SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link naar deze op
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 03-01-2010 13:54:08 ]Half bezopen is weggegooid geld.
world of warcraft denk ik ja..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef SoldMayor het volgende:
#14![]()
Was is eigenlijk de game met de meeste topics?
GTA IV met 50 topics ?![]()
GTA IV #50 Met heel veel jaloerse PS3 bezitters!
of natuurlijk WOW maar dat is voor noobs![]()
Zal ik hem anders in een spoiler gooien? Ik kopieer alleen de OP van de wikiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Sandyman het volgende:
Beetje jammer dat getipt wordt naar de care package 'truc'. Is toch een soort van exploit waar heel veel mensen een hekel aan hebben en dan ga je dat hier in de OP zetten..![]()
vind ik ook... zoals die perks, dat weet iedereen wel...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Die ellenlange OP mag eigenlijk wel weg, dat kennen we nu wel
en erklopt iets niet bij die 'vaste spelers'quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal ik hem anders in een spoiler gooien? Ik kopieer alleen de OP van de wiki
Klopt, hoe krijg ik die onder elkaar?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en erklopt iets niet bij die 'vaste spelers'
bytheway, kan ik daar ook bij?
gamertag: Muchachooo
daar heb je toch de enter knop voor?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, hoe krijg ik die onder elkaar?
Inderdaad, komt eraanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar heb je toch de enter knop voor?
EDIT ik zie dat in de OP alleen maar pc spelers staan dus wat mij betreft kan dat hele blokje weg. het is niet voor niets een console topic geworden
Alleen nog ff die perk en killstreaks, anders link ik wel ff naar de CoD wikiaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef Muchachooo het volgende:
lijst van perks moet denk ik gewoon een linkje worden naar een andere site...
EDIT: wiki aangepast
je kan gewoon de nieuwe wiki in de OP zetten, ik heb dat namelijk daaral gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen nog ff die perk en killstreaks, anders link ik wel ff naar de CoD wikia
Nu moet ie goed zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
en nou die Perks en Extra headers nog uit elkaar
wat een gedoe zo...
haha ja misschien moet iemand met tijd teveel ooit nog eens een helemaal nieuwe makenquote:
Precies... en misschien tzt een lijst maken van PS en 360 usersquote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ja misschien moet iemand met tijd teveel ooit nog eens een helemaal nieuwe maken
want die filmpjes kunnen ook wel beter, net als de screens, en sommige dingen zoals dat verhaaltje over of het nou wel of geen Call Of Duty: Modern Warfare 2 heet zijn ook vrij overbodig...
maar voor nu, prima!
wordt wel veel werk om bij te houden, maargoed.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies... en misschien tzt een lijst maken van PS en 360 users
Das ook wel weer zo... naja goed, dat is voor het volgende deelquote:Op zondag 3 januari 2010 13:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
EDIT al neemt zo'n lijst wel heel veel ruimte in beslag...
bijna prestige 2quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
iemand hier al prestige 10?
EDIT: is er überhaupt iemand hier?![]()
Hoezo is het op de pc eigenlijk niet leuk? CoD is van origine toch een PC spel dus op zich wel raar. Of is het alleen de dedicated server klacht?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef hardy_party het volgende:
Mag ik in jullie forum posten? Op de pc is het spel namelijk helemaal niet leuk
het zijn geen cheats of glitchesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef MPC60 het volgende:
Kunnen die fukin noobglitchcheatdingen uit de OP, stelletje tyfus mietjes dat je zo een spel voor iedereen moet verneuken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het zijn geen cheats of glitches
het is gewoon een tip, die sommige mensen labelen als 'valsspelen', terwijl dit duidelijk niet zo is. IW weet dat je harder rent met een care package granaat, en ze hebben er niks aan gedaan.
ik zeg niet dat ik het gebruikquote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die pavlow coldblooded cheat toch best wel een behoorlijke cheat. Mischien dat jij het normaal vind om zoiets met 1 killstreak te halen... ik niet,cheatertje.
[..]
ik heb het er niet ingezetquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Zijn toch geen cheats manquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Ik heb het er ook niet ingezet, en ik had uberhaupt nog nooit gehoord van deze bug/glitch. En het is me ook teveel moeite om het te gaan proberen. En ik gebruik daarbij niet eens cold-bloodedquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Join the club, ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef MPC60 het volgende:
Ach ja de dat gedoe met die javelin was natuurlijk ook geen glitchWas zo bedoelt
edit: sorry van dat simpel, ik zit met een kater op mn werk
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meterquote:
Ik zit aan de ijstheequote:Op zondag 3 januari 2010 16:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meter
Pro-pipe bedoel jequote:
n00bt00bquote:
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...quote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
n00bt00b(qua geluid: floep-t00b
)
De thumper daarentegen zuigt ontzettend: dat ding reageert niet zo snel als de n00bt00b als je wil schieten.
n00bt00b + scavanger + danger close =
Uhu, die heb ik nu ook geselecteerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:33 schreef DeeBee het volgende:
Die had ik laatst ook al.
Volgens mij loop ik nog steeds met die title, dat is 'All your base...' toch, die je dan krijgt?
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Platina het volgende:
Het hele spel zit vol met losers. Vooral gasten die 5 minuten in een hoekje gaan liggen wachten totdat jij voorbij huppelt.
Die spelers zie je vooral bij Ground War, waar zoiets best vaak multikills oplevert.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef Biefstuk het volgende:
Heb geen probleem met grenade launchers, maar zodra mensen een hele kit hebben met explosieven + danger close vind ik ze toch best wel zwak
Het ergste is als je bij domination in een team zit waarbij iedereen gaat zitten campen... kun je in je eentje alles gaan capturen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Platina het volgende:
Het hele spel zit vol met losers. Vooral gasten die 5 minuten in een hoekje gaan liggen wachten totdat jij voorbij huppelt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebben
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistquote:Op zondag 3 januari 2010 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag 1 potje gedaan voor de survivalist challenge.
Nee, te lang kamperen is niet effectief...'camp' and move werkt echt prima, gewoon wisselen tussen sectoren op de map (wat je vooral veel ziet in de filmpjes van NextGenTactics ook).
Ja echt he, ik heb liever 10 kills waarbij ik 9x dood ben gegaan dan dat ik 2 kills heb met 0 deaths. Het is verdulleme geen schaken!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebben
Ik heb 93 kills met de Thumper voor de challange, ik ben er maar mee opgehouden met dat kut dingquote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De thumper daarentegen zuigt ontzettend: dat ding reageert niet zo snel als de n00bt00b als je wil schieten.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...
Ook die gebruik ik niet, ik heb Bling Pro, Ninja Pro en Hardline Proquote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMerk hier wel dat ik erg afhankelijk geworden ben van Scavenger perk om mn killstreaks te halen
ik ook niet, nog nooit geprobeerd ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...
ik heb survivalist gewoon gehaald tijdens het spelen. was tegen een paar kerstnoobsquote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistMaar dat camp and move werkt inderdaad veel beter. Even naar een volgend stukje rennen, daar een beetje om je heen kijken, en doorgaan naar de volgende
zo speel ik eigenlijk altijd en wat je tegenkomt kill je ook. Dit doet denk ik bijna iedereen en is ook gewoon het leukst en je gaat ook niet heel vaak dood ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistMaar dat camp and move werkt inderdaad veel beter. Even naar een volgend stukje rennen, daar een beetje om je heen kijken, en doorgaan naar de volgende
Dat verschilt bij mij eigenlijk nog best wel, maar het hangt bij mij ook af van de map. Op Highrise, Terminal en Afghan scoor ik over het algemeen prima. Op Favela, Rundown en Estate vaak minderquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
zo speel ik eigenlijk altijd en wat je tegenkomt kill je ook. Dit doet denk ik bijna iedereen en is ook gewoon het leukst en je gaat ook niet heel vaak dood ofzo.
die sights van de M4 zijn samen met de SCAR nou juist superfijn! die heb ik liever dan RDSquote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Dat werkt in je eentje ook zelfs, als je maar goed genoeg op je cover let en scavenger hebt.![]()
Alleen niet zo vaak het geduld voor...
Net wel m'n PR verbeterd naar 23 kills in een streak (predator, harrier, chopper gunner), hilarisch potje op Scrapyard, die UMP is echt te nice.Helaas zonder kogels en met iron sight M4 moeten knallen na tijdje, zelfs daar kreeg ik er nog paar mee in, maar ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |