SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link naar deze op
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 03-01-2010 13:54:08 ]Half bezopen is weggegooid geld.
world of warcraft denk ik ja..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef SoldMayor het volgende:
#14![]()
Was is eigenlijk de game met de meeste topics?
GTA IV met 50 topics ?![]()
GTA IV #50 Met heel veel jaloerse PS3 bezitters!
of natuurlijk WOW maar dat is voor noobs![]()
Zal ik hem anders in een spoiler gooien? Ik kopieer alleen de OP van de wikiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Sandyman het volgende:
Beetje jammer dat getipt wordt naar de care package 'truc'. Is toch een soort van exploit waar heel veel mensen een hekel aan hebben en dan ga je dat hier in de OP zetten..![]()
vind ik ook... zoals die perks, dat weet iedereen wel...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Die ellenlange OP mag eigenlijk wel weg, dat kennen we nu wel
en erklopt iets niet bij die 'vaste spelers'quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal ik hem anders in een spoiler gooien? Ik kopieer alleen de OP van de wiki
Klopt, hoe krijg ik die onder elkaar?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en erklopt iets niet bij die 'vaste spelers'
bytheway, kan ik daar ook bij?
gamertag: Muchachooo
daar heb je toch de enter knop voor?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, hoe krijg ik die onder elkaar?
Inderdaad, komt eraanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar heb je toch de enter knop voor?
EDIT ik zie dat in de OP alleen maar pc spelers staan dus wat mij betreft kan dat hele blokje weg. het is niet voor niets een console topic geworden
Alleen nog ff die perk en killstreaks, anders link ik wel ff naar de CoD wikiaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef Muchachooo het volgende:
lijst van perks moet denk ik gewoon een linkje worden naar een andere site...
EDIT: wiki aangepast
je kan gewoon de nieuwe wiki in de OP zetten, ik heb dat namelijk daaral gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen nog ff die perk en killstreaks, anders link ik wel ff naar de CoD wikia
Nu moet ie goed zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
en nou die Perks en Extra headers nog uit elkaar
wat een gedoe zo...
haha ja misschien moet iemand met tijd teveel ooit nog eens een helemaal nieuwe makenquote:
Precies... en misschien tzt een lijst maken van PS en 360 usersquote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ja misschien moet iemand met tijd teveel ooit nog eens een helemaal nieuwe maken
want die filmpjes kunnen ook wel beter, net als de screens, en sommige dingen zoals dat verhaaltje over of het nou wel of geen Call Of Duty: Modern Warfare 2 heet zijn ook vrij overbodig...
maar voor nu, prima!
wordt wel veel werk om bij te houden, maargoed.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies... en misschien tzt een lijst maken van PS en 360 users
Das ook wel weer zo... naja goed, dat is voor het volgende deelquote:Op zondag 3 januari 2010 13:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
EDIT al neemt zo'n lijst wel heel veel ruimte in beslag...
bijna prestige 2quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
iemand hier al prestige 10?
EDIT: is er überhaupt iemand hier?![]()
Hoezo is het op de pc eigenlijk niet leuk? CoD is van origine toch een PC spel dus op zich wel raar. Of is het alleen de dedicated server klacht?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef hardy_party het volgende:
Mag ik in jullie forum posten? Op de pc is het spel namelijk helemaal niet leuk
het zijn geen cheats of glitchesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef MPC60 het volgende:
Kunnen die fukin noobglitchcheatdingen uit de OP, stelletje tyfus mietjes dat je zo een spel voor iedereen moet verneuken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het zijn geen cheats of glitches
het is gewoon een tip, die sommige mensen labelen als 'valsspelen', terwijl dit duidelijk niet zo is. IW weet dat je harder rent met een care package granaat, en ze hebben er niks aan gedaan.
ik zeg niet dat ik het gebruikquote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die pavlow coldblooded cheat toch best wel een behoorlijke cheat. Mischien dat jij het normaal vind om zoiets met 1 killstreak te halen... ik niet,cheatertje.
[..]
ik heb het er niet ingezetquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Zijn toch geen cheats manquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Het kan me wel schelen dat het schijnbaar normaal is om cheats in de OP te zetten. Tering ben je simpel ofzo?
Ik heb het er ook niet ingezet, en ik had uberhaupt nog nooit gehoord van deze bug/glitch. En het is me ook teveel moeite om het te gaan proberen. En ik gebruik daarbij niet eens cold-bloodedquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Join the club, ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef MPC60 het volgende:
Ach ja de dat gedoe met die javelin was natuurlijk ook geen glitchWas zo bedoelt
edit: sorry van dat simpel, ik zit met een kater op mn werk
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meterquote:
Ik zit aan de ijstheequote:Op zondag 3 januari 2010 16:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
man ik ben met mn 4de capuchino bezig maar het helpt voor geen meter
Pro-pipe bedoel jequote:
n00bt00bquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |