Niet ziek, maar het is nogal behoorlijk gevoelig dus ik moet heel langzaam eten (wat dat wel weer goed is) En geen harde dingen afbijten. (Heb een labret laten zetten)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef winka het volgende:
@LovelyLady: wat heeft het eten met het zetten van een piercing te maken? Kan je er echt ziek van worden ofzo?
heel veel succes en ik vind het heel sterk van jequote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQik heb er zin in!
Stoer!! Veel succesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
voor wie t nog gevolgd had (ik post vaker in slank dan hier) maar morgen begin ik met de obesitas therapiegroep bij psyQik heb er zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 01-02-2010 09:32:01 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Super toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze week er maar 300 gram af, totaal nu 5.3 kilo kwijt.
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Eraf is eraf! Ik verwacht ergens deze week ook wel dat ik vocht ga vasthouden ivm de tijd vd maand.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Super toch!
Bij mij zat er een kilo aan, laten we het op vocht houden
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bentquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
ben toch gaan hardlopen, nou ja joggen he?
les 22 dus 2x 15. 1e keer 15 ging prima ondanks de tegenwind, de natte sneeuw en hagel. toen 2 min wandelen om op adem te komen. De2e keer 15 had ik ook tegenwind (flauw
) en kreeg ik steken in mijn zij dus en heb toen(even opgezocht hoeveel) 250 meter gelopen na een minuut of 5. Daarna gewoon de les uitgelopen. Niet heel ver gelopen, 4.17 km, maar gezien de omstandigheden (weer, gladheid en steken) redelijk tevreden, maar ga hem wel woensdag nog eens doen.
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelfquote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Knap dat je ondanks de psychologische drempel toch gegaan bent
Fijn!!! Geniet van je badje en ATWTquote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb mijzelf omgekocht; als ik zou gaan en les 22 zou gaan doen mocht ik As the world turns in bad kijken van mezelf
En nu ik hem gedaan heb viel t mij best mee en lijkt de volgende les ook niet heel eng. Das 10-12-12 dat moet dus ook wel lukken hoop ik(maar ga deze zeker nog 1x doen voor t vertrouwen)
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn vanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zelf je pizza maakt dan valt het toch wel mee? bedoel, zelf gooi je er lang niet zoveel kaas op als een belpizza, bovendien zijn zelfgemaakte pizza' s meesta; kleiner...
klopt, die dingen drijven van t vet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die pizza's van de bezorgboer altijd zo megavet! Daar krijg ik dan echt buikpijn van
Ik had laatst deze gemaakt en die was echt super lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |