Ja, het vollerkorenbrood schijnt 35% meer vezels te hebben dan gewoon volkorenbrood waar ook al meer voedingsvezels in zitten dan in bruin brood.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Boadicea het volgende:
Gulo, ik ken het niet, maar ik heb vanwege mijn gevoelige darmen extra vezels voorgeschreven gekregen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef omearos het volgende:
Les 9 gelopen1-2-4-4-5
Ik ben fier op mezelf
allebeiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Boadicea het volgende:
junkiexp, je krijgt zo geen melkprodukten binnen, hou je dat wel in de gaten?
Muks, ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik ben er nu wel heel blij mee eigenlijk, heb nu gewoon al een tijdje nauwelijks buikpijn, en dan pas merk je hoeveel pijn je normaal hebt...
Oeps, die had ik even over het hoofd gezien..quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?
Ik lust niet echt melk![]()
Snickerdoodlesquote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
ik zondig de hele dag vandaag, heb net snickerdoodles gebakken (koekjes) drink straks wat wijn en vanavond eten we kalfsschnitzels (korstje met parmezaanse kaas oa) met creamed potatoes.
morgen weer gewoon in t brave regime, vandaag geen zin in
goeie combi!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SnickerdoodlesIk heb koekjes met pure choco en gedroogde kersen gebakken, lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |