nog voor geen meter hoor lekker boeiend, heb toch oordopjes in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:15:04 #199
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_77418777
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef omearos het volgende:

[..]

Ook als je het niet haalt moet je wel die rustdag houden. Dus overmorgen weer hardlopen, les 1 of toch naar les 2

Jammer, ik voelde me best wel een faal dat ik het niet haalde.
pi_77418900
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

snap ik maar volgende keer gaat het vast beter hoe je loopt verandert, zeker in t begin als je opbouwt, elke keer wel. er zijn zoveel zaken die er invloed op kunnen hebben: hoe je geslapen hebt, in welke periode van je cyclus je zit, tegenwind, regen... noem maar op...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77418961
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Hèhè, nou, troost je: de eerste keer dat ik ging lopen, ging ik na een minuut al helemaal kapot En het leuke is dat je blijft denken dat je 't niet haalt, en dan ineens kun je zomaar 5 km rennen!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:33:22 #202
279894 winka
pi_77419541
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
ik had vandaag een lange broek aan, een fleece en mijn semi waterdichte jasje. en mijn shcokabosorber
Ik moest even zoeken wat een shockabsorber was
Ik draag ongeveer hetzelfde maar met deze regen/wind/sneeuw vind ik het geen pretje om tussen de stukjes hardlopen te gaan wandelen. Maar om nou met een sjaal om te gaan rennen
pi_77419884
toen het vroor had ik een lange broek aan, een hardlooptshirt aan, mijn fleece, handschoenen en een sjaal om. de handschoenen gingen uit halverwege maar die dunne sjaal om vond ik wel lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:07:33 #204
279894 winka
pi_77420929
Oh okee. Ik ben dan bang dat ik het vies ga vinden vanwege het zweten Volgende keer maar eens proberen, de rest van mijn lichaam is warm genoeg, behalve mijn nek.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: vruchtenyoghurt
T: snack a jack cracker, 2 appels en een kiwi
L: 2 bruine boterhammen met banaan
T: 1 snee roggebrood met smeerkaas
A: gekookte aardappelen met (vega) burger, en een uitgebreide salade met ei, paprika e.d.
T: glas rode wijn

Ik had voor het avondeten iets héél anders in gedachten maar zoals gewoonlijk niet alle ingrediënten in huis gehaald. Ben net lekker in bad geweest en geen zin om nog naar buiten te gaan
pi_77421176
lekker in bad! goed idee, ga ik dit weekend ook weer eens doen

en die sjaal, ik had een hele dunne omgewikkeld, mijn gewone wintersjaal leek mij ook te warm.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77421399
Van die smalle katoenen sjaaltjes van petit bateau vind ik perfect voor hardlopen. Niet zo'n prop in je nek, precies warm genoeg, en daarna op 40 graden in de was.
pi_77423286
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren nog best lekker getraind, maar veel te lang blijven hangen en dus pas om een uur in bed Heb wel gisteren besloten dat ik weer eens ga rondkijken voor nieuwe sportschoenen. Komt allemaal door dat mooie plaatje van jouw nieuwe schoenen Vido Heb je ze al uitgeprobeerd?
Nope, nog niet. Heb ze gisteren rond 16.00u gekocht, die zelfde avond had ik tentamen, vandaag de hele dag gewerkt en vanavond een avondje chillaxen (een mix van chillen en relaxen, oftewel he-le-maal niks doen) met vrienden. Heb ze dus alleen even uitgeprobeerd in de winkel (loop-analyse) en buiten de winkel een klein rondje

Maar deze schoenen zijn ook voor de gewichtsklasse ~90kg, en ik ben momenteel 98kg. Heb er overigens zelf voor gekozen deze schoenen te kopen voor een gewichtsklasse lager Anders zou ik over 2 maandjes ofzo, als ik rond de 90kg zit, met "te zware" schoenen zitten.

Ow, ik kreeg van de meneer bij Runners World trouwens gemiddeld een 8 voor mijn looptechniek Een 9 voor m'n linkerbeen en een 7 voor m'n rechter, haha
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:11:52 #208
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77423292
Wil ook dieeten, maar een hoop pogingen achter de rug. Iedere keer mislukt het weer
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_77423423
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
ik adem tegenwoordig heel rustig maar ik zweet nog steeds nauwelijks! dus dat zal ook schelen. heel annoying want ik krijg het wel heel heet maar zweten ho maar.
De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijven
pi_77423855
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Vido het volgende:

[..]

De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijven
als ik adem als darth vader ga ik ook niet zweten, dan heb ik last van mijn astma
pi_77423881
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
Wil ook dieeten, maar een hoop pogingen achter de rug. Iedere keer mislukt het weer
heb je een idee waar het mislukt?
En heb je een plan en een doel?

Een plan, een doel en mensen die je steunen en je in de gaten houden helpen vaak al bij het volhouden.

Succes iig en welkom hier.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:38:48 #212
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77424123
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef omearos het volgende:

[..]

heb je een idee waar het mislukt?
En heb je een plan en een doel?

Een plan, een doel en mensen die je steunen en je in de gaten houden helpen vaak al bij het volhouden.
Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.

Ik heb geen plan. M`n enige doel is dat ik wat leukere kleren kan uitkiezen. Ik woon op mezelf, dus niet echt mensen die me kunnen helpen. Voorheen deed m`n moeder het, maar ja als ik niet thuis ben eet ik ongezond.
Mis een beetje zelfdiscipline.
quote:
Succes iig en welkom hier.
Dankje
pi_77424239
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.

Ik heb geen plan. M`n enige doel is dat ik wat leukere kleren kan uitkiezen. Ik woon op mezelf, dus niet echt mensen die me kunnen helpen. Voorheen deed m`n moeder het, maar ja als ik niet thuis ben eet ik ongezond.
Mis een beetje zelfdiscipline.
[..]

Dankje
Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.
Daarna maak je een plan over hoe je dat doel wil bereiken.
Je kan eventueel in het lijstje in de OP je gegevens plaatsen, dan kan je het mooi bijhouden.
Verder lekker meeposten hier, dat motiveert.

Ik houd een dagboek bij op : www.caloriechecker.nl
Kan ik precies zien wat ik per dag aan calorien en vet binnenkrijg, en welke producten ik moet vervangen.
Ik heb er echt een sport van gemaakt.

Ik moet 27 kilo kwijt, ben er al 2 afgevallen
Hoeveel wil/moet je kwijt ?

Veel succes
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:54:38 #214
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77424534
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.
Daarna maak je een plan over hoe je dat doel wil bereiken.
Je kan eventueel in het lijstje in de OP je gegevens plaatsen, dan kan je het mooi bijhouden.
Verder lekker meeposten hier, dat motiveert.

Ik houd een dagboek bij op : www.caloriechecker.nl
Kan ik precies zien wat ik per dag aan calorien en vet binnenkrijg, en welke producten ik moet vervangen.
Ik heb er echt een sport van gemaakt.

Ik moet 27 kilo kwijt, ben er al 2 afgevallen
Hoeveel wil/moet je kwijt ?

Veel succes
Handig tooltje, maar eens kijken

30 kilo zou ook een mooi doel zijn voor mij.

Waar het btw ook altijd mis mee gaat is dat het vaak te langzaam voor mij gaat. Laatst een dieet, 6 weken 4 kilo kwijt. Ik vond dat veel te weinig. (is overigens wel een paar jaar geleden)
pi_77424577
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Handig tooltje, maar eens kijken

30 kilo zou ook een mooi doel zijn voor mij.

Waar het btw ook altijd mis mee gaat is dat het vaak te langzaam voor mij gaat. Laatst een dieet, 6 weken 4 kilo kwijt. Ik vond dat veel te weinig. (is overigens wel een paar jaar geleden)
Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werken afvallen gaat niet snel (alleen in het begin dan)
4 kilo in 6 weken is een erg goed resultaat
pi_77425240
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk ook inderdaad, je moet reëel blijven.
Voor mezelf heb ik het gewoon niet te streng gemaakt, al eet ik dus bij voorkeur suikerloos.
Nu sta ik dus bijvoorbeeld wel een pizzaatje op te warmen.
Het moet wel leuk blijven denk ik dan, en bovendien zit ik dan nog steeds aan 1600Kcal ofzo. Foute Kcal, dat wel
Niet goed, maar ach, ik ga zo wel een uur flink trainen, het is weekend, en ik ben de hele week al braaf.
Bovendien val ik keurig een kilo per week af, en ik zondig elke week wel een keer.

Doelen niet te belachelijk, en zorg dat je er niet vreselijk ongelukkig van wordt.
Ik denk dat dat de clou is. Maar goed, iedereen doet het weer op z'n eigen manier, en "iedereen zijn eigen weg" denk ik altijd maar
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:28:45 #217
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77425443
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werken afvallen gaat niet snel (alleen in het begin dan)
een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.
pi_77425514
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.
een motivatie? en als het niet lukt dan stop je dus?
ik zie niet echt hoe dat gaat werken?
het is gewoon zo dat langzaam afvallen sowieso een stuk beter is en dat het er dan ook nog eens beter afblijft
pi_77426172
Volgens mij, stop je als je gaat "diëten" met ongezond eten.
Ofwel, je gaat gezond eten en meer bewegen.

Ik denk niet dat ik ooit moet stoppen met het eetpatroon dat ik nu doe. Al is het alleen maar omdat ook m'n buik veel rustiger is, ik me energieker voel etc.
Ik denk niet alleen aan de kilo's. Al is dat mooi meegenomen natuurlijk.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:06:10 #220
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426461
Nou ja, dan begint ik na het weekend wel gewoon erop te letten.
pi_77426533
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij, stop je als je gaat "diëten" met ongezond eten.
Ofwel, je gaat gezond eten en meer bewegen.

Ik denk niet dat ik ooit moet stoppen met het eetpatroon dat ik nu doe. Al is het alleen maar omdat ook m'n buik veel rustiger is, ik me energieker voel etc.
Ik denk niet alleen aan de kilo's. Al is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?
Uiteindelijk is dat ook belangrijker dan de kilo's
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:09:14 #222
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426544
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?
Uiteindelijk is dat ook belangrijker dan de kilo's
Dat is uiteindelijk ook mijn bedoeling
pi_77426659
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk ook mijn bedoeling
Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:13:52 #224
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426679
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?
Nou ja, ik weet niet in hoeverre dat realistisch is.
Maar gezondheid speelt ook mee.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:14:49 #225
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426708
pi_77433848
* sylvesterrr joins the club.

Ik heb een jaartje of 3 geleden een crosstrainer gekocht voor ongeveer ¤ 500, nadat ik 6 maandenlang ¤ 50 per maand aan de sportschool heb betaald (waarvan ik 3 niet heb gesport ivm longontsteking die maar niet weg wilde gaan ). De crosstrainer was toch het enige apparaat dat ik leuk vond én geen knieklachten opleverde.

Ik heb me vaak voorgenomen om er regelmatig op te sporten, maar het is er nooit van gekomen wegens gebrek aan discipline. Vorige week dinsdagavond heb ik de knop omgedraaid: geen patat, geen chips, geen lekkere tussendoortjes e.d. meer. Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.

Ben nu gezond aan het eten, sport al sinds afgelopen maandag 40minuten per dag op de crosstrainer. Ik kijk ook meteen naar mijn favoriete tv-series terwijl ik sport; verbrand je met multitasking meer calorieën?

Vroeger at ik toch wel 1 á 2x per week patat (en heel veel chips), dat heb ik al anderhalve week niet gedaan. * sylvesterrr is trots op zichzelf.

1.83m @ 104kg. Dat laatste getal moet flink naar beneden.

[ Bericht 0% gewijzigd door sylvesterrr op 29-01-2010 22:52:34 (typo) ]
pi_77434078
Succes !

Je moet je af en toe ook gewoon verwennen hoor.
Ik heb vanavond heerlijke Roti kip op .
En is nog niet eens heel slecht.
pi_77434788
Ja, maar ik moet nog iets vinden waarmee ik mezelf kan verwennen. Ik wil geen zak chips/patat oid naar binnen werken, want voor je het weet ga ik dat weer regelmatig halen (3 frietboeren op 3 minuten loopafstand waarvan er twee ook shoarma verkopen).

Ik ben iig blij dat het bedrijfsrestaurant een ruim assortiment aan voedsel heeft. Het croissantje met pindakaas (:X)heb ik vervangen door 2 sneetjes bruinbrood met Becel Light of kruidenboter Light (ik ben het merk van de kruitenboter even vergeten, iets met Pu nog wat). Volgens mij scheelt dat ook al heel wat. Ook de Cola/Fanta bij de lunch is weg (de flessen Cola op m'n kamer bij het tv kijken zijn ook weg).

Yep, ik leefde nogal ongezond.
pi_77436217
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallen Is ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval

Maaarrrrrr: veel succes en welkom!!

En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras eten Ik ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
pi_77436635
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.

Veel succes Sylvester
pi_77441686
Mogge

Nou mijn beweging voor vandaag ligt vast : bergen sneeuw schuiven....
en 2 kids van en naar sport vervoeren maar hoe ik dat moet gaan doen is nog ff lastig.
Verder gaat het hier goed, t lijntje daalt netjes dus ik ben meer dan tevreden.
Op naar de 94,9

Succes nieuwkomers en natuurlijk ook voor de doorzetters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Muks op 30-01-2010 08:34:27 ]
  zaterdag 30 januari 2010 @ 08:46:22 #232
279894 winka
pi_77441786
Vanochtend toch even op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 81,0 Ben ik best wel blij mee zo vlak voor de Rode Dagen en net na het hamburgerweekend in Stockholm!

Het heeft hier wéér gesneeuwd dus ik hoop dat ik morgen gewoon kan hardlopen

Goed zeg Muks, 30 kg eraf, op naar de volgende 30
En Sylvesterrr welkom en veel succes
pi_77441886
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Vido het volgende:

[..]

Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallen Is ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval
Het ging op zich goed, totdat ik ook wilde gaan sporten. Na een kwartiertje zaalvoetballen was ik al volledig uitgeput.
quote:
En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras eten Ik ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
Kijk, dat is een leuke. Ik ben zelf ook een gadget-freak. Voor iedere kg die eraf gaat, 10 euro aan gadgets uitgeven. Eens kijken of ik die afspraak met mezelf en bankrekeing kan maken.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef omearos het volgende:
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.
Pure chola lust ik niet eens, maar ik weet wat je bedoelt. Er staat sinds vorige week maandag overigens wel een doosje Ferrero Rocher op m'n bureau (doosje van 30 stuks). Die maandag heb ik er 4 van weggewerkt, de rest geniet nog van het doosje. Het is een godswonder dat ik de verleiding heb kunnen weerstaan.
SPOILER
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 09:54:26 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77442306
Genieten ervan... niet 'wegwerken'

Nee, serieus... neem eens de tijd om echt te proeven wat je in je mond stopt. Vandaar de tip pure chocolade, daarvan kun je echt genieten. Maar als je het niet lust, dan is dat natuurlijk anders
pi_77443587
Pure chocolade is ook echt heel lekker en heel vullend, na 1 blokje heb ik dan ook echt genoeg en dat vind ik er fijn aan.
Goed van je dat de ferrero is blijven staan !
pi_77443617
Toch jammer dat ik pure chocolade niet lekker vind
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:27:46 #237
279894 winka
pi_77443742
Ik vind puur ook niet om te eten, mijn lievelingschocolade melkchocolade met hazelnoot Maar goed dat we het niet in huis hebben.
Hoewel ik soms een verdwaald stukje van mijn vriend vindt die het probeert het te verstoppen

Wat ik trouwens ook lekkere chocolade vind is de eco (?) chocolade van AH. Het is in ieder geval een dunne reep
pi_77443768
Oja, met hazelnoot is echt lekker
Hier ook niets in huis anders had ik het wel opgegeten deze week
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:43:19 #239
279894 winka
pi_77444179
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)
Zou dat bestaan
pi_77445271
Gewoon niet in huis halen .
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen .
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
pi_77447077

Gewoon dat in huis halen, als je daarvan meer dan één blokje per dag wegkrijgt: respect
pi_77448978
Die heb ik ook en inderdaad 1 blokje is zat
en dan niet eens per dag hoor... das me veel te zwaar op de maag
pi_77449033
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Gewoon niet in huis halen .
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen .
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
pi_77449456
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
Haha, ik mijn kinderen trouwens ook anders opvoeden.
Ik ben echt een verwend nest geweest (enige jongen), en kreeg altijd alles.
Dat verklaart ook een stukje van overgewicht
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:46:56 #245
279894 winka
pi_77450777
Ik was altijd wel redelijk op gewicht toen ik nog thuis woonde MIjn ouders haalden ook alleen de meeste lekkere dingen in het weekend, zoals wit brood en frisdrank. En op was op.

Toen ik mijn eigen geld ging verdienen werd het wat minder en helemaal toen ik op mezelf ging wonen. Ik kon geen normale maaltijd maken. Mijn moeder heeft me vaak genoeg aangeboden om het te leren, maar ik had er geen interesse in

Sinds een jaar of wat verdiep ik me echt in recepten en begin het nu ook leuk te vinden
pi_77451820
Oh, hoe herkenbaar!
Bij mij thuis hadden we best wel eens snoep of chips, maar zeker met mate. Géén frisdrank (alleen spa rood), en verder heel gezond eten. Afhalen deden we nooit, alleen als het niet anders kon.

Toen ik het huis uit ging sloeg ik dus los

Nu haal ik het ook niet meer in huis.
Ik heb het geluk dat mijn vriendin totaal andere dingen snoept dan ik.
Ik hou erg van chips, en zij helemaal niet. Tenminste, ze zal het niet kopen. Ze koopt wel koek en chocola, maar daar geef ik dan weer niet zo veel om.
Dus, ik haal gewoon niks voor mij in huis, en dan red ik dat wel.
pi_77453458
Pure chocolade Niet aan mij besteed
Paar dagen niet gepost had ff geen zin om enorm bezig te zijn met de lijstjes.
Vandaag een beetje een raar dagje, we eten vanavond gewoon tosti's
De komen de dagen zal het een beetje afhangen hoe het gaat met mijn piercing (die ik vandaag heb laten zetten)
Probeer wel zoveel mogelijk regelmatig te eten met tussendoortjes
pi_77453467
"Vroeger" ging ik wekelijks wel 2 á 3 keer wel naar de AH om "boodschappen" te doen (lees: snacks hamsteren), tegenwoordig ga ik naar de AH om fatsoenlijk brood, 20+ smeerkaas, Becel Light, <insert> Light te kopen.

Eind van het jaar/begin volgend jaar wil ik op mezelf gaan wonen (als alles meezit). Voor die tijd wil ik mezelf gezond eten/sporten aanleren, anders komt het er nooit van vrees ik.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 18:18:18 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77455467
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef winka het volgende:
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)
Zou dat bestaan
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:47:53 #250
279894 winka
pi_77456393
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
Wat lijkt me dat heerlijk! Als ik er écht zin in heb, dan vind ik het niet eens zo erg om er van te eten (dus genieten) En dan blijft het denk ik ook bij minder.
Maar vandaag ben ik behoorlijk gefrustreerd en als ik dan mijn vriend zie snoepen dan heb ik het wel even moeilijk. Lichamelijk heb ik er geen behoefte aan, maar ik ben gewend om in een bui als deze rustig een zak chips open te trekken.

@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?

@Sylvesterrrrrr: goed dat je van plan bent om gezond eten aan te gaan leren voordat je op jezelf gaat wonen Dat scheelt al een heleboel?
pi_77462627
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef winka het volgende:

@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?

Niet ziek, maar het is nogal behoorlijk gevoelig dus ik moet heel langzaam eten (wat dat wel weer goed is) En geen harde dingen afbijten. (Heb een labret laten zetten)
pi_77471282
Piercing... niet mijn smaak maar misschien wel een handig ding om langzamer te gaan eten
Even mijn weekresultaten.. ik ga het miv vandaag op zondag doen, heb ik even wat meer tijd dan op de maandag ochtend.Deze week -1.3 kg, totaal eraf nu 30.2 kg in 24 weken, kortom 1.25 per week. Nog te gaan 26.1 kg. Succes allemaal !

Ohh mijn lijstje voor vandaag :
Heb uitgeslapen tot 9.45 dus maar O en T gecombineerd

O/T : 200 gram kwark, 3 crackers met smeerkaas/jam, glas sap en 2 kiwi's
L : 3 crackers met 50 gram vleeswaar, witlofsaladeen glas optimel
T: bakje chips
D: hachee met rode bieten en puree
T: fruit
pi_77473500
Les 12 gerend

Lijstje:
O: All-Bran met magere melk
T: ijsthee
L: 2 boterhammen, 1x philadelphia, 1x garnalenspread
T: 3 mandarijntjes
D: kip uit de oven
T: vruchtensap oid.
pi_77486645
Toch maar een lijstje vandaag (beginnend om 05.45 )
O Fruitontbijt
T een zacht wit bolletje
T banaan en 2 mandarijntjes
L een broodje met achterham en een broodje met hagelslag
T een appel en een paar druifjes
D spinazie aardappels en een kipkaasschnitzelgevaldinges

Morgen weegdag, ben benieuwd verwacht niet zoveel eigenlijk, ook omdat het de vorige keer zo tegen viel.
Even geen fietsen, vorige week kreeg ik last van mijn heup. En aangezien ik eerder al een paar keer slijmbeursontsteking heb gehad, ben ik het even rustiger aan gaan doen. Morgen weer rustig beginnen.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:14:00 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77490119
Hoi

Mag ik ook meeposten als ik niet zo'n tabel-ding aanmaak??
(wil morgen gaan beginnen... moet echt NODIG afvallen. En krijg volgende week zondag de crosstrainer van mijn ouders )
Don't come closer, I might hurt you
  Licht Ontvlambaar zondag 31 januari 2010 @ 21:23:34 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77490680
Tuurlijk mag dat Welkom!

Ik heb vandaag een schandaaldag gehad, wijn en tapas Morgen weer netjes in het gareel
pi_77490794
Natuurlijk! (ik sta er ook niet in )

Yeah Omearos voor les 12! en wat een mooi resultaat Muks, -1.25 p week!

Ik ga weer eens wat strenger voor mezelf zijn de komende tijd, merk dat ik toch wat sneller denk: ach kan wel en das niet de bedoeling
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 31 januari 2010 @ 21:27:08 #258
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77490899
Fijn!! Dankjullie
Hoi dan allemaal!!
Ik zal eens kijken hoe goed ik het topic bij kan houden
pi_77491113
morgen weer hardlopen, ben eigenlijk aan les 22 toe... maar das 2x 15 en ik merk weer een psychologische drempel ... die ik ook voor 4x8 had (dat ging prima) en ook voor 10-10-12 had (ging ook prima)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77491400
Succes met hardlopen DE

Lindytje ik sta ook niet in de lijst hoor (heb me ooit eens aangemeld maar ben mijn wachtwoord kwijt ) dus zo kan ook. Succes
  zondag 31 januari 2010 @ 21:38:01 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_77491493
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQ ik heb er zin in!
Kwak
pi_77491611
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQ ik heb er zin in!
heel veel succes en ik vind het heel sterk van je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 31 januari 2010 @ 21:44:43 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77491870
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
Stoer!! Veel succes

Dankje LovelyLady
pi_77494162
Ik heb aangemeld voor het lijstje en alles ingevuld.
De rest gaat vanzelf toch ?

Ik ben in de 2 weken dat ik bezig ben 4 kg afgevallen
  zondag 31 januari 2010 @ 22:43:14 #265
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_77495050
Een volledig verziekt weekend voor het afvallen. Jarig zijn is niet slim wat dat betreft
pi_77503428
SPOILER

In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
pi_77503498
goeiemorgen, vandaag weer braaf terug in mijn nette eetplan Hardlopen moet ik even aankijken, tis erg glad hier.

O muesli met mag yoghurt
T 1 stuks fruit
L reep + bouillon
T wat yoghurt met havervlokken en honing
D courgette/kastanjepaddestoelenrisotto (uit gezond met ramsay) met een gegrilde kalfsburger
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 09:32:01 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 09:17:06 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77503662
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILER

In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
pi_77503772
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
Eraf is eraf! Ik verwacht ergens deze week ook wel dat ik vocht ga vasthouden ivm de tijd vd maand.

Mijn lijstje vandaag
O 200ml fruitontbijt + 200ml optimel
T kwark en 2 mandarijntjes
L een broodje achterham + roggebroodje met kaas
T een appel en een paar druifjes
D bietjes aardappeltjes en varkensfilet ala minute
pi_77503805
je bent goed bezig dus LL, volhouden !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77515037
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?

les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel . toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw ) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 15:48:36 #272
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515210
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?

les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel . toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw ) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
pi_77515349
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf

En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik (maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 15:53:26 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515448
Lijstje van vandaag: (ik kom op maandag t/m wo niet voor half tien uit mijn bed.. daar vind je dus ook geen tussendoortje in de ochtend)

O: krentenbol zonder iets
L: 2 volkoren boterhammen met blue band en1 kipfilet, 1 jam
T: Boterham met kipfilet
D: hutspot met rookworst (slecht!!!!)
T: bakje optimel vanille yoghurt

En het is pas 10 voor vier en ik heb nu al hongerrrrr......

(oh, fruit is bij mij altijd een puntje.. ik ben allergisch voor heel veel fruitsoorten, dus in de winter ben ik veroordeeld tot enkel mandarijnen, sinaasappels en grapefruits. En dan heb ik ook nog vaak kloven in mijn vingers dus pellen is dan geen feest. Dus schiet fruit er nog al bij in vaak...)
  maandag 1 februari 2010 @ 15:54:13 #275
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515478
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf

En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik (maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
Fijn!!! Geniet van je badje en ATWT
pi_77515526
misschien is een grapefruitmesje iets voor je? snij je je vrucht half door en dan snij je de partjes er zo uit

en hutspot met rookworst, en je moet toch ook gewoon eten? je kan bijv geen of weinig jus nemen en wat minder worst dan anders?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 16:01:09 #277
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515738
Ja, da's waar, ik moet ook gewoon eten... (valkuil, te weinig willen gaan eten omdat ik al wil vallen...). Sowieso geen jus, en ik zal niet een halve worst opeten
Grapefruitmesje is misschien wel iets ja! Ik ga eens kijken waar ik die kan scoren, dankje
pi_77516328
Gewoon een scherp aardappelmesje werkt ook prima voor een grapefruit
pi_77516348
tis idd verleidelijk om te weinig te gaan eten maar daar help je jezelf niet mee, in the end werkt dat averechts.

gewoon eten, 3 hoofdmaaltijden, 3x tussendoor en aan je kcal komen + bewegen werkt beter en houd je ook veel langer vol.

Oh ja sjeen, ik denk dat t toch echt vocht was want ik ben alweer bijna 9 ons kwijt vandaag (en mijn ringen zitten weer een stuk beter)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 16:30:42 #280
279894 winka
pi_77516866
Zo, het lijkt hier eindelijk te dooien dus straks weer hardlopen Het schiet nu niet echt op met dit weer. Gisterochtend heb ik ook een poging gedaan, maar ik ben glibberend en glijend weer naar huis gegaan

@LovelyLady, hoe is het nu met je piercing en eten?

@Lindyitje: welkom! en Succes Herkenbaar hoor, de valkuil van te weinig eten. Toen ik net weer begonnen was heb ik ook een week (o.a. door tandprobleempjes) echt te weinig gegeten. Ik kwam toen zelfs aan
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 16:35:30 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77517099
Mooi DE, ik merk het ook altijd aan mijn ringen

Het sneeuwt hier
  maandag 1 februari 2010 @ 16:41:52 #282
279894 winka
pi_77517363
Een enorme sneeuwliefhebber dus
ik houd ook van sneeuw maar ben er nu wel helemaal klaar mee
pi_77517633
ik hou ook van sneeuw maar idd, ik ben er helemaal klaar mee. Tijd voor zon!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 16:49:28 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77517654
Dank voor alle tips en het welkom
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 16:52:09 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77517769
Ik heb een dochter van vijf, dan is sneeuw leuk
pi_77518810
hoi, ik kom alleen heel even snel melden dat het een hele interessante en heftige dag was, maar dat ik er heel veel vertrouwen in heb. geheel tot mijn eigen verbazing vond ik de danstherapie het leukste en ook heel erg nuttig, er kwam meteen vanalles los...

de dietiste is ook tof (en zelf ook stevig aan de maat trouwens) maar lekker no nonsense, en strengig op een fijne manier. de mensen moet ik nog even aan wennen...

sporten heb ik superfanatiek gedaan, was heerlijk. ik heb wel serieus de beste conditie van al die mensen in de groep, en ben ook behoorlijk sterk, dus ik voelde me meteen echt heel goed...

en nu ben ik doodmoe... heb net mn eetdagboek zitten invullen op dieetinzicht (de rapporten daar moeten we mailen naar de dietiste- tenzij je dat niet durft). vandaag meteen een keurige dag: 1500 kcal, niet te veel zout, alleen beetje te weinig vezels... (edit: omdat ik bruin/tarwebrood had ipv volkorenbrood...)

lijst:
o- boterham met kipfilet, glas aanmaaklimo (verder de hele dag water)
t- boterham met kipfilet
l- boterham met kipfilet en wortel/prei/kool mengsel erbij
t- boterham met kipfilet en restje rauwkost
t- zilveruitjes (80 gram)
d- ovenfrites met een tartaartje, gebakken uien en een puntpaprika en een halve komkommer
t- een appel

1549 kcal.

beetje veel eetmomenten: de lunch hadden we door uitlopende danstherapie maar 15 minuten voor waarin we ons ook moesten verkleden voor fitness, dus de rest van mn lunch opgegeten na fitness/begin van dietetiek...

streven is om 6 eetmomenten op een dag te hebben, t is er dus maar 1 teveel vanwege de rare drukte op therapie...
Kwak
pi_77519233
wat fjn dat je eerste dag zo positief verlopen is Kwak! en bijzonder dat je danstherapie zo fijn vond .. en ook fijn dat je gemerkt hebt dat je sterker bent en fitter dan andere mensen (niet dat t een wedstrijd is, dat bedoel ik niet) maar t geeft wel zelfvertrouwen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77519270
ik heb een T extra: 3 cracottes met extra magere filet americain. had na t rennen echt honger.

verder zit ik keurig op mijn schema nog dus vandaag wordt eettechnisch een keurige dag

lijstje nu dus:

O muesli met mag yoghurt
T 1 stuks fruit
L reep + bouillon
T 3 cracottes (volkoren) met extra magere filet americain
D courgette/kastanjepaddestoelenrisotto (uit gezond met ramsay) met een gegrilde kalfsburger
T yoghurt met havervlokken en honing

scheef is nog op de planning, recht is reeds verorberd.

[ Bericht 22% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 21:05:21 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77520313
Gisteren lekker gezondigd met een home made pizza, alles zelf gemaakt en alleen maar verse ingrediënten. ALS ik zondig, wil ik namelijk wel dat het echt lekker is

Vanavond les 2 van Start to Run lopen, binnen in de sportschool, gezien de sneeuw en al dat ranzige smeltwater. Les 1 ging heel erg soepel, dus ben weer benieuwd

En welkom voor alle nieuwelingen trouwens, succes!!
pi_77520507
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 19:19:17 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77523385
even een nuance op mijn opmerking over sneeuw... 1,5 uur rijden over 13 km vind ik iets minder

Kwakz0r, super dat de eerste keer meteen zo goed bevallen is! Ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan
pi_77523725
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
pi_77523858
nou ik kom het nog maar eens proberen hier
ik was al een dikke week op dieet (ging heel goed) maar toch als stok achter de deur maar begonnen met de weight watchers weer...

Ik ben alleen niet zo'n doorzetter dus we zullen zien

Ik wil alleen niet mee doen met dat schematje in de OP hoor, maar mag ik hier dan nog wel posten ook?
Lijkt me wel fijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_77524201
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
klopt, die dingen drijven van t vet.

als de mr pizza maakt dan is dat echt zo anders! Ultradunne bodem, alleen verse tomaat/buffelmozzarella en basilicum. Vers geraspte parmezaanse kaas en klaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 21:11:55 #295
279894 winka
pi_77529283
@rhubabrje: natuurlijk kan je meeposten zonder in het schema te staan Succes in ieder geval! Heb je een beetje een idee waarom je het niet lang volhoudt? Alleen aan een gebrek van doorzettingsvermogen kan het niet liggen toch

Vanavond weer les 7 gelopen van Evy. Wel met een geïmproviseerde route want hier en daar was het nog glad Hopen dat het nu niet meer glad wordt!

Vandaag trouwens de eerste complimenten gehad op mijn werk. Dat ik zo was afgevallen en nog wel de mooiste: dat ik er zo goed uitzag
pi_77529298
fijn is dat he? dat stimuleert goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77529869
Ik ben bang dat het daar wel aan ligt
ik ben vreselijk slecht in doorzetten

Maar ook dat ik het lastig vind om vol te houden als ik al afgevallen ben
dan denk ik ach nu kan ik wel weer wat van dit of dat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_77530225
@winka: eerste dag was echt drama met eten, nu gaat het wel thanks for asking
pi_77535570
Ik ben blij dat ik vandaag 2x130km heb kunnen rijden met hooguit 10 minuten filerijden (totaal). Anders had ik waaschijnlijk een tankstation opgezocht om wat drop te scoren.

Toen ik vanochtend om 7uur op kantoor was stond er al meer dan 45km file achter mij (op mijn route).
pi_77539621
goeiemorgen

planning:

O brinta met mag melk en zoetstof
T Wat fruit (wrs een grapefruit)
L 3-4 cracottes met mag. filet americain en een gekookt eitje en beker thee.
T bouillon
T kom yoghurt met havervlokken en wat honing
D grote kom tomatensoep met brood en phil. light paprika/kruiden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 februari 2010 @ 09:27:01 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77541130
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag 2x130km heb kunnen rijden met hooguit 10 minuten filerijden (totaal). Anders had ik waaschijnlijk een tankstation opgezocht om wat drop te scoren.

Toen ik vanochtend om 7uur op kantoor was stond er al meer dan 45km file achter mij (op mijn route).
Mazzelaar Ik heb gisteren in 1,5 uur 13 kilometer afgelegd... Vanmorgen ging het al sneller, in drie kwartier. Ik heb alleen geen tankstations op de route

Ik was vandaag ook 1,5 kilo zwaarder als afgelopen woensdag, ben benieuwd morgen op weegdag... Moet toch echt voor groot gedeelte ook vocht zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')