Ik heb een hometrainerquote:
Idd niet ontbijten. Ontbijt is energie voor 7:00 tot 13:00, omdat je die tijd hebt geslapen hoef je ook geen energie daarvoor. Als je vervolgens tot 3:00 opblijft moet je wel na het avondeten wat eten om de extra tijd door te komen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef junkiexp het volgende:
Wat doen jullie als jullie uitslapen ?
Ik kwam zondag bijvoorbeeld pas om 12:00 uit bed.
Maar dan neem ik gewoon lunch als ontbijt, en het ontbijt eet ik dan helemaal niet.
Is dat dan mooi meegenomen omdat ik die calorieën van het ontbijt dan niet binnenkrijg ?
Ok thanks, ik ga dan wel weer rond 00:00 naar bedquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Idd niet ontbijten. Ontbijt is energie voor 7:00 tot 13:00, omdat je die tijd hebt geslapen hoef je ook geen energie daarvoor. Als je vervolgens tot 3:00 opblijft moet je wel na het avondeten wat eten om de extra tijd door te komen.
Doe ik ook altijd, als ik wakker wordt dan moet ik altijd gelijk eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
altijd binnen een uur na t opstaan wat eten om je motortje weer aan te zwengelen.
als ik uitslaap maak ik een meer uitgebreide lunch en verder gewoon zoals altijd maar eet echt wel wat als binnen dat uur. als is het maar yoghurt of fruit oid.
waar zijn die lekkere dingen dan want aan je boodschappen kan het niet liggen als het goed isquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Het gaat maar heel moeizaam nog, geef teveel toe aan lekkere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |