abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77418961
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Jammer, ik voelde me best wel een faal dat ik het niet haalde.
Hèhè, nou, troost je: de eerste keer dat ik ging lopen, ging ik na een minuut al helemaal kapot En het leuke is dat je blijft denken dat je 't niet haalt, en dan ineens kun je zomaar 5 km rennen!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:33:22 #202
279894 winka
There is no place like home..
pi_77419541
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
ik had vandaag een lange broek aan, een fleece en mijn semi waterdichte jasje. en mijn shcokabosorber
Ik moest even zoeken wat een shockabsorber was
Ik draag ongeveer hetzelfde maar met deze regen/wind/sneeuw vind ik het geen pretje om tussen de stukjes hardlopen te gaan wandelen. Maar om nou met een sjaal om te gaan rennen
pi_77419884
toen het vroor had ik een lange broek aan, een hardlooptshirt aan, mijn fleece, handschoenen en een sjaal om. de handschoenen gingen uit halverwege maar die dunne sjaal om vond ik wel lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:07:33 #204
279894 winka
pi_77420929
Oh okee. Ik ben dan bang dat ik het vies ga vinden vanwege het zweten Volgende keer maar eens proberen, de rest van mijn lichaam is warm genoeg, behalve mijn nek.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: vruchtenyoghurt
T: snack a jack cracker, 2 appels en een kiwi
L: 2 bruine boterhammen met banaan
T: 1 snee roggebrood met smeerkaas
A: gekookte aardappelen met (vega) burger, en een uitgebreide salade met ei, paprika e.d.
T: glas rode wijn

Ik had voor het avondeten iets héél anders in gedachten maar zoals gewoonlijk niet alle ingrediënten in huis gehaald. Ben net lekker in bad geweest en geen zin om nog naar buiten te gaan
pi_77421176
lekker in bad! goed idee, ga ik dit weekend ook weer eens doen

en die sjaal, ik had een hele dunne omgewikkeld, mijn gewone wintersjaal leek mij ook te warm.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77421399
Van die smalle katoenen sjaaltjes van petit bateau vind ik perfect voor hardlopen. Niet zo'n prop in je nek, precies warm genoeg, en daarna op 40 graden in de was.
pi_77423286
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren nog best lekker getraind, maar veel te lang blijven hangen en dus pas om een uur in bed Heb wel gisteren besloten dat ik weer eens ga rondkijken voor nieuwe sportschoenen. Komt allemaal door dat mooie plaatje van jouw nieuwe schoenen Vido Heb je ze al uitgeprobeerd?
Nope, nog niet. Heb ze gisteren rond 16.00u gekocht, die zelfde avond had ik tentamen, vandaag de hele dag gewerkt en vanavond een avondje chillaxen (een mix van chillen en relaxen, oftewel he-le-maal niks doen) met vrienden. Heb ze dus alleen even uitgeprobeerd in de winkel (loop-analyse) en buiten de winkel een klein rondje

Maar deze schoenen zijn ook voor de gewichtsklasse ~90kg, en ik ben momenteel 98kg. Heb er overigens zelf voor gekozen deze schoenen te kopen voor een gewichtsklasse lager Anders zou ik over 2 maandjes ofzo, als ik rond de 90kg zit, met "te zware" schoenen zitten.

Ow, ik kreeg van de meneer bij Runners World trouwens gemiddeld een 8 voor mijn looptechniek Een 9 voor m'n linkerbeen en een 7 voor m'n rechter, haha
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:11:52 #208
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77423292
Wil ook dieeten, maar een hoop pogingen achter de rug. Iedere keer mislukt het weer
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_77423423
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
ik adem tegenwoordig heel rustig maar ik zweet nog steeds nauwelijks! dus dat zal ook schelen. heel annoying want ik krijg het wel heel heet maar zweten ho maar.
De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijven
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_77423855
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Vido het volgende:

[..]

De mate van zweten is volgens mij sowieso heel erg afhankelijk per persoon. Zie ik ook wel op fitness, als ik 60 minuten op de crosstrainer heb gestaan kun je m'n t-shirt uitwringen (smakelijk eten!), terwijl ik soms mensen zie staan op de crosstrainer naast me met de ademhaling van Darth Vader die helemaal droog blijven
als ik adem als darth vader ga ik ook niet zweten, dan heb ik last van mijn astma
pi_77423881
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
Wil ook dieeten, maar een hoop pogingen achter de rug. Iedere keer mislukt het weer
heb je een idee waar het mislukt?
En heb je een plan en een doel?

Een plan, een doel en mensen die je steunen en je in de gaten houden helpen vaak al bij het volhouden.

Succes iig en welkom hier.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:38:48 #212
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77424123
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef omearos het volgende:

[..]

heb je een idee waar het mislukt?
En heb je een plan en een doel?

Een plan, een doel en mensen die je steunen en je in de gaten houden helpen vaak al bij het volhouden.
Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.

Ik heb geen plan. M`n enige doel is dat ik wat leukere kleren kan uitkiezen. Ik woon op mezelf, dus niet echt mensen die me kunnen helpen. Voorheen deed m`n moeder het, maar ja als ik niet thuis ben eet ik ongezond.
Mis een beetje zelfdiscipline.
quote:
Succes iig en welkom hier.
Dankje
pi_77424239
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het mislukt telkens als ik bijvoorbeeld op vakantie ben of met feestdagen, ik pak het daarna niet op. Daarnaast ben ik vaak op pad waardoor ik niet, net als thuis, fatsoenlijk kan eten.

Ik heb geen plan. M`n enige doel is dat ik wat leukere kleren kan uitkiezen. Ik woon op mezelf, dus niet echt mensen die me kunnen helpen. Voorheen deed m`n moeder het, maar ja als ik niet thuis ben eet ik ongezond.
Mis een beetje zelfdiscipline.
[..]

Dankje
Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.
Daarna maak je een plan over hoe je dat doel wil bereiken.
Je kan eventueel in het lijstje in de OP je gegevens plaatsen, dan kan je het mooi bijhouden.
Verder lekker meeposten hier, dat motiveert.

Ik houd een dagboek bij op : www.caloriechecker.nl
Kan ik precies zien wat ik per dag aan calorien en vet binnenkrijg, en welke producten ik moet vervangen.
Ik heb er echt een sport van gemaakt.

Ik moet 27 kilo kwijt, ben er al 2 afgevallen
Hoeveel wil/moet je kwijt ?

Veel succes
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:54:38 #214
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77424534
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik denk dat je een doel moet stellen hoeveel je wilt afvallen.
Daarna maak je een plan over hoe je dat doel wil bereiken.
Je kan eventueel in het lijstje in de OP je gegevens plaatsen, dan kan je het mooi bijhouden.
Verder lekker meeposten hier, dat motiveert.

Ik houd een dagboek bij op : www.caloriechecker.nl
Kan ik precies zien wat ik per dag aan calorien en vet binnenkrijg, en welke producten ik moet vervangen.
Ik heb er echt een sport van gemaakt.

Ik moet 27 kilo kwijt, ben er al 2 afgevallen
Hoeveel wil/moet je kwijt ?

Veel succes
Handig tooltje, maar eens kijken

30 kilo zou ook een mooi doel zijn voor mij.

Waar het btw ook altijd mis mee gaat is dat het vaak te langzaam voor mij gaat. Laatst een dieet, 6 weken 4 kilo kwijt. Ik vond dat veel te weinig. (is overigens wel een paar jaar geleden)
pi_77424577
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Handig tooltje, maar eens kijken

30 kilo zou ook een mooi doel zijn voor mij.

Waar het btw ook altijd mis mee gaat is dat het vaak te langzaam voor mij gaat. Laatst een dieet, 6 weken 4 kilo kwijt. Ik vond dat veel te weinig. (is overigens wel een paar jaar geleden)
Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werken afvallen gaat niet snel (alleen in het begin dan)
4 kilo in 6 weken is een erg goed resultaat
pi_77425240
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk ook inderdaad, je moet reëel blijven.
Voor mezelf heb ik het gewoon niet te streng gemaakt, al eet ik dus bij voorkeur suikerloos.
Nu sta ik dus bijvoorbeeld wel een pizzaatje op te warmen.
Het moet wel leuk blijven denk ik dan, en bovendien zit ik dan nog steeds aan 1600Kcal ofzo. Foute Kcal, dat wel
Niet goed, maar ach, ik ga zo wel een uur flink trainen, het is weekend, en ik ben de hele week al braaf.
Bovendien val ik keurig een kilo per week af, en ik zondig elke week wel een keer.

Doelen niet te belachelijk, en zorg dat je er niet vreselijk ongelukkig van wordt.
Ik denk dat dat de clou is. Maar goed, iedereen doet het weer op z'n eigen manier, en "iedereen zijn eigen weg" denk ik altijd maar
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:28:45 #217
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77425443
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan als eerste aan dat laatste punt moet gaan werken afvallen gaat niet snel (alleen in het begin dan)
een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.
pi_77425514
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

een 10 kilo in 3 maanden daar zou ik ontzettend tevreden mee zijn, dat is voor mij een motivatie.
een motivatie? en als het niet lukt dan stop je dus?
ik zie niet echt hoe dat gaat werken?
het is gewoon zo dat langzaam afvallen sowieso een stuk beter is en dat het er dan ook nog eens beter afblijft
pi_77426172
Volgens mij, stop je als je gaat "diëten" met ongezond eten.
Ofwel, je gaat gezond eten en meer bewegen.

Ik denk niet dat ik ooit moet stoppen met het eetpatroon dat ik nu doe. Al is het alleen maar omdat ook m'n buik veel rustiger is, ik me energieker voel etc.
Ik denk niet alleen aan de kilo's. Al is dat mooi meegenomen natuurlijk.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:06:10 #220
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426461
Nou ja, dan begint ik na het weekend wel gewoon erop te letten.
pi_77426533
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij, stop je als je gaat "diëten" met ongezond eten.
Ofwel, je gaat gezond eten en meer bewegen.

Ik denk niet dat ik ooit moet stoppen met het eetpatroon dat ik nu doe. Al is het alleen maar omdat ook m'n buik veel rustiger is, ik me energieker voel etc.
Ik denk niet alleen aan de kilo's. Al is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?
Uiteindelijk is dat ook belangrijker dan de kilo's
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:09:14 #222
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426544
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat je het ook gewoon aan je algemene gezondheid merkt he?
Uiteindelijk is dat ook belangrijker dan de kilo's
Dat is uiteindelijk ook mijn bedoeling
pi_77426659
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk ook mijn bedoeling
Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:13:52 #224
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426679
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je wil wel meer dan 10 kilo per 3 maanden afvallen?
Nou ja, ik weet niet in hoeverre dat realistisch is.
Maar gezondheid speelt ook mee.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:14:49 #225
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77426708
pi_77433848
* sylvesterrr joins the club.

Ik heb een jaartje of 3 geleden een crosstrainer gekocht voor ongeveer ¤ 500, nadat ik 6 maandenlang ¤ 50 per maand aan de sportschool heb betaald (waarvan ik 3 niet heb gesport ivm longontsteking die maar niet weg wilde gaan ). De crosstrainer was toch het enige apparaat dat ik leuk vond én geen knieklachten opleverde.

Ik heb me vaak voorgenomen om er regelmatig op te sporten, maar het is er nooit van gekomen wegens gebrek aan discipline. Vorige week dinsdagavond heb ik de knop omgedraaid: geen patat, geen chips, geen lekkere tussendoortjes e.d. meer. Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.

Ben nu gezond aan het eten, sport al sinds afgelopen maandag 40minuten per dag op de crosstrainer. Ik kijk ook meteen naar mijn favoriete tv-series terwijl ik sport; verbrand je met multitasking meer calorieën?

Vroeger at ik toch wel 1 á 2x per week patat (en heel veel chips), dat heb ik al anderhalve week niet gedaan. * sylvesterrr is trots op zichzelf.

1.83m @ 104kg. Dat laatste getal moet flink naar beneden.

[ Bericht 0% gewijzigd door sylvesterrr op 29-01-2010 22:52:34 (typo) ]
pi_77434078
Succes !

Je moet je af en toe ook gewoon verwennen hoor.
Ik heb vanavond heerlijke Roti kip op .
En is nog niet eens heel slecht.
pi_77434788
Ja, maar ik moet nog iets vinden waarmee ik mezelf kan verwennen. Ik wil geen zak chips/patat oid naar binnen werken, want voor je het weet ga ik dat weer regelmatig halen (3 frietboeren op 3 minuten loopafstand waarvan er twee ook shoarma verkopen).

Ik ben iig blij dat het bedrijfsrestaurant een ruim assortiment aan voedsel heeft. Het croissantje met pindakaas (:X)heb ik vervangen door 2 sneetjes bruinbrood met Becel Light of kruidenboter Light (ik ben het merk van de kruitenboter even vergeten, iets met Pu nog wat). Volgens mij scheelt dat ook al heel wat. Ook de Cola/Fanta bij de lunch is weg (de flessen Cola op m'n kamer bij het tv kijken zijn ook weg).

Yep, ik leefde nogal ongezond.
pi_77436217
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallen Is ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval

Maaarrrrrr: veel succes en welkom!!

En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras eten Ik ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
pi_77436635
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.

Veel succes Sylvester
pi_77441686
Mogge

Nou mijn beweging voor vandaag ligt vast : bergen sneeuw schuiven....
en 2 kids van en naar sport vervoeren maar hoe ik dat moet gaan doen is nog ff lastig.
Verder gaat het hier goed, t lijntje daalt netjes dus ik ben meer dan tevreden.
Op naar de 94,9

Succes nieuwkomers en natuurlijk ook voor de doorzetters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Muks op 30-01-2010 08:34:27 ]
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 30 januari 2010 @ 08:46:22 #232
279894 winka
pi_77441786
Vanochtend toch even op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 81,0 Ben ik best wel blij mee zo vlak voor de Rode Dagen en net na het hamburgerweekend in Stockholm!

Het heeft hier wéér gesneeuwd dus ik hoop dat ik morgen gewoon kan hardlopen

Goed zeg Muks, 30 kg eraf, op naar de volgende 30
En Sylvesterrr welkom en veel succes
pi_77441886
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Vido het volgende:

[..]

Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallen Is ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval
Het ging op zich goed, totdat ik ook wilde gaan sporten. Na een kwartiertje zaalvoetballen was ik al volledig uitgeput.
quote:
En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras eten Ik ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
Kijk, dat is een leuke. Ik ben zelf ook een gadget-freak. Voor iedere kg die eraf gaat, 10 euro aan gadgets uitgeven. Eens kijken of ik die afspraak met mezelf en bankrekeing kan maken.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef omearos het volgende:
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.
Pure chola lust ik niet eens, maar ik weet wat je bedoelt. Er staat sinds vorige week maandag overigens wel een doosje Ferrero Rocher op m'n bureau (doosje van 30 stuks). Die maandag heb ik er 4 van weggewerkt, de rest geniet nog van het doosje. Het is een godswonder dat ik de verleiding heb kunnen weerstaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 09:54:26 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77442306
Genieten ervan... niet 'wegwerken'

Nee, serieus... neem eens de tijd om echt te proeven wat je in je mond stopt. Vandaar de tip pure chocolade, daarvan kun je echt genieten. Maar als je het niet lust, dan is dat natuurlijk anders
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77443587
Pure chocolade is ook echt heel lekker en heel vullend, na 1 blokje heb ik dan ook echt genoeg en dat vind ik er fijn aan.
Goed van je dat de ferrero is blijven staan !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_77443617
Toch jammer dat ik pure chocolade niet lekker vind
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:27:46 #237
279894 winka
pi_77443742
Ik vind puur ook niet om te eten, mijn lievelingschocolade melkchocolade met hazelnoot Maar goed dat we het niet in huis hebben.
Hoewel ik soms een verdwaald stukje van mijn vriend vindt die het probeert het te verstoppen

Wat ik trouwens ook lekkere chocolade vind is de eco (?) chocolade van AH. Het is in ieder geval een dunne reep
pi_77443768
Oja, met hazelnoot is echt lekker
Hier ook niets in huis anders had ik het wel opgegeten deze week
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:43:19 #239
279894 winka
pi_77444179
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)
Zou dat bestaan
pi_77445271
Gewoon niet in huis halen .
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen .
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
pi_77447077

Gewoon dat in huis halen, als je daarvan meer dan één blokje per dag wegkrijgt: respect
pi_77448978
Die heb ik ook en inderdaad 1 blokje is zat
en dan niet eens per dag hoor... das me veel te zwaar op de maag
pi_77449033
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Gewoon niet in huis halen .
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen .
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
pi_77449456
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
Haha, ik mijn kinderen trouwens ook anders opvoeden.
Ik ben echt een verwend nest geweest (enige jongen), en kreeg altijd alles.
Dat verklaart ook een stukje van overgewicht
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:46:56 #245
279894 winka
pi_77450777
Ik was altijd wel redelijk op gewicht toen ik nog thuis woonde MIjn ouders haalden ook alleen de meeste lekkere dingen in het weekend, zoals wit brood en frisdrank. En op was op.

Toen ik mijn eigen geld ging verdienen werd het wat minder en helemaal toen ik op mezelf ging wonen. Ik kon geen normale maaltijd maken. Mijn moeder heeft me vaak genoeg aangeboden om het te leren, maar ik had er geen interesse in

Sinds een jaar of wat verdiep ik me echt in recepten en begin het nu ook leuk te vinden
pi_77451820
Oh, hoe herkenbaar!
Bij mij thuis hadden we best wel eens snoep of chips, maar zeker met mate. Géén frisdrank (alleen spa rood), en verder heel gezond eten. Afhalen deden we nooit, alleen als het niet anders kon.

Toen ik het huis uit ging sloeg ik dus los

Nu haal ik het ook niet meer in huis.
Ik heb het geluk dat mijn vriendin totaal andere dingen snoept dan ik.
Ik hou erg van chips, en zij helemaal niet. Tenminste, ze zal het niet kopen. Ze koopt wel koek en chocola, maar daar geef ik dan weer niet zo veel om.
Dus, ik haal gewoon niks voor mij in huis, en dan red ik dat wel.
pi_77453458
Pure chocolade Niet aan mij besteed
Paar dagen niet gepost had ff geen zin om enorm bezig te zijn met de lijstjes.
Vandaag een beetje een raar dagje, we eten vanavond gewoon tosti's
De komen de dagen zal het een beetje afhangen hoe het gaat met mijn piercing (die ik vandaag heb laten zetten)
Probeer wel zoveel mogelijk regelmatig te eten met tussendoortjes
pi_77453467
"Vroeger" ging ik wekelijks wel 2 á 3 keer wel naar de AH om "boodschappen" te doen (lees: snacks hamsteren), tegenwoordig ga ik naar de AH om fatsoenlijk brood, 20+ smeerkaas, Becel Light, <insert> Light te kopen.

Eind van het jaar/begin volgend jaar wil ik op mezelf gaan wonen (als alles meezit). Voor die tijd wil ik mezelf gezond eten/sporten aanleren, anders komt het er nooit van vrees ik.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 18:18:18 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77455467
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef winka het volgende:
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)
Zou dat bestaan
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:47:53 #250
279894 winka
pi_77456393
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
Wat lijkt me dat heerlijk! Als ik er écht zin in heb, dan vind ik het niet eens zo erg om er van te eten (dus genieten) En dan blijft het denk ik ook bij minder.
Maar vandaag ben ik behoorlijk gefrustreerd en als ik dan mijn vriend zie snoepen dan heb ik het wel even moeilijk. Lichamelijk heb ik er geen behoefte aan, maar ik ben gewend om in een bui als deze rustig een zak chips open te trekken.

@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?

@Sylvesterrrrrr: goed dat je van plan bent om gezond eten aan te gaan leren voordat je op jezelf gaat wonen Dat scheelt al een heleboel?
pi_77462627
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef winka het volgende:

@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?

Niet ziek, maar het is nogal behoorlijk gevoelig dus ik moet heel langzaam eten (wat dat wel weer goed is) En geen harde dingen afbijten. (Heb een labret laten zetten)
pi_77471282
Piercing... niet mijn smaak maar misschien wel een handig ding om langzamer te gaan eten
Even mijn weekresultaten.. ik ga het miv vandaag op zondag doen, heb ik even wat meer tijd dan op de maandag ochtend.Deze week -1.3 kg, totaal eraf nu 30.2 kg in 24 weken, kortom 1.25 per week. Nog te gaan 26.1 kg. Succes allemaal !

Ohh mijn lijstje voor vandaag :
Heb uitgeslapen tot 9.45 dus maar O en T gecombineerd

O/T : 200 gram kwark, 3 crackers met smeerkaas/jam, glas sap en 2 kiwi's
L : 3 crackers met 50 gram vleeswaar, witlofsaladeen glas optimel
T: bakje chips
D: hachee met rode bieten en puree
T: fruit
pi_77473500
Les 12 gerend

Lijstje:
O: All-Bran met magere melk
T: ijsthee
L: 2 boterhammen, 1x philadelphia, 1x garnalenspread
T: 3 mandarijntjes
D: kip uit de oven
T: vruchtensap oid.
pi_77486645
Toch maar een lijstje vandaag (beginnend om 05.45 )
O Fruitontbijt
T een zacht wit bolletje
T banaan en 2 mandarijntjes
L een broodje met achterham en een broodje met hagelslag
T een appel en een paar druifjes
D spinazie aardappels en een kipkaasschnitzelgevaldinges
T bakje probiotische yoghurt

Morgen weegdag, ben benieuwd verwacht niet zoveel eigenlijk, ook omdat het de vorige keer zo tegen viel.
Even geen fietsen, vorige week kreeg ik last van mijn heup. En aangezien ik eerder al een paar keer slijmbeursontsteking heb gehad, ben ik het even rustiger aan gaan doen. Morgen weer rustig beginnen.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:14:00 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77490119
Hoi

Mag ik ook meeposten als ik niet zo'n tabel-ding aanmaak??
(wil morgen gaan beginnen... moet echt NODIG afvallen. En krijg volgende week zondag de crosstrainer van mijn ouders )
Don't come closer, I might hurt you
  Licht Ontvlambaar zondag 31 januari 2010 @ 21:23:34 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77490680
Tuurlijk mag dat Welkom!

Ik heb vandaag een schandaaldag gehad, wijn en tapas Morgen weer netjes in het gareel
pi_77490794
Natuurlijk! (ik sta er ook niet in )

Yeah Omearos voor les 12! en wat een mooi resultaat Muks, -1.25 p week!

Ik ga weer eens wat strenger voor mezelf zijn de komende tijd, merk dat ik toch wat sneller denk: ach kan wel en das niet de bedoeling
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 31 januari 2010 @ 21:27:08 #258
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77490899
Fijn!! Dankjullie
Hoi dan allemaal!!
Ik zal eens kijken hoe goed ik het topic bij kan houden
pi_77491113
morgen weer hardlopen, ben eigenlijk aan les 22 toe... maar das 2x 15 en ik merk weer een psychologische drempel ... die ik ook voor 4x8 had (dat ging prima) en ook voor 10-10-12 had (ging ook prima)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77491400
Succes met hardlopen DE

Lindytje ik sta ook niet in de lijst hoor (heb me ooit eens aangemeld maar ben mijn wachtwoord kwijt ) dus zo kan ook. Succes
  zondag 31 januari 2010 @ 21:38:01 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_77491493
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQ ik heb er zin in!
Kwak
pi_77491611
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQ ik heb er zin in!
heel veel succes en ik vind het heel sterk van je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 31 januari 2010 @ 21:44:43 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77491870
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
Stoer!! Veel succes

Dankje LovelyLady
pi_77494162
Ik heb aangemeld voor het lijstje en alles ingevuld.
De rest gaat vanzelf toch ?

Ik ben in de 2 weken dat ik bezig ben 4 kg afgevallen
  zondag 31 januari 2010 @ 22:43:14 #265
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_77495050
Een volledig verziekt weekend voor het afvallen. Jarig zijn is niet slim wat dat betreft
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_77503428
SPOILER

In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
pi_77503498
goeiemorgen, vandaag weer braaf terug in mijn nette eetplan Hardlopen moet ik even aankijken, tis erg glad hier.

O muesli met mag yoghurt
T 1 stuks fruit
L reep + bouillon
T wat yoghurt met havervlokken en honing
D courgette/kastanjepaddestoelenrisotto (uit gezond met ramsay) met een gegrilde kalfsburger
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 09:32:01 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 09:17:06 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77503662
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILER

In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
pi_77503772
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
Eraf is eraf! Ik verwacht ergens deze week ook wel dat ik vocht ga vasthouden ivm de tijd vd maand.

Mijn lijstje vandaag
O 200ml fruitontbijt + 200ml optimel
T kwark en 2 mandarijntjes
L een broodje achterham + roggebroodje met kaas
T een appel en een paar druifjes
D bietjes aardappeltjes en varkensfilet ala minute
T bakje probiotische yoghurt
pi_77503805
je bent goed bezig dus LL, volhouden !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77515037
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?

les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel . toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw ) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 15:48:36 #272
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515210
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?

les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel . toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw ) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
pi_77515349
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf

En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik (maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 15:53:26 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515448
Lijstje van vandaag: (ik kom op maandag t/m wo niet voor half tien uit mijn bed.. daar vind je dus ook geen tussendoortje in de ochtend)

O: krentenbol zonder iets
L: 2 volkoren boterhammen met blue band en1 kipfilet, 1 jam
T: Boterham met kipfilet
D: hutspot met rookworst (slecht!!!!)
T: bakje optimel vanille yoghurt

En het is pas 10 voor vier en ik heb nu al hongerrrrr......

(oh, fruit is bij mij altijd een puntje.. ik ben allergisch voor heel veel fruitsoorten, dus in de winter ben ik veroordeeld tot enkel mandarijnen, sinaasappels en grapefruits. En dan heb ik ook nog vaak kloven in mijn vingers dus pellen is dan geen feest. Dus schiet fruit er nog al bij in vaak...)
  maandag 1 februari 2010 @ 15:54:13 #275
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515478
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf

En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik (maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
Fijn!!! Geniet van je badje en ATWT
pi_77515526
misschien is een grapefruitmesje iets voor je? snij je je vrucht half door en dan snij je de partjes er zo uit

en hutspot met rookworst, en je moet toch ook gewoon eten? je kan bijv geen of weinig jus nemen en wat minder worst dan anders?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 16:01:09 #277
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515738
Ja, da's waar, ik moet ook gewoon eten... (valkuil, te weinig willen gaan eten omdat ik al wil vallen...). Sowieso geen jus, en ik zal niet een halve worst opeten
Grapefruitmesje is misschien wel iets ja! Ik ga eens kijken waar ik die kan scoren, dankje
pi_77516328
Gewoon een scherp aardappelmesje werkt ook prima voor een grapefruit
pi_77516348
tis idd verleidelijk om te weinig te gaan eten maar daar help je jezelf niet mee, in the end werkt dat averechts.

gewoon eten, 3 hoofdmaaltijden, 3x tussendoor en aan je kcal komen + bewegen werkt beter en houd je ook veel langer vol.

Oh ja sjeen, ik denk dat t toch echt vocht was want ik ben alweer bijna 9 ons kwijt vandaag (en mijn ringen zitten weer een stuk beter)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 16:30:42 #280
279894 winka
pi_77516866
Zo, het lijkt hier eindelijk te dooien dus straks weer hardlopen Het schiet nu niet echt op met dit weer. Gisterochtend heb ik ook een poging gedaan, maar ik ben glibberend en glijend weer naar huis gegaan

@LovelyLady, hoe is het nu met je piercing en eten?

@Lindyitje: welkom! en Succes Herkenbaar hoor, de valkuil van te weinig eten. Toen ik net weer begonnen was heb ik ook een week (o.a. door tandprobleempjes) echt te weinig gegeten. Ik kwam toen zelfs aan
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 16:35:30 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77517099
Mooi DE, ik merk het ook altijd aan mijn ringen

Het sneeuwt hier
  maandag 1 februari 2010 @ 16:41:52 #282
279894 winka
pi_77517363
Een enorme sneeuwliefhebber dus
ik houd ook van sneeuw maar ben er nu wel helemaal klaar mee
pi_77517633
ik hou ook van sneeuw maar idd, ik ben er helemaal klaar mee. Tijd voor zon!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 16:49:28 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77517654
Dank voor alle tips en het welkom
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 16:52:09 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77517769
Ik heb een dochter van vijf, dan is sneeuw leuk
pi_77518810
hoi, ik kom alleen heel even snel melden dat het een hele interessante en heftige dag was, maar dat ik er heel veel vertrouwen in heb. geheel tot mijn eigen verbazing vond ik de danstherapie het leukste en ook heel erg nuttig, er kwam meteen vanalles los...

de dietiste is ook tof (en zelf ook stevig aan de maat trouwens) maar lekker no nonsense, en strengig op een fijne manier. de mensen moet ik nog even aan wennen...

sporten heb ik superfanatiek gedaan, was heerlijk. ik heb wel serieus de beste conditie van al die mensen in de groep, en ben ook behoorlijk sterk, dus ik voelde me meteen echt heel goed...

en nu ben ik doodmoe... heb net mn eetdagboek zitten invullen op dieetinzicht (de rapporten daar moeten we mailen naar de dietiste- tenzij je dat niet durft). vandaag meteen een keurige dag: 1500 kcal, niet te veel zout, alleen beetje te weinig vezels... (edit: omdat ik bruin/tarwebrood had ipv volkorenbrood...)

lijst:
o- boterham met kipfilet, glas aanmaaklimo (verder de hele dag water)
t- boterham met kipfilet
l- boterham met kipfilet en wortel/prei/kool mengsel erbij
t- boterham met kipfilet en restje rauwkost
t- zilveruitjes (80 gram)
d- ovenfrites met een tartaartje, gebakken uien en een puntpaprika en een halve komkommer
t- een appel

1549 kcal.

beetje veel eetmomenten: de lunch hadden we door uitlopende danstherapie maar 15 minuten voor waarin we ons ook moesten verkleden voor fitness, dus de rest van mn lunch opgegeten na fitness/begin van dietetiek...

streven is om 6 eetmomenten op een dag te hebben, t is er dus maar 1 teveel vanwege de rare drukte op therapie...
Kwak
pi_77519233
wat fjn dat je eerste dag zo positief verlopen is Kwak! en bijzonder dat je danstherapie zo fijn vond .. en ook fijn dat je gemerkt hebt dat je sterker bent en fitter dan andere mensen (niet dat t een wedstrijd is, dat bedoel ik niet) maar t geeft wel zelfvertrouwen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77519270
ik heb een T extra: 3 cracottes met extra magere filet americain. had na t rennen echt honger.

verder zit ik keurig op mijn schema nog dus vandaag wordt eettechnisch een keurige dag

lijstje nu dus:

O muesli met mag yoghurt
T 1 stuks fruit
L reep + bouillon
T 3 cracottes (volkoren) met extra magere filet americain
D courgette/kastanjepaddestoelenrisotto (uit gezond met ramsay) met een gegrilde kalfsburger
T yoghurt met havervlokken en honing

scheef is nog op de planning, recht is reeds verorberd.

[ Bericht 22% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 21:05:21 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77520313
Gisteren lekker gezondigd met een home made pizza, alles zelf gemaakt en alleen maar verse ingrediënten. ALS ik zondig, wil ik namelijk wel dat het echt lekker is

Vanavond les 2 van Start to Run lopen, binnen in de sportschool, gezien de sneeuw en al dat ranzige smeltwater. Les 1 ging heel erg soepel, dus ben weer benieuwd

En welkom voor alle nieuwelingen trouwens, succes!!
pi_77520507
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 19:19:17 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77523385
even een nuance op mijn opmerking over sneeuw... 1,5 uur rijden over 13 km vind ik iets minder

Kwakz0r, super dat de eerste keer meteen zo goed bevallen is! Ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan
pi_77523725
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
pi_77523858
nou ik kom het nog maar eens proberen hier
ik was al een dikke week op dieet (ging heel goed) maar toch als stok achter de deur maar begonnen met de weight watchers weer...

Ik ben alleen niet zo'n doorzetter dus we zullen zien

Ik wil alleen niet mee doen met dat schematje in de OP hoor, maar mag ik hier dan nog wel posten ook?
Lijkt me wel fijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_77524201
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
klopt, die dingen drijven van t vet.

als de mr pizza maakt dan is dat echt zo anders! Ultradunne bodem, alleen verse tomaat/buffelmozzarella en basilicum. Vers geraspte parmezaanse kaas en klaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 februari 2010 @ 21:11:55 #295
279894 winka
pi_77529283
@rhubabrje: natuurlijk kan je meeposten zonder in het schema te staan Succes in ieder geval! Heb je een beetje een idee waarom je het niet lang volhoudt? Alleen aan een gebrek van doorzettingsvermogen kan het niet liggen toch

Vanavond weer les 7 gelopen van Evy. Wel met een geïmproviseerde route want hier en daar was het nog glad Hopen dat het nu niet meer glad wordt!

Vandaag trouwens de eerste complimenten gehad op mijn werk. Dat ik zo was afgevallen en nog wel de mooiste: dat ik er zo goed uitzag
pi_77529298
fijn is dat he? dat stimuleert goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77529869
Ik ben bang dat het daar wel aan ligt
ik ben vreselijk slecht in doorzetten

Maar ook dat ik het lastig vind om vol te houden als ik al afgevallen ben
dan denk ik ach nu kan ik wel weer wat van dit of dat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_77530225
@winka: eerste dag was echt drama met eten, nu gaat het wel thanks for asking
pi_77535570
Ik ben blij dat ik vandaag 2x130km heb kunnen rijden met hooguit 10 minuten filerijden (totaal). Anders had ik waaschijnlijk een tankstation opgezocht om wat drop te scoren.

Toen ik vanochtend om 7uur op kantoor was stond er al meer dan 45km file achter mij (op mijn route).
pi_77539621
goeiemorgen

planning:

O brinta met mag melk en zoetstof
T Wat fruit (wrs een grapefruit)
L 3-4 cracottes met mag. filet americain en een gekookt eitje en beker thee.
T bouillon
T kom yoghurt met havervlokken en wat honing
D grote kom tomatensoep met brood en phil. light paprika/kruiden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')