abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 13:12:22 #1
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75685019
Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 moeten heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiële klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Feiten

* In totaal zijn er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards

Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

Links naar vorige topics voor PS3/360 | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 | | 7 | | 8 | | 9 | | 10 |

Links naar vorige topics voor PC | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 4 |

Alle Callsigns en Emblems voor Modern Warfere 2

link naar deze op

[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 16-12-2009 14:04:40 ]
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:16:38 #2
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75685188
Laatste post van Biertank uit deel 10
quote:
ik kan op dit moment niet online komen, misschien werkt iw aan een patch/
Ik kan ook niet online, blijft haken op Connecting to Matchmaking server
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_75685652
Sowieso heb ik de laatste tijd via xbox live wat problemen om te connecten.
Soms duurt het meer dan 5 minuten voordat er een spel gevonden wordt
XBox gamertag:NLGoliath
pi_75685687
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Biefstuk het volgende:
Laatste post van Biertank uit deel 10
[..]

Ik kan ook niet online, blijft haken op Connecting to Matchmaking server
Good, kan vanavond toch niet spelen, dus als het morgenavond gefixed is \

Anyway kan me wel voorstellen dat ze de servers gewoon down halen; de issues zijn dermate ernstig dat je eigenlijk niet meer door kunt spelen...
  woensdag 16 december 2009 @ 13:31:34 #5
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75685721
Heb trouwens deze besteld: http://www.bol.com/nl/p/t(...)006389780/index.html

15 euro, volgens velen is de geluidskwaliteit gewoon goed dus dat gaan we even proberen
pi_75686053
ik zit via xbox.com naar mn friendslist te kijken. 3 gasten spelen gewoon TDM. Maar volgens mij is het al opgelost. Gister nacht had ik ook nergens meer last van.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_75686313
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Biefstuk het volgende:
Heb trouwens deze besteld: http://www.bol.com/nl/p/t(...)006389780/index.html

15 euro, volgens velen is de geluidskwaliteit gewoon goed dus dat gaan we even proberen
Gebruik ook een Jabra headset. Geluid is top en de verbinding ook. Als ik naar buiten loop om in de schuur een biertje te pakken, kan ik nog steeds communiceren met teamgenoten, haha!
  woensdag 16 december 2009 @ 13:46:20 #8
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75686382
Ik kan online
pi_75686396
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:46 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kan online
pi_75686652
Ohja en ik wil ook nog ff kwijt dat ik een teringhekel heb aan die 1887 akimbo gasten

Sta je godverdomme in The Quary een hele loods uit elkaar, schiet hij me nog in een keer dood, terwijl ik minstens vier kogels uit mijn assualt rifle in hem knal...

Ma ik zou het bijna aandurver om iemand met twee van die shotguns irl op mij te laten schieten vanaf één kant van een loods om deze myth even te busten...
  woensdag 16 december 2009 @ 13:52:53 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75686680
Stomme glitches
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_75686780
Mag toch hopen voor de xdoos mensen dat er snel een patch komt en op ps3 dat mensen die prestige 10 zijn gebannend worden
pi_75686789
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Gebruik ook een Jabra headset. Geluid is top en de verbinding ook. Als ik naar buiten loop om in de schuur een biertje te pakken, kan ik nog steeds communiceren met teamgenoten, haha!
Is dat niet kut, maar in 1 oor geluid?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_75687018
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Is dat niet kut, maar in 1 oor geluid?
Ehm nee ik vind van niet maar ben het dan ook gewend. Die dingen kunnen ook best hard trouwens, je hoort alles perfect. Had hem ooit voor mijn telefoon aangeschaft en dacht ff kijken of die het doet op mijn PS3.
  Redactie Games woensdag 16 december 2009 @ 14:03:21 #15
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75687160
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Stomme glitches
Vanavond 21.00?
.....Kennedy
  woensdag 16 december 2009 @ 14:06:48 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75687303
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Vanavond 21.00?
Nope, vanavond niet thuis. Misschien morgen, maar waarschijnlijk ben ik dan ook niet thuis. Hetzelfde geldt voor vrijdag, zaterdag en zondag
  Redactie Games woensdag 16 december 2009 @ 14:07:51 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75687333
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nope, vanavond niet thuis. Misschien morgen, maar waarschijnlijk ben ik dan ook niet thuis. Hetzelfde geldt voor vrijdag, zaterdag en zondag
Ja aids. Ik na vanavond ook niet meer, de tranen!
.....Kennedy
pi_75688150
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef zatoichi het volgende:
Ohja en ik wil ook nog ff kwijt dat ik een teringhekel heb aan die 1887 akimbo gasten

Sta je godverdomme in The Quary een hele loods uit elkaar, schiet hij me nog in een keer dood, terwijl ik minstens vier kogels uit mijn assualt rifle in hem knal...

Ma ik zou het bijna aandurver om iemand met twee van die shotguns irl op mij te laten schieten vanaf één kant van een loods om deze myth even te busten...
Dan lig jij als een grindtegel in het ziekenhuis..
pi_75688178
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Dan lig jij als een grindtegel in het ziekenhuis..
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!
pi_75688278
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zatoichi het volgende:

[..]

woensdag 16 december 2009 @ 14:38:06 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75688510
Die akimbo shotgunners zijn ook rete irritant inderdaad. DIe dingen hebben echt een belachelijke range en instant kill Werd er ook een keer door afgeknalt vanaf een afstand waar de gemiddelde assaultgunner jaloers op kan zijn. Slaat helemaal nergens meer op

De game begint ook steeds minder leuk te worden door van die hele rare classes. Die gasten die van 20 meter afstand knifen zijn ook fucking irritant Die perks mogen ze er van mij er ook uitknallen
pi_75688515
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als je mazzel hebt wel, als je pech hebt niet
Maar op die afstand schiet een getrained schutter (jager) raak hoor, maar je gaat minder aan flarden dan op 1 meter afstand. Maar dat is ook niet helemaal de bedoeling, wel heel efficient

Wat het debiele van die akimbo crap is; ga er maar eens even aanstaan.. in iedere hand één zo'n modderfokker.. en dan zo snel en zo vaak schieten, zelfs alle twee tegelijk... Man! Dat kan zelfs
Rambo niet!! Daarom zijn ze ook overpowered.. dubbel shot.. en dat zou ik wel eens iemand
willen zien doen bij Mythbusters
pi_75688808
TVPrestige

Valt me sowieso op dat als je een game leavet bij Xbox en je gelijk een nieuwe wil zoeken het tering lang duurt altijd.
pi_75689325
Is er al iets bekend over nieuwe mappen, vind het wel tijd worden.
pi_75689536
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef versteegrob het volgende:
Is er al iets bekend over nieuwe mappen, vind het wel tijd worden.
Op de E3 hadden ze aangekondigd er sowieso 2 te releasen en misschien meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')