SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link naar deze op
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 03-01-2010 13:54:08 ]Half bezopen is weggegooid geld.
world of warcraft denk ik ja..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef SoldMayor het volgende:
#14![]()
Was is eigenlijk de game met de meeste topics?
GTA IV met 50 topics ?![]()
GTA IV #50 Met heel veel jaloerse PS3 bezitters!
of natuurlijk WOW maar dat is voor noobs![]()
Zal ik hem anders in een spoiler gooien? Ik kopieer alleen de OP van de wikiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Sandyman het volgende:
Beetje jammer dat getipt wordt naar de care package 'truc'. Is toch een soort van exploit waar heel veel mensen een hekel aan hebben en dan ga je dat hier in de OP zetten..![]()
vind ik ook... zoals die perks, dat weet iedereen wel...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Die ellenlange OP mag eigenlijk wel weg, dat kennen we nu wel
en erklopt iets niet bij die 'vaste spelers'quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal ik hem anders in een spoiler gooien? Ik kopieer alleen de OP van de wiki
Klopt, hoe krijg ik die onder elkaar?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en erklopt iets niet bij die 'vaste spelers'
bytheway, kan ik daar ook bij?
gamertag: Muchachooo
daar heb je toch de enter knop voor?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, hoe krijg ik die onder elkaar?
Inderdaad, komt eraanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar heb je toch de enter knop voor?
EDIT ik zie dat in de OP alleen maar pc spelers staan dus wat mij betreft kan dat hele blokje weg. het is niet voor niets een console topic geworden
Alleen nog ff die perk en killstreaks, anders link ik wel ff naar de CoD wikiaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef Muchachooo het volgende:
lijst van perks moet denk ik gewoon een linkje worden naar een andere site...
EDIT: wiki aangepast
je kan gewoon de nieuwe wiki in de OP zetten, ik heb dat namelijk daaral gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen nog ff die perk en killstreaks, anders link ik wel ff naar de CoD wikia
Nu moet ie goed zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
en nou die Perks en Extra headers nog uit elkaar
wat een gedoe zo...
haha ja misschien moet iemand met tijd teveel ooit nog eens een helemaal nieuwe makenquote:
Precies... en misschien tzt een lijst maken van PS en 360 usersquote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ja misschien moet iemand met tijd teveel ooit nog eens een helemaal nieuwe maken
want die filmpjes kunnen ook wel beter, net als de screens, en sommige dingen zoals dat verhaaltje over of het nou wel of geen Call Of Duty: Modern Warfare 2 heet zijn ook vrij overbodig...
maar voor nu, prima!
wordt wel veel werk om bij te houden, maargoed.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies... en misschien tzt een lijst maken van PS en 360 users
Das ook wel weer zo... naja goed, dat is voor het volgende deelquote:Op zondag 3 januari 2010 13:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
EDIT al neemt zo'n lijst wel heel veel ruimte in beslag...
bijna prestige 2quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
iemand hier al prestige 10?
EDIT: is er überhaupt iemand hier?![]()
Hoezo is het op de pc eigenlijk niet leuk? CoD is van origine toch een PC spel dus op zich wel raar. Of is het alleen de dedicated server klacht?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef hardy_party het volgende:
Mag ik in jullie forum posten? Op de pc is het spel namelijk helemaal niet leuk
het zijn geen cheats of glitchesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef MPC60 het volgende:
Kunnen die fukin noobglitchcheatdingen uit de OP, stelletje tyfus mietjes dat je zo een spel voor iedereen moet verneuken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het zijn geen cheats of glitches
het is gewoon een tip, die sommige mensen labelen als 'valsspelen', terwijl dit duidelijk niet zo is. IW weet dat je harder rent met een care package granaat, en ze hebben er niks aan gedaan.
ik zeg niet dat ik het gebruikquote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die pavlow coldblooded cheat toch best wel een behoorlijke cheat. Mischien dat jij het normaal vind om zoiets met 1 killstreak te halen... ik niet,cheatertje.
[..]
ik heb het er niet ingezetquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Zijn toch geen cheats manquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Ik heb het er ook niet ingezet, en ik had uberhaupt nog nooit gehoord van deze bug/glitch. En het is me ook teveel moeite om het te gaan proberen. En ik gebruik daarbij niet eens cold-bloodedquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Join the club, ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef MPC60 het volgende:
Ach ja de dat gedoe met die javelin was natuurlijk ook geen glitchWas zo bedoelt
edit: sorry van dat simpel, ik zit met een kater op mn werk
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meterquote:
Ik zit aan de ijstheequote:Op zondag 3 januari 2010 16:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meter
Pro-pipe bedoel jequote:
n00bt00bquote:
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...quote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
n00bt00b(qua geluid: floep-t00b
)
De thumper daarentegen zuigt ontzettend: dat ding reageert niet zo snel als de n00bt00b als je wil schieten.
n00bt00b + scavanger + danger close =
Uhu, die heb ik nu ook geselecteerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:33 schreef DeeBee het volgende:
Die had ik laatst ook al.
Volgens mij loop ik nog steeds met die title, dat is 'All your base...' toch, die je dan krijgt?
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Platina het volgende:
Het hele spel zit vol met losers. Vooral gasten die 5 minuten in een hoekje gaan liggen wachten totdat jij voorbij huppelt.
Die spelers zie je vooral bij Ground War, waar zoiets best vaak multikills oplevert.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef Biefstuk het volgende:
Heb geen probleem met grenade launchers, maar zodra mensen een hele kit hebben met explosieven + danger close vind ik ze toch best wel zwak
Het ergste is als je bij domination in een team zit waarbij iedereen gaat zitten campen... kun je in je eentje alles gaan capturen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Platina het volgende:
Het hele spel zit vol met losers. Vooral gasten die 5 minuten in een hoekje gaan liggen wachten totdat jij voorbij huppelt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebben
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistquote:Op zondag 3 januari 2010 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag 1 potje gedaan voor de survivalist challenge.
Nee, te lang kamperen is niet effectief...'camp' and move werkt echt prima, gewoon wisselen tussen sectoren op de map (wat je vooral veel ziet in de filmpjes van NextGenTactics ook).
Ja echt he, ik heb liever 10 kills waarbij ik 9x dood ben gegaan dan dat ik 2 kills heb met 0 deaths. Het is verdulleme geen schaken!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebben
Ik heb 93 kills met de Thumper voor de challange, ik ben er maar mee opgehouden met dat kut dingquote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De thumper daarentegen zuigt ontzettend: dat ding reageert niet zo snel als de n00bt00b als je wil schieten.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...
Ook die gebruik ik niet, ik heb Bling Pro, Ninja Pro en Hardline Proquote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMerk hier wel dat ik erg afhankelijk geworden ben van Scavenger perk om mn killstreaks te halen
ik ook niet, nog nooit geprobeerd ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...
ik heb survivalist gewoon gehaald tijdens het spelen. was tegen een paar kerstnoobsquote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistMaar dat camp and move werkt inderdaad veel beter. Even naar een volgend stukje rennen, daar een beetje om je heen kijken, en doorgaan naar de volgende
zo speel ik eigenlijk altijd en wat je tegenkomt kill je ook. Dit doet denk ik bijna iedereen en is ook gewoon het leukst en je gaat ook niet heel vaak dood ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistMaar dat camp and move werkt inderdaad veel beter. Even naar een volgend stukje rennen, daar een beetje om je heen kijken, en doorgaan naar de volgende
Dat verschilt bij mij eigenlijk nog best wel, maar het hangt bij mij ook af van de map. Op Highrise, Terminal en Afghan scoor ik over het algemeen prima. Op Favela, Rundown en Estate vaak minderquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
zo speel ik eigenlijk altijd en wat je tegenkomt kill je ook. Dit doet denk ik bijna iedereen en is ook gewoon het leukst en je gaat ook niet heel vaak dood ofzo.
die sights van de M4 zijn samen met de SCAR nou juist superfijn! die heb ik liever dan RDSquote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Dat werkt in je eentje ook zelfs, als je maar goed genoeg op je cover let en scavenger hebt.![]()
Alleen niet zo vaak het geduld voor...
Net wel m'n PR verbeterd naar 23 kills in een streak (predator, harrier, chopper gunner), hilarisch potje op Scrapyard, die UMP is echt te nice.Helaas zonder kogels en met iron sight M4 moeten knallen na tijdje, zelfs daar kreeg ik er nog paar mee in, maar ja...
Hehe zo speel ik ook, maar heb ipv Hardline Stopping power. Ren sowieso altijd als een gek door de hele map. Vind ik het leukst spelen. Heb elke pot veel kills maar soms dus ook aardig wat deaths :p. Zolang ik meer kills dan deaths haal vind het prima, ook al is het 15-10 ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook die gebruik ik niet, ik heb Bling Pro, Ninja Pro en Hardline ProAls ik trouwens geen kogels meer heb is het meestal snel afgelopen, want mijn second weapon is een stinger
Meestal ga ik dan maar als een idioot rondrennen om in de hoop een wapen te vinden dat op de grond ligt
Vind ik niet; tenminste, het hangt er een beetje vanaf wat je speelt, maar als je TDM speelt, dan draait het er toch ook echt om dat de tegenstanders niet teveel kills maken (oftewel deaths bij jezelf).quote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe zo speel ik ook, maar heb ipv Hardline Stopping power. Ren sowieso altijd als een gek door de hele map. Vind ik het leukst spelen. Heb elke pot veel kills maar soms dus ook aardig wat deaths :p. Zolang ik meer kills dan deaths haal vind het prima, ook al is het 15-10 ofzo.
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:07 schreef kutkabouter het volgende:
net met een mattie een ubertactiek uitgedokterd. Je mute lekker iedereen, en met z'n 2en gewoon goed communiceren. Je gaat met z'n 2en in een goed camp gebouwtje, dan pleur je je claymores neer, 1 iemand houdt met assault rifle tango's weg en de andere gaat sniperen, maakt niet uit wat voor shit je erbij doet, dit werkt gegarandeerd
yep UMP is de shit. speel vrijwel alleen met dat wapen.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben lvl 50 inmiddels, en wil zeggen dat tot nu toe de UMP-45 met afstand het beste wapen is in de game, gevolgd door de ACR.
als ik dan weer terug switch naar mn UMP wel ja. hehe. Nee dat had ik met COD4 juist wel heel erg. met deze een stuk minder.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik merk altijd dat als ik mn hoofdwapen eens omruil voor een ander wapen dat ik dan de eerste 3 potjes ofzo heerlijk speel met dat wapen en dan wordt het alleen maar slechter en slechter daarna, hebben meer mensen dat?
klinkt bekend! alleen heb ik dat met alles behalve de SCAR en .50 Calquote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik merk altijd dat als ik mn hoofdwapen eens omruil voor een ander wapen dat ik dan de eerste 3 potjes ofzo heerlijk speel met dat wapen en dan wordt het alleen maar slechter en slechter daarna, hebben meer mensen dat?
ik ook maar ik zit altijd in partychat dus de rest hoort me niet schelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een tiefus spel is het soms toch ook. Kan me daar aardig over opwinden af en toe online.
Nee, heb ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef MPC60 het volgende:
Skype, dat werkt een stuk beterquote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]iemand met 1 vriend in zn lijstje. we spelen al sinds cod4 elk potje zo.
ooit erover nagedacht dat bijna iedereen op hardcore alleen maar de UAV volgt als die aanstaat? dus als je dan met silencer + cold blooded loopt, ben je zowaar invisible...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Al me classes staan op Hardcore ingesteld!
Silencer gebruik ik sowieso niet!
Zo ben ik ook begonnen en ongeveer ook iets van level 42 denk ik en nu een K\D ratio van 0,99. Maar ik zuig in team Dm en in F4all own ik best wel. Snap ook niet hoe dat komtquote:Op maandag 4 januari 2010 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
5 dagen geleden, toen ik echt nog kansloos was k/d ratio van 0.3![]()
![]()
![]()
nu is het 0.7 en gaat het stilletjes aan omhoog, maar is natuurlijk nog steeds dramatisch. Ik heb namelijk nog 1000 kills goed te maken ongeveer voor ik op 1 zit![]()
Ik ben nu eigenlijk non stop bezig met leuke camouflages halen voor barrett 50. cal (red tiger) en m16 (blue tiger)
owja @ level 45
FFA is ook supersimpel, weet niet precies waarom.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen en ongeveer ook iets van level 42 denk ik en nu een K\D ratio van 0,99. Maar ik zuig in team Dm en in F4all own ik best wel. Snap ook niet hoe dat komt.
silencer vind ik gewoon niet fijn werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ooit erover nagedacht dat bijna iedereen op hardcore alleen maar de UAV volgt als die aanstaat? dus als je dan met silencer + cold blooded loopt, ben je zowaar invisible...
EDIT: waren de voorgaande topics na een of twee dagen niet alweer vol?
LOL, toch was dat in WAW beter, daar deden ze het de eerste 15 seconden gewoon niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
na 5 seconden een triple kill met pro tube![]()
![]()
die was echt precies op hun spawn plek
Eens, vooral als je heel stoer probeert een vlag te veroveren in vijandelijk gebied en je teammaten gewoon langsrennen en daardoor wordt afgeknald vlak voordat je de vlag hebt!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef KintoUn het volgende:
Domination is de laatste tijd echt geen zak meer aan hoor.
Ik word zo moe van die gasten die zich totaal niet boeien om het securen van vlaggen.
Enkel en alleen maar killstreaks halen, dat is alles wat ze boeit.
Lekker tactisch campen terwijl ze 1 vlag hebben.. triest.
Maargoed, soms zit er een ok potje tussen.
Nu nog van die lag af, want daar wordt toch iedereen knettergek van?
Soms lijkt het wel of gasten het kunstmatig creeeren ofzo..
inderdaad ik was dat ook al aan het proberen maar schiet echt niet op je moet ook 100 kills hebben daarvoorquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef zatoichi het volgende:
Wil ff een knife class starten met tactical knife, maar wat is het kut om die attachement eerst te halen zeg. Loop ik een beetje met mijn magnum in het wilde weg te knallen in de hoop mensen nog een beetje te raken... nou ja van 1.10 K/D naar 1.09 is nog te overzien...
sommigen moeten er toch slecht in zijn, anders kun je nooit verliezers hebben he:pquote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
FFA is ook supersimpel, weet niet precies waarom.
maar ik speel nooit in m'n eentje, vind ik niet leuk...
Idd! Heb ik ook ff geprobeerd. Vooral met een silenced UMP een groep tegenstanders flanken en die heel tot een stapel lijken reduceren.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
yep UMP is de shit. speel vrijwel alleen met dat wapen.
Daarstraks zo'n potje gehad waar van die mafkezen rond aant sprinten waren met hun tactical knife + marathon/lightweight/commando en een care package marker in hun hand.quote:
ik heb tactical op mijn .44quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
inderdaad ik was dat ook al aan het proberen maar schiet echt niet op je moet ook 100 kills hebben daarvoor
Gewoon rondrennen met de std first recon class en iedereen neerknifen met die magnum+tactical knife, dan heb je hem zo..quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
inderdaad ik was dat ook al aan het proberen maar schiet echt niet op je moet ook 100 kills hebben daarvoor
Ja maar mijn ratio gaat wel helemaal naar de knoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef Biefstuk het volgende:
Heb de tactical knife met m'n usp45. Ondertussen al meer dan 1000 knifekills ermee gehaald
Het halen ervan is makkelijker dan je denkt. Eerst FMJ, daarna akimbo. Loop gewoon 5 potjes met die akimbo rond en je hebt die tactical knife zo
die usp is idd de beste handgun. Die kills heb je zo. maak een marathon perk aan en iedereen die je in de rug tegen komt schiet je. de rest knife je. ook met die usp kan je vollop snel schieten en heeft weinig terugslag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef Biefstuk het volgende:
Heb de tactical knife met m'n usp45. Ondertussen al meer dan 1000 knifekills ermee gehaald
Het halen ervan is makkelijker dan je denkt. Eerst FMJ, daarna akimbo. Loop gewoon 5 potjes met die akimbo rond en je hebt die tactical knife zo
Dat had ik ook toen ik 5 dagen met de riotshield ging spelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar mijn ratio gaat wel helemaal naar de knoppen
Toen ik altijd met riotshield speelde had ik het altijd op mn rug, word je tenminste ook bijna niet van achter neergemaait.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:55 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 5 dagen met de riotshield ging spelen
Moest zowat elke keer lachen maar ik ging 30x dood met 11kills ofzo
Het leukste is om in een deuropening te staan. Iedereen op je shield raggen, teammate komt van de zijkant en krijgt al die killsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toen ik altijd met riotshield speelde had ik het altijd op mn rug, word je tenminste ook bijna niet van achter neergemaait.
Gewoon hardcore spelen heb je het zo... heb zo 20 kills per potje dus 5 potjes en klaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef zatoichi het volgende:
Wil ff een knife class starten met tactical knife, maar wat is het kut om die attachement eerst te halen zeg. Loop ik een beetje met mijn magnum in het wilde weg te knallen in de hoop mensen nog een beetje te raken... nou ja van 1.10 K/D naar 1.09 is nog te overzien...
Volgens mij ben je eerste als je 30 kills hebt maar dat ter zijdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Altijd genoeg ammo en die G18 in gebouwenSpeel vrijwel alleen FFA en sta dan meestal wel in de top3 met 30 kills. Geloof dat mijn k/d ratio op 1,5 staat
Wow dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij ben je eerste als je 30 kills hebt maar dat ter zijde
om het echt op te halen moet je elke match spelen met een k/d van > 2quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:09 schreef PierreTT het volgende:
Mijn k/d-ratio ligt op 0,8 ongeveer. Komt omdat ik tot level 50 slecht was, en daarna tot level 63 bijna alle potjes k/d van hoger dan 1 hebHeb dus nog wat in te halen
Dat idee had ik alquote:
Tja, dat red ik nog steeds niet... de meeste potjes zijn gemiddeld 15-10 ongeveerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
om het echt op te halen moet je elke match spelen met een k/d van > 2
mijn gemiddelde nu zal zo'n 2,5 zijn, terwijl mijn ratio op 1.25 blijft hangen, omdat ik aan het begin zo zoog (of mijn wapens, if you will)
Inderdaad, claymores op bekende camp plaatsen zetten en vervolgens gewoon verder lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind clays echt geniaal. Elke mag heeft wel zo'n plek waar campers graag gaan zitten en waar ze op twee manieren naar binnen kunnen komen. Clay plaatsen en snel een nieuwe oppakken en die ook tactisch neerzetten. Vervolgens even een rondje doen en wachten tot de clays zijn afgegaan. Laatste campers neersprayen met de dubbele G18 en weer overnieuw en ondertussen even een kistje uit de hemel laten vallen
Secondary machinepistols ook fan van ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik speel zo nu en dan ook wel eens een potje op de PS3.
Mijn favo kit
Scar met holo sight
G18 akimo
Claymore
Scavenger Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro
Care package
Sentry gun
Harrier
Altijd genoeg ammo en die G18 in gebouwenSpeel vrijwel alleen FFA en sta dan meestal wel in de top3 met 30 kills. Geloof dat mijn k/d ratio op 1,5 staat
Nog beter; op de standaard camp plek neerzetten, en een meter verderop nog een; zo heb ik regelmatig twee keer dezelfde speler gekilled die dacht mij even snel te komen killen op die campplekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:31 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Inderdaad, claymores op bekende camp plaatsen zetten en vervolgens gewoon verder lopen
Die m93quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Secondary machinepistols ook fan van ja.
Maar gebruik M93 Raffica's akimbo (ook al bijna 300 kills meegemaakt). Echt super relaxed in gebouwtjes en zeker ook in last stand wel.
Verder silencer op m'n SCAR ipv RDS. Gebruik deze class vooral in maps die ik niet zo leuk vind of als ik even potjes geen zin heb in running and gunning.Want dat blijft toch wel m'n favoriete speelstijl, maar dat verklaart ook direct waarom ik nu een gat moet dichten naar een K/D-ratio van 1.
![]()
Stond 0.68 met 750 kills negatief of zo, nu boven de 0.9 met nog 'maar' 350 kills ertussen, dus gaat goede kant op.
Claymores zijn gewoon vetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind clays echt geniaal. Elke mag heeft wel zo'n plek waar campers graag gaan zitten en waar ze op twee manieren naar binnen kunnen komen. Clay plaatsen en snel een nieuwe oppakken en die ook tactisch neerzetten. Vervolgens even een rondje doen en wachten tot de clays zijn afgegaan. Laatste campers neersprayen met de dubbele G18 en weer overnieuw en ondertussen even een kistje uit de hemel laten vallen
Ja, in last stand ook gegarandeerd een kill als je van dichtbij werd neergehaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Die m93!
Prefer die in close combat boven shotguns. In akimbo is het net een dikke submachine gun
Ik gooi semtex tegenwoordig ook vaak op die grote gastanks, werkt best goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
zat laatst in een bagger potje. Ging ik bij die helikopter op highrise staan schiet op zo'n gast in een van die kleine huisje buiten, mis godverdomme. Dan gooi ik maar ff een semtex en ga ik ff herladen.
Boem! ontploft mijn semtex zo'n grote gastank had ik een multikill en daardoor harriers met als gevolg chopper gunner, dikke positieve ratio puur en alleen door dat granaatje
Nu weer even de TAR voor de 750-kill challenge. Hiervoor de ACR en de SCAR. Secondary altijd de Stinger, mijn mede teamgenoten redden als er iets aan komt vliegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Biefstuk het volgende:
Welk wapens gebruiken jullie het meest =o?
Ik gebruik vooral de TAR, UMP45 en de mp5k, de rest laat ik links liggen
O, en inderdaad de AUG ook nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef zatoichi het volgende:
ACR maar het echte bazenwapen is toch wel AUG met Grip
daar haal ik ratio's met 10:1 mee.
En hoeveel vlaggen had je gepakt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Gister 36-3 gegaan in een potje domination in 3rd person. Was nog op Rust ook
ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan de TAR... weet niet waarom. nouja eigenlijk wel, heb hem niet meer gebruikt sinds ik die RDS heb gezien, sjonge wat is die klote. en dat ding heeft ook een accuracy van niks..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
En hoeveel vlaggen had je gepakt?
Ik snap best dat mensen een goede K/D ratio willen, maar veel spelvarianten hebben een doel.
En ik kan er echt slecht tegen als mensen daar ruk aan hebben en gewoon hun eigen weg gaan om zo hoog mogelijk te scoren.
Anyway, de scar-H, TAR en M4 heb ik inmiddels op 1000 kills.
De volgende challenge is 2500.
Leuk, maar voor de M4 ga ik die echt niet doen, dat ding is best brak.
Overigens, wat ook zo'n vreselijk nutteloos wapen is, de uzi.
Vreselijk, vooral met rapid fire en akimbo, ik raak he-le-maal niks met die dingen.
Doe mij maar scar of de TAR met silencer.
Heerlijk!
Een van de grootste ergernissen inderdaad... net zoals bij Domination, je moet verdomme die punten halen en behouden, niet als een idioot maar ergens gaan zitten sniperen omdat dit je kills omhoogbrengtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen een goede K/D ratio willen, maar veel spelvarianten hebben een doel.
En ik kan er echt slecht tegen als mensen daar ruk aan hebben en gewoon hun eigen weg gaan om zo hoog mogelijk te scoren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Vreselijk, vooral met rapid fire en akimbo, ik raak he-le-maal niks met die dingen.
Heerlijk!
Die reddot is idd heel erg bagger. Maar ik gebruik gewoon de iron sights die erop zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan de TAR... weet niet waarom. nouja eigenlijk wel, heb hem niet meer gebruikt sinds ik die RDS heb gezien, sjonge wat is die klote. en dat ding heeft ook een accuracy van niks..
Ja, gister of eergisterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef KintoUn het volgende:
Joh een timer?
Echt niet op gelet dus.
Maar het duurde bij mij ook een poosje voor ik doorhad dat ik kon schakelen in ammo.
![]()
Zijn jullie al infected trouwens?
schakelen in ammo? Hoe dan. Heb hem nl alleen een keer in een care package gehad en heb hem niet in mijn killstreaks staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef KintoUn het volgende:
Joh een timer?
Echt niet op gelet dus.
Maar het duurde bij mij ook een poosje voor ik doorhad dat ik kon schakelen in ammo.
![]()
Zijn jullie al infected trouwens?
Als het goed is moet je op Y drukken dan krijg je andere kanonnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
schakelen in ammo? Hoe dan. Heb hem nl alleen een keer in een care package gehad en heb hem niet in mijn killstreaks staan
Maar de uzi maakt wel een leuk geluidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Heerlijk!
Die marioquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
Ja, klopt, maar daar heb ik niks aan.
![]()
Pijn moet het doen!
Wat is nou een callsign of emblem waar jullie heel trots op zijn dat je hem hebt?
Ik ben best trots op de Mastodonquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
![]()
Pijn moet het doen!
Wat is nou een callsign of emblem waar jullie heel trots op zijn dat je hem hebt?
Mastodon valt wel mee, maar Harder They Fall is echt lastig.. daar moet je gewoon geluk mee hebben...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben best trots op de Mastodon
Challenge: "Star Player" - Play an entire match with a 5:1 K/D ratio.
Ook op ...The Harder They Fall
Challenge: "The Harder They Fall" - Kill the number one player on the enemy team 5 times in a row.
Voor mijn doen was dit echt een prestatie
Ik ook, 10 killstreak zonder harrier en dergelijke is best lastigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef MPC60 het volgende:
Die 8bit Cpt Price heb ik wel met campen gehaald.
Dat is al helemaal kansloos... waar gaat het dan nog om? Alleen maar om de nuke te halen zodat je je challenge kan bereikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vandaag zat ik in FFA op Karachi en zag telkens knife kills en toen hoorde ik gergeld van die tactical insertion spawn geluiden. O ja hoor ze zaten weer te kutten voor hun nuke, dus ik ren op het geluid af, aah ze zullen vast achter deze muur zitten. Al sprayend omheen gelopen en ze alle drie gekilled, met z'n 2en gaat het te traag tegenwoordig. Vervolgens deed hij een chopper gunner en NOG won ik die match, wat zijn sommige mensen toch triest![]()
En nog in in andere ffa match iemands care package gejat, er zat een chopper gunner in
1 bullet 2 kills, gebruik hem al heel lang, maar vind hem nog steeds de mooiste, verder ghillie in the mist, stealth, en dat soort zaken. En ja ik snipe graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
![]()
Pijn moet het doen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
Die ben ik ook best trots op jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Extreme Cruelty" - Kill every member of the enemy team without dying (at least 4 enemies).
Ook even gedaan, al je ammo verschieten en dan in een hoekje wachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
The Survivor" - Get a knife kill when all your ammo is empty.
Die heb ik net ff gehaald
ik gebruik altijd me roze <3!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
![]()
Pijn moet het doen!
Zucht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:32 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
En natuurlijk ook op mn glitch/hack account een 10th prestige
Die wil ik ook graag want dat embleem met die boksbeugel past goed bij m'n Callsignquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
The Survivor" - Get a knife kill when all your ammo is empty.
Die heb ik net ff gehaald
Tja als we zo gaan beredeneren...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik ben nergens trots op, het is een spelletje.
Ik hou me helemaal niet bezig verder met die callsigns e.d., de enige die ik percé wilde hebben, heb ik. (die <3 dus)quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja als we zo gaan beredeneren...
Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een toevoeging is, maar ik speel het spel puur om het schieten zelf zeg maar, alle stats, callsigns, en weet-ik-veel-wats boeien me minder tot niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:44 schreef Parvus het volgende:
Ik vind dat met al die Callsigns, emblems en Challanges wel tof gedaan hoor. Zo blijf je wel uitdagingen houden. Altijd wel een leuke verassing als je per toeval weer iets unlocked hebt ofzo
M4 in het begin maar die doet me toch iets te weinig damage tegenwoordig, wel is hij meesterlijk steady. Daarnaast jakker ik wat met de ump en soms de MP5. Totdat ik call blooded vol heb gebruikt ik de stinger als 2e wapenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Biefstuk het volgende:
Welk wapens gebruiken jullie het meest =o?
Ik gebruik vooral de TAR, UMP45 en de mp5k, de rest laat ik links liggen
Moet je aan al die vrienden even vragen wat ze hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef versteegrob het volgende:
Wil vanmiddag bij de mediamarkt een headset halen voor de PS3, iemand suggesties ?? Budget 50e
Bellen en spec ops spelen werkt niet echt lekker en al me vrienden hebben al zon headset.
Altijd dat gelul van andere erdoor of je moet ze muten. Als je buiten de lobby bent en niet in een party kan je elkaar niet horen. Als je dood bent in de game (of in het echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Hoezo werkt het niet goed via de ps3 dan? Me vrienden hebben oud spul.
Weet niet of dit mogelijk is maar ik moet geen geluid uit me headset hebben, alleen het praten met vrienden. Heb namelijk al een Dolby set staan.
FFAquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef versteegrob het volgende:
RelaxGebruik het alleen met Spec Ops voor de rest speel ik alleen FFA
die heb ik gister gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef mstx het volgende:
Onderstaanden heb ik zelf nog niet maar als je ze hebt kun je er naar mijn mening wel trots op zijn![]()
[ afbeelding ]
"All Pro" - Get 2 headshots with 1 bullet.
loop naar de winkel toe koop het spel. en speel online.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef BobLeSponge het volgende:
TVP, ik ben benieuwd hoe dit spel online is.
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef MFE15 het volgende:
Zeker de moeite waard, vraag gelijk een poster d'r bij, heb ik ook gedaan, best mooi istie!
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga zo ook weer ff 3rd person team tactiical doen, zijn er hier nog meer mensen die dat (ik durf het bijna niet te zeggen) leuker vinden dan de normale modes?
Groundwar is wel goed inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook niet, speel eigenlijk alleen maar groundwars
en je kan dan gewoon met je party in de partychat blijvenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
doe in je class een javelin en een semtex grenaat.
pak je javelin erbij doe dan op R2 or R1 klikken voor semtex NIET LOSLATEN druk daarna op driehoekje blijf R2 of R1 inhouden en ren dan een groep enemies in laat jezelf doodschieten en de javelin en de semtex ontploffen
had ik gisteren in 1 keer 5 kills
En dit is al weken gefixed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
pak je javelin erbij doe dan op R2 or R1 klikken voor semtex NIET LOSLATEN druk daarna op driehoekje blijf R2 of R1 inhouden en ren dan een groep enemies in laat jezelf doodschieten en de javelin en de semtex ontploffen
Dit heb ik al vaker gehad inderdaad, niks nieuws volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef mstx het volgende:
Is er weer een update geweest ofzo? Net toen ik een harrier wilde oproepen kreeg ik "airspace too busy" en het potje daarna bij mijn pave low "pavelow will arive when the airspace is free"... nog nooit eerder gehad.
Ga je ook voor Faalhaas 2010 ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
je bent alleen een kwartier aan het scrollenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
De OP van COD MW PC topic is echt![]()
zo zou deze ook moeten zijn
Mooie OP die gewoon gejat is van tweakers.net: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1387742quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je bent alleen een kwartier aan het scrollen
maargoed, je zou hun OP van de wiki kunnen jatten en dan PC in ps3/360 kunnen veranderen
http://www.mymemory.co.uk(...)set-Boxed-%28PS3%29-quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je aan al die vrienden even vragen wat ze hebben
Gebruik zelf skype want headset via de PS3 werkt maar matig vind ik, hoe goed je headset ook is.
n00bquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
Was toch al gefixedquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:11 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
n00b![]()
kan al wel gefixed zijn en zo, maar ookal heb je dit 1x gedaan en daarna nooit meer ---> n00b
al zijn er nog steeds van die homo's die elke game alleen maar met die javelin spammenquote:
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik alle verhalen hier zo lees moeten alle goed spelers wel in Nederland zitten
Die generator kende ik nog niet, nicequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:43 schreef Vince22 het volgende:
Sta nu op 4 nukes en mn tag is
[ afbeelding ]
Vond de combi wel leuk!
Waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Die generator kende ik nog niet, nice![]()
Dit is de mijne;
[ afbeelding ]
Ah cool, thnxquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef mstx het volgende:
[..]
http://callsign.modernwarfare247.com/
Nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Even voor de check check dubbel chick. Jij bent toch wel een chick he?
Sorry, ik deed niet express 5 gasten met 1 predator missile afmaken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]
Wtf, wat doe jij met mijn callsign?!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed niet express 5 gasten met 1 predator missile afmaken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]Even serieus je vorige callsign + naam is die van mij!!!
ŞIDS werkt waarschijnlijk welquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan aids in super l33t h4x0r letters anders mag het niet
+1, ik heb ze alleen nog niet allemaal maar ben mijn best aan het doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
in een oorlogspel met <3 in roze en een vrouwen embleem rondlopen is cool...
Die is inderdaad briljant. Dit is een beetje een mix tussen een assault wapen en een sniper, meer voor de gemiddelde afstanden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:07 schreef Biefstuk het volgende:
Die AUG HBAR is best wel pwnage. Knifen gaat wat trager en heel snel verplaatsen kan je je niet maar met Grip is het echt een fijn wapen
zal dalijk eens proberen, duurt zeker weer MOEILIJK lang voor je die grip en silencer vrijspeelt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die is inderdaad briljant. Dit is een beetje een mix tussen een assault wapen en een sniper, meer voor de gemiddelde afstanden.
Ik had altijd Bling met grip en silencer ( want Hardcore Team Deathmatch )
Als je daar nog Ninja en Cold Blooded bij neemt own je gewoon.
Weet ik niet precies. Ik zit op dit moment nog in het begin van de 1e prestige.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal dalijk eens proberen, duurt zeker weer MOEILIJK lang voor je die grip en silencer vrijspeelt?
Dat zijn de mensen waarmee je in een party speelt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe kan het dat sommige spelers in YouTube-montages teammaten zien in blauwe namen en teammaat-iconen? Ik dacht dat het om kleurenblindheid tussen groen en rood ging, maar het gebeurt dus ook bij teammaten die groen horen te zijn?
En op internet lees ik ook dat er petities zijn om een patch die de kleuren verandert voor kleurenblinde mensen?
Uhm gaat waarschijnlijk pas weekend wordenquote:
Oooh okequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waarmee je in een party speelt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm gaat waarschijnlijk pas weekend worden!
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vetquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:26 schreef NLS04 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die van mijBen op het moment bezig met de FAMAS. In het begin is het ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt echt een heel effectief wapen.
ja alleen leave jij altijd omdat het niet luktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op de 360 speelt moet je maar eens met ons mee doen
We zijn vaak wel met 4+ mensen.
KUCH KUCH!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen leave jij altijd omdat het niet lukt
Complete the "Domino Effect" challengequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vet
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vet
Zo moeilijk is het spel nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen speelt super zo te lezen. Ongelofelijk dat er zoveel goede spelers zich in 1 land begeven.
haha nou hier wordt niet super gespeeld hoor. Speel eigenlijk alleen TDM & FFA en heb een killstreak van 'slechts' 14 en mn killdeath ratio is ook maar 1.03. Denk dat ik met die stats tot de gemiddelde speler behoor en zeker niet tot de topquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen speelt super zo te lezen. Ongelofelijk dat er zoveel goede spelers zich in 1 land begeven.
Zit er wat dwars bij je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo op te scheppen en post gewoon de score die je hebt gehaald.
meeste mensen posten alleen de goede potjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Met een noobtube class haal je heel makkelijk kills, en als je dan geluk hebt de killstreak rewards dan haal je dat makkelijk hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik geloof er gewoon geen reet van dat je gemiddeld 40-10 haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |