Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn avondeten alweer opzelfs voor mijn doen erg vroeg
Kip, kerrie en rijstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?
ik vind de crosstrainer ook leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg van de crosstrainer dus blessures...![]()
Balen, want ik vind het eigenlijk heel leuk.
Echt? Ik vind het doodsaai, en ik werd er altijd een klein beetje zeeziek vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
Ik kreeg van de crosstrainer dus blessures...![]()
Balen, want ik vind het eigenlijk heel leuk.
En: vertel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Oja CF over wat jij tegen mij zei een weekje geleden ofzo
Gisteren is het kwartje pas echt gevallen, ik zie nu wel duidelijker waar het fout gaat
Nu alleen nog een manier vinden om er iets aan te doen, maar ik zie het in ieder geval nu
Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
als je hét op een gegeven moment gevonden hebt, dan merk je dat vanzelfen wat dat is, is idd voor iedereen verschillend
dat bedoelde ik ook, ik had het dan ook over de manier van bewegen en kijken wat jij eetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keusZolang het maar volkoren is
Sowieso dat meer eten evil is dan dat ik dacht (nu nog stoppen met het eten van die dingen)quote:
Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Troel het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik heb het op een andere manier gedaan en ik ben zeker zo succesvol
Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?
Ik zeg toch ook dat ik er verder niets mee doe, maar dat ik het wel zie nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar, welk kwartje is dit dan? Want je vond het toch goed zo volgens het vorige kwartje? Of ga je nu alsnog weer proberen af te vallen? Want ik weet niet hoeveel kwartjes er rond dwarrelen (als je ze allemaal loost, scheelt het wellicht ook wat gewicht!) maar heb je jezelf dan, na dit kwartje, ook nog steeds het doel gesteld om niet aan te komen? Of wil je nu toch weer afvallen?
en écht, no personal offencemaar ik vraag me dan wel af wat dan nu de huidige status is van jouw verblijf in het topic. En voor anderen wellicht ook, want dan kan men gericht commentaar geven op lijstjes: scheelt nogal of het bedoeld is om af te vallen of op gewicht te blijven
Dat sowieso (niet om aan te komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik was alleen nieuwsgierig. Maargoed, je lijstjes zijn dus vooral om op gewicht te blijven? Da's handig, met tips enzo
Ah well, laten we die discussie maar niet aangaan! 't Is mooi dat het voor jou een goede oplossing was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doenBewegen met zoveel overgewicht is geen aanrader, je hebt veel te veel kans op blessures en met matigen met eten ging er onvoldoende van af.
En daarnaast: heel veel levenswijzen op basis van bepaalde diëten zijn ongezond
Ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft wat je altijd aan sport hebt gedaan....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten met (veel) overgewicht kan prima toch? Het is alleen wel kijken welke sport. Ik kan niet hockeyen nu, fietsen gaat prima
Als fietsen goedgaat (da's inderdaad behoorlijk knie- en enkelvriendelijk), kun je spinnen ook eens proberen. Voor net wat meer endorfine-kickquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten met (veel) overgewicht kan prima toch? Het is alleen wel kijken welke sport. Ik kan niet hockeyen nu, fietsen gaat prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
gegevens invullen op dieetweb.nl en dan ff een mailtje naar Troel , zie ook bovenaan deze pagina met instructiesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef candygirl het volgende:
Hoe krijgen jullie ide BMI erbij gezet in het lijstje?
waarom moet je persé een endorfine kick ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als fietsen goedgaat (da's inderdaad behoorlijk knie- en enkelvriendelijk), kun je spinnen ook eens proberen. Voor net wat meer endorfine-kick
Volgens mij heb je je lengte niet goed ingevuldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:27 schreef candygirl het volgende:
Hoe krijgen jullie ide BMI erbij gezet in het lijstje?
ja ik sta wel al in de lijst , ook met nieuwe update alleen de bmi niet.........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef Muks het volgende:
[..]
gegevens invullen op dieetweb.nl en dan ff een mailtje naar Troel , zie ook bovenaan deze pagina met instructies
Omdat je dan dol-verslaafd wordt aan sportquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Muks het volgende:
[..]
waarom moet je persé een endorfine kick ?
Jai ik zie het ook nu, heb het aangepastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je lengte niet goed ingevuld
je hoeft niet alles wat je aangeboden wordt aan te nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef candygirl het volgende:
[..]
Jai ik zie het ook nu, heb het aangepast![]()
thanks
Vananvond verjaardag met vlaai, en wijn enz![]()
![]()
Ik heb jaren lang 4 tot 5 keer per week serieus gehockeyd. Nu merk ik na een minuut of 10 dat mijn rug het er niet mee eens is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft wat je altijd aan sport hebt gedaan....
Maar bewegen kan nooit echt kwaad lijkt me, zolang je naar je lichaam luistert en rustig opbouwt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef Muks het volgende:
Ja ik heb jaren geturnt op een hoog niveau maar geloof niet dat het goed is voor mijn lijf om het nu weer te gaan doen
Voor de n00bs zoals ik en zonder meteen te gaan googlen, leg eens uit wat dat is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef CP69 het volgende:
ben vandaag met chroom-picolate begonnen ...
ben benieuwd.
Chroom Picolaat bestaat uit het essentiële mineraal Chroom dat een hongergevoel voorkomt doordat het de bloedsuikerspiegel normaal houdt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor de n00bs zoals ik en zonder meteen te gaan googlen, leg eens uit wat dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |