bijna prestige 2quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
iemand hier al prestige 10?
EDIT: is er überhaupt iemand hier?![]()
Hoezo is het op de pc eigenlijk niet leuk? CoD is van origine toch een PC spel dus op zich wel raar. Of is het alleen de dedicated server klacht?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef hardy_party het volgende:
Mag ik in jullie forum posten? Op de pc is het spel namelijk helemaal niet leuk
het zijn geen cheats of glitchesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef MPC60 het volgende:
Kunnen die fukin noobglitchcheatdingen uit de OP, stelletje tyfus mietjes dat je zo een spel voor iedereen moet verneuken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het zijn geen cheats of glitches
het is gewoon een tip, die sommige mensen labelen als 'valsspelen', terwijl dit duidelijk niet zo is. IW weet dat je harder rent met een care package granaat, en ze hebben er niks aan gedaan.
ik zeg niet dat ik het gebruikquote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die pavlow coldblooded cheat toch best wel een behoorlijke cheat. Mischien dat jij het normaal vind om zoiets met 1 killstreak te halen... ik niet,cheatertje.
[..]
ik heb het er niet ingezetquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Zijn toch geen cheats manquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Ik heb het er ook niet ingezet, en ik had uberhaupt nog nooit gehoord van deze bug/glitch. En het is me ook teveel moeite om het te gaan proberen. En ik gebruik daarbij niet eens cold-bloodedquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Join the club, ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef MPC60 het volgende:
Ach ja de dat gedoe met die javelin was natuurlijk ook geen glitchWas zo bedoelt
edit: sorry van dat simpel, ik zit met een kater op mn werk
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meterquote:
Ik zit aan de ijstheequote:Op zondag 3 januari 2010 16:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meter
Pro-pipe bedoel jequote:
n00bt00bquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |