Hèhè, nou, troost je: de eerste keer dat ik ging lopen, ging ik na een minuut al helemaal kapotquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Jammer, ik voelde me best wel een faal dat ik het niet haalde.
Ik moest even zoeken wat een shockabsorber wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
ik had vandaag een lange broek aan, een fleece en mijn semi waterdichte jasje. en mijn shcokabosorber
Nope, nog niet. Heb ze gisteren rond 16.00u gekocht, die zelfde avond had ik tentamen, vandaag de hele dag gewerkt en vanavond een avondje chillaxen (een mix van chillen en relaxen, oftewel he-le-maal niks doen) met vrienden. Heb ze dus alleen even uitgeprobeerd in de winkel (loop-analyse) en buiten de winkel een klein rondjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren nog best lekker getraind, maar veel te lang blijven hangen en dus pas om een uur in bedHeb wel gisteren besloten dat ik weer eens ga rondkijken voor nieuwe sportschoenen. Komt allemaal door dat mooie plaatje van jouw nieuwe schoenen Vido
Heb je ze al uitgeprobeerd?
De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
ik adem tegenwoordig heel rustig maar ik zweet nog steeds nauwelijks! dus dat zal ook schelen. heel annoying want ik krijg het wel heel heet maar zweten ho maar.
als ik adem als darth vader ga ik ook niet zweten, dan heb ik last van mijn astmaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Vido het volgende:
[..]
De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijven
heb je een idee waar het mislukt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
Wil ook dieeten, maar een hoop pogingen achter de rug. Iedere keer mislukt het weer
Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef omearos het volgende:
[..]
heb je een idee waar het mislukt?
En heb je een plan en een doel?
Een plan, een doel en mensen die je steunen en je in de gaten houden helpen vaak al bij het volhouden.
Dankjequote:Succes iig en welkom hier.
Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.
Ik heb geen plan. M`n enige doel is dat ik wat leukere kleren kan uitkiezen. Ik woon op mezelf, dus niet echt mensen die me kunnen helpen. Voorheen deed m`n moeder het, maar ja als ik niet thuis ben eet ik ongezond.
Mis een beetje zelfdiscipline.
[..]
Dankje
Handig tooltje, maar eens kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.
Daarna maak je een plan over hoe je dat doel wil bereiken.
Je kan eventueel in het lijstje in de OP je gegevens plaatsen, dan kan je het mooi bijhouden.
Verder lekker meeposten hier, dat motiveert.
Ik houd een dagboek bij op : www.caloriechecker.nl
Kan ik precies zien wat ik per dag aan calorien en vet binnenkrijg, en welke producten ik moet vervangen.
Ik heb er echt een sport van gemaakt.
Ik moet 27 kilo kwijt, ben er al 2 afgevallen
Hoeveel wil/moet je kwijt ?
Veel succes
Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Handig tooltje, maar eens kijken
30 kilo zou ook een mooi doel zijn voor mij.
Waar het btw ook altijd mis mee gaat is dat het vaak te langzaam voor mij gaat. Laatst een dieet, 6 weken 4 kilo kwijt. Ik vond dat veel te weinig. (is overigens wel een paar jaar geleden)
Ik denk ook inderdaad, je moet reëel blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
4 kilo in 6 weken is een erg goed resultaat
een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werkenafvallen gaat niet snel (alleen in het begin dan)
4 kilo in 6 weken is een erg goed resultaat
een motivatie? en als het niet lukt dan stop je dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.
Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij, stop je als je gaat "diëten" met ongezond eten.
Ofwel, je gaat gezond eten en meer bewegen.
Ik denk niet dat ik ooit moet stoppen met het eetpatroon dat ik nu doe. Al is het alleen maar omdat ook m'n buik veel rustiger is, ik me energieker voel etc.
Ik denk niet alleen aan de kilo's. Al is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Dat is uiteindelijk ook mijn bedoelingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?
Uiteindelijk is dat ook belangrijker dan de kilo's
Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook mijn bedoeling
Nou ja, ik weet niet in hoeverre dat realistisch is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Muks op 30-01-2010 08:34:27 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Het ging op zich goed, totdat ik ook wilde gaan sporten. Na een kwartiertje zaalvoetballen was ik al volledig uitgeput.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Vido het volgende:
[..]
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallenIs ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval
Kijk, dat is een leuke. Ik ben zelf ook een gadget-freak. Voor iedere kg die eraf gaat, 10 euro aan gadgets uitgeven.quote:En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras etenIk ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
Pure chola lust ik niet eens, maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef omearos het volgende:
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Gewoon niet in huis halen.
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen.
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
Haha, ik mijn kinderen trouwens ook anders opvoeden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in![]()
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genietenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef winka het volgende:
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)![]()
Zou dat bestaan![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
Niet ziek, maar het is nogal behoorlijk gevoelig dus ik moet heel langzaam eten (wat dat wel weer goed is) En geen harde dingen afbijten. (Heb een labret laten zetten)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef winka het volgende:
@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?
heel veel succes en ik vind het heel sterk van jequote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQik heb er zin in!
Stoer!! Veel succesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQik heb er zin in!
In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 09:32:01 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Super toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Eraf is eraf! Ik verwacht ergens deze week ook wel dat ik vocht ga vasthouden ivm de tijd vd maand.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bentquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?
les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel. toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw
) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelfquote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
Fijn!!! Geniet van je badje en ATWTquote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf
En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik(maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn vanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
klopt, die dingen drijven van t vet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |