maar kan je die niet wegzetten? bij iemand anders zetten oid?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
vooral op het werk. Ik zit een cm of 50 van een zeer grote voorraad snoep af en verveel me de *******
Ze staan al op een ander bureau.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar kan je die niet wegzetten? bij iemand anders zetten oid?
Ik heb ook altijd een knalrood hoofd. Vind ik persoonlijk meer aangeven dat je je goed inspant dan dat het genant is ofzo. Als ik zie hoe fris en fruitig sommigen de kleedkamer inkomen vraag ik me juist af of ze wel iets hebben gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
net les 21 gelopen, 4.5 km met 10-10-12vervelende vind ik alleen dat ik nog steeds een knalrode kop krijg soms
, ziet er niet uit! maar daar heb ik altijd last van gehad, dus vraag mij af of het ooit nog over gaat
alleen met vorst heb ik er geen/ minder last van.
ja das misschien wel zo jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een knalrood hoofd. Vind ik persoonlijk meer aangeven dat je je goed inspant dan dat het genant is ofzo. Als ik zie hoe fris en fruitig sommigen de kleedkamer inkomen vraag ik me juist af of ze wel iets hebben gedaan.
Ook als je het niet haalt moet je wel die rustdag houden. Dus overmorgen weer hardlopen, les 1 of toch naar les 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef sweetlady-o het volgende:
Vandaag heb ik weer voor het eerst evy gedaan.
En het ging niet slecht. Morgen of vanavond herhaal ik les 1 omdat ik de 3 minuten niet kon volhouden.
Bij fris en fruitig denk ik dan: net begonnen, dus nog niet lang genoeg om rood hoofd te hebben, of die traint ver onder zijn/haar niveau en spant zich niet echt in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das misschien wel zo jamaar als ik mijn rondje loop en ik iemand tegenkom die er fris en fruitig uitziet dan vraag ik mij toch af of ik iets fout doe
(hoewle ik het als kind dus ook al had)
Nou ja, je ademhaling maakt wel veel verschil met verkleuren, hoor! Ik heb toch altijd het idee dat je daaraan de amateurs (waaronder ook mijzelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef omearos het volgende:
[..]
Bij fris en fruitig denk ik dan: net begonnen, dus nog niet lang genoeg om rood hoofd te hebben, of die traint ver onder zijn/haar niveau en spant zich niet echt in.
nou bij de 12 vandaag klonk ik ook niet helemaal lekker mee hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn ademhaling is niet mijn sterkste punt! van die serieuze lopers hoor ik nooit puffen en hijgen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef omearos het volgende:
[..]
Ook als je het niet haalt moet je wel die rustdag houden. Dus overmorgen weer hardlopen, les 1 of toch naar les 2
snap ik maar volgende keer gaat het vast beterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Jammer, ik voelde me best wel een faal dat ik het niet haalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |