abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76133010
Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 moeten heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiėle klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Feiten

* In totaal zijn er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

TIER 1

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint. Pro: Climb obstacles faster.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Pro: Aim faster down sight.

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. Pro: Extra mags.

Name: Bling Purpose: Double weaponattachment on primary weapon. Pro: Double weaponattachment on secondary weapon.

Name: One man army Purpose: Change classes while being alive. Pro: Swap classes faster.

TIER 2

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Pro: Increased bullet damage to vehicles (killstreaks)

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Pro: Aim faster down sight

Name: Hardline Purpose: Killstreaks require one less kill. Pro: Deathstreaks require 1 less death.

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Pro: No red name or crosshair when targeted.

Name: Danger close Purpose: Increases explosive weapons damage. Pro: Extra air support damage.

TIER 3

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Pro: No Falling Damage.

Name: Steady Aim Purpose: increases hip fire accuracy. Pro: Hold your breath longer.

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Pro: Delays the explosion of enemy claymores.

Name: Ninja Purpose: Invisible to heartbeat sensors. Pro: Move Silently (no footsteps).

Name: Sitrep Purpose: Detects enemy explosives and tactical insertions. Pro: Make enemy footsteps louder.

Kill Streak Rewards

Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Initiates an airstrike on a targeted area the user can now control the direction the airstrike comes from.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Deploys a helicopter to attack enemy players

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: Stealth bomber Kills: 9 Function: Call in a stealth bomber (undetectable on radar)

Name: Chopper gunner Kills: 11 Function: Be the gunner of a chopper

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Name: EMP Kills: 15 Function: Call in a Electromagnetic pulse bomb (disables electronics for ± 1 minute)

Name: Tactical nuke Kills: 25 Function: Deploy a tactical nuke (this will end the round, no matter what)

Deathstreak rewards

Name: Copycat Deaths: 4 Function: Copy the loadout of the enemy that killed you on your fourth death. (level 1)

Name: Painkiller Deaths: 4 Function: Triple health for ten seconds after respawn. (level 6)

Name: Martyrdom Deaths: 4 Function: Drop a live grenade. (level 27)

Name: Final stand Deaths: 4 Function Last Stand, but you will be able to use your primary weapon and fully recover after a set amount of time without being shot again. (level 39)

Links naar vorige topics voor PS3/360 | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 | | 7 | | 8 | | 9 | | 10 | | 11 | | 12 | | 13 |

Links naar vorige topics voor PC | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 |

Alle Callsigns en Emblems voor Modern Warfere 2

link naar deze op
  maandag 28 december 2009 @ 11:14:24 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_76133466
TVP

Trouwens, is die counter-UAV ook een UAV die je uit de lucht kan schieten of is dat iets onzichtbaars zoals een satelliet die de UAV verstoort oid?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 28 december 2009 @ 11:19:32 #3
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_76133600
Hoe zit het trouwens met marterdom? Ene keer dropped 'ie wel een granaat en de andere keer weer niet
pi_76133681
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef kwaitnait het volgende:
Hoe zit het trouwens met marterdom? Ene keer dropped 'ie wel een granaat en de andere keer weer niet
Alleen als je vier keer achter elkaar bent doodgeschoten zonder zelf iemand neergeschoten te hebben? (death streak)

Of bedoel je dat niet?
  maandag 28 december 2009 @ 11:26:04 #5
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_76133798
Tnx Dacht dat 'ie 'm altijd liet vallen, zoals in MW1
pi_76134692
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef kwaitnait het volgende:
Tnx Dacht dat 'ie 'm altijd liet vallen, zoals in MW1
Gelukkig niet zeg
Peace through power!!
  maandag 28 december 2009 @ 12:04:08 #7
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_76134980
Ik heb hem gister gespeeld bij en maat van me, echt helemaal te gek!
Ik ben nu bezig met AC 2, maar als ik die uit heb, ga ik hem zeker aanschaffen.
  maandag 28 december 2009 @ 12:09:15 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_76135172
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef fratsman het volgende:

[..]

Gewoon op en neer blijven rennen in die loopgraaf!
Ik vind het gewoon niks en ga de laatste tijd de lobby uit als ik dat veld krijg.
Ik ben daar gewoon een wandelend schietschijf omdat ik niet weet hoe ik met de situatie daar om moet gaan.
Mijn dieptepunt daar was 1/12.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 28 december 2009 @ 12:38:08 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76136166
gister predator missle fail. Ik drop die bom ga ik kijken waar ventjes lopen. Zag ik iemand campen in een hoekje. (zonder dat 'rode-vierkantje'. Ik dacht die homo heft die scrambler perk ofzo aan) Ik dus met een grijns op mn smoel die camp hoer bombarderen. Ben ik het zelf
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 28 december 2009 @ 12:54:26 #10
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_76136729
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg
Wel makkelijk om je grenade challange te halen
pi_76137236
Geweldig, al die newbies die het spel met kerst hebben gekregen. Net in Derail (schijtmap) loop ik naar de achterste loods, ga ik de trap op en zie ik drie gasten van rond de level 10 op een dakje liggen snipen, naast elkaar. Semtex op de middelste van de drie en boem. Een minuutje later lagen ze er weer en zo is dat nog een tijdje doorgegaan
pi_76137353
Ik heb trouwens weer eens met die M4A1 gespeeld en ik vind 'm eigenlijk nog beter dan de ACR. Wel iets meer recoil, maar bij de ACR moet je soms een heel magazijn leeg schieten om iemand te killen. In Rundown gelijk m'n killstreak weten te verbeteren met TDM (van 16 naar 35). Na een minuut stond ik al op 9-0 en net voordat ik de Chopper Gunner zou krijgen werd ik geknifed. Daarna stond ik alweer vrij snel op 22-1 (m.b.v. Predator Missile en Harrier Strike) en eindigde uiteindelijk op 44-1. Uiteraard had ik de nuke niet aan staan (maar goed, dan had ik ook geen Predator Missile gehad)
  maandag 28 december 2009 @ 13:19:16 #13
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76137589
mensen kinderen: UMP45 << beste wapen van t spel. Fuk de assault weapons. Het lijkt net of die dingen 80kilo wegen enzo.
pi_76138241
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
mensen kinderen: UMP45 << beste wapen van t spel. Fuk de assault weapons. Het lijkt net of die dingen 80kilo wegen enzo.
UMP45 vind ik echt vreselijk..

Geef mij maar de RAMBO light machine guns
  maandag 28 december 2009 @ 13:37:32 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76138276
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:39 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wasteland.
Prachtige map voor Chopper Gunner/AC-130 .

Kan iemand mij hier trouwens de voordelen van een EMP uitleggen? Ik snap het niet echt. Uiteraard werkt RDS enzo niet meer, maar het vijandelijke team bestaat echt niet ineens uit wandelende schietschijven na een EMP hoor, zeker als er een paar mensen met iron sights tussen zitten (zoals ik, speel eigenlijk altijd met iron sights).
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

RPD .
2000 light years from home
  maandag 28 december 2009 @ 13:40:42 #16
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76138389
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

die zijn ook vet idd akimbo automatische handguns blabla

heb UMP45 (lekker licht en toch sterk) lightweight, commando & marathon en secondairy USP met tactical knife.

getiteld: 'slacht class' In de kleinere levels gekker dan de opgevoerde shotguns.
pi_76138408

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_76138435
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

die zijn ook vet idd akimbo automatische handguns blabla

heb UMP45 (lekker licht en toch sterk) lightweight, commando & marathon en secondairy USP met tactical knife.

getiteld: 'slacht class' In de kleinere levels gekker dan de opgevoerde shotguns.
Maar met zon ump45 kan ik nooit een killstreak krijgen...

ik pak liever de RPD , SCARH H of een sniper
  maandag 28 december 2009 @ 13:42:32 #19
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76138456
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Prachtige map voor Chopper Gunner/AC-130 .

Kan iemand mij hier trouwens de voordelen van een EMP uitleggen? Ik snap het niet echt. Uiteraard werkt RDS enzo niet meer, maar het vijandelijke team bestaat echt niet ineens uit wandelende schietschijven na een EMP hoor, zeker als er een paar mensen met iron sights tussen zitten (zoals ik, speel eigenlijk altijd met iron sights).
[..]

RPD .
Alles wat electrisch is werkt niet meer. alle choppers/harriers etc etc werken niet meer. stinger werkt niet etc. In team verband is de EMP vollop master. Stel nou jij stuur een harrier in de lucht en ik tief een EMP neer. dan wil je niet weten hoeveel kills jouw harrier gaat maken.
  maandag 28 december 2009 @ 13:44:55 #20
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76138552
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Maar met zon ump45 kan ik nooit een killstreak krijgen...

ik pak liever de RPD , SCARH H of een sniper
stopping power en RDS/FMJ erop en je hebt een submachine gun die eigenlijk een assault weapon zou moeten zijn. Weinig recoil dus lekker accuraat. hipfire gaat ook goed. Alleen de range is niet zo groot. maar dat maakt me niet zoveel uit aangezien ik 9van de 10x als een debiel loopt te rennen en te messen
pi_76138961
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Alles wat electrisch is werkt niet meer. alle choppers/harriers etc etc werken niet meer. stinger werkt niet etc. In team verband is de EMP vollop master. Stel nou jij stuur een harrier in de lucht en ik tief een EMP neer. dan wil je niet weten hoeveel kills jouw harrier gaat maken.
ehm.....stingers werken wel gewoon hoor, althans bij mij wel. Ok het is nog maar een keer gebeurd en misschien is het gewoon een glitch ofzo maar had laatst een EMP strike op mijn team toen kwam er gelijk een harrier aan en die heb ik gewoon uit de lucht geknalt met een stinger.

btw: Dual G18 met extended mag is
Peace through power!!
pi_76139077
Mijn Stinger deed het niet meer met EMP, weet niet hoe dat precies zit dan.

Soms zie ik wel eens een spelersnaam staan met daarbij "Restored UAV".. Wat betekent dat? Hebben ze dan de kapot geschoten UAV dicht zitten lassen ofzo?
pi_76139113
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
  maandag 28 december 2009 @ 14:06:20 #24
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76139447
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

ehm.....stingers werken wel gewoon hoor, althans bij mij wel. Ok het is nog maar een keer gebeurd en misschien is het gewoon een glitch ofzo maar had laatst een EMP strike op mijn team toen kwam er gelijk een harrier aan en die heb ik gewoon uit de lucht geknalt met een stinger.

btw: Dual G18 met extended mag is
Stinger kan niet meer locken als de EMP er is. dus kan je ook weinig schieten. (Of jij zat in dat potje in het team die de EMP gedropt had.) Maar vind het wel een beetje jammer dat je zo ziekelijk veel kills moet hebben voor dat ding.
pi_76140203
Ik heb sinds vorige week een Wii (gekregen bij mijn keuken) nu zag ik dat je dit spel ook voor de wii kunt kopen. Een aanrader of moet ik het voor de wii gewoon bij die fun spelletjes houden zoals mario enz.

Probeer het hier maar ook al valt dit topic onder de 360/PS3 catagorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')