quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
Wat is nou een callsign of emblem waar jullie heel trots op zijn dat je hem hebt?
Die ben ik ook best trots op jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Extreme Cruelty" - Kill every member of the enemy team without dying (at least 4 enemies).
Ook even gedaan, al je ammo verschieten en dan in een hoekje wachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
The Survivor" - Get a knife kill when all your ammo is empty.
Die heb ik net ff gehaald
ik gebruik altijd me roze <3!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
Ja, klopt, maar daar heb ik niks aan.
![]()
Pijn moet het doen!
Wat is nou een callsign of emblem waar jullie heel trots op zijn dat je hem hebt?
Zucht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:32 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
En natuurlijk ook op mn glitch/hack account een 10th prestige
Die wil ik ook graag want dat embleem met die boksbeugel past goed bij m'n Callsignquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[ afbeelding ]
The Survivor" - Get a knife kill when all your ammo is empty.
Die heb ik net ff gehaald
Tja als we zo gaan beredeneren...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik ben nergens trots op, het is een spelletje.
Ik hou me helemaal niet bezig verder met die callsigns e.d., de enige die ik percé wilde hebben, heb ik. (die <3 dus)quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja als we zo gaan beredeneren...
Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een toevoeging is, maar ik speel het spel puur om het schieten zelf zeg maar, alle stats, callsigns, en weet-ik-veel-wats boeien me minder tot niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:44 schreef Parvus het volgende:
Ik vind dat met al die Callsigns, emblems en Challanges wel tof gedaan hoor. Zo blijf je wel uitdagingen houden. Altijd wel een leuke verassing als je per toeval weer iets unlocked hebt ofzo
M4 in het begin maar die doet me toch iets te weinig damage tegenwoordig, wel is hij meesterlijk steady. Daarnaast jakker ik wat met de ump en soms de MP5. Totdat ik call blooded vol heb gebruikt ik de stinger als 2e wapenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Biefstuk het volgende:
Welk wapens gebruiken jullie het meest =o?
Ik gebruik vooral de TAR, UMP45 en de mp5k, de rest laat ik links liggen
Moet je aan al die vrienden even vragen wat ze hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef versteegrob het volgende:
Wil vanmiddag bij de mediamarkt een headset halen voor de PS3, iemand suggesties ?? Budget 50e
Bellen en spec ops spelen werkt niet echt lekker en al me vrienden hebben al zon headset.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |