Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...quote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
n00bt00b(qua geluid: floep-t00b
)
De thumper daarentegen zuigt ontzettend: dat ding reageert niet zo snel als de n00bt00b als je wil schieten.
n00bt00b + scavanger + danger close =
Uhu, die heb ik nu ook geselecteerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:33 schreef DeeBee het volgende:
Die had ik laatst ook al.
Volgens mij loop ik nog steeds met die title, dat is 'All your base...' toch, die je dan krijgt?
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Platina het volgende:
Het hele spel zit vol met losers. Vooral gasten die 5 minuten in een hoekje gaan liggen wachten totdat jij voorbij huppelt.
Die spelers zie je vooral bij Ground War, waar zoiets best vaak multikills oplevert.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef Biefstuk het volgende:
Heb geen probleem met grenade launchers, maar zodra mensen een hele kit hebben met explosieven + danger close vind ik ze toch best wel zwak
Het ergste is als je bij domination in een team zit waarbij iedereen gaat zitten campen... kun je in je eentje alles gaan capturen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:43 schreef Platina het volgende:
Het hele spel zit vol met losers. Vooral gasten die 5 minuten in een hoekje gaan liggen wachten totdat jij voorbij huppelt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebben
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistquote:Op zondag 3 januari 2010 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag 1 potje gedaan voor de survivalist challenge.
Nee, te lang kamperen is niet effectief...'camp' and move werkt echt prima, gewoon wisselen tussen sectoren op de map (wat je vooral veel ziet in de filmpjes van NextGenTactics ook).
Ja echt he, ik heb liever 10 kills waarbij ik 9x dood ben gegaan dan dat ik 2 kills heb met 0 deaths. Het is verdulleme geen schaken!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan liggen en ook echt de hele match gaan wachten... en aan het einde 2 kills hebben
Ik heb 93 kills met de Thumper voor de challange, ik ben er maar mee opgehouden met dat kut dingquote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De thumper daarentegen zuigt ontzettend: dat ding reageert niet zo snel als de n00bt00b als je wil schieten.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef PierreTT het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...
Ook die gebruik ik niet, ik heb Bling Pro, Ninja Pro en Hardline Proquote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMerk hier wel dat ik erg afhankelijk geworden ben van Scavenger perk om mn killstreaks te halen
ik ook niet, nog nooit geprobeerd ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik echt ongeveer de enige ben die de n00bt00b niet gebruikt...
ik heb survivalist gewoon gehaald tijdens het spelen. was tegen een paar kerstnoobsquote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistMaar dat camp and move werkt inderdaad veel beter. Even naar een volgend stukje rennen, daar een beetje om je heen kijken, en doorgaan naar de volgende
zo speel ik eigenlijk altijd en wat je tegenkomt kill je ook. Dit doet denk ik bijna iedereen en is ook gewoon het leukst en je gaat ook niet heel vaak dood ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik heb het inderdaad ook 1 keer gedaan voor de survivalistMaar dat camp and move werkt inderdaad veel beter. Even naar een volgend stukje rennen, daar een beetje om je heen kijken, en doorgaan naar de volgende
Dat verschilt bij mij eigenlijk nog best wel, maar het hangt bij mij ook af van de map. Op Highrise, Terminal en Afghan scoor ik over het algemeen prima. Op Favela, Rundown en Estate vaak minderquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
zo speel ik eigenlijk altijd en wat je tegenkomt kill je ook. Dit doet denk ik bijna iedereen en is ook gewoon het leukst en je gaat ook niet heel vaak dood ofzo.
die sights van de M4 zijn samen met de SCAR nou juist superfijn! die heb ik liever dan RDSquote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Dat werkt in je eentje ook zelfs, als je maar goed genoeg op je cover let en scavenger hebt.![]()
Alleen niet zo vaak het geduld voor...
Net wel m'n PR verbeterd naar 23 kills in een streak (predator, harrier, chopper gunner), hilarisch potje op Scrapyard, die UMP is echt te nice.Helaas zonder kogels en met iron sight M4 moeten knallen na tijdje, zelfs daar kreeg ik er nog paar mee in, maar ja...
Hehe zo speel ik ook, maar heb ipv Hardline Stopping power. Ren sowieso altijd als een gek door de hele map. Vind ik het leukst spelen. Heb elke pot veel kills maar soms dus ook aardig wat deaths :p. Zolang ik meer kills dan deaths haal vind het prima, ook al is het 15-10 ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook die gebruik ik niet, ik heb Bling Pro, Ninja Pro en Hardline ProAls ik trouwens geen kogels meer heb is het meestal snel afgelopen, want mijn second weapon is een stinger
Meestal ga ik dan maar als een idioot rondrennen om in de hoop een wapen te vinden dat op de grond ligt
Vind ik niet; tenminste, het hangt er een beetje vanaf wat je speelt, maar als je TDM speelt, dan draait het er toch ook echt om dat de tegenstanders niet teveel kills maken (oftewel deaths bij jezelf).quote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe zo speel ik ook, maar heb ipv Hardline Stopping power. Ren sowieso altijd als een gek door de hele map. Vind ik het leukst spelen. Heb elke pot veel kills maar soms dus ook aardig wat deaths :p. Zolang ik meer kills dan deaths haal vind het prima, ook al is het 15-10 ofzo.
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:07 schreef kutkabouter het volgende:
net met een mattie een ubertactiek uitgedokterd. Je mute lekker iedereen, en met z'n 2en gewoon goed communiceren. Je gaat met z'n 2en in een goed camp gebouwtje, dan pleur je je claymores neer, 1 iemand houdt met assault rifle tango's weg en de andere gaat sniperen, maakt niet uit wat voor shit je erbij doet, dit werkt gegarandeerd
yep UMP is de shit. speel vrijwel alleen met dat wapen.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben lvl 50 inmiddels, en wil zeggen dat tot nu toe de UMP-45 met afstand het beste wapen is in de game, gevolgd door de ACR.
als ik dan weer terug switch naar mn UMP wel ja. hehe. Nee dat had ik met COD4 juist wel heel erg. met deze een stuk minder.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik merk altijd dat als ik mn hoofdwapen eens omruil voor een ander wapen dat ik dan de eerste 3 potjes ofzo heerlijk speel met dat wapen en dan wordt het alleen maar slechter en slechter daarna, hebben meer mensen dat?
klinkt bekend! alleen heb ik dat met alles behalve de SCAR en .50 Calquote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik merk altijd dat als ik mn hoofdwapen eens omruil voor een ander wapen dat ik dan de eerste 3 potjes ofzo heerlijk speel met dat wapen en dan wordt het alleen maar slechter en slechter daarna, hebben meer mensen dat?
ik ook maar ik zit altijd in partychat dus de rest hoort me niet schelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een tiefus spel is het soms toch ook. Kan me daar aardig over opwinden af en toe online.
Nee, heb ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef MPC60 het volgende:
Skype, dat werkt een stuk beterquote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]iemand met 1 vriend in zn lijstje. we spelen al sinds cod4 elk potje zo.
ooit erover nagedacht dat bijna iedereen op hardcore alleen maar de UAV volgt als die aanstaat? dus als je dan met silencer + cold blooded loopt, ben je zowaar invisible...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Al me classes staan op Hardcore ingesteld!
Silencer gebruik ik sowieso niet!
Zo ben ik ook begonnen en ongeveer ook iets van level 42 denk ik en nu een K\D ratio van 0,99. Maar ik zuig in team Dm en in F4all own ik best wel. Snap ook niet hoe dat komtquote:Op maandag 4 januari 2010 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
5 dagen geleden, toen ik echt nog kansloos was k/d ratio van 0.3![]()
![]()
![]()
nu is het 0.7 en gaat het stilletjes aan omhoog, maar is natuurlijk nog steeds dramatisch. Ik heb namelijk nog 1000 kills goed te maken ongeveer voor ik op 1 zit![]()
Ik ben nu eigenlijk non stop bezig met leuke camouflages halen voor barrett 50. cal (red tiger) en m16 (blue tiger)
owja @ level 45
FFA is ook supersimpel, weet niet precies waarom.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen en ongeveer ook iets van level 42 denk ik en nu een K\D ratio van 0,99. Maar ik zuig in team Dm en in F4all own ik best wel. Snap ook niet hoe dat komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |