Ik ook niet. Daarom ga ik alleen en ren ik alleen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:
mm de marikenloop is wel haalbaar ja. maar wel massaal .. ben niet zo goed met veel mensen tegelijk
ook een idee ja. nou ik denk er nog eens over naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ga ik alleen en ren ik alleen.mag mee om succes te wensen en me op te vangen achteraf, maar tijdens het rennen wil ik alleen zijn, en na de finish zo snel mogelijk weer naar huis
Les 10 ging goedVorig jaar liep ik 45min achter elkaar, en nu ben ik steeds blij als ik 3min haal
maar nu ga ik wel harder dan vorig jaar
Glaasje water, fruit/groente, droge cracker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Hoi mensen.. Ik heb een vraag waar jullie ervaren afvallers misschien wel een antwoord op hebben. Ik ben namelijk behoorlijk te zwaar (BMI=28) en wil hier iets aan doen. Bij het bekijken van mijn eigen eetpatroon kwam ik tot de conclusie dat het grootste probleem zit in eetbuien. Ik zoek iets om op het moment dat ik zo'n aandrang voel om veel te gaan snoepen/eten, te zorgen dat ik dat toch niet doe. Hebben jullie tips?
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef junkiexp het volgende:
1830 calorien naar binnen vandaag, prima lijkt me.
Ik krijg alleen te weinig vet binnen soms volgens mijn schema.
Smeren jullie je brood met een boter ?
van die kleine worteltjes in je koelkast hebben, knaagt lekker weg en is zoetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Hoi mensen.. Ik heb een vraag waar jullie ervaren afvallers misschien wel een antwoord op hebben. Ik ben namelijk behoorlijk te zwaar (BMI=28) en wil hier iets aan doen. Bij het bekijken van mijn eigen eetpatroon kwam ik tot de conclusie dat het grootste probleem zit in eetbuien. Ik zoek iets om op het moment dat ik zo'n aandrang voel om veel te gaan snoepen/eten, te zorgen dat ik dat toch niet doe. Hebben jullie tips?
Lekkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van die kleine worteltjes in je koelkast hebben, knaagt lekker weg en is zoet
Verse ananas heerlijk zoet, snoeptomaatjes. enzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
ga iets doen wat niks met eten te maken heeft. Tandenpoetsen helpt bij mij wel, en bij lekker weer naar buiten gaan om te wandelen of skaten. Als ik wil eten uit frustratie ga ik soms ook keihard met muziek meezingen (als ik denk dat de buren er geen last van zullen hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef -serendipity- het volgende:
Moet je wel nagels hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga m'n nagels lakken, dan heb ik wat te doen en kan ik niks vastpakken
Uitvinding... smeer dat spul op het etenquote:
Gekookte rijst, zeewier en rauwe (vette) vis... Ik eet het regelmatig, en heb er nooit over nagedacht, maar mij klinkt het als ik het zo opnoem als verantwoord in de oren. Enige waarmee je misschien op moet letten bij het zeewier is de hoeveelheid natrium die erin zit, nu ik er zo over nadenk, maar je gebruikt daar zo weinig van dat dat geen probleem zal vormen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hoe goed of slecht sushi is?
Best kans dat je de de dag erna wat vocht vasthoudt (heb ik altijd als ik rijst eet!) Ach ja. Ik vind sushi dusdanig lekker, en ik eet het maar zo sporadisch, dat ik me niet drukmaak om die loze kcalquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
het is wel veel rijst, dus dat is opzich niet 'goed' maar ook niet slecht zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |