Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begon zelfs aan Modifast Intensive, maar ben er na 4 dagen mee opgehouden. 500kcal per dag was me toch iets weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Muks op 30-01-2010 08:34:27 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Het ging op zich goed, totdat ik ook wilde gaan sporten. Na een kwartiertje zaalvoetballen was ik al volledig uitgeput.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Vido het volgende:
[..]
Toch wel? Haha, ik zou de middag niet eens halen met zo'n hoeveelheid, dan zou ik al 3 keer zijn omgevallenIs ook totaal niet gezond... Je hebt crashen, en CRASHEN... En 500 per dag is dat laatste, goed dat je dat niet meer doet in ieder geval
Kijk, dat is een leuke. Ik ben zelf ook een gadget-freak. Voor iedere kg die eraf gaat, 10 euro aan gadgets uitgeven.quote:En misschien als tip voor het "verwennen": geen eten, maar nieuwe kleding of dat soort zaken. Dat is wat ik doe, en voor mij werkt het, maar kan me voorstellen dat anderen juist weer liever iets extras etenIk ben nogal een gadget en kleding fan, haha.
Pure chola lust ik niet eens, maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef omearos het volgende:
En als je toch wil verwennen met eten, neem iets waar je niet snel veel van neemt. Bijvoorbeeld extra pure chocola, of een speciaal soort kaas op toastje. Dus iets waarbij het echt gaat om genieten van een klein beetje omdat de smaak belangrijk is en niet de hoeveelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
Gewoon niet in huis halen.
Wij halen tegewoordig alleen echt in huis wat we nodig nodig hebben en voor de rest niks.
Scheelt een hoop geld en je hebt niks om te snacken, wel uiteraard gezonde dingen.
Mijn partner met een BMI van 23 doet thuis solidair met mij mee, dat vind ik erg tof
Haha, ik mijn kinderen trouwens ook anders opvoeden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Jammer genoeg trappen mijn ouders daar nog steeds niet in![]()
Later in mijn eigen huisje komt er weinig van dat rotzooi naar binnen
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genietenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef winka het volgende:
Eens komt er een dag dat we 2 blokjes chocola in plaats van de hele reep (of meer)![]()
Zou dat bestaan![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja hoor... Tenminste, ik kan dat. Hier ligt de kast vol chocolade, koekjes en chips. Maar meestal vergeet ik dat en als ik echt zin heb, dan neem ik een grote kop koffie met warme melk en een paar stukjes chocola, even echt genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |