Ik moest stoppen nadat ik van de brug met ongelijke leggers was gelazerd en een nekwervel heb gescheurd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Sjeen het volgende:
Ik volleybal al een eeuwigheid (jaar of 20 denk ik), ook niet direct de meest gewrichtsvriendelijke sport. Maar ik heb behalve een gebroken pink en hier en daar wat gekneusde onderdelen, eigenlijk nog nooit echt iets gehad dat door volleybal kwam...
Hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Dat is ronduit kut Muks
Chroom Picolaat, dat heb ik hier ook in het magazijn staan, net zoals Tonaline, Appelazijn, Chitosan en nog meer dingen die zouden werken met gewichtsverlies... Ik begin er niet aan
Die verkopen we niet gelukkigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HahaZolang je maar bij de stackers wegblijft, kun je dat best slikken. Het helpt alleen niet. Maar toch altijd dat kleine beetje hoop, he
Heb je een kater?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geloof dat ik mijn drinken eens anders moet gaan doen
Veel meer water en de rest een heel stuk minder
Endorfine is cool in combinatie met opzwepende muziekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Muks het volgende:
[..]
waarom moet je persé een endorfine kick ?
Die heb ik ook inderdaad (voor m'n vrijetijdskleding dan, die lelijke dingen doe ik niet aan op een pakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Pandorah het volgende:
Muks: ik heb van die schuifriemen. Die kan je strakker trekken als je broek meer afzakt. Erg fijn! Ooit eens gekocht bij de H&M (mannenafdeling geloof ik).
Nee, alcohol mag ik, vanwege medicijnen, amper.quote:
Ja, het vollerkorenbrood schijnt 35% meer vezels te hebben dan gewoon volkorenbrood waar ook al meer voedingsvezels in zitten dan in bruin brood.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Boadicea het volgende:
Gulo, ik ken het niet, maar ik heb vanwege mijn gevoelige darmen extra vezels voorgeschreven gekregen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:11 schreef omearos het volgende:
Les 9 gelopen1-2-4-4-5
Ik ben fier op mezelf
allebeiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Vido het volgende:
Ow, kort na m'n -25kg mijlpaal, ben ik alweer aanbeland bij de volgende: m'n onder de 100kg mijlpaal. De weegschaal gaf vanochtend 99,7kg aan. Yay
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Boadicea het volgende:
junkiexp, je krijgt zo geen melkprodukten binnen, hou je dat wel in de gaten?
Muks, ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik ben er nu wel heel blij mee eigenlijk, heb nu gewoon al een tijdje nauwelijks buikpijn, en dan pas merk je hoeveel pijn je normaal hebt...
Oeps, die had ik even over het hoofd gezien..quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goedemorgen drinkontbijt is toch een soort melkproduct ?
Ik lust niet echt melk![]()
Snickerdoodlesquote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
ik zondig de hele dag vandaag, heb net snickerdoodles gebakken (koekjes) drink straks wat wijn en vanavond eten we kalfsschnitzels (korstje met parmezaanse kaas oa) met creamed potatoes.
morgen weer gewoon in t brave regime, vandaag geen zin in
goeie combi!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SnickerdoodlesIk heb koekjes met pure choco en gedroogde kersen gebakken, lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |